Sverigetråden - glöm aldrig stockholm blodbad! upplagan

...

Other urls found in this thread:

camsoda.com/megancolliins
youtube.com/watch?v=yTU8WbTbZMI
twitter.com/SFWRedditGifs

rip yall

aldrig

Hello my gay friends.

I am here to put you on the good way and love women.

camsoda.com/megancolliins

right way*

Stockholms

Stockholms blodbad

Stockholms blodbad!

god natt svenskar

Nej, nej!

Stockholms blodbad!!

>dejtade en tjej i somras under 3 månader
>umgicks hela tiden
>tyckte om varandra jättemycket
>kom alltid överens och hade alltid saker att prata om och tränade tillsammans
>hon dumpade mig genom att säga att det var för långt ifrån oss, 40 min, och hon hade så mycket med jobbet att hon inte kände att hon hann med oss.
>sa ok, och sa att vi kan fortsätta när jag flyttat så kan vi träna på samma gym och träffas varje dag.
>hon sa att hon lämnar inga dörrar stängda.
>upphör med att prata för att jag vill ge henne utrymme

>idag såg att hon angett på Facebook att hon är i ett förhållande
>dkn hade planerat min framtid med att försöka flytta till hennes stad så vi kunde fortsätta där vi slutade.. Hon sa hela tiden att inga dörrar var stängde.. Hon var för feg för att vara ärlig med mig och säga att hon inte tyckte om mig längre..
>dkn var extremt kär i henne, även nu..

Så otroligt ont i magen.. En enorm klump skapades på en millisekund när jag såg det där..

Jag är så extremt ledsen just nu..

>glöm aldrig stockholm blodbad!

Skal vi tage gore det én gang til? I brokker jer så meget over magthaverne i Stockholm.

...

haha rätt åt dig beta nbög

Typisk svensk tjej

Varför ens föda ett sånthär barn? man kan få reda på om sitt barn kommer bli en jävla grönsak innan födsel, så varför inte bara göra abort så man inte sätter käppar i hjulet för folk som faktist vill föra evolutionen frammåt.

Men visst, han ungen var bestämd sedan födsel att han skulle vara värdelös, usch fy fan vad jag hatar cpskadade saker med autism och alla jävla skitskador dem har, det enda dem borde göra är fan att dö.

youtube.com/watch?v=yTU8WbTbZMI

hahahaha

eh, kvinnor finns det massor av, bara att glömma och fortsätta leva som vanligt.

Stockholms blodbad var bra.

nej.

>dkn ingen Krysantemumprinsessa

är det så här man blir om man ser för mycket anime?