DANMARK
A
N
M
A
R
K
/Danmarktråden/
DANSK (pige)KÆRESTE
Jeg elsker Danmark
hej!! Jeg har sovet 2½ time i dag, men jeg holder mig stadigvæk vågen. FOR DANMARK!
fuck mand
Fik lige afslag på min forste jobansogning i går
Ansog hos 3 andre arbejdspladser, så tænker du ikke længere over det.
Det skal du ikke tage så tungt. Du skal bare prove igen.
Alla 3 danskar på Sup Forums samlas.
4
Far du dagpenge?
>Denmark is full of pigs
>Danish word for girl is "pige"
Hahahaha wtf lmao
The g is silent.
Det sker du, der er ikke andet for end at prove igen og blive ved med at prove indtil det lykkes!
Eller du kan gore som jeg og melde dig til Forsvaret efter næsten to år med kontanthjælp og uden held med fast arbejde.
nej, ikke endnu, jeg er lige kommet hjem fra hojskole
youtube.com
>danskar
er det ikke en parodi på svenskere eller nordmænd?
>det kan ikke jeg heller
hvorfor er svensk """""humor""""" så dovent lavet?
hvad er det?
er det autistisk at udspille fantasier i sit hoved omkring forskellige urealistiske scenarier såsom at blive meldt ind på en hemmelig kostskole for fremtidige illuminati medlemmer hojt oppe i et new york hojhus i 1930erne mens sneen fyger forbi udenfor, men så fordi de er vildt progressive som illuminati nu er, blander de konnene sammen og du får værelse med en sod pige som tager dig med ud i den hårde vinter for at kobe julegaver til sin familie og i ender op med at holde hånd på subway toget tilbage til skyskraberen?
En undersogelse af Sjúrður Skaale til Folketinget vedrorende rigsfællesskabet. På side 4 står, at kun 6% af danskere ved, hvor meget Færoerne får i bloktilskud (c. 600 millioner om året). Flere danskere tror talet er 10 milliarder end det virkelige tal. Jeg synes det er meget synd for vores union.
jeg syntes også at det er synd at vi skal give 600 millioner til dem om året :(
det er også fair nok
>dkn Sverige lämnar Kalmarunionen
>dkn svenskarna tar nästan halva ditt land
>dkn Norge lämnar unionen
>dkn Grönland blir självständigt
>dkn när Jylland sjunker ner i havet
Hur känns det att bli Europas nästa mikrostat?
(You)erne er tilbage
>dansk uddannelse
så meget for a lære om rigsfællesskabet, drenge
...
bump på er danskjävlar