/nederdraad/

Sharia uitgave

Other urls found in this thread:

app.nos.nl/datavisualisatie/peilingen/
twitter.com/SFWRedditVideos

Nederlands Wereldtaal

*ontritst biemel*

ik denk echt dat je projecteert hoor

dat of misschien draag je beter een normale broek ipv spandex

Wat draag jij dat iemand ziet hoe groot jouw jongeheer is?

Is that the fucking "Gingers have souls" guy?

al 15 maal droog op barrows

rie :@

Jeans
Jeans

Jeans

A plane crush?

nee, Jeans

Ik ben een waardeloos mens met m'n kleine piemeltje, ik moet vernietigd worden in een concentratiekamp voor "mannen" met kleine piemeltjes.

Spijkerbroek voor jou Vlaming

Mee eens, maar niet vanwege je kleine biemel.

Ik moet 's een keer paar sokken in mijn boxer doen zodat mijn schwanz groter lijkt
Benieuwd hoeveel kjoetjes er naar gaan kijken

Hoeveel dan?

Neem hormonen en word gewoon een meisje, je bent toch al geen echte man.

Ja maar m'n piemeltje dan??

Ik wordt ik dan een meisje met een hele grote clitoris

>t. gemiddelde hollander

>De moeder van de oosthouter zag het filmpje op het internet en besloot haar zoon bij de politie aan te geven.

Even serieus mensen, wat de NEUK is er mis met Nederlandse moeders?
Waarom zou in je in godsnaam je bloedeigen zoon voor wat voor reden dan ook aangeven?

Kanker hé, gezellig familie.

Kuisheidskooi eromheen.

Vlaamse fretten

what jeans? you mad or what?

hehe biemel

>Waarom zou in je in godsnaam je bloedeigen zoon voor wat voor reden dan ook aangeven?
Omdat ge enig fatsoen hebt.
Drugs, inbreken, afpersen, moord, geen probleem.
Maar zinloos geweld en ik schop hem eerst zelf ineen voor ik hem naar de politie breng. Het is wat anders als er gewoon gevochten wordt natuurlijk

Met mijn spijkerbroek ziet niemand hoe klein mijn is, hij bobbelt daar toch op vanzelf.

is dit jouw fetisj?

Nou bij mij wel, nee ik ga geen foto maken.

Is ook te verwachten van een kankerlelg.
Je geeft je zoon inderdaad zelf op zijn donder, maar je gaat toch niet hem naar de politie brengen?

Wat de neuk man. Nu heeft haar zoon een strafblad en is zijn kans op werk helemaal verneukt. Relatie / vertrouwen binnen de familie is er ook niet meer omdat jij zo kankerincompetent bent geweest om je eigen genen aan te geven.

Nee mijn geestesziekte

Doen jullie maar alsof het sociaal geaccepteerd is om een kleine piemeltje te hebben...

neem je medicatie nou maar user er is vast niks mis met je piemel

Kees van der Staaij heeft van die lieve flaporen!

Het 7 inch stijf, maak me maar belachelijk

Er is niks incompetent aan het aangeven, eerder de opvoeding daarvoor.
Als hij een idioot is, moet hij daarvan de gevolgen dragen.

Zijt ge some een niksgedaan?

Wie /heffen/ hier?

>inch
ja daar moet je wel voor belachelijk worden gemaakt met je kleine imperiaal gemeten piemeltje.

Akkoord. Ik zou er geen enkel probleem mee hebben om mijn eigen kinderen buiten te gooien en te onterven (als het zou kunnen) als ze zich niet gedragen zoals ik het zou willen. Je probeert toch een minimum aan fatsoen aan te leren aan je kind, als hij het niet wil snappen dat heb ik hem niets meer aan te leren.

>7 inch
godverdomme randstad

Wat een gedrocht.

Piemeltjes worden gemeten in inches jongens

Ik vind het maar moeilijk om te meten in inch of cm.ik vergelijk met een object. Mijn lul komt ongeveer overeen met een controlller zijdelings vastgehouden.

Welke controller?
Super Nintendo?

Ps4.

Als mijn zoon zoiets zou flikken, zou ik hem flink op zijn donder geven en hem zodanig duidelijk maken dat hij dat echt geen tweede keer gaat doen.
En uiteraard ver buiten de politie houden. Hoewel hij kankerdom is geweest, blijft het wel mijn kind en ben ik als vader verantwoordelijk voor zijn opvoeding, niet de overheid.

Noem het maar onfatsoenlijk, ik noem jullie manier van handelen eerder enorm respectloos en ontrouw. Relatie binnen de familie is permanent verneukt.

Als je kind het niet wil snappen doe jij iets fout in de opvoeding en ben jij er verantwoordelijk voor.
Je weet dat je kankerhard hebt gefaald als vader als je het aan de handen van de overheid laat.

Knoppendeel of handvatdeel?

Mijn piemel is niet klein, jullie hebben gewoon een macro fallische obsessie

Vande ene controller naar de andere controller. Andere richting zou nogal triest zijn.

Misschien moet hij met zijn stenen kop dan maar iemand anders gaan uitdagen. Verantwoordelijk die neem je zelf, die nemen je ouders niet in je pkaats op.

Mijn piemel iets groter dan de Iktelefoon 6

>Muh clan, Allah Snackbar
Het heeft niets met door de overheid laten opvoeden te maken. Het gaat om een straf die hij godverdomme verdient

Het is een jong kerel en jonge mensen doen wel eens kankerdomme dingen. Als jij niet je heel leven in de zolderkamer hebt gezeten heb jij vast ook wel eens domme dingen gedaan.
Je geeft hem op zijn donder en daar houdt het op.

Totaal geen loyaliteit jullie lelgen

Die straf geef jij als vader kankeridioot

shh kijk naar dit mooie meisje
zij voert revolutie voor jou, en jullie kunnen enkel maar kankeren over piemelgroottes

>20 jaar oud
>mensen ineenslaan en verzuimen hulp te geven

Wat een """jeugdzonde""". Hij was net bezig zijn leven op een rijtje te krijgen de goede jongen! Hij ging net beginnen aan een opleiding...

mooi meisje met totaal geen gevoel voor stijl dan wel

serieus ze ziet er niet uit oetz

Ik kan hem geen strafblad geven meneer niksgedaan. Hij verdient meer dan een pak slaag/

Ook is er een verschil tussen iets dom doen en iets wat niet door de beugel kan.

>zij voert revolutie voor jou

Iemand mishandelen =/= domme dingen doen

Misschien moet je eerst eens de artikel lezen blinde kankermongool.

Het was een 17-jarige die de flikker op zijn bek sloeg, een 20-jarige die het filmde.
En 20 jaar is nog jong ja, goedemorgen.

Gezellige vader ben je, lekker zijn kansen op werk in de toekomst permanent verneuken omdat jij hem niet kon opvoeden.
Hij zal veel leuke herinneringen aan jou overhouden en bij problemen in zijn leven als éérste naar jou komen.

"""mishandelen""", hij sloeg die flikker één keer op zijn bek.
In Rusland is dat een nationale sport.

Tevens worden mensen elke dag op hun bek geslagen om dommer redenen maar komen weg omdat het

1. geen flikker betreft
2. het niet gefilmd is

overdrijf niet zo

>En 20 jaar is nog jong ja, goedemorgen.
Al 2 jaar juridisch meerderjarig.

Anders moet je consequent zijn en er ook voor pleiten om alcohol, tabak, rijbewijs en stemrecht ook tot 21 op te trekken. Ofwel ben je volwassenen ofwel niet.

Iemand 1x slaan is mishandeling, dit is geen bananenrepubliek waar dit gewoon gevonden wordt.
Het is wegens het filmen dat er mensen aangehouden konden worden. Maakt het er niet erger of minder op.

Mentaal gestoord

een 17_jarige hoort beter te weten, bovendien vervalt het na een paar jaar.
Houdt gij maar een hand boven het hoofd van een stuk krapuul met uw geitenneukersmoraal

kzal u hoofd door u hol intrekken

Jullie zijn simpelweg niet te redden. Het spijt me enorm dat jullie geen opvoeding hebben gehad.
Doe de wereld een plezier en nek jezelf.

Ge moet teruggaan.
Daar kunt ge inneens ook eremoorden plegen om de naam van de clan hoog te houden

Droog is als je geen loot krijgt?
Hoe heet je op osrs?

Net in de nachtwinkel, ze verkopen daar nu Ché sigaretten.

Wat de neuk man. Dubbel zoveel kanker.

Juridisch meerderjarig.
Wat begrijp je hier niet aan? Anders kunnen we meteen ook de seksuele meerderjarigheid ook optrekken tot 21. Daarvoor besef je natuurlijk niet wat je doet, toch?

Jij bent hier degene zonder opvoeding.

gij gaat niet beseffen wat ge doet als er straks een negerlul van 30cm uw darmen doet scheuren

> dvw vriendin
> dvw ze me al beu is na 5 maanden samen te zijn

moet ik zelfmoord plegen als het uit is?

Zijt gij haar dan niet beu?

Je moet de machtbalans naar jou terugtrekken. Stop met berichtjes te sturen en dergelijke. Als je wat geluk hebt komt ze tot je terug.

MIJN LIEFDE VOOR JOU IS DIEP ZO DIEP

sorry user :(
was ze wel lief die 5 maanden?

Jongens ik heb geen piemel!!

ben je een meisj

Maar wel aids

soms wou ik dat ik geen pjiemel had oetz

Ja ik ook, omdat de penis zo raar gevonden wordt

ik weet niet precies wat je daarmee bedoelt oetz

Ik zat daarnet naast een kjoetje en mijn lul plakte heel irritant aan mijn balzak. Ge kunt u dan moeilijk gaan aanpassen

Taboe, de penis wordt als raar lelijk bevonden

Zal de maatschappij terug onze kant uit komen?
Zullen we opnieuw ooit degeneratie en homofilie verbannen uit onze samenleving?

...

nee ik vind het goed zo

*kanteld duikhoed*

ja, nu nog hoor, maar ik vrees dat er niks meer inzit

>politiek
>anime
jezus

Persoonlijk heb ik geen probleem met homofilie, enkel met bepaalde homo's.

Hou is op met je domme kankerlul!!

kutje :3

je hebt nog nooit politiek met vachtflikkers gezien dan

Ik probeer je tegemoet te komen vriend.

ja zo snap ik hem wel ja, klopt.
eerlijk heb ik er meer last van dan ik er plezier uit haar :/

dan moeten jullie gewoon aardig uit elkaar gaan

Russische kanker hoertje

...

MH17

ik vind dat alle drakenvachtjes het land uit moeten. een draak is niet eens een echt dier.

nee jij

dat heerlijke gevoel wanneer jouw partij de hoogste in de peilingen staat
app.nos.nl/datavisualisatie/peilingen/