/Norgetråden/

sitronerleutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=aQkbQrHrSsA
youtube.com/watch?v=44f7BewqNqA
youtube.com/watch?v=PnUPks5lpKM
youtube.com/watch?v=XTBHg8Vv3zA
youtube.com/watch?v=qSggtXbusdE
youtube.com/watch?v=fuL1MfuoSis
aftenposten.no/meninger/sid/Tenk-a-sitte-med-et-pass-som-sier-at-du-er-en-annen-en-du-foler-deg-som--Christer-Andr-Gudmundsdottir-612450b.html
youtube.com/watch?v=E37BSMRA7-o
twitter.com/NSFWRedditVideo

Aurora

youtube.com/watch?v=aQkbQrHrSsA

Gjeninnfor jodeparagrafen.

fjerde for et slost liv foran en skjerm

knasker i meg litt peanotter
slurker i meg litt solbærtoddy

Han er en juksefant som tar ulovlig narkotika for prestasjonene sine, og lofter dessuten ikke i godkjent utstyr og på stevner sanksjonert av det internasjonal styrkeloftforbundet fåvæ

>solbærtoddy
er du 75 år gammel?

nei jeg er faktisk 73 din jævla nyhomse

>styrkeloft
Styrkeloftkarrieren la han på hylla for mer enn 10 år siden, han er strongman nå. Og samtlige utovere bruker PED.

Her er en sjelden Zydrunas, da han gjorde en kroppsbyggerkonkurranse.

fortell om krigen

tror du noen liter solbærtoddy hadde blitt god vin?

fyttigrisen....

Men er det jeg mener, han virker i en sirkussport for groteske sirkusdyr. Ikke en ekte, respektabel sport for ærlige atleter.

>Fugleanon lager ny tråd igjen
Bare gå din vei!

>play fair
>play clean
>play true

Perfektion

Synes personlig at strongman er mye mer respektabelt enn styrkeloft. Virker som det er mye mer tull og toys innenfor styrkeloft med alle de forskjellige organisasjonene og slikt.

Jeg vil se det sterkeste mennesket i verden og det finner man ikke om man bare tester de 3 ovelsene hvorav 1 (benkpress) er totalt verdilos. Samtidig er ikke strongman doping-testet som gir muligheten til å rett og slett bare bli så sterk som mulig.

Sånn gjor vi det her i Norsk Styrkeloftsforbund! Sterk, Blid og Dopingfri!

>Virker som det er mye mer tull og toys innenfor styrkeloft med alle de forskjellige organisasjonene og slikt.
Det er bare ett (1) legitimt styrkeloftsforbund i hele verden, dette er også det storste og mest standardiserte.

KNURR

Styrkeloft er noen ganger en lagsport

Hvorfor er benkpress verdilöst? Var det som fikk armene mine til å blåse opp fåvæ.

>dfn eg såg et bilde så eg lagte bli gjenbreva på Sup Forums

Beste er at det ser ut som om begge til og med har drakt.

Å ja, da har jegt misforstått. Mener fremdeles sterkmann er den optimale styrkesporten, selv om det er gjerne et par ting man burde klarere der også.

Fordi det er en dum ovelse som ikke går ann å gjore trygt (ihvertfall ikke med utstyr i de fleste gymmer og selv sikkerhetsutstyret i konkurranser funker jo ikke) og som trener muskler du aldri bruker i noe som helst styrke-relatert annet enn den ovelsen. (Men egentlig er det bare fordi jeg så vidt benkpresser mer enn jeg presser).

vet ikke så mye om krigen, men har du lyst til å snakke om solbærtoddy?

Nei, Sterkmann er den minst standardiserte sporten i grunn, mye toys og tull i forhold til hva som er lov sånn rent lofteteknisk der.

Er jo unektelig imponerende prestasjoner, men selv syns jeg faktisk det at man står fritt til å dope seg så mye man vil vanner ut prestasjonen og gjor sporten mer kjedelig fåvæ.

Hvorvidt benkpress er så veldig funksjonelt eller ikke, har jeg egentlig ikke tenkt så mye på. Men det er jo en ovelse hvor man jobber med å få hele kroppen, inkludert de små og svake musklene i overkroppen til å jobbe sammen som en enhet for å få til en slags "springfjæreffekt", det kan jeg se ha en viss verdi, det er jo en ovelse som alltid er inkludert i trening til f.eks rugby eller bryting.

>og som trener muskler du aldri bruker i noe som helst styrke-relatert annet enn den ovelsen.

Dette er jo sant uansett hvordan du vrir og vender på det.

Squats kommer ikke til å hjelpe deg noe særlig med å löfte sekker med sand i det virkelige liv heller, med mindre du putter sekken på ryggen.

syntes kjoleskapet mitt lager litt vel mye bråk om dagen

dra ut kontakten

jeg har mat i både frysern og kjoleskapet...................................................................................

ok, og? jeg har faen meg mat jeg også, du er ikke noe spesiell for det vet du

JEG VIL HELST HOLDE DE KJOLIG, SÅ DE IKKE BLIR ODELAGT

Nå må dere holde kjeft

hva horer dere på

youtube.com/watch?v=44f7BewqNqA

Fy faen, makan til nykker hos han der altså.

For å si det sånn.

Bare noe jeg tenkte på.

horer ja...
fy faen...

så legg det ut i snoen da
faen, ungdommen i dag har jo ingen fantasi

Den beste treningen er jo den du gjor hjemme
>alt som innebærer ved
>bytte hjul på traktoren og sette på kjettinger
>den evige flyttingen av kjoleskap, frysere og vaskemaskiner

Föler meg fortsatt som en tafatt byhomo når bestefar forteller om jobben han begynte på da han var 14 med å bære sementsekker inn på skogen. Stakkaren er nå i åttiårene og klager over at kondisen er for dårlig til å trene

sne

husker at jeg runket til denne når jeg var sånn 13

>tror alle bor i enebolig

Skulle til å si mindreårigbannlyst, men så var jo visst dette i fra 2007 ja.

Så sånn er nå det.

Men men.

Bare noe du tenkte på eller?

kan alle i tråden gjore meg en tjeneste og froe denne strommen?

magnet:?xt=urn:btih:b94ff0a931229018536efa69ea556aa8674c2796

>han var 13 i 2007

"nei"

Ja, det var visst det ja (Noe sånt).

Sånn er nå det.

Men men.

Var bare noe jeg tenkte på.

Mack ol smaker DRITT, det er bokstavelig talt den verste olsorten du kan få kjopt i Norske butikker.

Vi burde takke Rema-1000 for at de fjerner slike uhumskelige varer fra våre hyller, slik at du ikke ved et uhell på en fest får en boks med det gudsforlatte skvipet dyttet bort til deg.

youtube.com/watch?v=PnUPks5lpKM

youtube.com/watch?v=XTBHg8Vv3zA

Er han /vårkar/?

>det er bokstavelig talt den verste olsorten du kan få kjopt i Norske butikker.
Nå tar du litt vel hardt i her, tipper du er en sånn normiss som aldri har vært deprimert og blakk nok til å uironisk drikke Seidel og "60" fra vinmonopolet.

youtube.com/watch?v=qSggtXbusdE

>han koker ikke sitt eget öl

JÆVLA

JANTELOV

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Jeg er ikke en sånn der hipster som de jo visstnok kaller det (eller noe sånt)

Seidel smaker bedre en Mack ol,

Beskrivelsen av en boks med Mack : Farge og duft: Gullgul. Frisk innsmigrende duft av sitrus, blomster, malt og humle.

"SITRUS" i Ol

Mack er en skam for noske forbrukere..

Visste dere at Carlsberg er eiet av det 'merksnodige' Carlsbergfondet?

det er ingenting hipster-aktig med å drikke seg full nesten helt gratis

>Seidel smaker bedre en Mack ol

Nei fy faen i helvete...

...

>Seidel smaker bedre en Mack ol
Dette er faktisk kanskje den verste meningen jeg har lest i hele dag, og jeg har drittbrevet i sikkert nesten 6 timer til sammen.

>eksperter

Det verste olet er jo Bare Ol fra, ironisk nok, Ræva 1000

youtube.com/watch?v=fuL1MfuoSis

aftenposten.no/meninger/sid/Tenk-a-sitte-med-et-pass-som-sier-at-du-er-en-annen-en-du-foler-deg-som--Christer-Andr-Gudmundsdottir-612450b.html

Å gud, ja tenk det...

>det bildet

sitter her...klokken er 1...ikke helt trott nok enda...men men...

er fra facebooken dens

youtube.com/watch?v=E37BSMRA7-o

>aftenposten.no/meninger/sid/Tenk-a-sitte-med-et-pass-som-sier-at-du-er-en-annen-en-du-foler-deg-som--Christer-Andr-Gudmundsdottir-612450b.html

Jeg foler meg mer gronnoyed en blåoyd så jeg vil derfor ha gronne oyer i passet mitt.

DET ER EN FYSISK EGENSKAP TIL LEGEMET SOM BESKRIVES I PASSET. DETTE ER IKKE STEDET FOR Å RAMSE OPP PSYISKE LIDELSER!

...

Hun er så fornuftig hun Oda, godt å se at det er noen som passer på her til lands.

Utenom potensielle seriemordere som bruker det til å endre identitet ser jeg ikke på det som truende i det hele tatt. Litterært et ikke-argument.

>plutselig caps lock

begynte bokstavelig talt å skjelve, syntes hen kunne advart om det forst altså

Det var egentlig en god ide, Ted Bundy for eksempel hadde samme psykiske lidelse som gjorde at han trodde han var en jente. Derfor drepte han jenter og kledde seg i huden deres.

Hvis vi lar disse gale menneskene endre passene sine, så vil vi automatisk ha et register over sinnsyke i landet vårt.

Jeg stemmer faktisk for dette.

Rart hvordan selvmordsraten til transpersoner ikke endrer seg etter de skifter kjönn da, hvis det er "det de vil ha".

Et register er aldri dumt nei.

Lmao
50% skatt på utbetalinger fra NAV
Hahaha

Skatt på skattepenger?

Hva er egentlig poenget med dette?

eg ha ikje 50 vertfal

...

gomler i meg en proteinbar

absolutt galmann

Ja
Ganske teit

Robbe meg for penger

>Mine utbetalinger
>4630‚-
>Periode 14 dager (minus dager med "skolefri")
>Skattefradrag 2315‚-
Hva faen

Kjempebra

sett ned prosenten da dumskalle, det skal aldri være på 50 uansett

kommer med löpende oppdateringer
tror dere jeg blir anmeldt? brukte ikke trollekonto

>dfn du alltid betaler mer skatt enn du trenger slik at du får en heftig bonus i juli

foretrekker heller litt mer pæng hver måned enn det der ass

Hva skal han liksom anmelde deg for? Du kan si hva faen du vil til han så lenge du ikke truer han på livet.

Mitt söte sommerbarn...

Paragraf §135a

Den som forsettlig eller grovt uaktsomt offentlig setter frem en diskriminerende eller hatefull ytring, straffes med boter eller fengsel inntil 3 år. Likt med en offentlig fremsatt ytring, jf. § 7 nr. 2, regnes en ytring når den er satt frem slik at den er egnet til å nå et storre antall personer. Som ytring regnes også bruk av symboler. Medvirkning straffes på samme måte.
Med diskriminerende eller hatefull ytring menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfolgelse eller ringeakt overfor noen på grunn av deres
a) hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse,
b) religion eller livssyn, eller
c) homofile legning, leveform eller orientering.
d) nedsatte funksjonsevne

Sitrep: Royker vannpipe, ser Hawaii 5-0 på TV og venter på at PST banker på Anonsens dor for brudd på ytringsansvarsloven.

Kanskje du burde lese paragrafene for du linker de?

>regnes en ytring når den er satt frem slik at den er egnet til å nå et storre antall personer.

Han er ikke Omar Bhatti eller Mullah Krekar, han bare sender en melding til en annen person på internett.

>Mullah
>M
Mulla er ikke et egennavn, det er en tittel. Herr Ahmads tittel på norsk er mulla Krekar, med liten "m".

faen gutta
har vært naut sykt lenge
ingen venner
ingen jv noen gang
lite å leve for
ligger bare her og kjeder meg hver dag
foles ut som om den eneste logiske progresjonen jeg kan gjore herfra er å begynne med narkotika
hvordan får man tak i det

De omformulerte loven litt i 2015:

§ 185. Hatefulle ytringer
Med bot eller fengsel inntil 3 år straffes den som forsettlig eller grovt uaktsomt offentlig setter frem en diskriminerende eller hatefull ytring. Som ytring regnes også bruk av symboler. Den som i andres nærvær forsettlig eller grovt uaktsomt fremsetter en slik ytring overfor en som rammes av denne, jf. annet ledd, straffes med bot eller fengsel inntil 1 år.
Med diskriminerende eller hatefull ytring menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfolgelse eller ringeakt overfor noen på grunn av deres
a) hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse,
b) religion eller livssyn,
c) homofile orientering, eller
d) nedsatte funksjonsevne.

De bruker fortsatt ordet "offentlig", men de fjerna vel setningen du siterte av en grunn. I tillegg er vel 4kanal offentlig.

Bare gi deg, det kommer ikke til å skje en dritt.

Politiet har ikke ressurser til voldtekssaker hvorfor skal de bry seg om en homo som får noen meldinger på internett.