Sverigetråden - NEET upplagan

...

Other urls found in this thread:

friatider.se/etnisk-rensning-av-l-roplanen
twitter.com/SFWRedditImages

Vän/fv/pv sökes. Jag kan erbjuda pmax, 2D och dattaspel.

Kan erbjuda dig en avrättning bögäckel. Stick tillbaka dit ni kom ifrån.

Mysigt
>dkn ingen user att dricka kaffe med

Jag i bakgrunden

>hemtenta
>får ångest så fort jag inte skriver i rädslan om att inte hinna i tid

Om du hade kunnat åka tillbaka i tiden till första dagen i sjunde klass, hade du gjort det då?

Ja! Förutsatt att jag får tillbaka min unga kropp.

Min fv favä

Får man behålla minnen och erfarenheter från den här tiden?

Vad gillar du för kaffe? Dricker bara Löfbergs Lila mörkrost numer, brukade gilla Gevalia Mellan. Arvid Nordqvists grejer är bra också.

Hemtenta är det värsta som finns.

fyfan....

Absolut, hade kunnat bli en Chad.

Skriv tills du är färdig då?
Jag hade blivit Chad och knulat alla sötpajer i hela skolan.

Ja. Hade köpt bitcoins och varit den som startade /sverigetråden/.

Jag ser trosorna haha

>dkn divi kommer aldrig bli din meido

Er åsikt om Ben Shapiro?

äh vadå, bara fantasier

Vidrigt.

mm haha

haha mm

Till skillnad från dig är jag inte ett jävla 2D-miffo. Fyfan vad jag längtar tills vi gasar er alla. Att ni tillåtits växa upp är inget annat än omoraliskt.

Inget speciellt, dricker bara det som finns hemma.
Ja så jag kunnat börja ta hormoner tidigare.

>Skriv tills du är färdig då?
Att sitta 10 timmar i sträck är ju värre, man måste ta pauser. Problemet är att min hjärna inte kan sluta oroa sig även fast jag har kommit hyfsat långt och borde inte stressa mig själv.

gas

>stick tillbaka dit ni kom ifrån
Men #svtfilm är mord.

Spetsa Divi på en påle och kör fast han på motorhuven sedan plöjer man rätt igenom en pridefestival med lastbilen, samlar upp allt HIV-infekterat blod och tvingar 2D-autister att bada i det.

>dkn saknar #svtfilm dagarna

>NEET_____upplagan

Släpa ut alla 2D-bögar och fjollbögar och bilda en hög av dem sedan krossar man alla genom att droppa stenar på dem.

Är du japananon?

Köra ner en motorsåg i halsen på Divi och skära sönder hans insidor tills han kvävs på sitt eget blod.

Kastrera alla 2D-bögar och fjollbögar och tvinga dem att käka upp sina egna kukar/bollar för att sedan korsfästa dem och låta folk skjuta prick på dem med paintball-vapen tills de sakta dör.

Om du menar mig som pluggar japanska och är ny sedan i förrgår så är jag inte transanon.

Ta alla rollspelande bögar och fjollpojkar i tråden och spika ihop dem i varandra till en massiv "human centipede" och sedan tvinga dem marschera ut i öknen nakna medan man kastar bajs på dem tills de törstar ihjäl.

Ni försöker ju inte ens att vara snälla ;_;


h1

Nej jag pratar inte om dig, fanns en user här som bodde i japan och ville bli flicka och sånt.

välgommen till hydraulisgbressganalen :DD
idag har vi en animetjej, hon är väldigt farlig och gan attagera när som helst så vi måsde ta hand om det

Ta "transanon" och ge han massa snitt i kroppen med en fickkniv sedan fäster man öglor i hans sår och sliter han itu med hjälp av 10 hästar som drar i varsin riktning. Sedan tar man HIV-blodet och dränker samtliga 2D-äckel i det.

Hur lång är du?
Kan du breva bild på ideal pv och hans längd/vikt/snoppstorlek

Vad är grejen med den här pedofilhetsen som gammelmedia kör just nu?

Dunka Divis huvud i en sten tills han dör och pissa på kroppen. Tvinga 2D-rollspelarna att slicka upp blodet och pisset innan man spetsar dem på en påle genom anus, levande.

Avledningsmanöver för Pizzagate

friatider.se/etnisk-rensning-av-l-roplanen

Fyfan och sen har vi trådkrigare här som bajsbrevar om hur de önskar saker ska hända åt andra än att fixa problem

>HIV-blod
Men jag är ju oskuld.
Jag är typ 177cm
>Kan du breva bild på ideal pv och hans längd/vikt/snoppstorlek
Sålänge han är längre än mig bryr jag mig inte så mycket, finns viktigare saker än hur stor kuk han har.

>16 år gammal

Hur hanterar man att man aldrig kommer vara en tonårs-Chad som får knula detta?

Åfan.
Bästa hydrauligbress-ganalen på DuTuben :DDD

Men snälla gå till /soc/ eller något. Ni pratar ju med varandra om denna skit varje dag. Bara ta kontakt och sluta ta er skit i tråden för vi bryr oss verkligen inte.

>Sålänge han är längre än mig bryr jag mig inte så mycket
Så om han är 178cm är du helt okej med det(konstigt det är ju fan manskultinglängd). Hur gammal är du? Hur gammal bör din partner vara?

Tycker dem har pedofilhetsat i 20 år eller mer. Minns när jag var liten påg och trodde typ alla äldre män var pedofiler för att det var så mycket hets runt det. Släpptes till och med en Beck-film som handlade om det (typ).

>dkn man chattade i irken innan man brevade i /SvT/

;_;

Du frågade exakt denna fråga igår och dagen innan det och dagen innan. Kan ni törstiga bögjävlar bara knulla och bespara oss skiten?

nbög kvääääääääää

Längre är ju bättre såklart.
>Hur gammal är du?
93a ;_;
Mycket gammal

When I was 15 I thought it was disgusting when people got partners who were that much older than them. It's a big mental difference at that age.

VIFif divi?

Asalama aleikum brother.

Ni vad? Jag har inte frågat denna user något, frågar nu idag för jag ser han spamma det så vill veta lite om det. Och gå dö era jävla cpskadade människor orkar inte läsa en jävla tråd där det enbart handlar om bajs,kiss,mdongo,ahmed,stormbögeri,hanrejsbrevande etc etc. Jag vill bara fråga enkla frågor och sedan gå tillbaka och lurka så håll käften.
mann1, sluta leva i en jävla dröm och lämna ifrån dig sånt skit. bli en vanlig person istället.

>Hur hanterar man att man aldrig kommer vara en en nyinvandrad Afghanskt flyktingbarn som får knula detta?

fdåd

Beror på vem du frågar

fan vad dumt att skjuta ihjäl varandra egentligen favä

>dkn discord är full med massa hyperaktiva killar med en massa trötta jagjag
>dkn irc är mord

Hur många transäckel och peddobögar vill du inbilla oss det finns här? Ni är max 5 pers som dagarna i ända rollspelar och leker att ni är på någon bögkontaktsida med varandra. Samtidigt gör ni tråden oläsbar för oss andra. Det är bokstavligen /soc/ och ni kan ta det där borta.

Varför hatar våra politiker Sverige?

är divi transanon?

Inte Divi. Minns du Ludowicus?

De är inte svenskar.

>detta jävla brev
Du är fan dum i huvudet om du tror jag vill ha transan. Jag frågade enkla frågor för det finns inget annat att göra, just nu bajsbrevar ni om hur fan ni ska döda folk men inget annat. Snart kommer hanrejeribrevandet och sist kommer 2dbajsbrevande. Dö dö dö idiot.

Det enda du ska svara transor är att uppmuntra dem att begå självmord.

uwaa va inte så sur ;_;

h-här du kan få suga på min snoppe om det gör dig gladare

Jag skiter i dem dock vill jag ha annat i tråden än snack om döda och annat skit.

Du tror jag skämtar men NMR är dedikerade till att hitta och mörda er. Kolla vad som hände med Divi till exempel.

*suger på anons tjejsnopp*

Mums~

mm sitter här och darrar i min rosa flickpyjamas

>barentains

Huvudsakligen 2d bögarna som ger liv till tråden. Vi kan inte diskutera bästa sättet att komma undan mord varje dag.

Varför är inte detta mot reglerna?

>Kolla vad som hände med Divi till exempel.
lel ibland glömmer man att folk sitter och betar hela tiden.

divi lever och NMR vågar inte gå till någon och göra något åt saken. Det bästa de har gjort är att klibba på någons yttredörr.

Varför är alla så elaka här?

>dkn köpte inte bitcoin för all min veckopeng när jag gick i sjunde klass
Kommer vara samma donk som
>dkn köpte inte trumpcoins för all min lön innan trump blev president 2017

För att 90% lämnat just pga 2D- och bögcancern. Sverigetråden är helt jävla förstörd.

Ja han lever men finns ju bilder på honom helt blodig på toaletten.

Jag vet inte ;_;

*kramar user*

>Ja han lever men finns ju bilder på honom helt blodig på toaletten.
BREVA

>dkn man kunde vara miljardär just nu

>För att 90% lämnat just pga 2D- och bögcancern. Sverigetråden är helt jävla förstörd
Nej, de flesta har vuxit ifrån kanalen, de jobbar eller gör annat med livet.
>Ja han lever men finns ju bilder på honom helt blodig på toaletten.
haha aa

t.känner divi

Kommer starta ett eget forum som liknar Sup Forums med anonyma diskussioner.

Breva förslag på namn, helst utan chan i det.

Har ej dem, på telefonen. Tror Hagberg la upp dem på NMR:s privata forum dock. Tråden heter bögjävel som förpestar Sverigetråden får det han förtjänar. Bilderna var i stil med de där bögbetningarna i Ryssland där de lurar bögar till en lägenhet sedan slår dem blodiga, skär dem och poserar med dem.

nordboard.net

varför reser inte pedofilerna bara till afrika om de vill knulla barn?

Mm jag tror dig

Varför skulle du vilja känna en fjollbög? Skulle bli äcklad bara av att se "honom"

Vad föredrar ni? Ett Sverige styrt av sjuklövern eller Putin?

Du vet väl att ingen kommer tro dig?

Hur går bantningen?

>ett gäng hanrejar med klistermärken leker tuffa på internet
hahahahaha