SGP editie
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
marktplaats.nl
hln.be
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Ik voel me niet rot, ik voel me niet verdrietig, ik voel me niet slecht.
Maar weet niet waarom ik verder zou gaan.
Het heeft geen zin meer, wachten op de dood, wachten op achteruitgang.
Hier rond blijven lopen om anderen niet verdrietig te maken... wat een gezeik.
zet mij echt aan het denke...
wollah heb je probleem met m´n kristelijke geloof ofzo? kom vechten op 9 uur achter de aldi
Ik heb niet meer gedronken sinds zaterdag.
Dat verdient een drankje zou ik zo zeggen.
Bejaarden zijn soms vervelend en brutaal oetz
hoe moet ik van de drank afblijven als jullie me niet entertainen
>zijn gezondheid is letterlijk afhankelijk van ons geschijtpaal
Amai neem nog een slok
Wilskracht
Ge zou beter leren Dries
what's the dutch word for "cuck"?
>neem nog een slok
Ik ben er niet aan begonnen en ik ben het niet van plan, maar als ik me niet bezighou dan komt het op.
Ik hoef helemaal niet te leren, ik ken alles al.
PVV
>>>/69734529/
Hehe spannend he eerste dag op 4kan XD
knaker :DDDDDDD
Hoorndrager
...
Dit jaar voor het eerst stemmen
Zal ik SGP stemmen?
Het zaadje is al lang geplant
Ik hou me wel bezig met iets anders. Ik had mezelf voorgenomen om tot zaterdag niets te drinken en dat moet wel lukken. Het lijkt alleen zo dramatisch omdat ik hier zonder oordelen mijn diepste primitieve behoeften kan beschrijven.
>stemmen
val niet voor de miem
Goed.
Als jij niet gaat stemmen is mijn stem meer waard.
>hij denkt dat zijn stem iets waard is
kijk en lach
>het is een provocatieve minderjarige communist editie
sterf
stuk voor stuk vreselijke palen
ik denk niet dat bejaarden hunzelf kunnen wassen en eten halen, en hun pillen verkrijgen en nemen en hun luiers verwisselen, hun rollator door de kleine celdeuren krijgen etc.
>nederlandse vlag
amai
ik had bijna aandacht geschonken aan deze paal, dat was op het nippertje
...
bedankt voor de (Jij) oets
zie niet in hoe dit toepasselijk is in deze situatie ohetz
ikdv
Ik probeer reeds enige tijd een filterregel te maken die alle Nederlandse palen op Sup Forums verbergt, tenzij het de OP is, maar ik vind het maar niet.
Als je het kan, mag je me steeds corrigere nwaar ik fouten maak.
/netherlands$/;OP:no;boards:int$
Ik eigenlijk ook niet, maar je paal slaagde ook sowieso al op niks
Vergeet Al-Quds niet.
huh
Zie, nu zitten we op een impasse
ssssssssssssss
Stem FvD.
Ben ik de enige hier die op 50+ gaat stemmen?
Waarom houden Nederlanders verkiezingen? Zijn die wel intelligent genoeg om te beseffen wat dat inhoudt?
Wij hebben tenminste geen stemplicht zoals jullie. De mensen die er echt de ballen van snappen blijven thuis.
alsof jullie het ooit met elkaar eens gaan worden
>protestanten
Wat gaat er om in hun hoofd?
Nee, die gaan PVV stemmen
>De mensen die er echt de ballen van snappen blijven thuis
Ik vrees dat dat niet zo is
Dat komt met zo'n cordon sanitaire op hetzelfde neer.
En we buigen onze hoofden voor niemand behalve Allah. Nee! En we geven ons over aan niemand behalve Allah.
Nee, dat doet het niet.
Ik heb gisteren mijn eerste biertje van het jaar gedronken, volgende is volgende week misschien. En dan drink ik al meer dan gemiddeld.
Mijn 'paal' wordt hier diamant van
Als je je piemel opmeet moet je je voorhuid dan ook meetellen? Mag je je voorhuid ook helemaal uitstrekken?
Dat is tenminste democratisch. Democratie is meesten stemmen gelden, niet meeste opgeleide en ingelezen stemmen gelden.
Ik ben niet voor Wilders, maar ik moet toegeven dat hij goed weet hoe het spelletje werkt en blijkbaar is er een grote groep die ook zo denkt, dus waarom zou hij niet mogen meedoen?
>hij drinkt minder dan 15 bier op een avond
Kom op mijn niveau
wat een bende apen zeg
Liever niet. Een keer bewusteloos is genoeg voor mij.
Laatste keer dat ik dronken was heb ik daarna nog heel wat mogen uitleggen aan mijn vd
Kankerminderjarige
>hij kan niet tegen 15 bier
koek
Proleten aub. Veel beter dan de troep die je in de l*ge l*nden in clubs hoort
dit
Bier is haram
Jij bent de proleet hier
Dit wordt mijn nieuwe achtergrond
Toen ik omviel had ik 10 bier en minimaal 7 shotjes op, na 20 uur slaap in 5 dagen, en 5 dagen werken.
Laatste keer dronken was een halve fles Goudstaking in 10 seconden.
als je een seksist ben wel
Is basshunter onironisch niet het beste dat uit Zweden kwam?
Verdomt, het is een bureaubladachtergrond formaat.
Nu dus een nieuwe achtergrondfoto.
Het is Arch Enemy/Nightwish niet.
>Belgen
>Recht op commentaar over omgang met kinderen hebben.
Amai lmkea, kies er één en enkel één.
geen makakengejank voor mij, net aangeklede apen na een testosteronshot
geef mij maar Richard Strauss of Wagner
Goede smaak.
Nightwish voelt nog emorock enemy is gewoon wat de neuk.
Je bent een Belg, een gedrocht, een kankermongool, je komt uit een land der kankermongolen, jouw land is een grap, een fout, een tumor.
Je smaak in muziek zal dit niet veranderen, proleet. Een zelfnekking allicht.
foodora is handig
Goed geprojecteerd, moerassmurf. Wij Bourgondiërs laten ons niet van ons voetstuk halen door de misplaatste pmerking van een onderontwikkelde bruut.
Goeie lied gelijk arch enemy
>enemy is gewoon wat de neuk.
Je moet het eens opzetten als je op de motor zit, je gaat opeens harder dan dat je motor wist dat ze kon.
...
Misschien moet je eens het woordje proleet opzoeken in de Van Dale.
Ik zal je even helpen:
iemand die naar een bende makaken luistert die een paringsdans doen en dat muziek noemt = complete proleet, die een Chateauneuf-du-Pape niet van een Chateau Migraine kan onderscheiden
iemand die de Rijncyclus van Richard Wagner verkiest = alles behalve een proleet
Nu in het Nederlands graag
Ik heb tickets gekocht voor een voorstelling. Dvorak en Profokiev. Stukje van Dvorak kijk ik wel naar uit, maar ik ben al tot de vaststelling gekomen dat Profokiev iets te modern is voor mij.
...
>oorlogsplaatjes op je ikfoon opslaan
Hoe autistisch ben je?
>tayass
>ass
>impliceren
ahahahaAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
Prokofiev*
Zie dat ik hem echt niet kende.
>dvw geen kopvodvd
Gebruik je doppen, ze heeft een lekker strak kontje. Beter dan die bavianenreten.
Mijn punt was dus dat jouw muzieksmaak niet zal veranderen dat je een Belg bent, oftewel een gedrocht, onderaan de internationale ladder, schoenenpoetser der naties, fabrieksfout der landen, een weerzinwekkend volk dat niets anders verdient dan in de vergetelheid te raken, damnatio memoriae voor een niet-land met zijn inwoners: niet-mensen.
Geil je zo op boterinnen dan?
>lage test
Ik ga Artikel 1 stemmen oetz
Zou ze een innie of een outie zijn?
>of roastie
Ben ook groot liefhebber van Dvorak, vooral zijn 9de (Symfonie uit de Nieuwe Wereld) is een meesterwerk.
Prokofiev heeft en nogal uiteenlopende stijl. Zo vind ik zijn Romeo en Julia minder maar zijn Aleksander Nevsky is de moeite, misschien wel zijn beste werk.
youtube.com
Die muziek is gemaakt voor de gelijknamige film van Sergei Eisenstein. Je kan goed in het stuk horen wanneer de Teutonen afkomen en het gevecht zal plaatsvinden, het is vrij indrukwekkend.
taytay is een mongool die veel stoerdere mannen neukt dan jij. Het enige wat je goed voor bent is dat je de draad wat opbumpt.
Eigenlijk hebben we je niet meer zo nodig dus kun jezelf maar opknopen met je taytaytouw
>onderaan de internationale ladder, schoenenpoetser der naties,
beschrijf je nu jezelf en je Arabische vrinden?
>Goudstaking
???
>n-nee jij
Een antwoord dat past bij een schoenenpoetser.
>stoofpot met riblappen
Lekker man, vooral op de tweede dag. Wat stond er vanavond op jullie menu?
>aap
Nee jij!
Calzone shoarma
Als de grote mensen praten moeten kleine kindjes zwijgen. Dus flikker nu eens op jongen, het is 19u, Bassie en Adriaan begint, ga gauw kijken.
Ik ga naar een voorstelling van de nieuwe wereld kijken en ik kijk er echt naar uit. Het is wel voor het eerst dat ik naar een symfonieorkest ga kijken. Ik heb me dan ook laten ompraten door de verkoper een duurste tickets gekocht.
Ik had daarom een beetje naar Prokofiev zijn werk geluisterd en ik kreeg een gevoel van onbehagen omdat ik maar moeilijk de harmonie tussen de verschillende stukjes kon vinden. Al moet ik het misschien nog leren appreciëren, een beetje zoals wij leren drinken.
Ik eet lekker Belgisch vanavond
>zei niemand ooit
Belgie: Schoenenpoetser der naties, fabrieksfout der landen, tumor van Europa.