/NEDERDRAAD/

De val van Europa editie.

Vorige draad: Welkom: trotse Vlamen en Nederlanders

Niet welkom: globalisten, sossen, krulbroodjes, makakken

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Mosul_(2016–17).
loldutchpeople.nl/
twitter.com/AnonBabble

ONDER HET BOTSLIMIET

Wat zeg jij nu?

De vorige draad zit precies aan 301 palen, en de botsgrens is 300.

botsgrens is verhoogd dacht ik

Neen, dat is het niet.

Deze draadt zit aan 311 palen, en staat in het rood:

botsgrens is 310

Botslimiet is 310 tegenwoordig
Is eind 2015 verhoogd

De mentale botslimiet is nog steeds 300.

Wij zijn Arab
Wij zijn legioen :DDDD

In de trein

Pastanegers wel?;3

Jij absolute klapviool, botslimiet is 310.

Naar nergens?

jij bent wahed kk zehbi

Natuurlijk niet, negert.

Ooooh kilometers spoor schieten onder mij door ik ben op weg naar jou want ik ben weg van jou

Naar Groningen

>310

Wat voor een autistisch gezever is dat nu weer?

Dat heeft (Aziatische) Moet gedaan

Zeg ik

Toch 1 ding veranderd

Je moeder is daar

Waarom moorden moslims elkaar alleen maar uit?

Das Schweinefleisch ist nicht halal

Was dat maar waar oetz.

Nootjood tief eens op met je gekanker over moslims

t. Younes El Bakhraoui

Niet nootjood

dit is nootjood

Krijg kanker Nootjood

Ik heb wel wat beters te doen dan de hele dag te zeuren over moslims

Terug naar Marokko met jou.

Tot ze in jouw buurt komen wonen.

Blanke mensen zijn superieur aan niet-blanke

Volgens mij hebben moslims het idee dat iedere afwijkende moslim geen moslim is en dus anders behandelt moet worden. Het christendom heeft niet zo'n sterk concept van het anders behandelen van ongelovigen, dus het niet zien van een andere vorm van christen als niet-christen heeft niet zulke sterke gevolgen.

Er zijn wel moslims die meer eenheid willen brengen tussen de verschillende vormen, maar dat is niet de mening van het volk dat in ISIS zit.

Ja dat heet takfir

>invoordat behandelt

behandeld

Moeten vluchtelingen terug naar hun land wanneer de oorlog voorbij is?

j / n

er een einde aan knopen

wacht maar kk tatta over paar jaar zijn wij met meer en dan komt denk aan de power. die gaat deze kk rasisittische dingen illegaal maken vriend

Ja

j

>hun land
de aarde is van iedereen vriend vluchtelingen hebben net zo veel recht hier te zijn als wij

Ga terug naar Marokko

Nu ja, ISIS gaat het niet lang volhouden aan dit tempo denk ik. Maar ik vrees dat er altijd wel een nieuwe jihadistische groepering gaat opstaan

>weg met landen en grenzen!

Zeg dat dan zo, je hoeft niet zo geniepig te doen.

Ik haat dit argument zo ongelovelijk erg.

Volgens mij verliezen ze niet zo hard hoor

Ze hebben net oost-Mosul verloren (80%). In het noorden van Raqqa verliezen ze van de koerden, die zijn bijna aan tabqa. Amerika heeft gisteren een landing gemaakt in Deir ez zor en een paar man neergeschoten en meegenomen met helikopter. En in Al-Bab worden ze aangevallen door de turken en het syrische leger. En in het zuiden van Syrië verliezen ze manschappen aan het vrije syrische leger.

Doe daar dan nog een 10 tal zelfmoord commandos per dag bij. Luchtaanvallen van heel het westen, assad, iraq en Rusland(minder).

Zijn toch een hondertal doden per dag. Maal 365 is dat 30000 +- man per jaar.

Dit houden ze geen 2 jaar meer vol.

Een aanzienlijk deel van de Islamitische wereld is extremistisch.

ISIS is wahhabistisch, en zeker niet de enige wahhabistische groepering (al qaeda, moslimbroederschap, ...)

En wahhabisten zijn zeker niet de enige extremistische groepering (Taliban, Hezbollah, ...)

Maar als ik naar hun kaart kijk zie ik niet zo heel veel verandering, je ziet dat ze nog veel stukken lappen grondgebied hebben, ik denk dat de media het rooskleuriger inziet dan het echt is.

Blij dat er nog iemand kennis van zaken heeft.

Ben je toevallig ook 1m91 met een halfgoddelijk lichaam als een klassiek Grieks standbeeld?

Waarom zijn het altijd de Belgen die over betekenisvolle onderwerpen praten?

>koop een jas in maat M want 180cm manleet
>heb jaren geen eigen kleding gekocht want mama deed het
>doe hem aan
>zit echt veel te strak rond mijn armen en buik

wiew

tijd om af te vallen dus

Nee, maar veel gebieden die in handen zijn van IS zijn woestijn. Dus zijn wel grote stukken, maar heeft geen waarde.

De echte veldslag gebeurd in mosul nu
en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Mosul_(2016–17).


Koek, je gaat me niet kennen denk ik.

En is het Iraakse leger aan de winnende hand?

godverdomme hij is echt veel te strak, letterlijk gemaakt voor skeletten maar hij is zo mooi

dat wordt 10 kilo afvallen en stoppen met heffen

stem op de PVV als je eruit wilt dan

Kon ik dat maar.

Je bent gewoon breed omdat je dik bent, niet vanwege je spieren.

Ja, de stad is verdeeld in 2 stukken, door de tigris. Er wordt verwacht dat het oosten binnen dit en een maand volledig in Iraakse handen is, dit is 60% van de stad, maar het 'gemakkelijkste' en minst dicht bevolkte deel.

De verdediging van IS is volledig in elkaar gezakt de laatste week in het oosten. Een groot deel van de strijders zijn naar het westen kunnen vluchten.
De bruggen zijn allemaal vernietigd door Amerika.

Dus het westen zal nog lastig worden, maar winnen doen ze wel.

immigreer naar groot Nederland

...

Ik ben geen Arabist of groot kenner van het midden-Oosten, maar toch ga ik mijn plasje over dit onderwerp doen. De problemen in die regio zijn structureel van aard en moslims hebben een lang geheugen. De vele interventies van het westen (vooral de VS) hebben aldaar niet de extreme groepen verbannen maar juist nog extremere groepen aan de macht weten te brengen. De VS hielp de mujahedeen tegen de sovjets, de mujahadeen werd de Taliban, de VS vecht nu tegen de taliban. De VS valt Irak binnen, verdrijft de Hussein-regering, sjiieten komen op en zorgen ervoor dat de soennitische bevolking meer heil begint te zien in IS dan in de Iraakse regering. Zelfs zo erg dat hele gedeeltes van het Iraakse leger gewoon zonder slag of stoot zich bij ISIS gingen voegen, compleet met Amerikaans materieel. Amerika probeert nu hard om terroristen uit te moorden met drones, maar ze maken dankzij alle onschuldige slachtoffers er juist alleen nog maar meer.

Laat ze lekker hun eigen oorlogen uitvechten, dat is bijna nog ethischer, Obama wilde vechten tegen Assad, gelukkig niet gebeurd, Trump nu tegen ISIS, dat gaat denk ik wel gebeuren aangezien Rusland er al zit. Ik denk ook niet dat Rusland vrij zal zijn van gevolgen, er zitten hartstikke veel Tsjetsjenen in ISIS te vechten op het moment.

>Oekraïne

dat ontken ik niet, maar mijn armen zijn wel gespierd omdat ik jarenlang heb geheft en thuis nog steeds wat gewichten heb, daarom zit de jas veel strakker om mijn armen dan elders

ik snap ook niet waarom mensen het hier nodig vinden om elkaar altijd te beledigen

Klopt moslims zijn gewoon achterlijk, kunnen zij ook niets aan doen aangezien hun religie hun domhoudt.

Het bespaart de samenleving een hoop gekanker als mensen van fatsoenlijke educatie hebben genoten. Deze wereld snakt naar vooruitgang en nuance. Ten eerste moet religie worden uitgebannen. De enige manier waarop dat kan is met educatie, niet met wapens. Religieuze aaphoofden worden namelijk alleen maar religieuzer wanneer je tegen ze aan trapt en ze verteld dat ze echt letterlijk het syndroom van down hebben om in 2014 nog te geloven in gedateerde kutboeken en daadwerkelijk hun hele leven leiden aan de hand van dit boek ( voornamelijk moslims en amerikaanse christenen ). Wanneer religie is uitgebannen en we niet constant bezig zijn met achterlijke kut brandhaarden en conflicten over welke bebaarde arabier 1500 jaar geleden gelijk had kunnen we eindelijk streven naar een tweede globale golf van verlichting. Dan komt er een wonderschoon 2 kind per persoon beleid die gekregen dienen te worden tussen 28 en 32 jaar oud voor optimale gezondheid en ontwikkeling van het kind doordat de moeders zichzelf ook al persoonlijk ontwikkeld hebben ipv het domme neukvoer van christenen en islamieten die op hun 18de al zwanger raken en vervolgens met een immatuur brein trachten een kind fatsoenlijk groot te brengen. Op deze manier gaan we overbevolking te lijf en tegen die tijd zal alles gerecycled worden en houdt men zich ook aan deze regels omdat we het niveau van domme Amsterdam Noord buikslotermeerplein zijn ontstegen. Vervolgens ligt de weg vrij voor constante wetenschappelijke vooruitgang, ruimtevaart en een nieuwe vorm van ruimte imperialisme waar we waarschijnlijk alles weer heerlijk gaan verpesten door evolutionair biologische onontkombare processen van groepjes denken waardoor planeet x tegen planeet y gaat knokken.

Zouden jullie ooit een tatoeage nemen?

RAUS

Jazeker, anders ben je geen vluchteling maar een migrant

Klopt allemaal

Een pootje op mijn kont :3

>wees 183cm
>draag L of XL puur voor lengte en schouders

Ja, maar ik denk hoe momenteel IS de bevolking behandelt, en veel van hun strijders zijn ook gewoon buitenlanders. Ze zichzelf toch ook niet populair maken en het misschien wel een averechts effect kan hebben op de bevolking.

Het voordeel is dat de meeste tot de dood vechten.

Vergeet al-Quds niet.

Sta op en schud jezelf wakker, de Islam is terug.

Ik verpest God's creatie liever niet

liever niet, iedereen doet ervan wat hij wil maar zelf vind ik tatoeages wat marginaal

...

Zandneger aub

kunnen er wel goed uitzien maar vind het wel echt iets voor paupers/proleten oetz

Veel strijders voor de mujahadeen waren ook buitenlanders, Bin Laden was er een van. Moslims zijn volgens mij redelijk solidair met elkander. IS was volgens mij eerder niet zo'n hele rare plek om te zijn toen het nog succesvol was, nu wat minder nu er tekort is aan alles. Maar zelfs al gaat het slecht met IS, de onvrede onder de bevolking blijft, als Assad (wat misschien wel de minst kutste optie is) en Irak winnen dan doet dit alsnog weinig tot niets aan de positie van de soennitische bevolking in deze landen. Het vraagt om structurele oplossingen die wij als het westen en ook Rusland niet kunnen bieden. Al-Nusra bijv. is er ook nog, en wellicht later nog weer een andere extremistische groep, het is als een hydra, sla één kop eraf en je krijgt er meer voor in de plaats.

Godverdomme wat moet ik doen met mijn jas? Terugbrengen, of gewoon afvallen en dan dragen? Ik zou het kunnen gebruiken als motivatie maar her gaat minimaal tot maart duren voordat ik hem kan dragen..

De islaam is hier het probleem, het is een geweldadige kanker tumor die bij haar en haard uitgeroeid moet worden...

Kanker jongens, controleer deze cijfers eens

loldutchpeople.nl/

K R I J G voor je ma se poes

Waar is ie?

Islam is mijn religie en de hele wereld is ons domein. Landen zullen vergaan, grenzen verschuiven en vervagen, bossen zullen verdwijnen en rivieren opdrogen, maar de Islam zal er altijd zijn.

Wees maar trots op jou achterlijke ideologie die mensen domhoudt en laat exploderen

Linker zou 100% Romy heten
en de rechter?

blijf maar staan bij jouw 17e eeuwse woestijnideologie

Nederland islamiseert in een rap tempo, de wassende maan en ster zullen het kruis weldra verjagen.

Jullie haten ons, jullie kinderen zullen ons haten maar jullie kleinkinderen zullen Moslims zijn.

Blijf boos.

Ja dat denk je

Ruil gewoon in is niet zo moeilijk

>impliceert dat ik mijn kinderen zal opvoeden met een openheid voor geloof

Mocro weeb

>kom weer in de draad
>het gaat weer over religie
Houdoe!

Gecontroleerd

Ik neem geen advies van een minderjarige naamflikkerende churka

>Jullie haten ons, jullie kinderen zullen ons haten maar jullie kleinkinderen zullen Moslims zijn.

Waar het idd waar is dat de islam groter wordt en andere geloven in Nederland kleiner dankzij het grotere geboortecijfer is het daarentegen ook zo dat bekering tot de islam slechts in heel beperkte mate voorkomt. Ondanks dat de Islam de grootste religie zal worden op de wereld mocht deze groei zich doorzetten is het alsnog zo dat mer mensen zich tot het christendom bekeren (dus die eerder wat anders waren).

Jolanda

Het is ook echt het zelfde hier, weer gebabel over islam

>minderjarige smerige georgische aap klaagt

opkankeren