Sverigetråden - Chipsupplagan

...

Other urls found in this thread:

grommr.com/
twitter.com/NSFWRedditVideo

dakka använder väl ändå inte booru filnamn?
haha :3

Salt & Vinäger > Dill, Grill och annat "Hej jag är Göran är 40 år och har ingen smak"

Ranch är objektivt bäst.

>hata på ranch
>när user har dålig smak

>Salt & Vinäger

user, Jag

Man ska inte behöva hålla för näsan när man äter chips.

Pekka vet bäst.

>vara över 12
>äta chips

>han äter chips från olw/estrella

>layscucken

Detta

Dill favä

breva tuttaR

>dkn inga pepparchips

Bekräftad hanrej.

chips era tjocka, jävla kräk

>grommr.com/

...

bre chi bi

jävla animebögar

>brevar en riktig hanrej
men skjut dig själv bög

Jag på bilden :3c

Jag med :3

Ni känner er skyldiga över allt. När vi bodde i hyddor och bar päls så oroade vi oss över de simpla sakerna: mat, vatten, om djur skulle komma och äta oss under natten. Nu har vi mataffärer, vatten i flaskor, och .38 kaliber hemsäkerhet. Så vad håller oss vakna under natten? Oftast, våran skuldmedvetenhet. Om bara jag hade betett mig annorlunda... om bara jag inte gjort DET DÄR... om bara jag hade sagt NÅGONTING... du bankar dig själv över skallen med det förflutna. Skyll inte på dig själv, skyll på VÄRLDEN. Skyll på GUD. Skyll på MIG.

wtf jag vill knula demoner nu

Puss på KLE PAU DAJ ONGJEVEL

Stockholm?

breva självbelåtna flickor

>skyll på MIG
Vem är du då?

Spelar inte ditt jävla skyll spel jävla neger

Vad tänker tråden om min middag? Skulle säga att jag är en riktig gourmetkock jag...

P.s Det är bacon på ena burgaren, samt green onion and garlic dressing

Nej :3

Uppsala åtminstone?

haha käften jävla nybög

Det spelar ingen roll, skyll på vem du vill, även mig. Vi kan ta det, vi kan leva med det.
Att skylla på sig själv är en oändlig källa av självhat och lidande.

om du ska köpa färdiggjorda burgare kan du väl iaf köpa högrev

>pommes för myror
vad är det för liten portion egentligen?

har köpt 165 trumpcoins, det är hela min budget för denna veckan. kommer äta nudlar och dricka vatten nu. Har jag begått ett misstag eller är detta slutet på min fattigdom?

>Sverigetraden
>More like BLACKEDtraden

>denna veckan
ahmed lämna Sverige

köra svarttaxi J/N?

ja, välkommen till sverige förresten!

Kettle är godaste chipsen. OLW Ranch är bästa normalmärket

>färdiggjorda
Va? Visste inte ens att det fanns. Det är vanliga hemmagjorda hamburgare med det generiska brödet, gillar inte frisco

Tänkte att det blir för mycket med två burgare och pommes men det gick bra

>hemmagjorda hamburgare
vilken typ av färs? har du malt själv?

Riktigt patetiskt. Problemet är att vi skyller på oss för andra människors problem. Att se sina egna brister är sunt om man sedan agerar för att förbättra sin situation.

Har ni knullat en gravid tjej nån gång?

>dkn ingen pv/fv som slår mig lite

>t.cuckbrevare

Hur löser man sina egna problem när källan till alla ens problem är att man inte har kraften (eller att man inte tror man har kraften) att ändra sig själv?

Inte bara malt köttet själv. Jag köpte Lisa när hon var en liten kalv och uppfostrade henne som min egen. Hon härstammar från norra Jämtland.

>Va? Visste inte ens att det fanns.
Brevar du från 1800-talet?

min unge i magen

gnuggade min morsas magge med snorren från insidan när jag var ung favä

>eller att man inte tror man har kraften
Häri ligger pudelns kärna. Är det problem som man inte kan ändra på så hjälper det inte att skylla på någon, varken sig själv eller andra. Är det problem man kan ändra på så hindras ens förmåga att agera om man kastar över skulden på andra. Jag ser inga tecken på att utan grund skylla ifrån sig skulle leda till glädje. Problemen försvinner inte bara för att man klandrar någon annan.

Dag 60 av ingenrunk. Det här känns ju bra för faAn!

WE

sport j/n?

>dkn dag 0
REEEE

Riktigt bra bild favä

j

>dkn runkar just nu

...

jvdk

när ska lidandet ta slut?!

gri vi, Gud ser er

>öppnar upp kamratposten
>10-årig tjej har skrivit in och berättar att hon onanerar.

>svenska flickor

edward....

Har northern brothers slutat göra roliga bilder på dem själva eller?

>han äger/köper --kamrat-- posten

när ska rysspropagandan sluta!

köpa alkohol imorn?

köp aldrig alkohol.

då blir det alkohol, hell seger

Jag kan hålla med om att skylla från sig inte löser problemet, speciellt om det är ett problem man har inombords och inte är någon annans fel, men såna problem blir ju nästan omöjliga att lösa om man då inte har kraften att ändra sig själv.
Att skylla på andra för sina egna problem är ologiskt men det är en psykologisk försvarsmekanism av en anledning. Det ger dig en lätt grupp/person som agerar som en måltavla för dina problem. Om du verkligen inte kan lösa dina problem själv så är det bättre, åtminstone kortsiktigt, att skylla från sig.

Om man är kraftlös för att ändra sin egen situation och det är helt tack vare dig själv eller vad du gjort som du har dina psykologiska problem så blir det bara ännu värre om du inser att det faktiskt är ditt fel.
Du inser att sak X var något du gjort fel. Bra. Gör inte så i framtiden.
Sak X händer igen och du vet du gjort fel men kunde inte stoppa det från att hända.
Sak Y händer och du vet att det också var ditt fel.
Sak Z händer som inte var ditt fel. Du tar "ansvar" för det eller känner dig skyldig över det.
Repetera tills ditt blir lättare för dig att känna dig skyldig över allt som går fel och du är helt van vid att saker SKA gå fel och då är det tack vare dig. Nu har du inlärd hjälplöshet.

Jag må inte vara psykolog och kan ha helt fel men från vad jag läst så är det bättre att kunna ha något att skylla på om det går. Om många saker blir fel i ditt liv och någon måste ta ansvar så finns det en balans mellan att skylla på andra, på dig själv, och på ingen. Men jag skulle hellre uppmuntra andra att skylla på vad som helst utom sig själva, för att skylla på sig själv utan att vara den sorts person som kan rätta till vad man gjort fel leder till inlärd hjälplöshet som i sin tur är så gott som omöjlig att fixa.

Vad i helvete.

REDO FÖR RASKRIGET

L O L

Varför gör de sånt här?

menad till

Nisse :3

min nisse är sötare än din nisse

RADER

Hur ser ert ideala Sverige ut?

Jag vill suga kuk!

Kan du va lite mer specifik?

haha jag med

Idag fick jag lära mig att i Sverige får man våldta utan straff.

Uppenbart cpskadade övningar

>t. svag vänsterbeta

hur fick du lära dig det?

t. säpo

>idag

Jag har blivit mer och mer för dödsstraff. hell seger

Svennehorer kan inte bli våldtagna av rasifierade

>0-4 göra popcorn
>5-9 göra popcorn samt ta en snus

>behöva rulla om att ta en snus
lågtest hittad

HE SE

Måste ha spänning i livet favä

Är cancerryktet sant?

Några gånger när jag runkar tänker jag på att mina döda släktingar ser på mig när jag runkar eftersom jag några gånger runkar till fantasier om mina kvinnliga släktingar och min lillasyster.

0-4 ta en snus
5-9 ta en snus och plugga

Att Magnus skulle ha cancer? Vad har du fått det ifrån?