/Norgetråden/

Vræl utgåva

Other urls found in this thread:

nrk.no/norge/marius-borg-hoiby-fyller-20-og-sletter-sin-profil-pa-kongehuset.no-1.13313753
youtube.com/watch?v=TS3dxL0E1kc
twitter.com/SFWRedditGifs

Fǿrste for det evige lyset

Pris Herren

germanske jenter

>Hey user, I'm new to this school, what's your name?

>Du kjem aldri til å befǿle brysta til Aurora

GJENINNFOR JODEPARAGRAFEN

Hvit makt... HVIT makt... HVIT MAKT!
Dette er hva fienden ǿnsker å ǿdelegge. Dette er hva sentrister og liberalister gjǿr sitt ytterste for å drepe. DETTE, er hva alle som "ikke bryr seg om politikk" er like så fult delaktig i skyld for å utrydde!

Hvem /epo/ her?

Robert

e9

Heller nynorsk enn kantehælvete.

ha litt tro på deg selv da

Jeg onsker å knulle en neger å du kan ikke stoppe meg.

Nynorsk utgåve? Eg er med.

>You're funny Robert, and no I've never dated a black guy before hehe
>... maybe

ja man kan si hva man vil, men dette, dette er god trolling.

>kvinner
>hvite
topp kjeks

Hva kan vi gjǿre for å bekjempe trusselen mot den hvite nasjonen vår? Har vi hatt kontakt med frontene? De vil være viktige spillere for vår sak tross alt. En allianse mellom norfront, Odin's sǿnner og oss kan være vendepunktet folket trenger for å ta tilbake stoltheten sin.

VI TEK OVER

...

Ikke i dag. Men i morgen, ja i morgen når folket reiser seg i protest, da skal både du og henne stilles til veggen om dere ikke forlater dette landet umiddelbart.

Homser er parasitter som må dǿ.

>dfn sot lita 40-45 år gammel sykepleier som alltid har henda på knærna, ryggen i 45 graders vinkel og rumpen stikkende rett ut når hun snakker med pasientene sine.
>dfn du kan se trusa gjennom de hvite buksene

fy faen gutta... jeg tror jeg har begynt å falle for eldre kvinner

det er ingenting galt ved å pule en negresse så lenge hun ikke blir gravid

Du vet ikke hva jeg er i stand til både psykisk og fysisk.
Se over.

S-s-slurker.....

Er nokon i kjempefrom her i tråden eller?

Gutta det er tilbud på pepperkaker nå

>7. dag på ikkerunk
>leste dette
Helvete gutta...

Hvem /snakkermedtillagtostlandsdialektforikkeåskillesegut/ her?

hvem burde voldtas

>dfn din gåtil runkefantasi involverer alltid kvinner som er 10-20 år eldre enn meg selv

vet jammen ikke hva jeg skal gjore med dette, vært slik i minst et år

Nei hva faen gutta. Dette har jo ingenting med Norge å gjöre. Jeg liker ikke neo-norgetråden. Hvorfor er den så dritt nå i 2017? Kan dere nyhomser ikke bare fölge oss eldre og se hva slags bilder som er godkjent som trådstarter?

Fy faen, dette ödelagde kvelden min.

en hel uke, da kan du belönne deg med en milf-runk

"Den mest dyrebare besittelse du har i verden er ditt eget folk. Og for dette folk, og på grunn av dette folket, vil vi kjempe og kjempe, og aldri slakke, aldri gå lei, aldri miste motet, og aldri miste troen."

Hva mente hun EGENTLIG med dette?

...

fåvæ

>Munch
>ikke noe med Norge å gjore
Hva er det jeg leser.

nei skal til 30 dager +, aller helst for alltid

uttaler man hanrei som "haaanrei" eller "hannrei"

fy faen måtte igjennom 9 captchas

Edvard Munch var da norsk?

JODE JODE JODE

>Hvite bukser
Om du skal fanfic fortelle oss så i det minste gjǿre det realistisk. Sykepleiere i dag har ikke hvite uniformer din soper.

hánrei

Hvorfor har ikke dette noe med norge å gjore?

Gleder meg til å se hvitt Europa forsvinne :) :)

det er en skikkelig milf som underviser oss på kurs, hun tok meg til og med på skuldra

>hun vil ha P'en

De som har liberale holdninger eller er apolitiske. De fantaserer jo tydlig om det da de syns det er greit med svarte lem i deres jenter.

Gleder meg til fyllebreving natt til sondag gutta

de aller fleste kvinnfolk

Bare så du vet så får du ikke mer testosteron eller blir mer mandig, uansett hva /fit/ mater deg med.

Om du gjǿr det fordi du vil kjenne nytelse på slutter så skal du få lov til det dog

så snilt av deg å gi ham lov da

Fy faen eg sku onska rullestolanon endo levde.... FAEN

vi har... i det minste... NAVanon.....

Animebreverne

>Gleder meg til fyllebreving natt til sondag
Fy faen så trist

Hvem /brevet i Norgetråden når det var valg i 2013/ her?

meg. hvorfor spör du?

Heng dere tapere

nrk.no/norge/marius-borg-hoiby-fyller-20-og-sletter-sin-profil-pa-kongehuset.no-1.13313753

HÅLL DOKKER UNNA HAN VESLA MARIUS

ok

Nå dere slutte på skolen og stifte eget frima

"Og her har vi user sitt rom, han er en toffing på datamaskinen sin som han sitter så lenge på hver dag!"

Faen for ei fitte han er.
Gud eg hatar kongefamilien.

Nå må dere legge ned firmaet og begynne på skole

...

Kjære snille, sote, redde Norgetråden. I dag er det torsdag 9 mars, jeg vil ta opp et problem med dere, JA dere!

...

Fy flate...

Eg orkar ikkje i dag anonsen.
Kan vi ikkje ta det til helga?

Hei! I dag er det onsdag 9. mars. Först vil jeg ta opp et sak med dere, ja dere. Det er, i dag var jeg kjempeglad, jeg våkna og jeg var kjempeglad liksom, helt ? glad og så tenkte jeg at "æ går inn på bloggen og ser hvor mange lesere jeg har, om noen har kommentert" siden jeg ikke fått tid til å se. og da gjör jeg det da, så gikk jeg inn og trykkte på kommentarer. Og der, var det faktisk TO kommentarer som var frekke. På...som JEG syntes var frekke. Og det verste er at personen gjemmer seg bak "anonym" HVA FAEN? Hvis det er noe du vil si til meg så si det rett i trynet mitt! Jeg kommer, faen jeg finner ip-adressen din og kommer faen meg hjem til deg og liksom ? hodet ditt. Jeg er faen meg ikke redd for mora eller faren din. Jeg ? hodet ditt så dævver du! og drar til helvetet. Jeg er faen meg ikke redd for deg. Si det i trynet mitt og kom så skal vi slåss! Jeg er ikke redd for deg! Jeg ække det! Nei jeg ække det tru, jeg ække det.Og jeg vil IKKE at dere skal bli redd for meg nå, det er bare at jeg blir litt "hissig" av meg når jeg fikk de kommentarer det er ikke til dere, det er bare til den jævla person som har kommentert dette.

such a qt girl

hva heter videoen, husker jeg så den for mange år siden

eg e ein kujon

en gal jente

Eg leser alle brev i tråden.

hva tenker tråden om antisemittisme

Noen i tråden som spiller verden av stridsvogner?

Jeg tenker det har noe med misunnelse å gjore.

>youtube.com/watch?v=TS3dxL0E1kc
>går på firekanalen brettet /wsg/ og ser på .webms

fy faen... han bare... fy faen...

prover virkelig å appellere til drittunger nå

Gikk opp tre nivå på Overvak i dag, gutta.

tar selvmord

Jeg tror det har noe med ansvarsfraskrivelse selv.

smelter ansiktet på kokeplata

Tom Stang! Står utafor, hvor er du!?

Det går mot helg, gutta.
Sporsmålet er, kva slags ǿl skal eg drikke på fredag?
Står mellom Kinn og Slogen.

river ut grafikk-kortet av pcen og slår det inn i magen min til jeg åpner opp magen og innvollene faller ut

fy faen asso dei dere jævlade anime postarane kan faktisk dra til helgoland for å væra ærlig, dåke e faen ikkje mannfolk for faen

Hvem /serpåanimenå/ her?

å fy faen asso, dra deg ut din slamp

Gutta, om man skal til hǿyre med det er et kollektivfelt på der, kan man krysse over til den fremdeles for å ta til hǿyre i krysset?

lær og skrive

hvem middag spiste dere da

å* jævlade hyklar

laksetaco

Jeg har spilt det i flere år fåvæ


åssen funker det?
bǿr jeg prǿve det?

Ja, du bare bytter ut kjottdeigen med laks. Sok på nettet for gode oppskrifter. Kjempegodt!

kokte opp de siste restene med majones i dag, slang oppi noen par råtne torskehoder også, tilsatte litt salt og eddik så ble riktig så godt

fytte grisen...