/norgetråden/

En jævla fyllik må lage ny tråd fordi dere jævla late normisser er for opptatte med fester og sex-utgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=7lw1MrMHQ9o
youtube.com/watch?v=IKy3fCvMz-8
youtube.com/watch?v=wljpYZ8wejA&t=2984s
youtube.com/watch?v=6I5KJNy1jdg&index=108
youtube.com/watch?v=UrJGlXEs8nI&index=112
youtube.com/watch?v=3GG1rFA_QEk
youtube.com/watch?v=SZnkULuWFDg
youtube.com/watch?v=AMmOAd2FVrE
en.wikipedia.org/wiki/FTL:_Faster_Than_Light
en.wikipedia.org/wiki/Fredriksten
youtube.com/watch?v=-kcAgVN1wGo&
youtube.com/watch?v=lhIrGunSo5g&t=3s
tv2.no/nyheter/8861560/
twitter.com/NSFWRedditGif

forste for gjeninnfor jodeparagrafen

forst for politi drapsmann

youtube.com/watch?v=7lw1MrMHQ9o

la oss drepe politiet i kveld

Var det en jodeparagraf i Norge? Hva var den?

Så tidlig som andre paragraf i grunnloven lod det frem til 1851:
"Den evangelisk-lutherske Religion forbliver Statens offentlige Religion. De Indvaanere, der bekjende seg til den, ere forpligtede til at opdrage sine Born i samme. Jesuitter og Munkeordener maae ikke taales. Joder ere fremdeles udelukkede fra Adgang til Riget."

loven
mot loven

Hvorfor var joder et problem? Forstår ingenting.

Å, mitt kjære barn...

Forstår fremdeles ikke.

"Jodesporsmålet" er et komplisert og innviklet tema som har blitt diskutert i flere hundre år.

Det korte svaret når det kommer til jodeparagrafen, så mente vår nasjons grunnleggere at joder ikke er til å stole på og ikke horer hjemme i Norge.

youtube.com/watch?v=IKy3fCvMz-8

Rullestolanon, Liberalistanon, Prumpemannen og Libanon har nå monstret og bordet HNoMS Norgehyssingen. Avgang om seksten (16) timer.

youtube.com/watch?v=wljpYZ8wejA&t=2984s

Sett en time nå gutta. Kommunister er sleipe åler fåvæ.

Jeg er en god gutt, gjorde ikke no'galt.

Hvilken av landkrabbene er du? Er du redd for at jeg skal sette spillet på vanskelig? Tror du at jeg kommer til å låse deg inn i et rom og så suge ut luften?

lenkedump med materiale som får hjernebarnken til å gnistre

youtube.com/watch?v=6I5KJNy1jdg&index=108
youtube.com/watch?v=UrJGlXEs8nI&index=112
youtube.com/watch?v=3GG1rFA_QEk
youtube.com/watch?v=SZnkULuWFDg

Hva i helvete er dette?

*Hvem

Takk for en informativ video. Jeg forstår litt hva greia er. Imidlertid tror ikke jeg at det finnes en konspirasjon blant jodene for å svekke europeere med immigrasjonspolitikk.

youtube.com/watch?v=AMmOAd2FVrE fy FLATE

REL: Raskere Enn Lyset, et kjeltringlignende toppnedspill hvor man kontrollerer et romskip for en ikke navngitt foderasjon. Oppdraget er å komme seg til foderasjonens hovedbase for man blir tatt igjen av opprorernes romskip, slik at man kan få levert de hemmelige planene for opprorernes flaggskip.

Rullestolanon, Liberalistanon, Prumpemannen og Libanon har monstret på skipet, og de vil ta del i eventyr sammen natt til sondag. Starttidspunkt cirka midnatt.

en.wikipedia.org/wiki/FTL:_Faster_Than_Light

Hvem, beklager. Det er sent. Liberalistanon?

Okei, hold oss oppdatert. Jeg legger merke til at Liberalistanon er en hvit mann, Rullestolanon er en bruning, Prumpemannen er neongrönn og Libanonsen er noe som åpenbart ikke er et menneske.

Hva mente du egentlig med dette?

>beklager. Det er sent
Du er tilgitt. Jeg er Libanonsen, jeg er over gjenomsdnittet full, og skjonner lite av krigslekene dine fåvæ.

Blant noen joder er dette absolutt en konspirasjon, noen av de sier det til og med åpenlyst at dette er noe de onsker og er stolt over det. Veldig mange jodiske organisasjoner jobber hardt for akuratt dette, og sier det åpenlyst.

Selvfolgelig ikke alle joder, men det er definitivt en "konspirasjon" av joder med masse penger og makt som stotter dette, ja.

>Liberalistanon er en hvit mann

Bor være åpenbart hvorfor.

>Rullestolanon er en bruning

Hyllest til negeren som filmet rullestoljenter i Oslo med en potet.

>Prumpemannen er neongrönn

Fisens farge?

>Libanonsen er noe som åpenbart ikke er et menneske

Stemmer. For det forste er han normiss, og for det andre så har han tilbragt tid i Midtosten. Ergo et insektslignende vesen.

Skal også nevnes at mannskapet på dette skipet må bestå av to mennesker og de to romvesnene, så jeg hadde ikke noe valg ang. art/utseende, i realiteten.

Ingen krigslek. Kjeltringlignende toppnedspill!

Gå til sengs nå, og bli edru. Vi starter ved midnatt natt til sondag. Siden du er mannskap på skipet har du for pokker å stille opp, ellers blir figuren ofret til TNG-gudene.

Tja. Når du sier det, hvem av de fire rullestolmennene er det egentlig som har begått kryssord?

Nå må dere våkne

where is this

>For det forste er han normiss, og for det andre så har han tilbragt tid i Midtosten. Ergo et insektslignende vesen.

Du er ikke veldig snill fåvhæ.

en.wikipedia.org/wiki/Fredriksten

Den mest aktive trådautisten.

Er du ikke glad for at du får være med på autistiske romeventyr?

>Battles/wars
>Swedish invasion 1658
>Swedish invasion 1659
>Swedish invasion 1660
>Swedish invasion 1716
>Swedish invasion 1718
>Swedish invasion 1814

Når skal vi lære gutta?

Hva er det egentlig de skal gjore i disse autistiske romeventyrene?

Målet med spillet er å komme seg til foderasjonens base for å overbringe byggeplanene til opprorernes flaggskip, men jeg antar at hovedmålet forst og fremst blir å overleve så lenge som mulig, med så mye av det originale mannskapet som mulig.

Nå skal Kapteinanon legge seg.

Husk, midnatt!

Denne videoen trikset virkelig med de små grå...
Blir nesten litt kvalm.

*prump*

youtube.com/watch?v=-kcAgVN1wGo&

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRHGHUUUUUUUUUUUUUUUUAHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYOOOYOOOYOOO

>dfn jeg allerede abonnerer på denne kanalen

Du gjör vel det.

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

youtube.com/watch?v=lhIrGunSo5g&t=3s

jeg...

dere sover vel ikke helt til 10 (!!!!) på en lǿrdag? SKJERPINGS!!!

Skal på butikken snart, tenker å bare kjope usunne ting

Jeg sto opp for en halv time siden. God morgen.

Gutta, hvem har /AldriJV/ her?

>Har flere jentevenner
>De skjǿnner ikke hvorfor jenter ikke vil bli min jv
>Innser problematikken og ironien i det de selv sier

Jeg er på jobb, jævla late niggere.

har hatt en nettjv ifra et annet land, teller det? Vi mottes aldri.. i retrospekt var det jævlig trist

Jeg har en jv som jeg gjerne vil bli kvitt.

Go' morn' gutta

Rettelse; De innser IKKE problematikken i det de sier

>Har flere jentevenner
da har du allerede langt mer suksess med det motsatte kjönn en meg for å si det sånn

Hvordan slår man opp med en internettjv egentlig?

"god" "morgen"

Jeg sa bare "jeg tror ikke vi kan fortsette med dette her, for å være ærlig tror jeg heller ikke vi noen gang kommer til å motest, så jeg vil heller fokusere på mitt eget liv en stund nå." osv. Jævlig dritt gjort av meg at jeg utsatte vennskap for å sitte hjemme å skrive med den jævla kjerringa. Fytti faen, aldri igjen

Du har brutt norsk lov (§135a) aka "rasismeparagrafen". Jeg anmelder deg umiddelbart. Lykke til i fengsel, din slingrefitte.

Vel, jeg er glad for at du valgte å prioritere ditt virkelige liv foran en virtuell romanse. :^)
Vil du rǿpe hvor hun var fra?

Sverige

brev pen

du bare vet at emil meek er en skaphomo

dama hans har ansiktet til en mann

Gleder meg, anonsen. REL er et av favorittspillene mine!

Æsj, for noen lepper.

dǿd tråd

hun er motbydelig

morgen gutta hvordan har dere det i dag?

Litt torr i nesen, men ellers greit.

tv2.no/nyheter/8861560/

er UDI /vårmann/ ?

SKAL PÅ DATE I DAG GUTTA

gi henne D-en

Syns det blir for dumt å kaste han ut fåvæ
Lykke til kompis

Finnes det noen bedre listhaug megmeg?

fy faen, stressa as

Bokstavelig talt hvem?

Jeg registrerer jo her at artikkelen forventer at jeg helt uten videre skal gå med på at UDIs avgjǿrelse er eller må være feil. Og det er mildt sagt manipulerende mot leserne. Vi har da ikke sjanse til å sette oss inn i saken hans, eller avgjǿre hva utfallet bǿr være, hverken fra juridisk eller humanitært standpunkt.
Så jeg må bare trekke den eneste konklusjonen som jeg kan: dette er rett og slett bare propaganda mot FrP, som skal få Listhaug til å se skikkelig slem ut.

>hiver ut talent
>hover inn navjævler
idiotisk fåvæ

Er ikke det noen nydlige roser jeg har fått meg?

0-4 lol
5-9 gta

Mämmi valtaa tämän langan

en ymmärrä

har jeg rett?

>Lys i kabinettet
Æsj kor glorete.

Mämmi vill overtar dette

t. translaattori

andra inhemska språket

I dag starter sjakkturneringen Tata Steel i Nederland, Carlsen og Karjakin er blant de 14 verdensklassespillerne i A-gruppa.

Lille Aryan spiller i B-gruppa, så det er sjanse for dobbelt norsk.

les en avis av og til, user

Soumi somalialaisille

Håper Magnus taper.

Han har de sorte brikkene mot Wesley So, som er nummer fire på verdensrankingen og har vist svært god form det siste halvåret, så det er slett ikke utenkelig at Carlsen taper i dag.

sjekk di

>sjekk

Du hadde muligheten til et fantastisk ordspill, men kastet den bort.

Har datet ei jente i uke nå og i kveld skal jeg sporre om vi skal pule.

Onsk me lykke til gutta.

>Unnskyld, vil du ha samleie med meg?

kun betaer ber om tillatelse

Du må vente til dere gifter dere!

Kan ikke være så hoflig.

Skal ikke be om tillatelse jeg må bare komme meg inn i leiligheten hennes så skal jeg gå full alfa.

endelig et fornuftig brev

>Får mange matches på tinder
>ingen skriver noe
Er dette normalt? Og om jeg skriver noe så svarer de bare enkelt en gang så ignorerer dem meg om jeg skriver noe etterpå der igjen..

Om de trykka hjerte på meg må det jo faen meg bety at de har tenkt noe som "han så ikke så stygg ut". Fy faen....

Det er forventet at gutter tar initiativet.

>Får mange matches på tinder
>ingen skriver noe
>Er dette normalt? Og om jeg skriver noe så svarer de bare enkelt en gang så ignorerer dem meg om jeg skriver noe etterpå der igjen..
Det er normal. Jenter er autistik