sprägä sprögel editio
/mämmi/
Other urls found in this thread:
mol.fi
twitter.com
HYVÄÄ HUOMENTA SÖPÖNASSUT
oispa börde spargel
Do you keep the sauna warm for the home gnome?
teenkö tomanttikeittoa vai jauhelihakeittoa? kylkiäisiksi leivon myös pämsylöitä
finns are so cute and lewd
Olen väsinud!
Homottaa
No its for the sauna elf not the home elf those are different things
Syön jauhelihaa ja wokkivihanneksia.
*imee kassisi aivan tyhjäksi*
Juu viinaa vaan
Näin just mua pitemmän röntön ja oon 182cm. Vituttaa olla tällänen manlet.
Kuinka lopetan kannabiksen?
Tää ei ole ollut hauskaa enää varmaan vuoteen, mutta silti tulee poltettua aikalailla jokapäivä.
Ahdistaa ihan vietävästi tämä jatkuva ahdistus ja komeroituminen, mutta koko kaveripiiri on rakentunut tämän aineen ympärille ja aina kun setit loppuu niin jostain tulee viestiä et nyt on lisää tarjolla ja sitä pitää sitten sosiaalisen kanssakäymisen toivossa käydä edes vähän hakemassa.
Onko joku onnistunut? neuvoja?
börde spargel :-----DddD
Dude we have like so many different gnomes. Sauna gnome, Home gnome, Stable gnome, drying barn gnome etc.
Oisko tää: älä polta
Uusia kavereita kehiin. Se varmaan sitä lopettamistakin vaikeampaa jos on vähänkin burgeri.
Ite hoidin ton komeroitumalla ja viinalla
juuh viinaa vaan vitun nisti homo
En tiiä, aika monet mun kaverit hiisaa tosi usein mut näyttää nauttivan siitä. Ite musta toi on paskimpia aineita mitä maanpäältä löytyy, pistää ahistaa ja vainottaa mua ihan vietävästi ja siksi en käytä.
TÖIH IN vitun loinen
baarin kautta yliopistoon.
En ole juonut alkoholia vuoteen, enkä aio enää ikinä juuakkaan. Lopetin tupakan ja alkoholin kannabiksen avulla oikeastaan, nyt tarvisi päästä tuosta viimeisestäkin vielä eroon.
yet all gnomes use the sauna and they all want gibs.
jauhen liha
>ongelma päihteen kanssa
>ratkaisu on käyttää toista päihdettä
Kohta varmaan lopetat kannabiksen käytön kokkelin vetämisellä.
Oispa kuudere kiisupojuyde
On se hauskaa ekan vuoden kaks kun on semmoinen kuherrus kausi sen kanssa, mutta sitten kun se alkaa muodostumaan semmoiseksi että sitä vähän niinkuin PITÄÄ saada jokapäivä, häviää siitä hohto ja käytön syitä rupeaa kyseenalaistamaan. Varmasti toimisi parhaiten jos polttaisi vaikka yhden viikonlopun vaikka kerran kuukaudessa, mutta päivittäisellä polttelulla alkaa tulemaan outoja sivuvaikutuksia ja muuttuu jotenkin ihan vitun alieniksi.
Olen ollut vakituisessa työssä 6 vuotta. Pitempään kuin olen polttanut kanjabista.
hullunkurista touhua.
Hienoja oletuksia hermanni, mielestäni ei implikoitu että olisin lopettanut alkoholin ja tupakan ONGELMAKÄYTÖN kannabiksella. Käytin niitä tosi kasuaalisti ja tajusin ajan myötä etten pidä kummastakaan oikeasti, mutta kannabiksesta pidin. Vähän liikaakin.
Se ois toi kohtuukäyttö sulle sit.
Ei elämästä voi nauttia ilman päihteitä
Vois muuttaa kuopioon
No etkä muuta
ei kannata
Vois muuttaa Myyrmäkeen.
Älä, ahistaa jos nyymi asuu samassa paikassa
bump
Alkaako tästä taas uus rakkaustarina?
Joku kattoo mun tuvassa animee
ammu se
mcchicken ateria kokiksella kiitos.
Kai se kattoo ees miehekästä tappeluanimee eikä mitää koulutyttöhomoiluu
Sprägä spördel:D
haet tupakan nimellä samaan ohjeita.
saman tyypin lievää riippuvuutta tekevä iloton myrkky
Miksi teit sen?
Heh heh olen TÖI SSÄ mutta selailenkin salaa vain tuhmia turrikuvia kjeh kjeh
Olen runkannut koko yön ajatellen miten panen Satania-samaa jokaiseen rööriin.
Ongelma on siinä että luento alkais 25min päästä ja en ole nukkunut silmäystäkään.
Mitä teet tyäksesi?
Mä voisin tarjota sille vähän cockelia. Jos tiedät mitä tarkoitan.
Moepaskaa
tein ton näköset just salen tuulikaappiin haha lälläslää
postaan koulusta.
Ei tehdä ylennyksiä, kiitos.
Kerro nyt.
t. Ei esimies
Koita runkata siellä luennolla.
>Onko tämä on taas joku juoni
ilmeeni kun naudan jauheliha oli -30%
autismiani vähän kutkuttaa kun se ei oo -33,333333333333...%
Se on kapitalistien spykoottinen salajuoni, kaikki ostajat ajattelee että tuote on kolmanneksen halvemmalla vaikka se on oikeasti vain kolme kymmenesosaa...
Millainen autisti muka haluaa että alennus on päättymätön desimaaliluku? Aika poseri meno.
Sain just bännit Sup Forums:han. En taas vittu tiedä kuka spede näitä jakaa. Vitun talonmiehet menkää töihin homot.
Ei talkkarit jaa porttikieltoja.
no joo mutta siellä joku talkkari ihan täpinöissään on flägännyt viestin. Menis TÖI HIN
ei välttämättä päättymätön desimaaliluku
mutta kuten tuo ylempi anokin jo sanoi niin mielummin laskisin päässäni 1/3 osan kun 3/10 osaa
Omassa tuvassahan oli semmonen pikkumies jolla oli pullolasit ja kengänkoko 37, ja voi pojat kun se tykkäs kattoa ReZeroa ja High School of the Deadiä läppärillä täysillä. Jeesus saatana poika ei hävennyt sen hgame harrastusta yhtään.
Uhkasin mennä kapteenin juttusille koska hän sanoi että Cowboy Bebop on paskaa, mutta se ehti päästä jo juttusille sen parran takia
>Uhkasin mennä kapteenin juttusille koska hän sanoi että Cowboy Bebop on paskaa
en usko mutta hyvin uhattu
jopa animehomolta, 5/5
Katottiin spolletuvassa K-onia kun kausi 2 tuli aikanaan ulos.
Pure ebin. Meitä oli siinä vissiin 6 kattomassa aina ja muutama satunnainen miettimässä että mitä helvettiä jätkät.
Meillä oli tuvassa tyyppi joka piirteli turrikikkeleitä.
Ite taisin olla tuvan ainut robotti
Vähän sama juttu jos tuotteen hinta on 1.95 niin aattelet että hinta on euro ja jotain päälle vaikka oikeasti se on kaksi euroa.
Mutta onneksi niillä oli tissit myös.
Ois ollu vähän outo olo jos se olis siel tuvassa ja kipinässä miehiä piirrelly.
Tänää ei oo betonihommii
Tänää o täyttä paskaa niinku joka päivä
En oo vieläkään käyny tänä vuonna yhdelläkään luennolla. Vittu että tää tulee taas onnistumaan varmasti hyvin.
ok
Ei vittu meil samat
Onko hyviä suunnitelmia miten kiritään kaikissa kursseissa asiat kiinni ja käydään niillä lopuilla luennoilla?
Itellä on yks kurssi jonka sisällöt vaikuttais ihan ok:lta mutta muissa en oo jaksanu vielä ees katsoa materiaaleja. Ei vaan vittu kiinnosta.
Ite en oo käyny tänä vuonna missään muualla kuin lähikaupassa.
T. Komero pro
Kyllähän noi jää läpäsemättä kun on jotain pakollisia juttuja joilla dedikset lähtee meneen
Tenttiinkin on sitten ihan turha lähtee kun ei oo muita suoritusvaatimuksia ja tiedot tasoa: ei ole
Yliopisto-opintoni etenevät tavoiteaikataulussa
Kuia vittu käy yliopistossa herran vuonna
Ite oon jo kolme neljä vuotta jäljessä tuosta
Ihan vitun pahaa ruokaa koulus eikä oo massii eikä röökii. Keksikää mulle tekemistä.
Tuhoa elämäsi rippeet syöttämällä nettiaddiktiota vuosikymmeniä
>ilmeeni kun haen lipastoon seuraavassa yhteishaussa
Hyvästi rottailu, aion repiä sinusta kaiken irti vielä kun voin
päivittäinen muistutus: jenkem ON tosiasia
menkää amikseen jos ei ole töitä jo tiedossa
entä jos on käytynä eikä ole töitä tiedossa
>mee TÖI HI
Mitä hän tarkoitti tällä?
Tässä pitää muistaa sitten valita oikea linja.
T. Valmistuin ammattikoulusta 2010 enkä koskaan tehnyt alani töitä
minkä kävit?
ohjaan työpaikkaan
vois mennä SUIH_KUUN
datanomi. ei, en mene tukiapinaks
Kaveri on töissä satamassa nosturin kuljettajana tjsp, leipoo ihan vitusti rahaa mut duuni on kyl sit aivan vitun pilkuntarkkaa.
MIllä alalla nyt sit on töitä? Joku rekka ja hoitoalako?
Millanes koulutus noihin nosturihommiin pitää olla?
*ohjaa sossun luukulle*
nosturikoulutus
mol.fi
tuosta pikahaulla yritettävää
Ei sillä oo mun tietääkseni mitä koulusta muuta kun joku vitun kurssi mikä piti olla et saa nosturilla räplätä