/NEDERDRAAD/

180CC UITGAVE
youtube.com/watch?v=2zza9cOXwVQ

Welkom: Marokkanen

Niet welkom: Tattas

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=3_xAJfGSxHI
youtube.com/watch?v=7g5hz48Dpi4
twitter.com/NSFWRedditImage

AHAHA KIJK DEZE TATTA IBAHESJ MOBIEL

Why is this allowed?

>Marokkanen
1492 nooit vergeet

...

>en ik heb het gevoel dat ik er wat van opsteek user.

ja een stijve pennis ahahhahahahahahahahahahhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahahahahah

youtube.com/watch?v=3_xAJfGSxHI
JE MOEDER HOUDT HEEL ERG VAN SPERMAAAAA
ZE MOET HAAR KUTJE OPENSPERREN IK ZEG SPERMA
IK KAN ZONDER KAARSEN MAAR ZE VINDT HET MET GEZELLIG

bedankt die zocht ik

dan geef ik je deze ook wel even

>vriendje moest dag langer blijven door de ns storing
Mag wel vaker gebeuren hihi

kankervacht

:(

youtube.com/watch?v=7g5hz48Dpi4
BRANDON WEET ALLES!!!
SLIMMER DAN JULLIE ALLEMAAL
behalve ik natuurlijk

waagagagaqaaaag

inschalaah broeder islaam zal overheersen in een generatie of

ALLAH IS GROOT WEEN EN BID KUFR BEKEER JE VOOR HET TE LAAT IS ANDERS ZAL JE HOOFT EEN BOWLINGBAL WORDEN INSHALLAH

Waarom zijn Vlamingen zo klein?
Ik ben maar 1.85 en iedereen was kleiner dan ik.

Dank je, user. Ik geloof de je er vandaag goed uitziet.

wie nachtje door leren uff $$

>dvw 20 dagen om voor examen te studeren
>dvw er al 7 op zijn
>dvw ik nu al zot aant komen ben

>niet NOOT zijn
ahahahahah

Dvw net 2de master afgerond. Dvw nooit meer te miemen voor cijfertjes.

Ik kies sociale interactie op school boven de hele dag opgesloten zitten in mijn kamer, wachtend tot mama het eten klaar heeft.

Ik heb ook NOOT vrienden hoor ahaha
en woon op mezelf
goedkoop flatje

Zoek evrienden

>dvw eten nog niet klaar
Heb hongeeer

Ik ben 1 jaar NOOT geweest, toen ik klaar was met mijn middelbare school had ik een tussenjaartje genomen. Eerst was het natuurlijk heerlijk, lekker uitslapen terwijl al je maten aan het studeren zijn en naar colleges moeten. Maar na een poosje werd het extreem saai en voelde ik mij depressief omdat ik niet wist wat ik moest doen.
Het noot leven is een miem.

Is het leren van een taal in het avondonderwijs een miem? Stel als ik nu een exotische taal ga leren (bv. Russisch) ga ik er dan ook effectief iets aan hebben?

Ik heb 2 jaar Russisch gestudeerd en het is nog steeds kanker vaag.
Vma.

Je kan beter naar het taalinstituut gaan
UCT heeft meestal goede cursussen

Nog 2 jaar en Zeven maanden verbeiden
voordat ik voor altijd 27 zal zijn.

Leven in angst, maar
rusten in hoop.

tenzij je naar rusland reist heb je er niks aan lelgje

>impliceren dat Rusland niet de wereld gaat overheersen

Sorry, wat?

Het NOOT leven is niet voor iedereen weggelegd. Als je zo zwak bent dat je je niet kan vermaken in je eentje en in principe afhankelijk bent van sociale interactie, dan is het NOOT leven niet voor jou nee. Maar noem het dan geen miem, dat jij het niet aan kan omdat je mentaal zwakjes bent is iets heel anders.

Ik ben nu 22 en ben NOOT vanaf mijn 17e, ik hou van mijn NOOT leven. Af en toe zoek ik wel een baantje en dan weet ik meteen weer hoe veel ik van het NOOT leven hou.

De hele dag masturberen, videospelletjes spelen en 4kan rondneuzen vond ik niet bepaald vermakelijk. Wat doe jij dan om je te vermaken?

Hoe zit het met je liefdesleven, hoe ben je van plan om een vd te krijgen als noot?

goeie vraag eigenlijk

ik wil hablo español

hij gaat zichzelf opknopen de gek hahaha

>De hele dag masturberen, videospelletjes spelen en 4kan rondneuzen vond ik niet bepaald vermakelijk.
Niet? Wat vind jij dan wel vermakelijk?

>Wat doe jij dan om je te vermaken?
Masturberen, videospelletjes spelen en 4kan rondneuzen. Hou het al bijna 5 jaar vol zo en ik zou dit voor de rest van mijn leven wel willen doen.

>Hoe zit het met je liefdesleven, hoe ben je van plan om een vd te krijgen als noot?
Niet. Ik word niet gelukkig van andere mensen.

>De hele dag masturberen, videospelletjes spelen en 4kan rondneuzen vond ik niet bepaald vermakelijk.

Flikker
Dat is letterlijk DE leven

>deze palen

penis vagina

>De hele dag masturberen, videospelletjes spelen en 4kan rondneuzen vond ik niet bepaald vermakelijk. Wat doe jij dan om je te vermaken?
AHAHAHA KK KNEUS

Ik heb liever een gezellig borreltje met maten of een avond stappen.
Maar dat komt misschien omdat ik extrovert ben ingesteld.

Ik hoorde wel wat
jij zei. Jou verstaan nee, want
ik luisterde niet.

ek het 'n lekker penis

>De hele dag masturberen, videospelletjes spelen en 4kan rondneuzen vond ik niet bepaald vermakelijk. Wat doe jij dan om je te vermaken?
Hoe kan je dit niet willen?

Geloof mij, het wordt uiteindelijk kanker saai.

Als ik kon kiezen tussen óf mijn hele leven een loonslaaf zijn van 9 tot 5 óf elke dag de hele dag masturberen, videospelletjes spelen en 4kan rondneuzen, dan weet ik wel wat ik zou kiezen.

Waarom ben je nu dan op 4kan ipv stappen? Ben je op dit moment ongelukkig dus?

Hoeveel uur per week spendeer jij aan stappen? Laten we er van uitgaan dat je 12 uur per week aan het stappen bent en dus 12 uur per week gelukkig bent. ik spendeer 112 (7x16) uur per week aan de activiteiten waar ik van geniet. Wie denk je wie wint?

jaloers

Ga weg. Dit is de draad van mij.

afz. mankleuter

deze

Geloof mij, het wordt nooit saai. En ik heb 4 jaar meer ervaring dan jij. Jij bent gewoon zwak aangelegd met je extroversie, waardoor je afhankelijk bent van contact met andere mensen. Als je een leven alleen moest leven zou jij het niet uithouden. Triest.

>dvw geen harige mannenhol om af te likken

Brave loonslaven.

Jullie zijn goed afgetraind.

>Hij gelooft de miem dat NOOTen de hele dag rukken en kompjoeterspelletjes spelen
Ik lees liever, en ik neuk de vriendin van een loonslaafje terwijl hij aan het werk is, ipv rukken.

hoe bekostig je dat dan

Wat is dit nou weer voor idiote paal?
Ik heb vandaag tot 5 uur college gehad en ben daarna even iets in de stad gaan eten met een maat.
Ik heb nooit gezegd dat af en toe masturberen, videospelletjes spelen en 4kan doorneuzen saai is, alleen als je het de hele dag doet, dagen lang.

Klopt, de mens is een sociaal wezen. Jezelf afzetten van sociale interactie is een stoornis.

>iemand wordt niet gelukkig van dezelfde dingen als ik
>het is een stoornis

Neger, alsjeblieft.

Ik ben gemaakt om mijzelf lief te hebben.
niet om mijn leven te vergooien aan anderen.
Ik ben alles wat er immers echt bestaan.

Maar wij zijn nu toch ook bezig met sociale interactie?
Het enige verschil is dat jij het liever vanuit je kamer doet en ik daadwerkelijk met mensen.

>zo geïndoctrineerd zijn dat je het NOOTleven werkelijk as slecht ervaart
j*hweh zal trots zijn

ik ben ook een NOOT, maar ik vroeg me af hoe je jezelf onderhoudt? Of woon je nog gewoon bij jouw ouders?

Bedankt om even te antwoorden

Dit is wat ik ook aan het denken was, zeker nu Trump en Putin een goed stel zullen worden wordt het maar steeds interessanter om Russisch te leren

Het enige verschil dat ik een efficiëntere en vermakelijkere manier van sociaal contacteren heb ontwikkeld die puur draait om mij en (jij).

Ik ben blij voor je.

waarom kun je nooit een liev doen?
waarom neem je niet even plaats op de divan?

Waar kan het best illegaal kamperen??

voor de russische invasie bedoel je?

>Haha ik ben een mislukt persoon en verzin ik maar een soort van miem om mijn luiheid en autisme te verdoezelen zodat ik de man lijk!

Overtreffende trap van triest.

Calais

Op mijn bed.

Het leven is niet 'liev', knul.

Ik ben financieel afhankelijk van loonslaafjes net zoals een slavendrijver financieel afhankelijk is van zijn slaven. Ik weet waar je naartoe wil, je aast op het afhankelijk zijn, maar je brengt financiele afhankelijkheid en sociale afhankelijkheid in de war, ik had het over sociale afhankelijkheid. Extroversie is een zwakte, deze mensen zijn sociaal afhankelijk van andere mensen.

>Ik heb vandaag tot 5 uur college gehad
Oei, dat zijn al weer 5 uurtjes niet besteedt aan iets wat je leuk vind. Was het wel leuk in de stad? lekker een paar uurtjes gelukkig geweest? Mooi, ik 16. Want ik geniet van alle 16 uurtjes van mijn dag. Ik heb geen verplichtingen dus ik deel mijn dag precies in zoals ik wil. Als het saai zou worden zou ik iets anders doen. Dat jij door gaat als het saai begint te worden wil zeggen dat je masochistisch bent, en dit is ook logisch omdat je richting loonslaverij gaat. Triest verhaal.

De mens heeft ook nog een staartbotje, de mens is niet perfect. Dus je kan niet zeggen dat sociaal zijn goed is, omdat de mens het van nature is, dit is een drogreden.
>stoornis
Hoe is het een stoornis? Ik ben gelukkig in mijn eentje, ik heb geen enkel probleem hiermee. Jij blijkbaar wel als je alleen bent, extroversie is een stoornis dus.

Nee niet bij die booslims
Nee dankje

Dat van die invasie is ironisch, maar als Trump effectief de sancties tegen Rusland gaat opheffen kan het heel interessant zijn

>Ik weet waar je naartoe wil,
nee ik vroeg gewoon hoe je je huur en rekeningen betaalt met niks doen

Ga naar een park en sla je matras uit in een grote struik

Bijstandsuitkering

Nou, daar heb ik je antwoord op gegeven. Ik ben financieel afhankelijk van loonslaafjes net zoals een slavendrijver afhankelijk is van zijn slaven.

Vluchten is zwak.

Maar dan is de pakkans heel groot
Nou en ik ben ook zwak

zeg dan gewoon uitkering dan snappen we het ook wel

Je hebt helemaal gelijkt. Je bent echt 100% waardeloos en een sociaal bestaan onder mensen niet waardig. Maar dit weet je natuurlijk zelf ook allemaal al.

Koop van je laatste geld een oude caravan of zo'n volkswage busje en ga ergens in het noorden op een parkeerplaats staan zodat iedereen van je verlost is.

Geef me dan werk en een woonruimte

Ik ben echt benieuwt hoe de doorsnee nederdrader eruit ziet.
Is het nou een doorgespeelde miem dat iedereen autistisch is of zitten hier echt de abnormaaltjes van de onderwereld

Vroeger toen ik een tiener was, was ik een kk autist en vond in de Nederdraad. Nu ben ik een normaaltje maar paal hier nog steeds om dat ik hier niet weg kom

Ja ik ben de eindbaas abnormaaltje van de onderwereld...

Ik denk dat iedereen hier normaaltje is oetz, niet dat je ze ihel kan aankijken en kan zeggen van "hij zit vast op 4kan"

Je hoeft er niet raar uit te zien om een autistische NOOT te zijn. Ik zie er redelijk verzorgd uit en ik ben letterlijk een autistische NOOT.

Meer dan genoeg tijd om mezelf te verzorgen. Jij ook of ben je te druk bezig met werk? Hm?

>Geef me dan werk
Dat kan ik helaas niet voor je doen, maar het jongerenloket of de gemeente wel. Anders een uitzendbureau.

Kun je geen uitkering krijgen?
>Woonruimte
Je wilt niet in bed liggen en op mijn 12 vierkante meter past geen bank. Je mag op de grondliggen. Anders de dakloze opvang.

Je zou me niet kunnen herkennen. Ik verstop me achter een master. Een anonymous-masker.

Wat ga ik vandaag eten?

Alleen foodie-approved of smulweb.nl-approved suggesties please.

Jongerenloket kan geen kanker, uitkering krijg ik niet, woon jij op 12m2

Hoe dragen jullie je haar jongens?
dit komt voor mij aardig in de buurt

Korte samenvatting over de Bogdanoffs
>Rotschilds buigen voor de Bogdanoffs
>hebben contact met aliens
>wordt gezegd dat ze psychische vaardigheden bezitten
>besturen Frankrijk met een ijzere vuist
>bezitten kastelen en banken over de hele wereld
>directe afstammelingen van koninklijk bloed uit de oudheid
>Zullen de eerste steden op Mars stichten(Bogdangrad zal de eerste zijn)
>bezitten zowat ieder DNA-onderzoekscentrum
>eerste designer baby's zullen Bogdanoff baby's zijn
>beide broeders zouden een IQ van meer dan 200 hebben

>>beide broeders zouden een IQ van meer dan 200 hebben
opgeteld?

dit is 4kin vriend, het zit vol abnormaaltjes

Ze zijn zelf gewoon aliens

wie /elysium/ hier?

Ja ja ze zijn gewoon slachtoffers van slechte plastische chirurgie...

>veel vrienden
>ga geregeld uit
>ga 3x per week met vrienden "hangen"
>niet autistisch
>zie er goed uit
>"grappig"

waarom kom ik hier überhaupt, wie nog meer /normaal/?

Hmm, zonder mijn badkamer wel. Ik heb totaal 18m2. De badkamer is denk ik daarvan 6m2. Dan blijft ongeveer 12m2 over, waarvan ook nog 2m2 gang en 3m2 open keuken. Dus feitelijk heb ik minder, maar wel eigen douche, ws en keuken. Lekker goedkoop ook.

Hoezo krijg je geen uitkering? Als je minderjarig bent, kunnen je ouders een bijstandsuitkering aanvragen. Tenzij je daar geen contact meer mee hebt. In die gevallen kun je soms zelf nog een uitkering aanvragen bij sommige gemeentes. Misschien moet je héél dramatisch doet bij het jongerenloket.

Misschien is opvang of pleeggezien een optie?

Als je recht hebt op stufi kan dat een bron van inkomen zijn.

Anders ben je inderdaad geneukt. Kunt altijd nog voor webcam meisje spelen als je echt geen opties meer hebt.