/mämmi/

blöö blää painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=4UFqIucFW0Q
twitter.com/AnonBabble

Blöö bländ?

Oon runkannu tällä viikolla ihan vitusti

posti

Vittu.
Päivä menee kuitenkin päin helvettiä joten voi varmaan jo suosiolla luovuttaa jo nyt ja alkaa vetämään kaljaa ja lukemaan kyseenalaista hentsua exhentaista.

Tein tommoset hissikuiluun. Haha lälläslää.

Mitä teen ruokavälkän ku en jaksa mennä syömään? Pitäiskö sitä röökiä ostaa vaikka oon pystyny lopettaa ton myrkyn vuosia sitten?

>the worst generation

Se on kyllä se nykyään 50-70v generaatio se worst generation, koska tuo meme loppuu että millenialuumenit olis muka pahiksia?

Ehkä just se väliinputoaja sukupolvi joka ei vielä ihan täysin oppinut käyttämään nettiä, koska lol nörtit vaan saa vielä tänäpäivänäkin informaationsa televisiosta ja sanomalehdistä. Nettiä käyttävät korkeintaan facebookiin tai iltalehteen ym vauva foorumeihin. Eli sanottaisiinko 70-80 syntyneet.

t.asiakaspalvelija

Tuo kostea wc paperi on kyllä jees.

Tulee ihan lapsuus mieleen silloin kun äiti vielä nuoli pyllyni puhtaaksi kun olin pieni koiranpentu :3

Juuh

>ilmeeni kuvitellessani nyymin pykistelemässä lenkkipolun varrella tämän äidin siivotessa papanoita pussiin

Onhan kaikki täällä puhtoisia neitsyitä? Ite 30 v. eikä mitään seksuualista kanssakäymistä ikinä.

OI OI

HOW ARE YA, FINGOLS?

*yrjöää*

Juuh laitapas vähän fisuja ja sipsuja

Ootko saanu junalipun Tylypahkaan?

pitäis käydä kaupassa mut vittu kun ei jaksais

sit pitäis tehdä ruokaakin mut vittu kun ei jaksais ees käydä kaupassa saati sit tehä ruokaa

elämä on vittujen elämä

...

Paljastin mun powerlevelin vahingos ja työkaverit taitaa olla suvakkei. Hupsista.

Mä joskus varmaan 6 vuotiaana leikein vähän kikkeli pyllyyn leikkejä naapurin pojan kanssa. Kokeilin sitä kans sillon naapurin tytön kanssa myös, mut se oli vähän ujo sen suhteen ni mä sain vaan koskea munalla sen pimppiin ja pyllyyn silleen päälipuolisesti.

Sen jälkeen en olekkaan kikkeliä mihinkään fleshlightiä kummempaan tunkenut ja oon koht 27v

Lasketaanko tuo?

lads, getting pretty tired but this is no time to sleep, rekon I stay up til like 1 or 2ish then do a nap and see whats what

also got a girl supposedly coming over today and I cannot be arsed dealing with that right now

Tuo on kyllä yksi genren parhaista artisteista. Z-ton on toinen

Viinaa vaan.

Kyl se on nää 90-00 luvulla syntyneet mitkä on puhdasta syöpää

Jaa mutta nepä ei oo vastuussa animesta ja turreista.

FISUJA JA SIPSUJA

if jyy laik tu gämbul ai tell jyy aim jöör mään!

>hän kutsuu ranskalaisia sipseiksi :DDDDD

tipaton tammikuu

are finns nordic?

se on krapula

en juo enää koskaan imo

No kyl ne sit varmaan sun animeharrastuksenkin suvaitsee.

Kato googlesta

mad man

Ite hoidan ahistavat ajatukset tipattomasta viinalla

En harrasta animee.

Hyvä maku, mies.
Juuh taitaa olla "kaasuttakaa jutkut, rotusota nyt" voimataso kyseessä.

Eli ei nuolla tippoja, vaan korkataan reippaasti uusi pullo? :DDDDD (vitsi kuultu faijalta, eli melkein oma)

HEVON

Sinua vain harmittaa kun sinun ja sinun isäsi tärkeänä pitämä klassinen myrkyllinen maskuliinisuus on kuolemassa tähän sukupolveen.

Ei, mutta ovat kutakuinkin vastuussa jeesuksesta ja kirstuksesta ja siitä miksi se on vielä niin mukamas relevanttia nykyään.

Eiku sanoin pahasti sompuista ku mut on rullattu kerran.

...

*kallistus*

Saa kyllä olla aika kukka hattu rasmus tier suvakki feministejä jos somaleitakaan ei saa haukkua. Somalit ja mannet ovat olleet vapaata riistaa vuosikymmeniä, jotkut irakilaiset ovat vielä normaalien ihmisten parissa vähän rajalla kun eivät raukat ymmärrä kuinka perseestä nekin ovat.

Juuh huomena alkoon vaan

Semmonen aisuri siellä

Milleniaalit ovat pilanneet maailman.

Leireihin pitäis kyllä ne kaikki laittaa.

majohajo taitaakin tulla viikossa parissa vastaan:D

Harmittaa vähän kun nykyään menee viinasta tosi helposti muisti.
En edes välttämättä ole totaalikoomassa kerta tekstin tuottaminen on onnistunut ilman suurempia ongelmia mutta mitään ei vaan muista.

syön puuroa

Meil samit. Jännää aamulla tarkistaa kämppä että mitä yrjöä ja/tai tuhoa tai muita kohelluksen jälkiä löytyy

Puurosta en ole ikinä tykännyt

Tämä on saatanasi tänään.

1995 jälkeen syntyneet pitäis laittaa siperiaan kesäleirille.

Joo, tiedän että se on tosi muodikasta ja villiä vihata ennen kaikkea uusia, mutta myös omaa sukupolveaan. Mä oon tämmönen vastavirtaan soutaja hullu anarkisti reeppeli joka ajattelee oikeasti että vanhojen sukupolvien aiheuttama ja ylläpitämä turha paska on todellakin sellaista mistä pitäisi päästä eroon mahdollisimman nopeasti.

Tiesitkö että Suomessakin vielä vajaa 50 vuotta sitten oli ihan normaalia ja hyväksyttävää hakata vaimoaan ja pettää miten sattuu? jos vaimo tästä sitten pahoitti mielensä niin sitten hakattiin vaan lisää, koska isännän oma impulssien hallinta on semmoista 14 vuotiaan tasoa.

Mikä oli kulmikkainta musaa mitä kuuntelit jonnena?

Itellä aika lamet setit ja perus Burzum ja tämä: youtube.com/watch?v=4UFqIucFW0Q

Mahtavat lähteet, toveri!

>normaalia ja hyväksyttävää hakata vaimoaan

Tää ois ihan jeba. Feminismi on saatanasta.

Juuh näin se pitäiskin olla ja kakaroita pitäis saada vetää turpaan miten haluaa.

Meguminin piti olla /mämmi/:n pakotetuin söpöläinen, Megumin sai uuden kauden ja mitä tapahtuikaan?

Varmaan toi Beethovenin viides.

Mitä mieltä olette miehistä?

What does mämmi means?

Vittu ihan hirveetä syöpää, valkoset miehet varsinkin.

Jep, suomesta on varmaan ihan vitusti tilastoja jostain 40-50 luvulta siitä miten naisia kohdeltiin, kun olivat semmoisessa suurpiirteisessä häkkikarjan asemassa vielä sillon.

Onko sinulla lähteitä mitkä todistaa asian toisin?

t.vanhusten kanssa työskenelevä

Jos et osaa ratkoa asioita muuten kuin väkivallalla, olet keskenkasvuinen.

Juuh tää ja etenkin tuhmat tytöt ansaitsevat koivunvitsaa paljaille pakaroille usesti.

Kuuntelin melodista metallia samalla kun sormetin pyllyäni. Näistä kahdesta sormetus oli vähemmän homompaa.

...

Yliarvostettuja jtp. Tytöt (poika) on parempia.

Semmoset vinhat argumentit sieltä. Voit osallistua keskusteluun kyllä, mutta et taida uskaltaa, kun ei löydy mitään totuus tai järkipohjaista sanottavaa :D

En osaa päättää ootko trolli vai vaan eksyksissä mut juuh

>Tiesitkö että Suomessakin vielä vajaa 50 vuotta sitten...
>suomesta on varmaan ihan vitusti tilastoja jostain 40-50 luvulta...

Matematiikka: 4-

Tää. Vaimoille sitten paksua rottinkikeppiä, että osaavat olla.

Minkälainen numale beta cuck pitää olla tällaista luonnonlakia vastustaakseen?

out

>50-luvun
Kuulostaa tämän päivän POHOJANMAALAIS perheeltä.

fermented babby poo, you dip.

Niin ehkä Satania pakottaja on entinen Megumeemi pakottaja joka pettää? Sehän kehtasi sanoa että saatana on sille vain salapano.

Eikun ei huvita näpytellä jonkun mielisairaan suvakin kanssa.

Ootko joku vitun hurri kun rottingin kanssa huidot? Se on REMMI ja VITTA Suomessa saatana.

Kyllä se on vittu vyön solki saatana.

En voi olla mikään muu kuin trolli, koska olen ilmeisesti valtaosan kanssa eri mieltä.

Semmoset vinhat argumentit sieltä. Otit 2 postia joista löysit jonkun eroavaisuuden. Hyvä nyymi!

Tarkkaavaisuus 7 ja puoli!

Jep, sitten kun kuuntelee vähän vanhuksien juttusia niin tajuaa, että nuo sukupolvet eivät ole mitään historian haviaan kadonneita, vaan niitä pyörii täällä vielä tänäpäivänäkin.


Mistä luulette että semmoinen vanhan valittavan mummon stereotypia on peräisin?

Se on peräisin syvästä katkeruudesta ja epäoikeudenmukaisuudesta mitä joku henkilö (nainen) on koko elämänsä kokenut.

Mitäs mieltä ootte tosta Hitleristä?

>eikun kyl mulla on tietoa ja faktoja ja sanottavaa, mut en mä jaksa nyt oikeesti hei tällee ku sä oot tommone vammane :D

Jep. Selitä se minulle sitten kun olen tarpeeksi kypsä ymmärtämään. Kaikkihan me tiedetään että sulta tulis sieltä jotain semmosta joka settiä kääntäis mun kelkan totaalisesti ja sais mut suorastaan vihaamaan ja alistamaan naisia.

Hitleri olisi voinut pelastaa koko euroopan.

t.

kaupassa taas ksuiskuteltiin selän takana kun hain kaks koppaa puol kymmeneltä

Rottinkia on Suomessa käytetty perinteisesti kurittomien tyttöjen ruotuunlaittamiseen vaikka se kiteytyykin enemmän mattopiiskalla perseen punaamiseen.

Rottinkikeppi on kuitenkin mukava, koska se jättää parhaat jäljet ja opettaa tuhmatkin tytöt kilteiksi.

Kirjoitat liikaa ollaksesi ainakaan kokenut trolli, joten annan nyt hyvää hyvyyttäni vinkin: tämä on meemilauta. Vakavat keskustelut on no en oikeastaan osaa sanoa missä mutta ei täällä.

Ei mitään väärää.

Psykoosit voi olla vaarallisia, suosittelen hakemaan apua terveydenhuollon puolelta.

Herkkä ja väärinymmärretty mies.

PERINTEET KUNNIAAN vitun KAUPUNGI PELLE.

Eiköhän noita meemityttöjä postaa useampi kuin yksi ihminen. Sup Forums:ssa menee satanialangat bumblimittiin parissa tunnissa. Sama megumemelankojen kanssa.

Ite en kyl jaksa postata animea koskaan mutta lurkkaan silti kuumimmat animeemit.

Pekka-Eric Auvisella on 20-vuotias pikkuveli. Mitäköhän se duunaa nykyään?

Tänä iltana voisi homoilla ja ansapostailla

Juu ihan jees ukko, harmi kun ei ymmärtäny olla puuttumatta armeijan asioihin.

Sinulla tuntuu olevan siellä oikeen joku lista trollien profilointiin. Viitsisitkö jakaa?

anta mus nyypi?

Mitäköhän ois tapahtunu jos Hitleri olisikin päässyt sinne taidekouluun?

Ei se mikään rölli ole kun vaan ihan perus vassari.

Natseilla ois ollu ainakin vitusti päheempi logo jos ei muuta.