/norgetråden/

Hyll prinsessen-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

johncons-mirror.blogspot.no/2017/01/Sup
johncons-mirror.blogspot.no/2009/10/jeg-anmeldte-sstra-mi-pia-ribsskog-til.html
youtube.com/watch?v=Qt1WVeyMqdo
twitter.com/NSFWRedditImage

Ballonger skal ikke sprekkes!

Snåsamannen 2017

Ingrid er SOT!

4 for dagens tredje runk

gjelder jödeparagrafen på autist-ölen?

godt OC
eller finnes det en generator for det der? isåfall saus erdusnill

Det gjelder for hele nasjonen.

Nå må dere trene gutta

bra
er du en av de som blir med?
faen må begynne å gjöre meg i stand snart

Ilden stiger

Joder må gjerne bli med, det er åpent for alle folk av alle folkeslag.

Nå må dere dra til postkontoret og hente pakken

jeg

Jeg er liberalist. Den lilla jakka mi er en Liberalistene jakke. Jeg valgte bevisst å prove å få med en nazi, så ingen kan syte om politisk bias eller "degenerering" eller noe annet tull. Alle som bruker tråden, er velkomne, men det er veldig dårlig smak å for eksempel ta med seg noen som ikke bruker tråden.

Tenkte egentlig å ta det i kveld etter autistpils, post i butikk er åpent til 2300. Blir vi ute lengre får jeg heller hente den etter forelesning på mandag.

Vennlig påminnelse om at kongefamilien er SKITTNE FRANSKMENN og ikke stammer fra hårfagreætta

Jeg bare ködda, er jo bare rundt tusen jöder i Norge, så tok det forgitt at ingen av dem var i norgetråden.

Jeg tenker allerede på deg som en hoyst degenerert person, om jeg sier det hoyt i all offentlighet er mer tvilsomt.

kan jeg ta med jv'en fåvæ

Ser at vi har havna på Johncons-blogg igjen.

johncons-mirror.blogspot.no/2017/01/Sup Forums-flger-med-det-bildet-der-er-nok.html

Det har faktisk vært en eller to avfyrte joder i tråden siden jeg forst starta å komme hit. Vet ikke om det bare var LARPing da, men det virket ganske legitimt.

>Jeg har et tracking cookie-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:

for en paranoid fyr

>(Det bildet der, er nok forresten, en av mine selfier, som noen har funnet, på nettet, så det er nok egentlig, et bilde, som jeg har rettighetene til, for å si det sånn)

Fy faen...

...

Det må du gjerne gjore. Jeg synes en god del av snakket om "degenerasjon" er ganske tullete, men dere har jo noen poeng dere og. Politikk er dog et tema jeg helst ser at vi unngår, da det er så kjedelig, men til syvende og sist skal jeg ikke være noen diktator som bestemmer hva vi skal snakke om.


Nei.

Ja, han er sykelig opptatt av opphavsrett og han hadde nok anmeldt oss om det var for fem år siden.

Hvem faen er denne soperen?

Haha, elsker Ribba.

>Ja, han er sykelig opptatt av opphavsrett og han hadde nok anmeldt oss om det var for fem år siden.
>opphavsrett
Absolutt avskyelig.

Du må dra tilbake.

>anmeldt oss

jeg er noenlunde nazi
men om dere får vite det kommer an på hvor mye pils det blir

Mellom 2008 og 2012 anmeldte han alt og alle for den minste lille ting han ikke likte. Og med alt og alle mener jeg alt fra nære familiemedlemmer til Jens Stoltenberg. Her er en fin anmeldelse av sostra hans:

johncons-mirror.blogspot.no/2009/10/jeg-anmeldte-sstra-mi-pia-ribsskog-til.html

Hores hyggelig ut. Jeg kommer til å avstå fra alkohol i kveld, da jeg tar en hvit måned. Jeg synes det er hyggelig å mote og snakke med folk fra alle forskjellige deler av det politiske spektrumet. Nazister er også som regel ganske artige å henge med, så lenge de ikke er sånne stivbeinte nazister som hater morro.

Vi skal prove å være så inkluderende som mulig, og ved inkluderende mener jeg at alle som bruker tråden, er velkomne.

Nazi-pils blir bra!

gleder meg til dette """"megmeget""""" er over

>dfn du ikke bor i oslo og får henge med de kule gutta fra tråden

Vi kommer til å holde dere oppdaterte i tråden, så frykt ei dublettanonsen, det er jo også hytteturen som det er snakk om senere da.

Megmeget er ikke over for /norgetråden/ har blitt en facebook-gruppe for fest og drikking på ostlandet.

ta et bilde av dere også :)

Nei, ingen bilder som avdekker anonymitet, med mindre det er veldig sterke onsker om dette. Jeg kommer ikke til å ta del i slike aktiviteter.

Jeg er om 30℅ fertig med Duolingo norskkurs.

>om 30%
>fertig
FY
FAENNNNNNNNNNNN

Hva mente egentlig Gjöggel med dette?

Er dere stolt av meg? :)

Bra jobba

Ohh unnskyld

.... cirka 30℅ ferdig?

Takk :)

Ikke ille! Du er på riktig vei! Det er en dyd å kunne mange språk, burgeranonsen!

Ja. Enten det, eller "Omtrent 30% ferdig".

privatiser google!

Ca 30 "care of" ferdig? Hvorfor klarer du ikke å skrive %-tegn?

Google har jo ikke akkurat vist seg til å være særlig noytralt da, på noe som helst egentlig.

>kan bare to og et halvt språk

Det er fortsatt bedre enn de fleste amerikanere, som kun kan et halvt språk.

Man kan vel også sporre seg selv hva de mente med dette, også.

Takk takk

Du er so sot, Norge-chan!

Eh? Hva sier du? Jeg forstår ikke. Meiner du, hvorfor skriver jeg ikke "28%"?

Kan du oversette dette for meg? Dette er veldig hard å oversette, jeg ikke finne ut av dette

Kansje jeg skal tipse politiet om en nazist samling.. bare noe jeg tenkte på forreste.

Hei,

for det forste, vil jeg klage på, at jeg synes, at det blir klamt og 'hippie-aktig', at dere skriver fornavnet mitt, i hilsenen.

Det blir litt vel mye dus, (vil jeg si).

Hva er galt med bare 'hei'?

For det andre, så vil jeg gjerne vite, hvem som har bestilt disse e-postene/medlemsskapet, i mitt navn.

Det burde det være mulig, for dere, å finne ut, (vil jeg si).

Send dette til en overordnet!

Erik Ribsskog

youtube.com/watch?v=Qt1WVeyMqdo

I motsetning til mange andre europeiske land så er det faktisk ikke ulovlig å ha meninger her.

He's dedicating the fourth post of the thread to his third masturbation of the day. "Å runke" is slang for masturbation, and "en runk" is the verbal noun.

Romvesener er fakta

nasjonalisme = fyfy, kommunisme = ok. Logikken er hvor??
det var engang i tiden RV (dagens Rodt) hadde VÆPNET REVOLUSJON på partiprogrammet.

har helt sinnssykt vondt i nakken fåvæ

Höres bra ut. Håper ingen er "fashionably late". Er såklart greit å komme etter 5, men ikke med vilje pls.

har du provd å henge deg selv? kanskje det hjelper

fǿlte du deg tǿff nå?

Ruter har teite ruter på lordager, mulig jeg blir noen minutter sen, men jeg kommer.

>soke på matematikere
>bli sint fordi resultatet med matematikere ikke viser deg hva du vil

Forsåvidt også tatt ut av kontekst, da resultatet kommer på Black history day hos Google. Ellers viser de godt og blandet

hehe... bare litt... småen.. *forsvinner inn i skyggene*

...

Om purken ser inn vinduet og ser en samling av den gjennomsnittlige anonsen kommer de ikke til å banke på dora for de åpner ild

ingen jv....

ingen jobb...

ingen bjǿrnearmer...

...

>Forsåvidt også tatt ut av kontekst, da resultatet kommer på Black history day hos Google. Ellers viser de godt og blandet
Nei. Sok på "American Mathematicians/scientists/inventors" selv, det aktiverer de små grå

>ingen bjǿrnearmer...
Ikke lat som at det er det som hindrer deg, anonsen. Du har tau, höyder, lasterbiler, tog, heroin/fentanyl/nembutal (enten IRL eller darknet), helium, kull, alkohol & benzo, CO2 fra bil. Det var det jeg kom på nå i farten.

>da resultatet kommer på Black history day hos Google

Visste jeg ikke, men det er da fortsatt "shill & ideology" som de sier sdm fåvæ, selv om det er "forventet".

Dette er ikke eneste eksemplet på Gjugl som er partiske heller da, som f.eks under valgkampen i statene hvor de nektet å vise "hillary health issues" på lista over forslag med autofullforte sok, selv om hver eneste annen sokemotor gjorde det.

>Visste jeg ikke
han tok feil famalam, bare sök på american inventors eller noe lignende selv så ser du

Jeg tolket det som at hans frarovede rett til bjornearmer er en av hans kilder til depresjon (forståelig), og ikke en av hans foretrukne losninger på depresjonen.

Fy faen. Hvis man soker på "amerikanske oppfinnere" så dukker det bare opp hvite folk (+Einstein), men soker du på det samme bare oversatt til engelsk så får du bare negre. Prov det selv.

Våpen hadde vært morro, men det er jo ikke en like stor nödvendighet for lykke som jv og jobb (dvs penger, sosial omgang, å komme en vei i livet)

Hva er problemet med det?

Nå skjonte jeg også at det er noyaktig det illustrerer... derp.

Gutta

passe trist, user.

Stakkars menneske..

Fy faen, chili ketchup! Du kan å kose deg når det er helg ser jeg.

Ser ingen problemer her. Kudos for å ha valgt pastaror i stedet for kjedelig spaghetti og noe annet enn standard ketsjup. Jeg ville nok brukt en pastasaus i stedet, men det er alt.

Ingen kjöttdeig?!

Jeg er på vei. På grunn av uventede forsinkelser blir jeg en halvtime sen, men bare se etter et nakkeskjegg med lilla jakke.

Skal på butta snart gutta, hva skal jeg kjope?

Er det bare jeg som synes at ketchup er til polser og pommes frittes og det er det? Ville aldri funnet på å ha det pasta, pizza, hamburgere og sånt.

>butta

Er det dette "kidza" kaller butikken for tiden? Fy faen.

folte bare for å være litt hip og bruke et annet ord, siden det er lordag og alt...

Du er klin gæ'ærn!

Hva skal jeg ha til middag i dag gutta?

Alle jeg kjenner har sagt det helt siden vi var 6 år gamle og kjopte godteri på butta på vei hjem fra skolen.