Sverigetråden - Lördagsfest

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=oQeGh5QcFQ0
youtube.com/watch?v=ri5_fzndMBg
youtube.com/watch?v=EODW6JUxsfY
flyktingmottagande.aftonbladet.se/
twitter.com/SFWRedditGifs

/balt/

>dkn ingen söt att spela spel med

>fortfarande ingen kanelmannen

/mena/

...

youtube.com/watch?v=oQeGh5QcFQ0

>va 7 år
>haffa 16-åriga brudar
fyfan hur fan är norrmän så jävla alfa


youtube.com/watch?v=ri5_fzndMBg

Hell seger på er.

Men jag vill inte skriva till henne och göra ett fån av mig själv.
Vilket är det som kommer att ske nykter eller onykter

...

De har sina föräldrars kreditkort

>sidf-cucken gillar Daniel Adams-Ray, och sitter och vaggar till Gubben i Lådan medan han cuckbrevar, bajsbrevar, 2D-brevar och bitterbrevar

Varför vill du sprida den här cancern till folk som kanske är lyckligt ovetande?

Han har råkat ut för en olycka, men det är lugnt - han kommer klara sig.

>blonda pojkar och flickor
FY FAAAAAAN VAD VIDRIGT!

Daglig påminnelse om att sidf är den sämsta snubblaren tråd1 någonsin har haft.

>sidf-cucken gillar Daniel Adams-Ray

är ju bara nostalgi som fan mann1
kommer ihåg hur jag satt i fyran med grabbarna och spelade ps3 och lyssnade på den låten

näe

>Can't cim-cam the cinnanom-man

SIDF är inte hjälten vi vill ha, men hjälten vi förtjänar.

De är fan så mycket bättre än den där rapparen som sjunger om att han är muslim som P3 spelar 10 gånger om dagen här.

miscucka är värre och kuckanon är nog på andraplats

>6-5 Omega

SNSD är den värsta snubblaren i hela kanalens historia så nej

>men hjälten vi förtjänar
Tack som fan libanon för att du torterar och dödar dina fåglar så att detta händer

Hur bryter vi förbannelsen?

Enkelt: vi dödar tråden.

Det är vad sverigetråden går ut på

>6-5x No Quarter

se den dubbad

>varför brevar du cancer i en cancertråd

hehe mm

>varje gång en av libanons fåglar dör så kommer en till snubblare till tråden
hmm...

>var svensk
>titta på japanska serier på engelska
Avsluta ditt liv.

brb ska ta mer vatten

Som cuckmakeri.

Min lillebrorsa som är i den åldern lyssnar på dem. Är de okej eller anti-vita hanrejer som Zara Larsson?

Ska jag stoppa degenerationen och tvinga honom att lyssna på Fyrdung?

>dubbad 2d
user du måste döda dig själv

>bror 7 år
>du 18 eller äldre
Hur gamla är dina föräldrar egentligen?

Led med exempel istället för att tvinga honom att inte göra dåliga saker.

oroa dig inte hans bror är bara hans morsas son

subbad ström

fan det är ngt med norskan som gör deras låtar charmiga
youtube.com/watch?v=EODW6JUxsfY

Ganska gamla. Tack och lov är han redan mer chaddig än vad jag ens kunde drömma om i den åldern så han verkar inte ha fått autism iallafall. Men jag vill inte att han växer upp till att bli en självhatande röding.

Jag är dock ett dåligt exempel.

>han har inte föräldrar som skaffade barn vid 30-40 för att garantera autism åt sina barn

>ström

Överväg självmord

Arbeta med dig själv istället då. Hur kan du begära att han ska vara bra om du är skit?

Vad ska du göra åt det?

>Döm inte, så blir ni inte dömda. Ty med den dom ni dömer med, skall ni bli dömda, och med det mått ni mäter med, skall det mätas upp åt er. Varför ser du flisan i din broders öga men märker inte bjälken i ditt eget öga? Eller hur kan du säga till din broder: Låt mig ta bort flisan ur ditt öga, du som har en bjälke i ditt eget öga? Du hycklare, ta först bort bjälken ur ditt eget öga! Då kommer du att se så klart att du kan ta ut flisan ur din broders öga.
Hmm...

Jag orkar inte.

Jag är lite smått intresserad av att besöka Mellanöstern. Funderar på att göra en resa som bilden visar. Är det möjligt tror ni? Tänker att jag måste göra i den ordningen på grund av den politiska situationen länderna emellan.

Hade varit ballt att besöka Syrien också men det är väl bara att glömma. Är inte iofs Damaskus ganska lungt? Har för mig det inte pågår något krig där utan styrs av Assad helt som vanligt, det går väl tom flyg dit fortfarande?

Skräp.

Glöm inte betlehem

>t. Jescucks

Låter som ett najs projekt men det är väl bättre att besöka israel först så de inte tar in dig på massa jävla förhör?

Han är nbög och kommer säkert bli chad och det är inte jag. Hur ska jag kunna vara bli ett bra exempel? Jag kan aldrig bli normal.

Är det inte svårare att komma in typ Libanon om man besökt Israel än vice versa? Många länder accepterar ju inte ens en israelisk stämpel i passet.

Låter som att det kanske är du som ska lära från honom eller?

Haha ja kanske det.

hej sidf, vill du spela league of legends med mig?

är norrmän vita?

Du måste ha två pass (går att få, inget konstigt), eller be israelerna att stämpla dig på annat papper (ganska vanligt, möjligt att det är standard tom)
Israelerna använder rasprofilering så du blir nog inte inplockad.

Faktiska norrmän är vårt brödrafolk och är vita. Samenegrer och Mongoler är däremot inte vita.

>Israelerna använder rasprofilering så du blir nog inte inplockad
vad menas med detta?

de är bokstavligen nazister

>stämpel i passet
Förekommer det ens? Har bokstavligen aldrig fått en stämpel i mitt pass. Bara visa upp det snabbt och gå vidare.

vafan jag hatar israel nu

t. gudrun

>Bara visa upp det snabbt och gå vidare.

reser du ofta i mellanöstern eller?

För att du aldrig rest utanför Europa ditt pucko.

De använder helt öppet rasprofilering som en faktor när de gör beslutet om det blir fråga om secondary screening (plocka in dig, kolla passet extra noga, ställa lite frågor, kolla om du pratar språket som pratas i utställarlandet)
Kolla wikivoyage

den svenska dubben är faktiskt riktigt bra, va fan vill ni, jävla weeboohoos

>lämna evropa
Döda er själva äckliga folkförrädare.

Både kap verde och japan gör det, Vitryssland och Ryssland klistrar in en hel jävla sida i ditt pass.

dubben är faktiskt riktigt bra, va fan vill ni, jävla weeboohoos

varför ska man sitta o läsa text när det finns bra dub? weebs

Vad är ett kul rpg spel jag kan spela ikväll?

>först dubbat från japanska till engelska och sen från engelska till svenska
>"""""bra"""""
HAHAHAHAHHAHAHA

Dräp dig själv :)

>svensk dubb

skulle kolla på bara för att skratta ihjäl mig

den svenska dubben är faktiskt riktigt bra, va fan vill ni, jävla weeboohoos

Vilka typer av raser är mer suspekta? Är inte majoriteten av Israels befolkning bruna sandnegrer?

>varför ska man laga mat när man kan äta dåliga kopior av maten i form av färdigrätter

Bryr mig inte vilket land det dubbats från eller till, kolla på originalet fö he

>Vitryssland och Ryssland klistrar in en hel jävla sida i ditt pass
kallas visum...

Hjälp! ;_;

>flyktingmottagande.aftonbladet.se/
>Aftonbladet har en tjänst som visar hur många flyktingar en kommun har tagit emot per capita så att man vet vart man ska undvika om man är sugen på att flytta
Skönt att de gör något vettigt ibland.

>league of legends
nej det vill jag verkligen inte

Skatt är stöld.

>bilden
Det är ALLTID bättre att vänja sig vid sämre kvalité och spara pengar än att vänja sig vid bättre kvalité och slösa pengar. Anime/tecknat brukar vara jättesmå filer (300mb för 1080p h264 bra kvalitet), streama eller inte gör ingen skillnad. (Även om jag torrentar för jag känner det är enklare att hämta seasonpack än jaga runt usla streamingsidor)
t. Använder en 7 år gammal laptop med usel TN-panel och 1280x720 skärm för alla mina behov

de är 14 din autist

ska skrapa denna sida och korrelera med brottsstatistik när jag kommer hem favä

>dkn ens kommun har knappt tagit in några

>spara pengar
På vad? Torrenter är gratis och hårddiskar kostar typ ingenting

Ja, det stämmer. Men normala länder tar inte en hel jävla sida. Ryssland/belarus är fan helt hysteriska med visum och papper.

>nbögen som använder sig utav sarkasm hela jävla tiden
sluta. du är inte rolig.

Litar inte på denna sida ett ögonblick. Strår att min kommun tagit in 16 men har garanterat sett fler än 100 olika afghannegrer vid stationen.

...

>4,2 flyktingar per tusen invånare
FYFAN

bra

vad finns det för sociala fritidsintressen mer än politik och tv-spel?

Dota 2