/Norgetråden/

Stridsvogn-utgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

svt.se/opinion/betlehem-isaak-om-skam
youtube.com/watch?v=nd5VHEy2Vq8
youtube.com/watch?v=rAo-N-jNEHY
youtube.com/watch?v=2xAD9856mUo
google.no/flights/#search;f=JFK;t=OSL,TRF,RYG;d=2017-02-02;r=2017-02-14;sel=JFKOSL0DY7002;a=DY;s=0
youtube.com/watch?v=VIgMT8ARinI
twitter.com/NSFWRedditVideo

Fǿrst for anime

andre for sote tanketter

Hva lager dere til hvis dere skal kose dere, anonsens?

Krysspost fra den forrige tråden, da jeg fremdeles strever med dette.

Gutta, klarer bare å få jenter når både jeg og de er sǿrpe-fulle. Som regel skjer det kun med jenter jeg kjenner gasnke godt, noe som gjǿr det enda verre, men jeg bryr meg ikke.

Hjelp.

Bare veer deg selv mann.

Kjopar ei god ol og lagar ein hamburger, gjerne Pommes frites og.

Hvem skrev dette mesterverket?

Har prǿvd i vel over 20 år, med lite hell.
Har aldri hatt en jv

Det er slik sjekkekulturen er i Norge. Du gjro det riktig.

Det så jo faktisk ikke verst ut. Utifra bildeteksten hadde jeg nesten ventet noe like tragisk som ble brevet for noen tråder siden med ihjelstekt karbonade og knusktorr pommes frites.

Finnene flyr gutta!

Hvordan fungerer den?

SKAM BTHU

svt.se/opinion/betlehem-isaak-om-skam

Noen som så på Valkyrien her? I overkant spennende episode i dag da.

Er det verdt å lære russisk gutta? HAr skikkelig lyst til å knulle russiske damer

spermshake

hva skal jeg trekke ham gjore neste?

kanskje
trekke? mener du tegne?

Duce er så smart gutta!

Tegn at han er på date med en rullestoljv.

Gutta, hvordan gikk deres oppkjoring? Stroyk dere forste gang?

Halla gutta, jeg åt hamburgere til middag. Var digg as, dritdigg.

>Det er irrelevant om du skal illustrere et poeng eller ikke fordi de finnes ikke.
Du virker til å være for evneveik til å faktisk svare på sporsmålene, så jeg kan forklare det til deg som jeg ville forklart det til en treåring:

De andre vil endre ting ved å slå folk.
Jeg vil endre ting ved å ikke slå folk.

Mine endringer krever ikke at du gjor noe, de krever bare at du avstår fra å gjore noe, så jeg spor deg faktisk ikke om å gjore noe for meg, mere om å la være. Det er en klar forskjell mellom det jeg gjor, og det du gjor.
>I naturtilstanden, så er det ingen som har noen obligasjon å respektere din eiendom, eller din fred og frihet.
Så du vil leve som et dyr? Greit for meg, rull rundt i din moralske gjorme du.


Ja jo tak i samf.fag på VGS fikk jeg faktisk en femmer (hadde vært en 6'er om ikke det kommunistsvinet av en lærer hatet meg) men det er ikke så viktig.

Forvaklet moralitet burde for ovrig forkastes, da moral kun eksisterer i en ren form. Hva som er rett og galt, er enten/eller.

hei du tegneburger kan du tegne et stort tjukt nakkeskjegg med langt hår?

Vel, for at Skam skal være inkluderende nok for Svenskene må man nok legge til et par muslimske kjonnsnoytrale transpersoner som alle er et polygamisk forhold med en aseksuell ikke-binær samisk stamme.

Strok forste gang, har ikke gjort noe med det siden.

Hvem er /ForTilbakeståendeTilÅFåSegEnJV/ her?

Er de, tör jeg si det, ferdige?

Er som oftest ikke språket som er en avtalebryter, altså det er ikke sånn at hun har skikkelig lyst til å knulle deg, men bare hvis du kan russisk. Lær deg et par fraser og ta en langhelg i St. Petersburg, de som liker deg vil kaste seg over deg uansett. Russisk er drithardt, er ikke verdt det med mindre du ser etter et seriost forhold.

yeah man, I love to draw

Jeg :3

>svarer på et snart 8 timers gammelt brev

Jeg kan ikke la de gå ubesvart, hallo

>Du vil aldri kjore en CV-33 på en Berg og dalbane med Anchovy

hvorfor leve?

>Glemte bildet

I'm not going to make fun of rollestol user to that degree
Ja?

...

Tenk deg om, Rullestolanon ville sikkert ha önsket at du tegnet et bilde av en rullestoljv, tror du ikke det?

>hvorfor leve?
Jeg spor meg selv ofte om det samme, waifuanonsen.

Jeg pleide også å ha en waifu, og jeg var veldig dedikert. Jeg elsket henne svært hoyt, men akk, jeg kan ikke drive på slik. Jeg onsker å skaffe meg en kone og barn en dag, men samtidig, jeg savner hvordan jeg tilba henne. Hun var så sot, men faen user, en kan ikke holde på slik. Har du ikke lyst til å fore genene dine videre? Hva tror du hun hadde sagt om hun så deg nå?

Tegn en lykkelig Rullestolanon i himmelen, sammen med en rullestoljente.

Nesten, men nærme nok.

Kan du tegne han mens han tar amfetamin med en narkis og en pappagutt?

Fy faen som jeg kringlet av dette brevet, trodde waifuisme bare var et megmeg. Bra at du har slutta da, neste steg er å ikke se på så mye anime.

Sifrene befaler, tegn anonsen og rullestoljv

There. You happy?
Could you type this in english? I didn't understand completely.

Waifuisme er ikke et megmeg. Når du blir forelska i noen så er det jo personligheten du blir forelska i, som regel. Noen anime-jenter der ute har faktisk ganske kule personligheter, som noen blir hodestups forelska i. Det er egentlig ganske praktisk, du får noen å elske og det gir deg mening i livet. Problemet er jo at det "ikke er ekte" (når du er inni det foles det veldig ekte), altså du får sosiale represalier for det, og det kan distrahere deg fra andre mål her i livet. Problemet mitt var at jeg har lyst på barn, og da må jeg nok finne meg noen som eksisterer i det tredimensjonale plan.

Savner det egentlig veldig, men virkeligheten er jo ganske viktig.

Finnes det animerullestoljenter?

Ja!

Could you please draw the fat neckbeard doing lines of amphetamine with a skinny druggie and a rich young dude?

Ja, hvis det er "kropling" generelt du er ute etter, så kan du jo prove å spille Katawa Shoujou, en VN som Sup Forums lagde for en haug med år tilbake. Jeg gråt ganske hardt når jeg spilte den.

He's referring to a few days ago when three lads from the thread went out for a beer. Two nazis and a libertarian, one of which was a drug addict. They also bought hookers. Later one of the nazis claimed it had been the foundation meeting for NSDAP 2.0

Good times.

>Dfn ingen benlos JV

Noen steder i Trondheim hvor jeg kan kjope inn store kvanta med kylling til en grei pris?

germanske jenter?

Siste kampen gutta! 2 vs 1, kan de klarer de dette?

youtube.com/watch?v=nd5VHEy2Vq8

den der er intens assa

youtube.com/watch?v=rAo-N-jNEHY

I desember en gang når jeg var ute på byn og var på vei hjem var det en kar som provde å kjope heroin av meg gutta. Betyr det at jeg ser thug ut?

da var helga... over, ja....

...

hell yeah

Jaja gutta... da var vi ferdig med Jenter og Stridsvogner: Filmen igjen. Sjette gang jeg ser den, andre gang jeg har holdt dere oppdatert. Ser dere fram til neste gang?

Sesong 2 når?

Dette er aldeles nydelig, takk.

...

Genuinely kekd in real life. I love it, good job.

Jeg ser ekstremt lite thug ut, og folk har spurt meg om å få kjope alt fra tjall til sterkere saker. Det er bare desperasjon.

Ekte tredimensjonale jenter er best.

Ah, RIP. Håpet at jeg så skummel ut. Jeg er jo en diger kar, 190 og 130kg

Er du brun i huden?

Du er ikke "diger" bare fordi du er feit.

Med tanke på at jeg bedriver kontaktsport og er ganske god på det så kaller jeg meg selv "diger".

Kein Mobbing in unserem Faden.

Nei, helt kritt hvit da jeg nesten ikke forlater huset.

Å nappe loken til mongolske helleristninger er ikke kontaktsport.

youtube.com/watch?v=2xAD9856mUo

nei hysj på deg

nå må du holde opp en gang for alle.

ikke hor på han jeg elsker deg pls fortsett

Nå må dere klippe neglene.

Tråden er enten animespamming eller latterlige politiske diskusjoner.

Hvordan slutter jeg å komme hit?

sitron farris og 06 gutta

Du finner deg ekte venner som kan erstatte den "sosiale" stimuleringen du får av å være her.

skaff deg en jv

Du må nok henge deg for det der du.

Vi diskuterte jo veganisme her om dagen, hva vil du heller snakke om a?

t-takk gutta

Kom til Norge og bli med på autismepils du og da

tenker neste autismepils blir ca fredag den 3 Februar.

Om du tråkker på en krakk, brekker du mammas nakk

men hva hvis du royker crack?

tro meg, jeg ville, men jeg har ikke penger.

shit neger, hvis du kommer hit så skal jeg personlig la deg få bo hos meg gratis, med forbehold om at vi får til mere autistpils. en uke her hvis du bor gratis hos meg hadde kostet deg rundt 600 dollar, så slutt å syt og bare gjor det. google.no/flights/#search;f=JFK;t=OSL,TRF,RYG;d=2017-02-02;r=2017-02-14;sel=JFKOSL0DY7002;a=DY;s=0

om du röyker krækk, trenger du å få deg en smækk

anonsen daaa det er jo samme stoffet som kokain bare at du royker det :3

Om du sniffer kokain blir du aldri igjen fin

Ummmm I don't know if you were here when I explained this before, but I'm still a highschool student trying to get into college. I don't have a job or resources... I'm a loser. I mean like, thanks for the invite though.

ja, vi elsker...

horer og dop

Hvem av dem kommer til å ta over Brian Shaw sin trone som verdens sterkeste mann?

JEG

Jeg fåvæ

Peder
youtube.com/watch?v=VIgMT8ARinI