/Norgetråden/

Ekte norsk pike-utgaven.

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=DUmq1cpcglQ
grammatikk.com/pdf/Setningsadverb.pdf
reddit.com/r/norge/comments/5plhbs/bare_noe_jeg_tenkte_på/?st=iy9g8o5z&sh=88677c9d
youtube.com/watch?v=2TSlti5bioQ
youtu.be/cUqaGjgA8BU
m.youtube.com/watch?v=hBMnTAgiRbg
twitter.com/SFWRedditGifs

Any Norwegians left in Norway?

youtube.com/watch?v=DUmq1cpcglQ

توقعات يست على ما يرام

As soon as I get out of the shower, yeah

No, only poles and swedes working

livestream the shower

Er du hårete der nede?

jeg vil også vite dette

Ayn Rand fåvæ

Kevin Mcdonald fåvæ

Gutta noen her som vet, om det finnes noen faste regler eller kanskje ei liste over setningsadverb som kan plasseres forst/sist i en setning? Noe som grammatikk.com/pdf/Setningsadverb.pdf men med flere eksempler.

Request from last thread
non of you are my boyfriends så *unsheathes katana* back the fuck off?!!

nie wiem o czym mowisz

Ja, 4 millioner. Du blander oss med sverige, vi har faktisk en vettug innvandringspolitikk.

I've been told that this excerpt has some Nordic influence.

Can anyone here read the international phonetic alphabet?

If so, could you recite this?

/snym.mɛt kɛ ɬnʌm znok.ɑ snɵ ɬet kem.fɛ dɤts di.vom kem ʒæ.sik.ʒɛ met.fɛ dɤts di.vom.vmɛ don.ɑ kɛ ɮɵ.ɑ.kɑm tœ.ɮnon znim tœ.ɮnon.vɑ gɤɬim.um.sun ʎi.dok kɛ ʎœk.ʒut.um.sun ʃœ.ʃœn ɮɵ.vmɛ zæ.θœn.din næ.vnyts ʎi.dok kɛ θe.fæm ʃo.mæk tœ.ɮnon znots.fɛ zæ.θœn væ.ɬnɤm.fɛ tœ.ɮnon kɛ si.mem.ʒut.fɛ.sun di.vom zɤt ʎi.dok.vmɛ ʒe.tæm znots.fɛ ki.ʒɤt ʒʌ.ʒʌm.fɛ ki.ʒɤt ɮɵ.vmɛ ki.ʒɤt.din sœn dɛ.ɑ.vmɛ sæ.ʎem tæn fmy.vʌk.fɛ.ʎɑk ki.ʒɤt.din dæ.θnyts.fɛ θe.fnom dɛ.ɑ.vmɛ sæ.ʎem tæn ʒe.ʎɤn.mun.fɛ θe.fnom tyk zɵ ve.snen.ɛt ɮɵ ʃæ.ʃots.fɛ fnit xyt du.ɑ.kɑm kæ.syn.ʃɵ sin du.ɑ sæ.ʎem tæn ʃæ.ʃots.um xyt dɛ.ɑ.vmɛ mom tæ.znon tæn.ɮɤts.fɛ xyt du.ɑ dɤ.dot.fɛ θe.fæm næ.vnyts vi.θit/

Etter jeg horte på den her på lydbok så var det ingen vei tilbake. Husk på det.

Hva faen?

Kan du tegne meg også?
Jeg ser veldig trist og ikke minst stygg i trynet, har lysebrunt hår og morkblåe oyne. Når det gjelder klær så har jeg vanligvis jeans og ulike slags genser på meg.
Chodzi mi o przysłowki zdaniowe, nie moge doszukać się żadnych reguł odnośnie użycia ich na początku/końcu zdania - np.

Dessverre har jeg ikke tid. - pierwsze w zdaniu
Jeg har dessverre ikke tid. - po pierwszym czasowniku
Jeg har ikke tid dessverre. - na końcu zdania

Wychodzi na to że niektóre mogą być użyte w ten sposób a niektóre nie ;_;

javel ja

reddit.com/r/norge/comments/5plhbs/bare_noe_jeg_tenkte_på/?st=iy9g8o5z&sh=88677c9d

I think norge-tan needs a jv
Sure thing one moment

Fy faen, Unsere Vater, Unsere Mutter (engelsk tittel Generation War) er den beste filmatiserigen noensinne av andre verdenskrig. Anbefales sterkt.

...

hvordan får eg
>jv
>jobb
>et liv
>peng

mm...
>nie moge doszukać się żadnych reguł odnośnie użycia ich na początku/końcu zdania
ja też nie. i nie mam listy. przepraszam.

I'm just going to give norge-tan a havfrue jv because that's easy for me to draw
I do not have brown but I hope this works

Miriam?

why is she so pure lads?

I know her IRL lol, she has already been BLACKED

hei hei hei hei hei gutta, jeg ga norge-tan en havfrue jv lol

>svenske som brever engelsk
hvorfor er dette tillatt?

Jeg liker det, men jeg er ikke så feit!
Synd, ser ut som at jeg må lære de som kan brukes forst eller sist utenat da. Takk for svarene likevel anonsen!

shh don't say anything, but Sweden doesn't know it's owm language.
Yeah, sorry about that. The sweater made you look chubby when I tried to make it baggy, it's my bad.

you are special

KAN IKKE STOPPE DETTE AUTISME

jeg...

youtube.com/watch?v=2TSlti5bioQ

...

Nice view of how the everday life goes for Jonathan und Hengdegmannen

kek

Har du ikke lært deg svensk enda, Achmed?

Hey! I'm actually Canadian.

nå MÅ dere slutte å breve engelsk.

Ja, herr!

youtu.be/cUqaGjgA8BU

Putin er min helt.

Tror ene jenta i kollektivet er sur på meg, men hun vil ikke snakke om det. Hvorfor må jenter være så jævla vanskelige?

hvem faen bryr seg?

Trikset med damer er å gi totalt faen i de, uansett hvilket scenario.

m.youtube.com/watch?v=hBMnTAgiRbg
What do you guys think about open relationships? Ærlig, jeg er ikke imot ideen.
Fuck her then if she's going to be a cunt like that. Don't waste your time on petty bitches.

Hvorfor er du her, sverigeanon? Ingen liker deg, og de som sier at de gjor det sier det ut av sympati. Til og med jeg har tiet min tunge når jeg egentlig har hatt lyst til å kjefte på deg, og til og med sagt unnskyld når jeg har gjort det, fordi jeg synes synd på deg. Hver gang du er her synker trådkvaliteten som faen, men du tar faen meg aldri hintet, og du nekter å gi deg. Hvorfor? Forsvinn.

Wait what? Pretty sure you have me confused with somebody else. I'm just funposting a little bit before bed.

Åpne forhold er degenerasjon, unaturlig og feiler i nesten alle tilfeller. Ingen mann eller kvinne har lyst til å dele på personen de elsker, folk som er i åpne forhold som fungerer er intet mer enn venner som puler.

I det enet brevet sa du "hengdegmannen".

Godt forsok.

I agree with some point but using the word "degenerate" really makes you lose a lot of your credibility, it's essentially just a buzzword and cognitive bias. It's like when leftists go "racist sexist misogynist piece of shit" or rightwingers go "cuck beta fag nigger". Be careful about throwing that word around in the future, just saying lol.

Oh, yeah I read the last thread using google translate and the little knowledge of Swedish I have.

>herr
Det finnes ingen ord på norsk som er tilsvarende "sir". Alle tilnærmelser vil ende opp med å hores platt og dumt ut.

ikke egentlig. jeg mener, sex trenger ikke å involvere folelsesmessig tilknytning og og vise versa.
O-oh. Takk.

i dag tok eg på meg den mest illeluktande gensaren i skapet for å halde normissar vekk frå meg

It's literally a degeneration from the traditional family unit, I get your point but I believe I used it correctly.

Do you know why this is? While learning Swedish I've also encountered this phenomenon. In German and English, it's more important to stay polite but you Scandis just go by first name and "du" and so forth. Strange, but I like it! Very up front way of speaking, instead of hiding behind fake smiles.

>ikke egentlig. jeg mener, sex trenger ikke å involvere folelsesmessig tilknytning og og vise versa.

Ha sex med noen mer enn 3 ganger, og du vil utvikle folelser. Er ikke du aseksuell? Det kan forklare hvorfor du mener dette.

We do actually have a formal second person personal pronoun - De. But nowadays, it's about as much in use as the English informal, "thou".

Senere den dagen jeg bestemte meg for å bruke min smart telefon og mine ulike online-kontoer som jeg har dyrket til å starte en tech selskap med ulike hoyprofilerte investorer ... jo mer jeg ser Shark Tank og lese Gizmodo, jo mer blir jeg overbevist om at jeg kan bruke selvhjelpsboker og kinesiske elektro gadgets for å vinne i lotto og produsere noe revolusjonerende ut av lose luften med min ert hjernen og min absolutte mangel på alle slags ferdigheter foruten onanert og fylle min sukker plomme hodet med fantasifulle distraksjoner. Det er hovedsakelig min feil, men ja mine foreldre og lærere gjorde selge meg nedover elva. Min backup pplan er å få en jente gravid ... uansett hva jeg vet at jeg vil bli å se mye på TV. Arbeid smartere ikke hardere, fire timers arbeidsuke, må bare finne den rette svindel å starte reeling i agent dollar. Jeg håper ingen gir meg det jeg fortjener som en kule i hodet mitt. PEACE ...

>Er ikke du aseksuell?
Well yeah, but I just think sex doesn't necessarily have to have emotional attachment too it. Hence why prostitution doesn't mean the prostitute loves the buyer, and the buyer doesn't love the prostitute.

...

Men snakker vi ikke om forhold her, med folk som hevder at de elsker hverandre? Det er forresten mange som får seg faste prostituerte de går til, og utvikler folelser for de.

Hvis du har folelser for noen, så vil du ikke at noen andre skal putte kuken sin i de, det er bare sånn hjernen vår fungerer, desverre.

O_O WTF google?!

hva i svarteste kringlehelvete er det du sutrer om nå da

Ja, har du ikke fått med deg at Norge var okkupert av Tyskland under krigen?

Maybe prostitution is different in your country, because that scenario is only used in trashy romance novellas. So if you loved some girl, but wanted to bang another woman and your love was okay with that, you wouldn't bang the extra girl just for fun?

Hva med "sjef"?

t. pakkis

Ikke vær for hard mot svenskestakkar'n, han kan ikke noe for det, arvelig belasta med kollaborator-- jeg mener, noytrale gener.

For slangaktig.

Nei, for da tror plutselig hun at det er greit at hun ligger med noen andre også, og da er det plutselig ikke noe forhold lenger.

>kringlehelvete
What!

Jeg er få det med meg. Men, det gjöre dere til "hanrei"?

Dessuten, hvis hun synes det er greit at jeg puler andre damer så er hun faktisk ikke så glad i meg uansett.

What if she wasn't that way though? What if she was more like me and didn't think there had to be emotional attachment to sex? Then you could bang any girl you wanted, and still come home to a loving waifu.

Det står bokstavelig talt "SS-freiwilligen" i brevet. Dette er en innkallelsesordre til noen som har meldt seg frivillig til å tjene i SS.

>What if she was more like me and didn't think there had to be emotional attachment to sex?

Da er hun ikke til å stole på og dum, og ville ikke vært min kjæreste i forste omgang.

Gjor ikke det mottageren til enda mer av en hanrei? Å frivillig melde seg til å servilt tjene de som med makt okkuperer landet ditt...

Aaaah, jeg ser! Beklager

hvem stemmer dere på til valget da?

Arbeiderpartiet.

vel, hvis du sier det så.

hvordan kan du gjǿre det mens Stǿre er partileder?

Kan ikke engang hekte det! En slik skranglete hvit punk ... aldri utgjore noe lignende kul Zoot Suit Morgan Freeman eller jekket Bounceball idrettsutover ... så svak.

Stjel kjæresten min, hastverk.

Noen fylle opp min Adderall og SSRI for jeg gråter meg i hjel

det er kult å være brutt, jeg har lært at fra teevee

FRP
R
P

Alle de andre alternativene er så mye verre på forskjellige måter.

SV så klart. Drommen er Audun som enerådende livstidspresident.

Det betyr bare at personen var mer enig med Tyskland enn Norge. Å melde seg frivillig til å gå inn i en krig er på ingen måte hanreiet, det er jo faktisk jævlig manndig.

Sier ikke at jeg er enig i han da, oldefaren min var motstandsmann og jeg liker å tro at jeg kommer til å være det også og om jeg blir satt i samme posisjon.

FrP rett og slett

Jeg har ikke helt bestemt meg om jeg skal stemme FrP slik at stemmen min faktisk teller, eller om jeg skal være et unikt snoflak og stemme Alliansen eller Liberalistene.

god natt gutter

Natta

Fy faen annonsen, dette er faenmeg det mest kringlete oppgulpet jeg noensinne har lest. Du kaller landssvikere mandige.

Oldefaren din hadde snudd seg vekk fra deg i skam om han hadde sett denne mǿkka du lirer av deg.

>muh landsforræderi

Han meldte seg frivillig for å kjempe for det han sto for med livet som innsats, til tross for hva offentligheten mente. Hvordan er dette ikke mandig?

Landssvikere eller ikke, mange frontkjempere trodde de kjempet for landet sitt mot bolsjevismen og at Tyskland var berettiget til å lede motstanden.
Mange vervet seg av ren eventyrlyst. Det har blitt uttalt at de like gjerne kunne dratt til England, men propaganda-elementer som "Deutschland Siegt an Allen Fronten" påvirket dem til å velge Tyskland.
Bestefaren min fortalte at der han kom fra var det absolutt ingenting å gjore under okkupasjonen, så mange vervet seg til SS av mangel på ting å ta seg til.

Det blotte faktum at han meldte seg til avdelingen som var viden kjent for grusomheter og overgrep og ikke den normale hæren tilsier at han ville sko seg på krigens elendighet, ikke "kjempe for det han sto for".

>viden kjent for grusomheter og overgrep

Ikke i 1941, da brevet er fra.