/Norgetråden/

Kino-utgaven.

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=yTEJgnG6zw0
youtube.com/watch?v=Ygb0F-VCTPI
twitter.com/SFWRedditImages

forst

nårge gutta

Sist

Gjeninnfor jodeparagrafen fåvæ

fåvæ
å
v
æ

danse

>dfn ingen Emma jv

...

>dfn jeg drömte at jeg fikk meg en skikkelig sötpai blond jv med store mugger
>dfn alarmen ringte

Skal lære meg russisk, gutta. Har lastet ned 10 pdf boker om leksjoner om å lære russisk.

Det er ikke stort annet man får gjort med ei knekt tå, da.

Stemmer dette?

Helvete, gutta. Fikk hore i dag at for å få tilbake ADHD-medisinene jeg har gått på siden jeg gikk på barneskolen så må jeg gå på urinprover og blodprover i 6 måneder fordi jeg var ærlig med psykologen om at jeg har ruset meg i fortiden.

Henger meg nå fåvæ

Nei, det er noe nyhedensk pisspreik av scandiboo-amerikanere.

voffor

>ADHD medisiner
>noensinne
Nei fy faen...

Ingen liker folk med ADHD, venn deg til det.

det er jo et godt insentiv til å aldri röre dop igjen

hold deg unna styggedom

Skal det så jeg kan kommunisere med russiske hackere som jeg håper skal hjelpe meg med å lære å hacke så jeg kan hacke banker å bli sökkrik.

Der ser du hva du får av å gå til psykolog.
Er bare en scam for å selge piller til folk, og for å holde dem nede.
Begynn med cannabis i stedet for den der amfetamin driten.

>nyhedensk
>skrevet på en runestein i år 825

Har ikke psykologen din taushetsplikt?

Wew, tinnfolie.

youtube.com/watch?v=yTEJgnG6zw0

Ta av deg tinnfolie hatten, gutt

*skrevet på en DANSK runesten i år 825

Hvor er argumentene gutta?
Ikke her ihvertfall.

begynner å gå temmelig lei det jævla trynet på gifen du brever hver jævla tråd..

Faen... blir litt skremt jeg gutta. Den 20 år gamle broren min kjopte ikke bananer "fordi de hadde ikke norske bananer"

>sier de

>pisspreik
hvis du faktisk hadde giddet å lese teksten hadde du sett at det ikke veldig kontroversielle regler, det er bare gode livsråd

noen moderne nordmenn har kanskje problemer med at man skal være sterk og klar til strid, fordi de har blitt hanreiet med myke verdier og det er en pågåpende krig mot maskulinitet i vesten

litt av en fantasi, vet ikke hvor serios du er men det hores dumt ut fåvæ

Har du sendt henne melding, Anonsen?

Tror... tror han virkelig at det gror bananer i Norge? Du tuller med meg nå, ikke sant?

KOMPIS GRESS LMRA

Tilbake til Reddit med dere med en eneste gang. Det er ikke et argument.

Er han en av dem som tror de kan "redde" verdenen ved å være mest mulig miljövennlig som mulig og ikke kjope noe mat fra utlandet? Eller var det en annen grunn han hadde

hun er utrolig pen da, han burde ha visst at hun ikke lever i sölibat med det utseendet der

Nei, han var helt serios, og lærte nettop at de ikke gror i Norge.

>hun er utrolig pen da

Ganske grei/10, ikke noe utenom det vanlige.

Jeg er alltid seriös, jeg mente det jeg sa...

hun er utenom det vanlige, hun har god nok tryneestetikk til å være en modell sdm

Hvilken runestein er det tatt fra? Hvor ble den funnet? Er det direkte oversettelse eller "tolkning"? Har det blitt verifisert at den er autentisk?
Referanse trenges, er det jeg mener.

Helt standard 7/10 fjes fåvæ.

Han trodde "at de som var fra utlandet og lå i pose" var dårligere

What's norway's general consensus on open relationships? What's your person opinion?

Herrejemini. Jeg gremmes.

Er du Rullestolanon reinkarnert?
Dette.

Da var endelig bilda oppe på veggen gutta!

Patetisk fåvæ

Bare hanrei livet mitt opp fåvæ.

>inn for 20 "degenerert"

Degenerert og degenerert.

Kan jeg komme og se på?

Ser bra ut anonsen. Hvor kjopte du dem?

Nå trenger du aldri kondom igjen
Gratulerer

legg merke til hvor symmetrisk ansiktet hennes er, pluss ingen skavanker, hun har feilfri hud og kritthvite tenner, og dessuten blir det feil å rangere noen 7/10 samtidig som man sier at de er helt standard.

5/10 er helt standard (midt på treet)

Kan vi alle være enige om at feminisme og "fri" sex er bare tull og toys?

In what sense is it a relationship if it's "open" ?

temmelig sikker på at dette bare er et megmeg som nyhedninger har dratt ut av ræva si.
t. norrǿntanon

Såklart.

Rammene kjopte jeg på Ikea men jeg kjopte bildene via "lag-din-egen-poster" fra vistaprint.

>Antyder at dama ikke bruker P-piller

ikke så rart, egentlig
ganske vanskelig å skildre akuratt hvilke frukter har klima til å gro i norge og hvilke som ikke har det
epler, pærer og plummer vokser her, men appelsiner og bananer gjor ikke det
hvordan skal jeg liksom kunne vite det uten å ha blitt fortalt det
hvis noen hadde fortalt meg at, oppe i hardanger, har de et par hager fulle av banantrær, ja, jeg ville vært skeptisk, men jeg ville ikke helt flatt nektet å tro det
jeg er ikke en fruktekspert, jeg har aldri studert de plantene, så hvem er jeg til å uttale meg?

Det betyr at hun kan hanreie deg og du kan hanreie hun når du vil.

jeg vet ikke noe om runesteinen, jeg kommenterte bare at teksten i bildet er ikke dårlig

hvis du vil lære om runesteinen må du ta google i bruk

>pluss ingen skavanker

Anonsen, jeg er redd jeg har noe jeg må fortelle deg...

Hvordan gir du höyrehånda di P-piller?

jeg snakker om ansiktet her, jeg vet jo hva slags damer RSA jaget

Morromann.

Det er et helt standard pent fjes som det ikke er noe spesielt ved og da er 7/10 ganske riktig.

Stå på!!!

FY
FAEN!

>dfn man instinktivt tok sukker i kaffen fordi jeg bruker sukker i te
herregud vil nesten spy, bruker folk faktisk sukker i kaffe?

Ja, men jeg föler liksom eksklusivitet er en av definisjonene på et forhold. Hvis man knuller andre folk så er man jo bare "friends with benefits".

>helt standard
det er ikke standard å være så symmetrisk, det vanlige er å ha litt usymmetri

lurer på hva slags verden dere lever i hvor dette er standarden på kvinnene fordi jeg vil flytte inn fåvæ

Kan du bli den nye Rullestolanon? Vær så snill!

youtube.com/watch?v=Ygb0F-VCTPI

Sukker og flote? Ah nei takk. Du ser jeg drikke min kaffe svart. Jeg er liksom som Clint Eastwood i Unforgiven. Den toffe cowboy type. Har du lyst til å sporre meg hvor ofte jeg bruker sukker eller flote? Vel gå videre, har jeg fått tid. Spor meg. ... Glad du spurte.

Kort svar: ingen.

Disiplinert svar: Har ikke rort det i måneder. Sannsynligvis gamle nå. Jeg er faktisk går gjennom en prosess for å få min lokale matbutikk for å redusere sukker og flote inventar. Det går bra. Jeg kan ikke stå sugarlets eller creamlets. Faktisk kuttet alle mine gamle venner av som bruker. Hvorfor gå gjennom alt dette problemer du spor? 3 ord. 2 konsepter. Disiplin. Mental seighet. Dette er grunnen venn. Dette er grunnen.

Hva synes dere om svenskenes bruk av strömmeteknologien?

"Pisspreik" var mer ment som en antydning til at jeg tvilte på autentisiteten til teksten. Innholdet er forovrig såpass platt og generisk at det bare ǿker tvilen.

Det finnes en viss person her i tråden som uironisk bruker sukker i kaffe. Men han er jo ganske degenerert på de fleste områder.

Cute
Why do you think this?
Allowing another to sleep around, bit maintaining a relationship together. For example say I am your jv, and I allow you to have one night stands with other chicks. Something like that.

>Drikke kaffe i noen annen form enn svart
>Akseptabelt
Nei nå må du faen meg gi deg

Symmetri er en smaksak. For meg har det ingenting å si. En jente kan fint ha et 9/10-fjes uten at det er symmetrisk.

Hwæt didon gē efne becwetan ymb mēc, þū lytel bicce? Ic gewilt geāgnian gē cunnan Ic fāran hīehþ in mīn burig in sē Lāgu-fyrd Siels, ond Ic bēon eac in manig deogol gefeohtan on Æl - Ceada ond Ic geāgnian ofer Þrīe-hunden acwellan. Ic ahebban orlege in gorilla hiw, ond Ic bēon sē ēoldre fyrdrinc in æt sē US fyrd. Eow bēon nānwuht to mēc ac efne sūm wælsc. Ic gewilt ofslean Þū sē fuck onweg eac cræft næfre lōclōcan on sē EōrÞ, gehlystan mīn rūnas. Gē mōd Þū canne sōcn from eac spræc swā Þā on sē internet? Cunnan eft, fucker. Wīt spræc swā ic spræc eac mīn deogol sætere on Þū IP is bēon hūntōÞ nū swā gē eaxle ge-gearwian for Þā scur. Ðā scur Þā ofsleans ūt Þā līðung lytel nēadÞing gē nama eow cwic. Ðū bēon fucking dead, bærn. Ic bēon in æt lands on æt tīd, on Ic canne ofslean gē in ofer sēonfen-hund þēawas, ond Þā efne eac mīn folme. Nīc Ic bēon wātan in orlege, ac I geāgnian Þā ansund US fyrd in mēc folme ond Ic gewilt brōc sē to sē rihtcynn to forleosan eow beæften fran sē land, Þū lytel cwēad. Gē wāta hwa eow lytel līst bēot form beran ofdūne on Þū, gē form geāgian æstandan eow fuhking āslīden, ac gē cūÞen nīc, cūÞen Þū? Gē gōdāwiergan dwæs. Ic gewilt dung gēris æt ofer Þū ond Þū gewilt besencan in Þā. Gē bēon ealdorlēas bærn.

Går noen poster om att de var armenian.

slurker i meg litt starbucks iskaffe med krem og sjokoladesirrup fåvæ

>I allow you

lmao

>Symmetri er en smaksak.
nei, de har gjort studier på dette og bevist at det er viktig for attraksjon

Hva faen jeg elsker der armenske folkemord nå.

...

Fordi du ikke er i et forhold om det er åpent, da er dere bare nære venner eller knullekompiser.

Dersom det bare er åpent med sex, er det feil fordi sex er en stor del av å ha ett forhold.
Dersom det er fullstendig åpent er det ikke forhold i det hele tatt.

Burde vært dödstraff for slikt fåvæ
>50 jævla kroner for en kopp nedsukra "kaffe"

Sitter akkurat og super i meg en kopp svart kaffe, men jeg har en mǿrk hemmelighet...

Det er Zoégas Skånerost. Svensk kaffe!

>Allowing another to sleep around, bit maintaining a relationship together.

Selvmotsigelse. Ærlig talt, du er aseksuell og helt sikkert jomfru også, du kommer aldri til å forstå.

Åja, men da får jeg bare legge meg flat og akseptere at jeg tar feil!

>Why do you think this?
Fordi det er meningen med et forhold. Hvis man har planer om å sove rundt, men fortsatt være sammen (som forovrig er veldig degenerert), så er dere venner med fordeler. Det er ingenting som holder forholdet sammen.

Gelé?

>ble endelig sammen med burgeranonette
>hun vil ha åpent forhold

Kan noen forklare meg hvordan dette er i det hele tatt forskjellig fra kristendommen?

>dfn nyskilt
Endelig slutt på normielivet.

Håper dere kan tilgi meg for att jeg noen gang forlot livet som ikkenormal.