/mämmi/

Kaikki on menetty

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=0yEbM53PEvw
twitter.com/SFWRedditGifs

Hyvä lanka

Paska lanka.

olen henkisesti lesbohuora

...

SIAN NUSSIJA

>mämmissä on ihmisiä, jotka katsovat animensa tekstityksillä
>mämmissä on ihmisiä, jotka lukevat mangansa käännettynä

Miksi ette opiskele japania?

En ole tarpeeksi kiinnostunut paskasta

Katon ehkä pari sarjaa vuodessa eikä sarjakuvien lukeminen koneen näytöltä tunnu hyvälle

Tää. Vittu kuiteski 95% animesta yms. on täyttä paskaa ja ne turbofanit on säälittäviä läskejä homoja.

Kasari ja ysäri OVA:t on varmaan ainoita joita jaksaa nykyään katsoa.

tekstityksiä ei tarvis mutta riimuja en ala opettelemaan

Se on mun listalla heti kun puhun sujuvasti kiinaa. Bisnes ennen huvia.

japanista M

Onkohan chilitybs ok?

oispa

Sehän oli jossain avaruusteleskoopilla töissä, ne on vuorilla, ei siellä mitään metsää oo

paitsi sen jalkojen välissä :DDDDDDDDDDDDDDD

tuo juuhaug on aika söbs :3

Nyt on kursseja päällä ja pitäisi lukea pääsykokeisiin kun vaihdan pääainetta niin ei oikein jaksa. Voisi kyllä jossain välissä alkaa opetella ettei tarvitsisi odottaa kymmentä vuotta käännöstä Rance X:lle.

> metsäpalo puutarhassa
> 6 kuollutta
kek

Vielä 2h ilman tupukkitaukoa

Vituttas olla riippuvainen jostain mikä tappaa sua

Nyt ois hyvä aika lopettaa kokonaan

Come on everybody let's tuusimuusi!

Ite lopetin tupakan huumeilla

Ite lopetin nistin tupakalla

:D:D:D

Tobacco is paskaa sinulle

Paras noita

Mistäs sinä sen tiedät?

youtube.com/watch?v=0yEbM53PEvw

...

...

>alzheimer geeneissä
Tuun kuitenki kokemaan paskasen lopun niin ei onneksi kiinnosta mitä jotkut homot sanoo tupakoinnista. Olen nähny miten ihminen lähtee syövällä ja alzheimerillä. Valitsen mielummin sen syövän kun siinä tilassa voi vielä solmia sen köyden kattoparruun.

Ootko chiletytyn pojuyde?

...

Alzheimer on vältettävissä elintavoilla, ja sitäpaitsi jo parannettavissa hiirissä.

Oon sun jäljilläs

...

Ainoa tauti, jonka keksin olevan alzheimeria pelottavampi on HIV. Vesikauhut tai ebolat eivät mene lähellekään vaikka ovatkin tauteina hirvittäviä.

Kattonut sukulaisen hidasta rappiotumista alzheimerin takia nyt pari vuotta, tässä mun fiilikset asiasta.

Et varmaan ymmärrä miten tuskaista on kuolla keuhkosyöpään tai ahtaumaan

Siinä vaiheessa kun aikoisit vetää ittes hirteen niin olisit sairaalassa eikä sua päsätettäis sieltä vaan jätettäis kitumaan

Olen lukenu ne lehtiset lääkärissä kuule monesti läpi. Ja jos kerta oot tommone tyhäm paska niin kai olet lukenu ne sensaatiouutiset kuinka tupakkaki muka ehkäisee alzhaimeria.

>kuva

alkaako alzheimer muka jo noin nuorella iällä?

aikasykli kuitenkin 1967-2000

Jaa no ei sitten

HIV:hen voi sentään kuolla. Itsellä sukulaisia maannut jo kymmenettä vuotta vihanneksina sairaalassa alzheimerin vuoksi.

Miten HIV on muka yhtään pelottava

Varsinkin kun voi elää ihan normaalisti nykylääkkeillä vaikka sen sais

>paleltaa vaikka kolme hupparia päällä
>nappaa särkylääke
>soijaa vaan puskee vaikka olen jo munasillani

Aika jännää

Veikkaan et alkoi ton kuvan perusteella -96. Vuoden -67 kuva on terveenä tehty, loput on kaikki alzheimerin aikana.

Jaa no ainaki pääsee silti nopeampaa.

En oo tupakasta kuullu, mut jos se on nikotiinista niin vaiha vapetukseen sentään.

mee hoitoon

En jaksa alkaa homoksi. Nuuskaa kyllä käytän, mutta en kerenny haaparannalle ennen lähtöä ja nyt kuuntelen näköjään kun teinit saarnaa tupakanpoltosta mulle.

Kuka vittu käy enää lääkärissä herran vuonna

> teinit
Nyt vittu kumarrat vanhemmilles, täs ollaan melkein velhoja

>nyt kuuntelen näköjään kun teinit saarnaa tupakanpoltosta mulle

Ammattilaisjuomaraha: Älä ota asiaa puheeksi.

t. ammattilainen

En aio paljastaa ikääni, mutta mulla on varmaan veljentytär jo vanhempi kuin perus lautailija.

no toi kyl, mua on sattunu vatsaan jo toista kuukautta mut en jaksa mennä lääkäriin

no mees sit sinne suomi24 tai jonneki vitun 40 kynppinen papparais homo :DDDDDDDDDD

Ei jaksa. Oon jo 10.v tuhlannu tänne vittu

Paljonkaivattua lisätietoa: Haisee ihan krapulahieltä, vaikka join viimeksi toissapäivänä.

Jännyys intensifies.

Ootko ylivelho vai suurvelho?
>inb4 normo

juuh, kahden päivän krapulat tarkottaa että joutaasit olla kuukauden juomatta ku kroppa haluais flunssaa tai vastaavaa sairastaa pois

tai oot vanha

Kaiken maailman bonus ja kanta-asiakas ribaleet pitäisi kieltää koska saatana sanoo niin

>herran vuosi 2017
>tinderit yms. pikapanopalvelut
>ei muka saisi pilua tarvittaessa
Ootko semmonen piilohomo vai koulukiusattu?

Mä oon se homo joka ei voi käyttää tinderiä koska vitun naamakirja. Mitä muita niitä ees on?

Kun lähiössäsi on neekerilapsi

Sun mutsis

>irtoseksi

RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Samalla kun Kaisaniemen metroaseman nimi vaihdettiin Helsingin paskalipastoksi, olisi Rautatientori tullut vaihtaa Mogadishuksi jtp.

Koulukiusattu spotattu

>stk kun vain hylkiöillä on nykyään arvoja

no vittu tee feikkiprofiili

ei voi olla noin saamaton

>sano taksikuskille kohteeksi mogadishu avenue
>ajaa suoraan Vuosaaren metroasemalle
everything went better than expected

Finland is beauty ! :3

projektio spotattu

Chile is plump butted ! :3

itekin nussisin kuin make ukkosmuna jos mulla olis siihen edellytykset

t. hylkiö

Onko tämä se nykypäivän "eiku sä"?

Your titties are noic

Alzheimer on se pelottavin kaikista yleisemmistä sairauksista. Lähtisin mielummin nopeasti jos saisin diagnoosin

No etkä lähtis

Toivottavasti ei tarvitse ikinä todistaa

>tfw no finnish bf to mämmi

Post ass and we can discuss about it

Ei. Minä en tee oletuksia tietämättä asiasta mitään.

I'm a boy

Get out

a dick is fine too

Ei oo saamattomuudesta kyse. Vaikka käyttäs väärää nimeä, sinne silti tarvii puhelinnumeron, sijainnin ja iän. En oo antamassa niitä sinne.

What a stupid looking language, are you gargling on dick?

neekeri

You're all aboriginal fucks who are in delusion, thinking themselves to be Vikings. You're no Scandinavians.

Juuh, viinaa ja xanoreita ja huomenna kuudelta töihin.

Epic bait, proxyfag.

Hyvin pelattu

voi vissiin ihan vaa sähköpostillakin rekisteröityä, jolloin vahvistus käy sen käyttä eikä tarvi puhelinnumeroa antaa

sijaintia se käyttää tosin, mutta mitäs sitten?

taidat olla vaan foliohattu

>Impyling it's possible to use VPN and/or proxy anymore on Sup Forums.
Get educated, aborigine.

Noku ei ne suostunu antaa mulle antabusta niin minkäs voin. Suhtaudun tosi skeptisesti noihin AA juttuihin. Hyvä ettei respa lähteny koska ei noita darroja selviäis ilman xanoreita.

älkää antako sinuja tolla vinosilmälle