/mämmi/

savikukkopainos

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/3-9423203
youtube.com/watch?v=5tTtnqcx3R0&list=RD5tTtnqcx3R0
youtube.com/watch?v=A5C8AC6V2KQ
iltalehti.fi/ulkomaat/201701272200061032_ul.shtml
yliopistonapteekki.fi/antabus-200-mg-poretabletti-100-kpl-5448.html
youtube.com/watch?v=zNT8Zo_sfwo
twitter.com/AnonBabble

NIGETI NOG XDDDDDD

cute tight pink finn boipucci

kumman kenraalin valitsen?!?!?!?!?!?

V I T T U
I
T
T
U

syön jauhelihaa ja makaroonia

saattäna

Teen karjalanpiirakoita.

Mämmi vai ruisleipä? Mämmi vai ruisleipä?

ite syön ruisleipää melkein joka päivä

Voi vittu nyt taas helsingin ituhippi-maailmanparantaja pellet jotka ei ymmärrä mistään mitään.

yle.fi/uutiset/3-9423203

juu

>muh eettisyys

Onneksi näiden ja muiden nyhtökauraprofessoreiden hajatelmien painoarvo reaalimaailmassa on pyöreä 0.

>kieltämällä metsästys amatööreiltä ja sallimalla se ainoastaan ammattilaisille ja rajoittaa metsästys vain muutamaan lajiin

Eikö tää muka jo suunnilleen mee näin? En kyllä tiedä metsästämisestä mitään.

>muiden pitäisi käyttäytyä niinkuin minä haluan, ettei minulle tulisi paha mieli
Nyt tuli kyllä filosofiset setit, ei herranjestas.

Meillä oli yläasteella vanha miesopettaja joka keräili savikukkoja ja kertoi aina niiden keräilystä. Oli ostanut joka vuosi savikukon sen jälkeen kun oli täyttänyt 15 samoilta markkinoilta ja sinä vuonna kun oli armeijassa niin lähetti äitinsä ostamaan yhden.

Opettajalla oli sinä päivänä kun tein uskonnonkokeen 43 savikukkoa. Miksikö tiedän? Koska se oli yksi kokeen kysymyksistä.

Juu, ei. Metsästys on jokaisen suomalaisen oikeus ja perinteisesti kaikkien kansanluokkien harrastus ja elinkeino. Ei vaadita kuin metsästäjätutkinto ja maa, johon metsästysoikeus tai -lupa.

>Metsästäjätutkintoon valmistautumiseen järjestetään vapaaehtoisia 12 tunnin koulutustilaisuuksia eli metsästäjäkursseja. Kurssilaisille annetaan metsästäjätutkinnossa vaadittavat tiedot. Kurssit järjestetään yleensä 3–4 illan aikana. Kursseista peritään yleensä kustannuksia vastaava maksu.

>Metsästäjätutkinto on kirjallinen koe, johon jokaisella halukkaalla on oikeus osallistua. Kokeen kysymykset pohjautuvat Metsästäjän oppaaseen. Tutkinnossa tarvittavat tiedot saa myös metsästäjäkurssilta. Riistanhoitoyhdistyksen tehtävänä on huolehtia, että sen alueella järjestetään riittävästi metsästäjätutkinnon suoritustilaisuuksia.

>Kirjallisessa kokeessa käytetään Suomen riistakeskuksen laatimia ja painattamia kysymyslomakkeita. Kaksikielisillä paikkakunnilla on tarjolla sekä suomen- että ruotsinkielisiä kysymyssarjoja. Koe kestää enintään puolitoista tuntia. Metsästäjätutkinnosta perittävä maksu on 20 euroa koekerralta.

Ilmeenne kun youtube.com/watch?v=5tTtnqcx3R0&list=RD5tTtnqcx3R0
Röllit tulee, raiskaa ja tappaa neekerit

Mielenkiintoinen näkökulma. En olisi välttämättä samaa mieltä muuten, mutta mämmin viha antaa aihetta olettaa, että professori on oikeassa.

Hatsala ja sama ikä

Nyt kyllä kuumottaa

STUNTTI SEIS.

Voitin eurojackpotista

anna rahaa

Pelasin kahellakympillä ja voitin 7 euroa

shieet

älä anna rahaa

tulispa lottovoitto niin vois testamentata jollekkin terroristijärjestölle esim. demareille rahat ja posauttaa aivonsa pellolle

vittu

>Sun vammasel naamal, seksii tuu ei
>sun vammasen pään menoks keksin kujeit
>sun vammaset verset mä revin usein
>perseennuolijoist sull'on kieli ruskein
>et pääsis mihinkään jos ei menis bussei
>ajan tsygäilijän yli helvetin usein
>auton ratis boolii kahen desin mukeis
>oon se dick wader jol on penis nukkei


TEHÄÄ TÄSTÄ MESTASTA RAGNAROK
JONKA KUNINGAS O-O-OOONM LAVERRE DOGGGGGG

kanada

tahdon ulostaa sun suuhus
brantdale peniques

>tuu nyymi pelaamaan pari bilistä tohon lähipubiin
>herää seuraavana aamuna 100km kotoa

Juuh

>terroristijärjestölle esim. demareille

Kuka täällä #neekeri?

Vois kyllä äänestää demareita ensi vaaleissa, jos niiden suosion nousu jatkuu. Porvaripaskojahan nekin on, mutta tulispahan vittuiltua kokoomusnuorille.

Onko vasemmistolaisuus mielisairautta vai vain tyhmyyttä?

ei kiroilla heti aamusta

Se on sairaus,

>Herää
>Ei turritytyä ;_;

Jaa, aika mennä ul os.

rassismi

Vähän niin kuin sääli siis.

mun mielestä pippelit on aika kivan näköisiä

Juu, ovat esteettisempiä kuin römpsät.

Juuh pilut on kyllä aika rumia

et oo tainnu ikinä nähdä esteettistä römpsää
tai römpsää ylipäätänsä

Kyllä limalompakko on aikas karu näky verrattuna uljaaseen kyrpimöön

Ai oot homo vai?

Noniin nyt jantterit kuopion torille täällä on vanhat kunnon markkinat

Pitkästä aikaa kebussa oli hyvä salaatti, tuoretta ja leikattu tarpeeksi pieniin osiin.

Eikö edes kantapaloja?

Ei

Söin itteni koko ajan ähkyyn intissä ja paskoin vessan tukkoon, elämä on helvettiä.

Paras noita

>viidakkoaasialainen
Yäk.

youtube.com/watch?v=A5C8AC6V2KQ

Tullut kuunneltua tätä aika paljon viime aikoina

Feikkikeneraalit kiellettävä lailla

Pitää varmaan mennä takasin sänkyyn keräilemään itteäni tästä krapulasta

Juuh, mee vaan

Karvakäden antimia vai itse tekemiä tortilloja viinan kerA?

Jos voi nukkua niin ei se ole mikään oikea krapula vitun poseri.

Oikeastaan jos voi olla koneella niin sama homma.

Ostin kokeilupäissäni appelsiinituorejuustoa ja laitoin tota ruisleivälle. Maistu vähän jaffakeksille.

>tampere

kiitos tästä

Itel koskee darras aina ihan liikaa niskaan ja selkään, et vois istua koneella viittä minuuttia kauempaa. Nukkuminen onnistuu jotenkuten, mut se on sellasta kevyttä horrostamista ja säpsähdät hereille kolmesti tunnissa, tai sit vaan oot silmät kiinni mut en nukahda missään vaiheessa.

Ittellä särkee darrassa yleensä pohkeisiin. Vaikken juonut miltei mitään eilen (3 olutta) niin jostain syystä toinen käsivarsi on kipeytynyt.

ammu mieluummi ittes vitun homo

oonkohan mä kännis vai krapulas

en tiiä lähen ostaa liää kaljaa t. alkoholi mies

oispa kaljaa
ei mee tää kotiviini enää alas

Ootteks aitoi jenkkei tän testin mukaan? Ite oon 90% aito.
iltalehti.fi/ulkomaat/201701272200061032_ul.shtml
>stk vastasit väärin green card kysymykseen

Nyt sinne kuopion torille partasen™ lihapiirakoita mussuttamaan niinjuin ois jo!

> yöllä oli sisällissota
> mämmi voitti

10/10
en kyl taida muuttaa silti

jos tarjoot
on muuten parhaita lihapiirakoita mitä oon ikinä syöny, mikään ei tule lähellekkään

Onko /mämmi/ punainen vai valkoinen kenraali?

Mämmi on Tom of Finland ja ruisleipä homoneekeri Mannerheim.

>homo vs neekeri
Missä on kolmas vaihtoehto?

Mattila on vaan katkera kun ei ikinä mennyt niihin haalaribileisiin ja ei saanut kavereita. Nyt sitten purkaa sitä olemalla kokoomuslainen ja Runkkaamalla salaa öisin Päivi Räsäselle. Ja avautumalla siitä että muut pitää hauskaa ja reissailee aasiassa samalla kun tuo on istunut jossain toimistossa ja ollut esimerkkilammas.

Hi losers

wish I was a proper asian desu

Jotain rajaa tähän deekuuluun pitäs saaha. Oon nyt joka ikinen päivä ryypänny.

Oisko tää: älä ryyppää

Älä osta viinaa.

>Oon nyt joka ikinen päivä ryypänny.
miten pääsit esikoulut yms läpi?

Vähän sama kun sanoisin nyymille kun se valittaa tyty-yden puutteesta: oisko tää; hommaa se rönttönen.
Unohdin pistää tohon että viikon verran. Siis ei 24/7 tinttaamista vaan yleensä illalla tyä_päivän päätteeksi.

>ei kasvattanut toleranssia ryyppäämällä kohdussa napanuoran kautta

you finns are true alcoholics
everytime I came here I see posts about drinking

Well, if you are alcoholic, what else do you have to do other than shitpost

I've been drinking vodka every day for a week now. I tried to get help but didn't get proper and effective help that would surely stop me from drinking (anatabus).

Yet I have somehow managed to do my job decently.

thats sad brehs

Any tips? But hey, at least I do my job correctly.

dunno
try smoke weed instead
what kind of job?

yliopistonapteekki.fi/antabus-200-mg-poretabletti-100-kpl-5448.html
>ANTABUS 200 MG PORETABLETTI 100 KPL 55,97 €

Pitää ite käydä ostaa tollanen purkki ens viikolla, kun on tullu kuukaus täyteen ja klinikka ei enää anna ilmasiks. Saan kyllä kelakorvausta siitä, mut en tiedä paljon se sen jälkeen maksaa.

PS: ton teho on vähän niin ja näin, jos sää oot ite vastuussa sen ottamisesta. Jää meinaa helposti ottamatta jos alkaakin juotattaa.

Antabuksesta puheen ollen, mitä jos ostaisin purkin tota mustiltamarketeilta? Ois 40e puteli. Onko miten ylihintasta?

Nyt ois antabusnyymin viisaudet tarpeessa.

>just switch legal easily available thing to illegal drug that you have no idea how to even get in the first place and have never used

Joo mut noihin tarttee jonku vitun reseptin. En sit siiä miks oli niin halvalla, sehän itseasias mainitsi et miten halvalla se myy. (varmaan siks et kukaan ei vittu nyt osta jotain vitun antabusta lol).

Sori et poistin mun viestin antabusnyymi, korjasin sitä vähän. Oon samas jamas ku sä, itseasias varmaan pahemmas.

switch heavy drug on light

youtube.com/watch?v=zNT8Zo_sfwo

Ulkona on maailma niin cold.

That other user wasn't me. I admit that I also do other drugs too, mainly benzos (to kill hangover). Also, weed sucks. So basically I'm not an autist and know where to get anything.

oispa tyty-yde

To be honest I'd really like to smoke weed but I'm way too afraid of getting caught, and wouldn't know where to get it anyway.

Tää.