/mämmi/

Polta kannabista ja tuijota animea joka päivä-painos.

Other urls found in this thread:

420.moe/
twitter.com/NSFWRedditVideo

En kyllä tykkää huumeista enkä paskasta.

Oon kyl lihonu niin että huhhuh. Kohta musta tulee kunnon sami jos en saa jotain rutia nyt tähän hommaan.

Muita läskei paikal?

herkkusieni pippelinreiäsä
vitun hipit

ihan jees

Hitler!

Muita Tamperenyymejä paikal?

Rektaalifungaali

Oon laihaläski manlet.

169cm ja 77kg.

Paras noita

JUuh

kohta läski ku normaalipainon yläraja paukkuu
t. 186/85

kannabista :DDD

tää on kyl ihan hyvä internet-sivu

NO VOI LOL EMMÄ NYT OIKEEST MISTÄÄ VITU TAMPEREELT OO LOL JÄTKÄ USKO :DDDD HETI LUULI KUMIHUULI :DDDDDDDDDDDDDD

Pimpissä tuntuu hassulta

pientä vaahtoavaa olutta ja Aquafreshiä, kiitos ja palvelu hollanniksi.

420.moe/

totta turiset

binland in a nutshell

Katotteko cs finaalii? Itehä katon, vp vie ja mulle tulee nahkeja :D:D:

Näin kun Make meni naapurin 10/10 rönttösen luokse. Nyt sieltä kuuluu sen röntön ilosta naurua.

...

...

Jännä ajatella että joku on nähnyt vaivaa tuonkin sivun tekemiseen ja luultavasti vielä maksaa sen hostaamisesta

Espanja on perseestä

Lyö kirveellä ovesta läpi nii katotaa kauanko kuuluu

...

isnt scania a part of sweden ?

Tekis mieli vaan ryypätä joka ilta.

That's the flag of fennoswedes.

...

cute tight pink finn boipuss

Behead those who insult Funland

pitteekö tulla tutkimaan ?

oon amatööri kynekoloki. kjeh kjeh

it would take long to behead someone with a puukko

that's why we'd use an axe or a vesuri

Saatanan naiset. Nyt melkein puolivuotta ryhmätyötä tehtynä ja homma loppusuoralla niin eikös yks naikkonen päätä yhtäkkiä jättää kurssin kesken ja viedä mukanaan ryhmätyön valmistumiseen tarvittavat materiaalit.
Yritä nyt tässä sitten hankkia uudet kun homman pitäs olla ulkona parin viikon päästä.

Eiköhän tällä lähde.

vesuri perseesä

seems like it is both unofficial for both scania and fenno swedes, rly made mee think

GREEN AND PURPLE GREEN AND PURPLE GREEN AND PURPLE GREEN AND PURPLE

veisin tolle akalle paketillisen paskaa oven taakse jtp

hmmm kannattaisiko olla yhteydessä kurssin vetäjään ja selittää tilanne ennen kuin alkaa tekeen kaikkea uudestaan

tai vielä parempi että pyytä naikkoselta materiaalit sähköpostin kautta että voitte jatkaa hommia

missä ihmeen laitoksessa te teette töitä

vai onko vaan misogynistinen fantasia larppaus-sessio

Ilmeeni kun olen itse tehnyt noin.

Juuh, sori niist seteist ryhmäkaverit...

Onko apn nimikirjaimet mahollisesti t.j.?

härkätaistelija perseesä

Aina välillä tullut mietittyä että voisi perustaa image boardin, mutta homma todennäköisesti kaatuisi siihen ettei kukaan tahtoisi käyttää sitä, ja muutenkin aika iso riski että joku postaa ei toivottuja kuvia

Miksei liveleak toimi Chromiumilla?

deal with it

*toivottuja

Timo Jutila?

Löin mun kämmenselän pöydänkulmaan niin että sormet ei enää liiku kunnolla. Oispa nyymi joka halais ja sanois et kyllä se siitä

>hmmm kannattaisiko olla yhteydessä kurssin vetäjään ja selittää tilanne ennen kuin alkaa tekeen kaikkea uudestaan
Se on asiakashommakin vielä että vittuakos se kurssin vetäjä asialle mahtaa. Oma vitun nimi enempi kusessa tässä kuin jotkut kurssipisteet.
>tai vielä parempi että pyytä naikkoselta materiaalit sähköpostin kautta että voitte jatkaa hommia
Siihen ämmään on helkkarin vaikea saada yhteyttä kun se tuollaiselle tuulelle heittäytyy.

Spawnaatte oven taakse ja hakkaatte sitä vaikka koko päivän kunnes se avaa (muijaa tai ovea).

tuun ottaa sua niskasta kii ja lyön sun naaman siihen pöydänkulmaan

;_;

Pitää vissiin kun se on ilmeisesti vetänyt täyden radiohiljaisuuden kun puhelimessakin tulee ilmoitus että "Puhelut haluamaasi numeroon on estetty". Nyt saatana.

よしよしヾ(・ω・`)

Tuleeko mitään hyviä sarjoja tällä hetkellä? Indonesialaisia piirrettyjä ei lasketa

elämä om ihnanaa kum sen oikeim oi valtaa

Oispattaa

asiakkaalle henkilön nimi ja tekemiset tietoon niin voivat koko sijoitustaan + mahdolliset vahingot karhuta siltä oikeudessa kun tuohon sabotointityyliin lähti yhteisten materiaalien kanssa piiloon

wi wuz kahns, funnily enough with the same words you can1 make the words khan and ankh

Mitä mestari sanoi tässä

よしよしヾ(・ω・`)

Kävin suihkus mut silti haisen paskalt.

hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng

jos käytit saippuaa/shampoota, nii kannattaa googlettaa savipuoli
ihon sienitauti joka haisee pahalle kun pistät iholle rasvaa/öljyä/geeliä

ching chong nip nong to you too

...

Mitä puoluetta pitäs äänestää jos ei oo EU tai Euro vastainen, mutta on EU:n ulkopuolista maahanmuuttoa vastaan?

Eiku mul on vanhat vaatteet viel pääl. Käyn viel huomena aamulla suihkussa ja vaihan vaatteet. NIin ja toi perse pörisee niin kuin kuulu siitä vocaroostakin.

Ihan sama. Niillä ole mitään eroa.

yukari nuolee liskoa

Onko toi sin city hyvä leffa?

Oon rotta atm

Laskin että menot alle 10€ päiväs (ruuat/paskapapperi) - Ei paha?

ei ainakaan Vas, Vihr, RKP, KD, SDP, KOK, SKP
Kepu ei edusta oikeastaan mitään mutta ei se todennäköisesti mitään vastustakaan.
ja PerSuja vastaan toimii muu hallinto että lähtis vastaanväittäjiltä kannatus

>being this scared

Halvemmallaki pärjäis.

vaihat paskapaperin pillupuhelimeen ja kuivaat puhtaan perseen likapyykkiin. säästyy lisää.

Söiks noi ton?

> 300e kuussa ruokaan ja taloustavaroihin
pleb, mulla 100

Jauheliha on lidlissä myös 2.9e/700g. Sit makaroni ei maksa mitään, voit tehä makaronilaatikkoa tai sit vaan makaronia ja jauheihaa. NIin ja tietysti se paras vaihtoehto eli jauheliha ja wokkivihannekset.

se eka ainakin on ihan jees

Mul on semmonen muna-ongelma et kyrpä pitää niistää paperiin kusemisen jälkeen

>Jauheliha on lidlissä myös 2.9e/700g.

Luulin että ostamalla 3x400g (S-Market) pääsis halvimmalla (3€ - 600g). Täs pitää tietää että lähin Lidlin on turhan kaukana ja vieläpä kaupungissa asun.

Itel on persepyyhe ja käytän sitä samaa monesti pari kuukautta putkeen pesemättä jtp

Huomenna koulua.

Ktoś powiedział anime?

jaa virtsankarkailua

NEET:inä elämä vaikutti ehkä joltain osin jopa valosammalta. Nyt jouduin ottaa opintolainaa joka tulee maksaa takas korkoineen, saan silti vähemmän tukia ja jos ei työllisty niin paska homma.

Jos pärjäät ilman paperin käyttöä kusemisen yhteydessä, niin hieno juttu. Ei taida kyrvälläkään olla kovin paljoo mittaa tosin.

En mäkään pärjää. t. mikromuna

Vuosia kestäneen ekstensiivisen lurkkaamisen jälkeen oon huomannut, että suomalaisia on ihan vitun helppo röllätä. (You):ta satelee pienimmällekin provolle melkein aina pumppilimittiin asti.

Alussa ajattelin, että ehkä tää on vain uusihomojen kokemattomuutta, ja ne sitten myöhemmin ymmärtää että paras tapa välttyä paskanjauhannalta on olla antamatta huomiota, mutta ei. Te ootte lisänny pökköä pesään ja ulkomaalaiset on huomanneet tän haavoittuvaisuuden, josta johtuen meistä jauhetaan paskaa kellon ympäri.

Elikäs tässä pari vinkkiä lautailijaveteraanilta:

Jos huomaat paskanjauhantaa tai selvää provosointia, ilmoita lanka kuumataskuille jos siihen on syytä jonka jälkeen hidetät langan. Mutta jos on ihan pakko vastata, niin käytä vähintääkin sagea. Näin esim. hurrit selviyty niiden jatkuvasta paskomisesta. Ei oo kauheasti näkynyt ruottalaisten simputusketjuja viimeaikoina.

Ei mulla muuta. t. lautalijapro master

Taboo

Itel on sen verran löysää toi nahka tos munan ympärillä, et voin ottaa kiinni ihan sielt tyvestä ja vetää kärkeen asti laskematta irti, jolloin kaikki ylimääräset tipat tulee nätisti ulos.

t. eri

heippodei

tääpu tääpu kop kop

>Se nyymi joka vastaa kaikkiin mongooli-meemipaskoihin usean kappaleen monologeilla
>Usein suomeksi ja vitun lähdeviittauksilla vielä

(Sinä)