/mämmi/

Sisällä ennen munan nuolenta -paskapainosta

Other urls found in this thread:

wiki.helsinki.fi/pages/viewpage.action?pageId=206125053
ylilauta.org/satunnainen/60486733
twitter.com/SFWRedditVideos

ai munan nuolenta vai?

Hähää

Paras noita

toistan: oispa

Paska lanka

ai ilcee noita acca vai?

D4C avulla voisin vetää ulottovuuden rikkovat kännit.

Kill yourself paedos

fingerpori on mädättäjien propagandaa

Meitsi kuvas

Kalaa ja sipsejä ilman veistä kiitos

Fingerpori on kyllä aivan järkyttävää paskaa desu

oooispa

Hyvää yötä /mämmi/.
Kauniita unia.

Oispa töitä

onkohan tolla samanlainen pehko alapäässä?

Menkää ny vittuun sen animen kanssa

Ei jaksa katella tota 24/7

Jäbä näyttää ihan multa

no mee vittu töihin

Not today, sorry

hassu fakta: tuo koe oikeasti tehtiin heseläisessä kylmyyslabrassa ja se on alin lämpötila mitä koskaan on mitattu

...

Daily reminder that Finns are TURANIC=ALPHA=INVADER=BASED=WARRIOR and they are not wh*te=beta=cuck=coward=liar

kyl noita akan pillussa on kylmempää

Hese on sivistyksen ja tieteen kehto jtp

Miten peräböndelä voi edes mitellä?

Viikon laskut on tehty ja huomenna on taas mukava herätä uuden viikon haasteisiin.

Why are Finnish vowels so fun?

>Miten peräböndelä voi edes mitellä?

Rönttösillään

taasko tää vittu alkaa

Minkälaiset laskut? t väännän lukuteoriaa samalla

Funland

Juuh viinaa vaan

tyynenmeren saaristolais lolit

...

Ei helvetti näin oidipista unta viime yönä. Äitini, mutta varustettuna täydellisillä rinnoilla ja perseellä ja nuoremmalla naamalla kyseli sängyssä miksi en ole pannut sitä. Kuulemma odottanut vuosia. Sen jälkeen panimme ainakin neljässä eri asennossa.

Unen jälkeen heräsin kyrpä märkänä precumista ja spermasta. Ja se oli kova kuin kovin timantti, sellainen jota mahdoton edes yrittää taitella ja pelkkä kosketus tuntui uskomattomalta. Oli pakko masturboida rajusti

Juuh. Itkettääkö?

>rönttösillään

Ei niin nopeasti, veli

Muutama fysiikan kurssi. Missä opiskelet?

Ite laukesin esiteininä housuihin kun isä löi vyöllä peppuun hihihi

Haastavan tehtävän edessä on se, joka yrittää cropata Radioheadia työturvalliseksi.

En uskalla paljastaa

Joku itä-suomen böndelaitos kuitenki

Missä VITUSSA opiskelet nyymi nyt saatana kerrot

oispa kalja

Täytyy olla pieni paikka sit. Oltais voitu tavata jos oisit HY :3

Jaa ykskö vaan?

Hesessä ;_;

Kuumottaa tutustuminen tosi paljon ja muuta eli ehkei, sori

Se ois aalto tai HY sit

Vuosia kestäneen ekstensiivisen lurkkaamisen jälkeen oon huomannut, että suomalaisia on ihan vitun helppo röllätä. (You):ta satelee pienimmällekin provolle melkein aina pumppilimittiin asti.

Alussa ajattelin, että ehkä tää on vain uusihomojen kokemattomuutta, ja ne sitten myöhemmin ymmärtää että paras tapa välttyä paskanjauhannalta on olla antamatta huomiota, mutta ei. Te ootte lisänny pökköä pesään ja ulkomaalaiset on huomanneet tän haavoittuvaisuuden, josta johtuen meistä jauhetaan paskaa kellon ympäri.

Elikäs tässä pari vinkkiä lautailijaveteraanilta:

Jos huomaat paskanjauhantaa tai selvää provosointia, ilmoita lanka kuumataskuille jos siihen on syytä jonka jälkeen hidetät langan. Mutta jos on ihan pakko vastata, niin käytä vähintääkin sagea. Näin esim. hurrit selviyty niiden jatkuvasta paskomisesta. Ei oo kauheasti näkynyt ruottalaisten simputusketjuja viimeaikoina.

Ei mulla muuta. t. lautalijapro master

juuh

>ole I1 -neekeri
>väitä kuuluvasi Euroopan vanhimpiin isälinjaan
>kuulutkin nuorimpaan
oho

tää pasta taitaa olla ihan pakollinen joka lankaan

Ei väkisin. En kyllä nää lukuteorian kurssia kevään tarjonnassa. Tenttiäkö meinasit?

>ilmeeni-kun laskarit aamulla ja kaikki tehtävät tekemättä
Vois varmaan aloittaa pikkuhiljaa.

däfägähäjäkäzärä äsdäfdäeräewärw
sädfäfädsäeärärärä äsdäfädsfä
ärääfräfädsfäsädf äsdfäeäf

Nothing personnel, kid. On semikovat ihmistenvälttelyt päällä 24/7 ja tässä wiki.helsinki.fi/pages/viewpage.action?pageId=206125053

hei :3

Oispa kermanaloittaja

todisteita: ei ole

Juuh semmost se on

Juu eli yks bratwursti ja iso tuoppi kaljaa

Mitä ääntä päästätte kun laukeatte?

Itel tää: *mmrrruuuaaahhhh kyrpääÄÄÄÄÄÄÄÄÄhhhrroohahhh hnngggg*

pilu viiskymppii

>"lörs lärä"

Tullaan Maken ja Jukkiksen kaa sinne arvuutteleen, että kuka niistä nöristä sä oot.

Yiff
Murr~

Jumalauta

Ei helvetti

Maito rahka gan dalf: "tarvitseen maito rahkaa"
t. maito raha gandafl

”Tämmöinen, Ekhekrates, oli ystävämme loppu, miehen, joka, sen voimme sanoa, oli oivallisin kaikista, joita konsanaan opimme tuntemaan, ja muutoinkin viisain sekä hurskain”.

...

NICO NICO NII

oisp. vamp.

Pekka pouta: jauhe liha pistsa on suosikkinu
t. jauhe liha pekka pouta

"juuh semmost se on"

ja sitten kutsun äiskän pyyhkimään

>yks kakka kaks kakkaa penikseni laukesi

taas vaihteeksi pesin hampaat silleen kunnolla.
hyi sitä maksan makua, kun suu on täynnä veristä hammasvälikuolaa.
mutta nyt on sitten raikasta muutama päivä vähemmällä hankaamisella

litran purkeissa

ite tykkään veren mausta

Jos tulee verta harjatessa niin on ikenet tulehtuneet ja siitä seuraa kuo lema (tosi tarina)

ooks vamp'r?

en

oon tamperelainen

juuh hammashoitajat aina sanoneet ientulehduksesta
jos harjaan joka päivä niin ei vuotais, mutta kun annan olla pari päivää nii ikenet turpoaa takasin jotain puoli senttiä hampaiden päälle

käytä vittu HAMMAS LANKAA

Itse aloin pyyhkimään spermatahrat itse jo 13 vuotiaana.

Milloinkas nyymit itsenäisty? Vitun mieslapset salee pyys äiskää tai iskää vielä 15 veenä :DD

30 v mut miks nähdä turhaa vaivaa
ÄITII
PYYHKIMÄÄN

WTF?! this pic, is real in finland?!

oispa

post rare apus

>viimeisimmästä animepostauksesta on jo 7 minuuttia

hyvältä näyttää pojat

...

blöö blää lälläslää

*11 sekuntia

No voi saatana

laita polentaa ja häränpihvi ja joku punaviini kyytipojaksi

miten meni noin omasta mielestä

ylilauta.org/satunnainen/60486733

"kunnon" pesu:
1 alustava t-paidalla koko suu ja hammaspinnat hinkkaus
2 pystyharjalla hammasvälejä kunnes näkyvää paskaa ei ole hinkkaus
3 vaakaharjalla ienrajaa kunnes näkyvää paskaa ei ole hinkkaus
4 välihuuhtelu, tarkistus ja purupinnat hinkkaus
5 hammaslanka hinkkaus
6 välihuuhtelu ja hammastahna harjaan
7 kauttaaltaan hammastahnaa pitkin hampaita hinkkaus
8 loppuhuuhtelu
jännä että veri on enimmäkseen 1 ja 2 vaiheessa, luulis että riittäis hammaslankavaiheeseen

Olen kokenut jo lähes 10 vuoden ajan paljon kiusaamista, yksinäisyyttä ja syrjintää. Kiusaamiseni alkoi jostakin yläasteelta, ja jostakin kumman syystä se on levinnyt täällä asuinkuntani alueella niin pahasti, että jo täysin tuntemattomatkin haukkuvat minua. Vai pitäisikö sanoa puolitutut? Kaikkein pahimmalta tuntuu se, että jopa jotkut naisetkin ovat haukkuneet mua esim. kehariksi yms, vaikka kiusaaminen onkin varmaan 90-95% miespuolisten harjoittamaa toimintaa. Tästä kiusaamisesta ja yksinäisyydestä johtuvan ahdistukseni vuoksi olen jo monta vuotta ryypännyt erittäin rajusti lähestulkoon joka viikonloppu, mutta nyt viime aikoina olen vähentänyt alkoholin käyttöäni. Selviäkin viikonloppuja on tullut jo paljon vietettyä, vaikka onkin meinannut olla tylsää.

En uskalla lähteä täältä omalta asuinalueeltani etsimään uusia ihmisiä elämääni, koska melkein kaikki ikäiseni ja jopa 5-10 vuotta nuoremmatkin tuntuvat tunnistavan minut ja aina nauravan mulle. Tiedän sen koska melko usein joku lausuu nimeni ja sanoo jollekkin kaverilleen jotakin tähän tyyliin "Kattokaa, siinä se X taas menee." Joskus huutelevatkin perääni. Ja vieläpä tuntemattomat/puolitutut 5-10 vuotta nuoremmat teinit! Se satuttaa henkisesti aina, varsinkin jos huutelija/kuiskuttelija on naispuolinen henkilö. Noh, melkoisen pienellä paikkakunnalla asun, joten ei varmaan pitäisi olla kovin outoa, varsinkin, kun joskus vuosikausia sitten tuli nuoruudessa käyttäydyttyä vähän oudolla tavalla, juteltua tuntemattomille samanikäisille kaikenlaista omituista yms. Mutta sellaiset ajat ovat nyt lopullisesti historiaa. Nykyään pahin ongelmani on yksinäisyys.

Oispa.

lol kehari