/mämmi/

isotissiröntöt -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=leSS06OhXDI
news.nationalgeographic.com/2017/01/human-pig-hybrid-embryo-chimera-organs-health-science/
youtube.com/watch?v=42zKhHgWb9s
instagram.com/jjuliaaaaaaaa/
exhentai.org/g/1015210/08efbb8e7a/
gatestoneinstitute.org/7559/finland-migrant-crisis
twitter.com/NSFWRedditVideo

kivat daisarit mutta tsekkaa nää

Mitkä?

Aika paska yritys, katsopas näitä.

Onpa taas vaihteeks vitun kuvottava AP.

Saisko mistään tilattua viinaa laskulla? Keskiviikko ois vapaata ja tekis mieli viinotella tiistai mut rahat tulee luonnollisesti vasta kuun eka päivä.

Juoksu viinat

1-5 Xenoblade Chronicles
6-9 Demon's Souls
0 War Thunder ja itsemurha

Tein tommoset lämmönjakohuoneeseen. Haha lälläslää.

Mul ei oo täs mun koneessa HDMI paikkaa, niin saako jostain jotain adaptereita tms. tilattua että voin laittaa ton mun näytön tähän kakkosnäytöks?

vastasin puhelimeen "huomenta"

>stk kun alottaa uuden DeS ukon muttei vaan jaksa pelata koska pelattu puhki

Miten on mahdollista

Mihin olet kiinnittämässä mitä ja millä. Perkeleen alaikä kun ei osaa näyttöjäkään säätää enää.

What the fuck is this Finland? You were my favorite European country with Switzerland and the Czech Republic. Why are these Mudshits in your country en masse?

Kyllähän DVI-HDMI adaptereita ainakin on, ja varmaan displayport kanssa. Mitäs liitäntöjä sulta löytyy.

Am I Finnish yet, lads?

Olen yrittänyt pelata läpi varmaan kolmesi ja kiinnostus lopahtanut aina alle kymmenen tunnin.

Tää on mun eka kannettava koskaan. Sori siis meni varmaan noitten johtojen nimet sekasin mut täs ei oo sellasta paikkaa niin ku pöytäkoneessa johon voi kiinnittää näytön. PS. oon 22

>60%

MUN PAKETTI ON LAJITELTU 26PV LOGISTIIKKAKESKUKSESSA JA SEN JÄLKEEN EI OLE LIIKKUNUT MIHINKÄÄN SUUNTAAN

Which is your favorite country now then?

No hyi saatana ei yhtään kiinteyttä noissa tisuissa, roikkuu varmaan napaan asti kun ottaa liivit pois

No mikä siinä sitten on hermanni?

tiedän yhden samanikäisen tyypin jonka tekninen kilpailukyvyttömyys on samalla tasolla kuin sinun

ihan vitun ärsyttävä tyyppi

...

Menitkö ostamaan jonkun macbookin?

Itäkeskus has been like that for 17 years now. It's a containment zone and without a doubt the worst place to find yourself in Finland.

Noissa halpis rimpuloissa ei yleensä ole minkää sortin ulostuloa erillistä näyttöö varten jtp

Oho, HDMI:hän siinä on. Tarttee siis vaan ostaa uus kaapeli. Katoin että oli USB kun on niin pimeetä. :DD

Good 'nuff.

youtube.com/watch?v=leSS06OhXDI

Oli omassa 300€ paskassa HDMI ulos.

Juu se on kyl ollu melkeen samaa settiä jo 90-luvun alkupuolelta asti kun tuli somppuja maanpakoon niin perkeleesti.

Oot aika vitun vammanen jtp.

Alkaa pikkuhiljaa vituttaa nää hiroshimootin säädöt ja paskaserverit kun vittu kestää jonku jpg kuvan avaaminen saatana minuutin

>news.nationalgeographic.com/2017/01/human-pig-hybrid-embryo-chimera-organs-health-science/

>In a remarkable—if likely controversial—feat, scientists announced today that they have created the first successful human-animal hybrids.

>The project proves that human cells can be introduced into a non-human organism, survive, and even grow inside a host animal, in this case, pigs.


Missä vaiheessa lenkkimakkara kielletään eettisistä syistä?

moikka

Miks vitussa ne edes kokeilis tuota?

Miksei

Varmaan koittavat kasvattaa ihmisen sisäelimiä varaosiksi.

Sisuskalu farmeja varten, ei tarvii luottaa luovuttajiin kun on sikoja missä voi kasvataa uusia keuhkoja ja sydämiä yms.

turritönttörönttöset

kissatyttöjä varten

Toivottavasti tykkäätte possu ihmisistä

Juuh, niin taidan olla. Olen vielä ICT alalla töissä. :D Tässä muuten lisää settiä mun Kalluudestani. Ehkä se tekee jonkun hikkyn olon vähän paremmaksi.

Toi tarra on suoraan tossa mun näppiksen alapuolella.

Juuh elikkäs turreilut rikkoo sääntöä 3.

Jahas.

Kohta menee tyty-yde panemaan sikamiehiä.

paprika

>Bulldozer
Pilalla jo valmiiksi

Juuh, ei oo mikään pelikone. Vanha pöytäkone jonka olin rakentanu meni säpäleiks niin sain ton hyvään hintaan.

Täähän se ois

Näen jo nyt kun 'sikatytöt' murtautuvat labroihin ja kohta sikamiehet juoksevat pitkin Kouvolan katuja

post her ig

youtube.com/watch?v=42zKhHgWb9s

instagram.com/jjuliaaaaaaaa/

Jotta vuonna 2050 voin ostaa lippuja kyseisiin tapahtumiin.
exhentai.org/g/1015210/08efbb8e7a/

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

onko tolla pandalla ihmisen munuaiset vai mitä vittua oikein meinaat

benis

>panda
Juuh semmoset uushomosetit sieltä

Ihan selkee panda

kaikilt mun luokkalaisilt on luottotiedot menny paitsi mult

Jaa

Missäs opiskelet? Itä-Vantaan elämän_koulussa?

Onko englannissa muuten sanaa vahingonilolle?

*näkee nyymin*
Hyi vittu, mikä helvetti toi on?

You are declining faster.

gatestoneinstitute.org/7559/finland-migrant-crisis

>How many asylum seekers from Syria, Iraq, and Afghanistan arrived in Finland in 2015? The figures keep changing. Authorities estimate between 30,000 and 50,000 -- significant numbers in terms of the ratio of migrants to the native population.

This was 2015. We don't even have the 2016 figures yet.

You weren't supposed to follow Sweden. This is genuinely saddening. I'm not trying to banter or make fun of you but why has your capital fallen to the shitskins.

schadenfreude
ja joo, on englanninkielinen sana

miten lie ku myötähäpeäkin puuttuu
paskanmuikeus on kans hukassa

Schadenfreude mut sekin on ihan vitun obvious lainasana

Josta puheen ollen mua vituttaa suunnattomasti englannin sana smorgasbord joka on vaan ruotsin smörgåsbord mut ne lausuu sen päin vittua

Schadenfreude.
Elikkäs """englantia"""

Itis is a daycare center for Somalis.

Most are sent back to the shitholes, though.

juuh jotai sellast. ollaan kaikki myös päälle parikymppisii

tosin yks niist ei ees oo elämänkallu mut silti menny jostain syyst

>paskanmuikeus on kans hukassa
"shit-eating grin" on ainaki

love finnland thx for producing my gf, what would my life be without her.

selaan aina 4chanii ignito modes nii nsa ei nää mun postauksii

Kylläpäs nähdään lälläslää
t. NSA

korkeintaan sun ISP:si ei näe jos käytät https

(you)

It was about 30 000 thousand btw. And since you manage to come off as a person who regulars Sup Forums i'll just leave it simple for you.

About 80% of these refugee statuses are declined, the problem being we had no way to send them back year ago. Now we've managed to secure the returns of these immigrants to their original countries with the respective governments. You whining here daily about some lower class shithole being riddled with somalis who have been there from 90s btw is not gonna change the reality of the situation nor is my wall of text since you seem to be fixated on memes.

proofs

why would i post pics of girl who is from country which has 5 mln inhabitants, literally you could recognize her.
on the other hand we are bros right ? why would i lie to you you even made movie about us where we kick russians ass

Amatöörit

...

MIKSI OPISKELIJOITA KUSTAAN SILMÄÄN?!?

You gotta prove it mr.Stalin

Onks tää taas joku "yhyy miksei mul makseta kaikkea" -ulina?

lads what does this mean?
Please help i cant rely on Google translate and i need to know for some school stuff

"Luottamus Hyvä Kontrolli Paras"
"Lenin jo Aikoinaan Sanoinäin"
pic related but poor quality

"Trust is good but control is best"
"t. Lenin"

"Trust good, control best"
"As Lenin said"

Joo. Rottana sain enemmän. Ainakin rotilta tukia pois jos ei muuta.

You've asked this before

Like a very long time ago

okay okay fine.
is this enough for you ?

oh, that's my cousin Leena-Liina

is she teaching you all the ebin memes too?

...

I've fucked her

>asu maassa jossa opiskelusta saa vittu rahaa
>ulise koska opiskelijana on niin vaikeaa
Juuh.

lue
>ei saa ulista koska somaliassakin on asiat paskemmin!

with that mentality you wouldnt even get russian prostitute, but you hopefullu knew it already

told you you would recognize her, that's why i didn't want to post her pics.
they are like 15
she is actually teaching me how to sing with my throat