/norgetråden/

Skikkelig koselig utgave-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=WEzhnD0eeGQ
youtube.com/watch?v=UWNU0kdorno
ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/skam-par-pa-navnetoppen
youtu.be/17BpH4NYQW8
youtu.be/jNmTBESoJ1A
twitter.com/AnonBabble

For Viktoria, 27 år i dag.

innafor å knaske i meg en snickers?

for Sols mage

youtube.com/watch?v=WEzhnD0eeGQ

Bare om du samtidig slurker i deg en kopp kaffe.

HI WERE ARE THE GIBS :DD

For Rullestolanon

Hej tomte gubbar slår i glasen och låt oss lustiga vara

9 for å være vennelos i en by

Heng deg, Sverigeanon.

Kanskje jeg burde flytte til Vennebyen.

Vet noen om det er verdt å utdanne seg som fisker? Må finne meg jobb snart, men er usikker på hva jeg skal jobbe som.

Hvorfor har de politi om alle er venner?

kan jo bli byråkrat

Jeg kommer til å være ærlig her. Jeg er en hanrei, men jeg er også en hvit nasjonalist. Jeg tror at hvite folk har bidratt mer til menneskeheten enn noen annen rase - romfart, antibiotika, osv. Men når det kommer til å ha sex er den svarte mannen overlegen. Det er ingen skam å innrömme det. Til tross vår moraliske og intellektuelle overlegenhet er den svarte mannen bedre i senga.

Femtende for nå stengte endelig olsalget så jeg kan slappe av

Innvandrere.

Men det ser ut som politimannen er en innvandrer.

HAHAHA rasism xDD göyt megmeg marcus ;:D negere er aper ass ;D

har sverigeanon tilta gutta?

Felles bevissthet og telepati er ekte gutta.
Når alle ego forsvinner blir vi LCL.
Evangelion var faktisk inne på noe.

Han har gått full hanrei.

Heng deg Sverigeanon.

innafor å flytte til et annet land?

blir litt satt ut her. jeg visste jo at han ikke er helt god, men dette er helt hinsides

>et annet land?
hvem land?

Reis over dammen og hjelp Trump med å mekke Amerika greit igjen.

nei

CIA bekrefter

Det er ikke noe som heter å utdanne seg som fisker, det krever ikke utdanning, men tilknytninger.

hvorfor er dǿden så tråd

Nei

Sikkert noen som royker en joint under kjokkenvifta da vettu Anonsen, sånn grov kriminalitet kan man ikke ha noe av.

Lavenergibrevere.
Mekk Norgetråden aktiv igjen.

Hey, give me some good Norwegian names. Male and female would be great.

Hvorfor?

kanskje hvis jeg brever...

Hvorfor?

Hvorfor?

youtube.com/watch?v=UWNU0kdorno

Bjorn Eidsvåg var en god mann. Han var alltid vært tilstede da man trengte ham, foruten ville livet ha vært vanskelig.

Hvorfor?

Kvisleis?

Male
Muhammad, Ahmad, Kåre-Bjarte, Elton, Ernst

Female
Aurora, Birgit, Fatima, Noora, LaShoya

Varg og Vidkun

JA MEN SÅ SVAR DA MANN

Haha, haha

XD

I need to name this guy since snuffanon hasn't been here
I was planing on Aurora for his little sister, but she kind of looks like AURORA so I think Noora would be good. Thanks.

Geir! Bruk Geir.

Hva er det styggeste navnet dere har hort om?

Menn:
Fridtjof, Ernst, Bob-Kåre, Svenne, Vidkun

Kvinner:
Olaug, Hjordis, Magda, Othelie

Blokkfloyte er verdens verste instrument.
Motbevis meg.

>Noora
I was semi-trolling, Noora, which for some reason is written with two O's, is an actual name, but is is also the name of a girl in the Norwegian normie tv show Skam (which I've never watched but know sucks). Nora, with only one O, is perfectly acceptable.

n.. noen råd for å dempe alkoholsuget, g..gutta..

Terje-Pablo

For helvete, user! Ikke faen om jeg skal ha navnet mitt i en amerikaners autistverden.

Noora var det mest brukt jentenavnet i 2016, så det er på alle måter akseptabelt.

...

Drikk alkohol.
Da forsvinner suget fort

Lag deg en stor kopp med te

...

Morfin doyver all smerte

Sex med jven pleier å hjelpe for meg.

Kom igjen da Geir ikke vær kjip!

verdt et forsåk, vel..

det gjor også selvmord

1) Hvorfor drikker du?
2) Oppnår du onsket effekt av å drikke?

Når jeg klarte å konkludere på sporsmål to med at nei, det gjor jeg ikke, så klarte jeg å kutte forbruket kraftig. Nå trenger jeg bare å prokrastinere så lenge at jeg ikke rekker polet, så er jeg trygg.

Hvis du er samme user som har sluttet med alkohol i de siste dagene/ukene, så må jeg si at jeg tror de fleste her er enige med meg i at du driver på med noe som er veldig vanskelig, og jeg iallefall, sikkert en del andre her, er faktisk imponerte. Alkohol er vanskelig å slutte med når en forst er hekta.

>Noora var det mest brukt jentenavnet i 2016
Hva mente hen med dette?

>I «Skam» skrives Nora med to o-er, Noora, og den varianten er det seks stykker som har fått det siste året. I 2015 var det to stykker. Noora er en finsk variant av Nora.

ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/skam-par-pa-navnetoppen

Röyk deg en joint om du har en, erstatt alkoholismen med en vane som er lettere å leve med, og er uproblematisk å slutte med om man har et snev av viljestyrke.

Jo men selvmord er ikke like digg som en god dose morfin altså

1) for å fylle en tomhet, slik at jeg kan få sove om kvelden
2) tja jeg fyller jo tomheten der og da, slik at jeg ikke ligger våken og har det jævlig

ikke han men takk

What does it mean
>Fridtjof
How do you even pronounce that?
Hmm, I don't know of I want to use something that's well known from popculture
Tell me about your name :3

Hadde latt henne sutte på floyta mi også, om du forstår hva jeg vil videreformidle med akkurat det

Geir er navnet du skal bruke.
>Geir er en nyere form av norrone Geirr eller GæiRR. Norrone geirr betyr «spyd».

>Hva mente hen med dette?
Hva mente du med dette?

>How do you even pronounce that?
Fritt yoff

>well known from popculture
In that case Noora is perfect.

Nei!

>joggesko på isen
Lån meg noen sko gutta

INGEN JV

Hvis drikking faktisk gir deg det du vil ha, så blir det jo vanskeligere. For meg så drakk jeg fordi når jeg var full så slapp jeg å forholde meg til depresjonen min, det var en veldig enkel virkelighetsflukt. Så kom jeg til det punktet hvor jeg drakk 0,7 liter sprit og knapt merket noen effekt, og da innså at jeg alkoholen ikke lenger ga meg det jeg var ute etter, og samtidig begynte å utvikle seg til en skikkelig avhengighet. Siden for jul har jeg vel drukket 3 ganger eller noe, ned fra 2-3 ganger i uka, så jeg sprekker av og til, men det er bare å forvente.

Du kan oppsoke profesjonell hjelp, men husk at da blir alkoholiker-stemplet sittende ved deg i lang tid. Snakker av erfaring her. Har du vurdert å gå på AA-moter f.eks?

I can use that one since you like it so much
Why so glum, chum?

>INGEN JV


Hva faen, er du meg? jeg har heller ikke en, haha

Da er vi tre........haha......

fire hahaha

Hvem er denne sæddemonen?

Jeg vil slikke henne i navelen.

g-gutta... skal på date i morgen med ei dame jeg motte på tinder... forste noensinne med noen fra tinder.... hjelp

haha ja...ha...ha...

Vært på en date for? Hvor skal dere motes?

Det er skummelt, men når du forst er over introduksjonsfasen, så skal du nok greie å slappe av.

Fortell henne om anime-interessen din.

>tinder
Putt tissen din i tissen hennes så er det gjort

I'm going to post a picture of her for better reference if people have any other ideas. I'm still undecided.
Would you like advice? Don't talk about K-on for one.

når dere skal håndhilse, bare hils med tissen istedenfor hånden

>Don't talk about K-on for one.
Dårlig råd fåvæ

For sent.
Tusen takk,liker du ogler ? :3

>Har du vurdert å gå på AA-moter f.eks?

Drit i AA, bare kjop "the big book" som de kaller den.

>t. 2 måneder torrlagt alkoholikeranon

fem heh

youtu.be/17BpH4NYQW8

youtu.be/jNmTBESoJ1A

Trump er det beste som kunne ha skjedd verden i disse tider.

ja xD han er så episk

>håndhilse
Nei tror ikke det du. Her er det klemmer som gjelder altså. Er vel ikke helt utpå gjordet det?

Blir kaffe i nærheten av Oslo S eller noe sånt. Jeg har vært på én date for, på ungdomsskolen som gikk i dass. Snakka aldri mer med henne.

Skummelt... tja... må bare passe på å ikke kommentere på hva enn for slags lyter hun har. Jeg har fått flere matcher men hun har til nå vært den eneste som har faktisk svart meg. Hun virker kjempehyggelig, men vi får se hvordan hun er IDVL.

Nei

Hvordan finner jeg ut om hun er weeb lowkey? Vil egentlig ha weeb dame, men jeg må finne meg noen som jeg kan slå meg ned og få kids med snart (ikke at jeg er i den alderen, men burde begynne å lete nå da oddsene mine er relativt lave for å finne en uansett).