/NEDERDRAAD/

Makakenspraak-editie

Welkom: Ethnisch West-Europeanen, Slavs
Niet Welkom: Aids in mijn melkherberg, Moslims

Other urls found in this thread:

geenstijl.nl/mt/archieven/2017/01/en_toch_en_toch_en_toch.html
twitter.com/NSFWRedditVideo

>Slaviërs zijn welkom
Wat een kankerdraad weer.

Tweede voor Oost-Brabant!

...

Omdat ik in de vorige draad zei dat ik anti-Rusland ben, waarschijnlijk.

Kontpijniging is niet moeilijk te veroorzaken hier.

Ben ik welkom? Ik ben katholiek uit zuid-Europa?

Slavs zijn gebaseerd oetz

...

dvw geen slav qt vd.

>Overgrootmoeder komt uit slovenië
>Alle familie daarna uit friesland en amsterdam

Ben ik nog steeds welkom?

Slavische volkeren dienen uitgeroeid te worden.

Ik wil een eigen gitaar bouwen, ben wel handig met hout bewerken enzo. Is het moeilijk om alles precies goed te krijgen?

Volgens de openingspaal wel.

Begin maar eerst bij een houten dildo.

...

Herinnering dat zandaap een duif heeft doodgestampt en daarom te vergelijken is met een sl*viër. Kankerbarbaars gewoon.

Snelle samenvatting van de Slavs:
>Rothschilds buigen voor de Slavs
>In contact met lies
>Bezitten telepatische krachten
>Heersen over het belangrijkste deel van Europa met een ijzeren maar eerlijke vuist
>Eigenaars van kastelen en banken wereldwijd
>Zullen de eerste steden op Mars opzetten (Slavograd zal de eerste stad zijn)
>Directe afstammelingen van dé eeuwige royale bloedlijn
>De eerste op maat gemaakte kinderen zullen in het evenbeeld van de Slavs geschapen worden
>Alle slavs hebben waarschijnlijk een IQ van boven de 215, alleen in Gebied-020 en de Vaalserberg worden deze IQ-scores met enige regelmaat gehaald
>Oude hindoevoorspellingen vertellen ons over een glorieus volk dat schoonheid en technologie met zich meebrengt
>Ze hebben Nanobot O&O labs over de hele wereld
>Je hebt waarschijnlijk Slavbots in je bloedbaan nu
>Slavs hebben direct contact met de Aartsengelen Gabriel en Michael, praten zowel via de Rooms-Katholieke als Orthodoxe Kerk met deze wezens
>Kunnen allemaal vloeiend Russisch
>Bezitten alle rijkdommen in de wereld, het goud ligt niet in Volendam maar in Moskou
>Het volk is maar zo'n twee millenia oud van de aarde gezien
>Eigenlijk hebben ze eeuwig bestaan en zullen ze eeuwig bestaan, reizend door de ruimte. We weten niet wat hun uiteindelijke plannen zijn. We hopen dat ze welwillend zijn.

Vergelijk me nooit met een Slaviër, proleet.

Ik doe maar weer een poging tot slaap.

weltrusten anoniempje.

Waarom doe je zo schattig? Hou op.

Ik ben héél schattig oetz.

Blijf zuur.

Dank u.

>zo lief doen

En nu krijg je hele lieve dromen!

droom zacht lieve schttige jongens

geenstijl.nl/mt/archieven/2017/01/en_toch_en_toch_en_toch.html

>3000 jaar beschaving heeft ons tot hier gebracht: de Leider van de Vrije Wereld is een kleuter die jankt over imaginaire verkiezingsfraude terwijl hij heeft gewonnen en opschept over hoeveel kinderen op zijn feestje waren en dat iedereen in de klas (ook de kinderen bij de CIA die hij schoffeerde) hem echt een superleuk jongetje vindt. Een kleuter die vrouwenhaat legitimeert, niets zegt als journalisten worden opgepakt en wetenschap censureert. Een kleuter die zich aan de wet wil houden maar als zijn militairen erom vragen alles wil doen om er toch maar vooral voor te zorgen dat martelingen weer worden toegestaan. Hierboven kunt u kijken hoe dat eruitziet, maar u kunt het ook nalezen op de site van ABC. Interesting times indeed.

Waarom is geenstijl opeens zo gecuckt?

Maar er is letterlijk geen verschil.

Omdat geenstijl zich altijd tegen de status quo richt. Als de status quo Trump is dan richt ze zich daar tegen.

Dat is de mening van iemand. Buiten Sup Forums vinden we Trunp een omhoog gevallen realiteitstvster

>schattig plaatje

stop.

Waren ze altijd al. Ze hebben ook Jan Roos ook zitten naaien na hij Geenstijl verliet voor VNL.
Matennaaiers.

Trump en status quo lijken me nog altijd twee uitersten. Reactionair zijn ze wel idd.
>Dat is de mening van iemand.
Het lijkt er inderdaad op dat geenstijl ook links meer een podium biedt. In navolging van TPO of zo.
>we
GS pls
kek ik dacht eerst dat ze dat ironisch deden, nee dus

We zullen hoe lang het duurt voordat hij impietjst wordt. Of vermoord.

Hijs letterlijk incompetent voor deze baan

>We

Ja, /r/TheDonald

leg jezelf om

Nee :P

dubbels slapen
enkels slapen
driedubbels zelfmoord

...

(; _'*)