Is this the pinnacle of electronic music?

Is this the pinnacle of electronic music?

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=P5_G8exuIRc
youtube.com/watch?v=2s25Q_GFGlE
twitter.com/SFWRedditGifs

It's close. Very close.

LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER LAGER

I can't find a better song than Dirty.
Also bump

Possibly. This one too.

everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything everything

watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die watched you cry watched you fly watched you die

I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I get my kicks on channel 6 I

That whole 6 year span from 1992-98 is really tough to beat in electronic music.

Aphex Twin: Ambient Works 1 and 2.

Air: Moon Safari

Autechre: Tri Repatae

Bjork: Debut to Homogenic.

Boards of Canada: Music Has the Right to Children.

Biosphere: Substrata.

Chemical Brothers: Exit Planet Dust/Dig Your Own Hole.

Daft Punk: Homework.

Death in Vegas: Dead Elvis

DJ Shadow: Endtroducing

And so many great releases from other "DJs:" Spooky, Krush, Josh Wink, and all the Mo' Wax, Ninja Tune, and Metalheadz artists.

FSOL: Lifeforms/Dead Cities. :

Juno Reactor: Beyond the Infinite/Bible of Dreams

Kruder and Dorf: KD Sessions.

Leftfield: Leftism

Massive Attack: Blue Lines/Mezzanine

Moby: Everything Is Wrong

Fuck, getting tired of typing. Orbital, Prodigy, Photek, Q-Burns, 808 State, BT, uZiq, Wagonchrist, Ken Ishii, Underworld, etc, etc.

this better

youtube.com/watch?v=P5_G8exuIRc

out there somewhere>the box
fight me
youtube.com/watch?v=2s25Q_GFGlE

You're right. I love all these albums, btw.

This is one of the best albums of the 90s but honestly The Box is the one track (well 2 I guess) that I don't really care for. Out There Somewhere (especially the 2nd part), Adnan's, Girl with the Sun in her Head and the 2nd part of Dwr Budr or whatever it's called are my favs

Add also...
Adam F - Colours
Goldie - Timeless
Speedy J - G-Spot + Ginger
B12 - Electro-Soma + Time Tourist
Spooky - Gargantuan
Shpongle - Are You Shpongled?
Global Communication - 76:14 + Pentamerous Metamorphosis
Reload - A Collection of Short Stories
Ultramarine - Every Man and Woman Is a Star
Black Dog Productions - Bytes
The Orb - UFOrb + Orbus Terrarum + Orblivion

Did you know that Alison Goldfrapp sang on Dwr Budr? She also performed on Are We Here? and Sad But True from Snivilisation, plus Nothing Left 1 & 2 from The Middle of Nowhere.

Great additions. I also forgot about Tricky, Roni Size, and that whole Bristol scene.

>albums

>no-one posted it

c'mon lads

Nice.

Best mix ever. This one is great too.

>tfw 2017
>tfw electronic music is dead

So many good albums in here. A special shout-out to because it is such an all-encompassing album that's still underrated today.

Here's my contribution. Must not be forgotten.

The Leftism poster here. Never heard of 4 Hero, I'll check that album pronto.

the best work of electronic music in history

Nice list. First time I've seen Ultramarine recommended on Sup Forums.

This chart is relevant for this thread I think.

Visions is really great

Close

bump

and then there was actually good "electronic music" released too

bump