Sverigetråden - FÖR FET upplaga v3

...

Other urls found in this thread:

twitter.com/pandark2083/status/827171808096907266
twitter.com/NSFWRedditGif

FÖRST FÖR SVERIGE JA!

Två svenska tjejer och en svensk kille tänkte mysa där hemma med lite cider och mat, tjejerna får iden att bjuda in två afrikanska krigare

>Afrikanerna börjar flörta och tafsa på dom kåta svenska tjejerna
>Svensken ber dom att sluta
>Alfa Afrikanerna misshandlar halvt ihjäl den mindre maskulina, beta rasen (svenska killen)
>Trots att vita uppfann snapchat, som en duktig beta, så nyttjas den av alfa rasen (svarta), som skriver "dödat en kille haha"
>Tar in en av tjejerna, som VILLIGT suger av afrikanska krigaren
>Andra tjejen cockblockar henne och tar in grannen
>Polisen kommer
>Afrikanska krigaren och hans vän åker endast in på 2.5 år, givetvis tidigare självklart, efter afrikanen har sex med sin parole officer som förstår att den afrikanska rasen har blivit attackerad av vita patriarket

Läser ni förhöret och domstols papprena så ser ni att efter misshandel gick den svenska tjejen villigt med till sängs med den afrikanska krigaren, och villigen gav oralsex, antagligen fullbordat sex om inte grannen hade kommit in

>Bjuder in negrer
Begåvningsreserven? Oavsett hur det gick till i praktiken känns det som det gick fel ifrån början där.

Godtrogna svenska tjejer och mesiga svenska killar

Varför var den svenska killen där?
Bög kompis eller?

Sjätte för tjockisen :D

>user använder min bild

>implikation att svenska tjejer inte blir kåta av dominanta krigare som dödar deras egna män

När vikingarna kom iland så flydde männen eller blev dödade, medan kvinnorna stannade kvar, våta av tanken att snart bli våldtagen.

Du gör bra bilder familj
Kan ha den bilden för v4

detta.

>dkn ingen oni fv

>NMR vill rädda det här folket
Jag ser fram emot att araberna tar över och utrotar alla negrer, hazarer och vänstersvenskar

araber är negrer, vänster och hazarer

>t. Conny Svensson som tror att alla söder om polen är turkar

>dkn du inser att araber är det enda rödpillrade folket på jorden och dom hatar negrar

>trafikverksjuden underkänder mitt körprov'

BOKSTAVLIgt talat 10/10 körning det var Mona lisa av bilkörning och denne patetiske jude underkänner mig. "HEHE DUKTIG GOY GÖR SOM DET STÅR I BOKEN HEHEHEHE" OOps det var visst inte rätt hihih hit med 1000 kr. Verkar som du var för försiktig i din körning hehe det är tecken på okunskap hohohoho du borde kört över cycklisten istället för att stoppa trafiken goy

ska skjuta upp trafikverket spara detta brev
(jag har inga vapen seppo snälla)

Vart körde du upp?

fick precis den här i brevlådan... vad ska man säga?

>såhär sur för han suger på att köra

Landskrona

>misslyckas med uppkörning i Landskrona

Tre bilar i rad är väl typ rusningstrafik där. Vad fan hände, user?

men va fan

AHAHAHAHA
VARFÖR FÖDDES VI TILL DEN HÄR KARGA SJÄLLÖSA VÄRLDEN

>inte köra utan körkort och plåtar
Lmao hanrej

inte så långt från sanningen favä

De klagomål (((han))) gav mig var att 1. Jag använde inte väggrenen vid högersväng trots att boken sade att man bara skulle använda den vid nöd och omkörning
2. Stannade för en alkis på cyckel som var på väg över vägen vilket stannade trafiken
3. var """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""osäker i min körning"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" vilket visade sig som att jag kollade döda vinkeln och dyligt

ska köra över honom om han kommer med cyckel

ÄR JAG KVARHÅLLEN?

Bilkortscucken...

Låter verkligen som att juden fick dig, user.

>bilkort

>ska köra över honom om han kommer med cyckel
Men du får ju inte köra du har inget körkort? :^)

Kan någon förklara varför svenska kvinnor överger sina grabbar för utlänningar? och om det verkligen är så att vita kvinnor föredrar icke-vita, betyder inte det att den vita rasen endast existerade pga att vita kvinnor inte kunde få tag på bruna och svarta män?

AKTA DIN TUNGA

>dkn man har tagit bilkort

Historiskt sett så har alltid kvinnor vänt sina egna män ryggen när en invaderande styrka håller på att vinna. Detta eftersom det höjer deras chans att överleva. Med andra ord så har vita kvinnor redan undermedvetet bestämt sig för att Europa är förlorat.

Please be in Russia, our girls need to be SWEDED.

Kvinnor har ingen lojalitet och dras till de starkaste männen och dom flesta svenska killar är feminina betas som aldrig varit i slagsmål eller stått upp för sig själva.

Innan sexuella revolutionen var vita den mest alfa rasen. Feminism och kommunism förvandla dom till betor och horor hatar betor

Det är så trafikverksjuden gör för att klämma pengar ur en. Blev underkänd 4 gånger trots att jag körde bra

nbög ut

>dkn föräldrarna ville betala för körkort men jag är för rädd för att köra bil

>dkn man inte lever i en anime

Kvääääääääääääääää. Jag vill bara komma bort från det här helvetet

Ta LSD familj. Då tror du är i en anime

how much to buy russian wife?
I won't be mean or force her to do anything.

>breva på engelska

Free. Just say that you are white and from Sweden.

>2dbög är rädd för att köra bil
föga förvånande

Varför ser jag vita kvinnor med vita pojkvänner oftare än vita kvinnor med icke-vita?

Varför är ni så fixerade vid en fet libanes?

Det är ett jagjag mann1

men jag är rak kant

Provade faktiskt typ 3 gånger men skulle nog ta död på någon om jag hade körkort.

För att tråden är fylld med bittra negrer som desperat försöker inbilla sig att det senare är i majoritet

Vad får dig att tro att de inte ville träffa lite spännande människor? Kvinnor tänder på farliga män.

Breva era bästa bilder på libbis

Not him, but I might as well ask. I am a decently well off Swede, not blonde but with many aryan features. If I were to travel to Russia for about a month and would want three things from the trip:

1. Party
2. Women
3. Historical sightseeing

Where would I best go? How would one go about meeting Russian women to party and sleep with when you are visiting from another country

Detta. De allra flesta kvinnor har våldtäktsfantasier. Synd bara att så många vita kvinnor låter dessa fantasier gå så långt att de väljer att importera flera miljoner primitiva monster.

Kvinnor tänder på makt, rå maskulinitet och okontrollerbar lust. Sen blir det extra starkt i dagsläget i och med att kvinnor historiskt sett alltid har varit väldigt snabba med att förråda männen av sitt eget folk till förmån för erövrare så fort de känner att vindarna vänder mot det egna folket.

>dkn 22 år gammal
>dkn 15-årig KK

She can teach me russian too, I've been doing that a bit on duolingo (very little so far). I can't stand cyrillic, the latin alphabet works perfectly well.

Gasa dig familj

...

>kk
>inte fv
häng dig ditt degenererade svin

>dkn 37 år gammal
>dkn 17-årig kk

>dkn 25 årig kramlös, kysslös oskuld utan vänner

>dkn 40 år gammal
>dkn martina kk

>dkn 18 år gammal
>dkn 99årig kk
kom på min nivå cuccar

fbanon...

>dkn 63 år gammal
>dkn 9 årig fv

titta vad som damp ner i lådan!

>fv:a en 15-åring
haha aa

hon är korkad som fan men kul att knula ju
riktig bilhora är hon också

breva bild

>bara 192kr ersättning per dag från akassan
fan. Ansöka för autismstålar från FK?
t. har diagnos.

haha aa du tror det va

hahah

>dkn för fattig för märkes-memes

>hatar bögar och sånt
Inte konstigt att normalt folk tycker ni är skräp

twitter.com/pandark2083/status/827171808096907266

HELL SEGER!

Homolobbyn(Pride Kids, RFS*) =/= vanliga bögar

>antyder att NMR inte hatar "vanliga bögar"

Jaha, att hata såna är väl inte så farligt.

hur slutar man vara en groda

...

Inte så länge de håller det för sig själva och inte försöker normalisera och förhärliga det

>lägger ett (You) i din tiggarmugg

varför vill du inte va de?

>dkn du inser att NMR är lika efterblivna som babbar och annat skräp

HELL SEGER

t. 2dbrevare

anledningar att leva:

Oroa dig inte, kommer knulla din rumpa

Jobbar i sollentuna(25%+ babbar i kommunen, 60% av de under 25 är babbar dock) centrum och ser bokstavligen tiotusentals babbar dagligen... snart ger jag upp och flyttar.

anime
gud
drömmar

fuktiga jagjags

vad ska ni äta?
ärtsoppa blir det för mig

Hejdå

t. transcucken

tack så micke hejhej

Lax och din pf :3

En FÖR FET

...