/NEDERDRAAD/

Geiten editie

Welkom: Capra hircus
Niet welkom: Ovis aries

Other urls found in this thread:

goo
youtube.com/watch?v=P_qz3X_Iv_k
twitter.com/NSFWRedditImage

Eerste voor kanker

R O B I J N
O
I
J
N

>geen pesten editie

Leuke roddel ocer GZje: hij houdt van zwarte mannen en is vroeger misbruikte.

vierde voor braadworst

...

Ik vind geestesziekje wel liev

+1

als je gaat schertsen, lees je paal dan eerst na voordat je hem paalt oetz

Take it easy m8

We'll give you what you want

Just let my girlfriend go

>Implying there is any kind of edible livestock in Sudan
Nice try, starving orphan.

There's too much to be honest, my yard as full of it before we laid down ceramic

Pretty much anywhere in contact with piss or water

-4,3

Vanaf nu moet je toestemmvragen aan mij vooraleer je verder mag palen in deze draad? Begrepen vrienden :^)

Dit vind ik een leuke commentaar

Ik zal jou eens palen :^)

Geen toestemming gevraagd!
laat dit een waarschuwing zijn, vanaf de volgende overtreding wordt er telkens een miempunt afgetrokken van je persoonlijke score.
(als je genoeg miempunten hebt verzameld krijg je toegang tot de grootdte online database van vochtige miems)

...

Mag ik mijn volle adres palen?

Ja.

Zou je mijn schijtpaal loon kunnen overschrijven?

Oké maar jullie moeten beloven geen dox dingen te doen zoals dildos sturen en zo. Belovend jullie dat?

Dat gebeurt op het einde van de maand pas :^)

Wat voor palen accepteer je niet in de draad?

Neem je ook medeverantwoordelijkheid voor palen die gemaakt worden met jouw toestemming?

100%, op ons kan je rekenen

Ik weet dat je het wilt

Ik aanvaard alleen kwaliteitspalen.
Toelatingseisen om te mogen palen is miems palen

Goed. Trouwens morgen jullie me wel leuke dingen sturen, maar geen dildos aub.

Rainer Winkler
Altschauerberg 8
91448 Emskirchen
+49 351 8387322

>ik zeidat hij mocht palen maar ik heb hem aangegeven wegens doxen

:^)

Ik heb vandaag geleerd dat 2 van de 7 ex cathedra uitspraken van de paus die mensen altijd citeren te doen hebben met Jansenisme. Nederlanders zijn dus erg geliefd (of gehaat) over de hele wereld.

En hier is de miem, dit is een bekende Duitse jijbuiser die constant brandweermannen naar zich gestuurd krijgt.

Toch heb ik hem moeten aangzven. Het is verboden om persoonlijke informatie en gegevens te delen. Zelf ik ben gebonden aan de regels van 4kin.

geniepige lelg

maar het is geen doxxing omdat het een openbare adres is. goo punt gl/maps/bYb4xsP8LJP2

>openbaar
>adres

heh

>dgw je """vrienden""" je pesten
voelt pijnlijk

>dvw niemand uw miems herkent

>dvw geen vd
>dvw geen vrienden

Stop, ik heb net al gejost

Je 4kan-vrienden of ihel?

Eenzaamheid in je eentje is minder pijnlijk dan eenzaamheid te midden van mensen oetz.

Definieer pesten

iHEL

Nou ja, niemand pest je hier, niemand is ook echt hier.

Pesten is best wel een lastig iets om aan te ontkomen, als je eenmaal het pispaaltje bent in een groep dan blijf je dat vaak ook. Beetje adrem proberen te worden kan echter een goed idee zijn.

Dan moet je gewoon harder terugpesten.

dvw je CE je dood gaat zijn.

Slim reageren is meestal de beste oplossing. Als mensen doorkrijgen dat bij elke pesterij je zelf ook geniepig kan doen dan wordt het iig minder. Brand met brand bestrijden is echter ook niet echt handig, want je maakt van de pestkop toch nooit de gepeste. Om zelf een pestkop te worden moet je dus iemand zwakker uitzoeken en dat is gewoon gemeen en nogal hypocriet.

De wetten der natuur, betamannetjz.

Nee, als het niet echt serieus is en niet vaak voorvalt, geen probleem. Als het altijd tegen jou is, moet je gewoon andere vrienden zoeken want dan zijn dit je "vrienden" niet. Vrienden hebben altijd het beste met je voor.

Hahaha

Je bent echt zo dom! Denk jij ooit een vd te krijgen???? Hahaha met je lesbi ouders. Dom kanker kind.

Bij de poort 15:00 uur. Breng je gezicht mee.

Dat is waar ik voor gehaat wordt oetz, ik ben geen nurd maar ga wel met nurds om dus ik ben het minst populair in de groep.
>Dgw letterlijk gepest door sociaal achterlopende mensen

Compleet buitensluiten, altijd laatste keuze zijn, gedumpt worden voor een ander onbekend persoon.

>dgw compleet geen stress voor CE
het gaat mijn cijfer wss alleen maar omhoog halen.

Ik kan niet gemeen terug doen als ik letterlijk uit elke skype/discord/andere groep gegooid word oetz

>implicerend dat ik vd wil
Kanker op, heaumeau is het meesterras

...

Als je niet tegen wat pesten kan dan ben je echtbwel een zwakkeling ahahahaahahah huil huuil mamie ze pesten mij rieeeeeeeeeee ahahahahah

Als alles wat ook in de natuur gebeurt juist is dan kan ik nog wel een aantal dingen bedenken die juist zijn op basis van wat er in de natuur zich plaatsvindt. Dat het gebeurt maakt het nog niet juist.

>Ik kan niet gemeen terug doen als ik letterlijk uit elke skype/discord/andere groep gegooid word oetz
Hoe lukt je dat? Dat is mij nog niet gelukt.

niet pesten aub, /nederdraad/ is een pestvrije zone

Vergeten te jij'en.

Machtsgeile nurds die nooit iets van populariteit gehad hebben vinden het leuk om mensen uit die groepen te gooien etc

>net concierges

Hoe kan cyberpesten nu echt zijn ahahahahahah doe gewoon je ogen dicht ahahah doe je scherm uit gewoon

Mensen die je pesten zijn gewoon je tijd niet waard

>word gepest
>flip en slaag uw pestkop helemaal in elkaar (danku groeispurt)
>gebroken neus, een tand eruit
>de andere kinderen hebben schrik van u
>meer geïsoleerd dan ooit

Er een eind aan knopen.

Wat is dit adres, waarom zijn de reviews slecht en wat moeten de foto's betekenen?

>werd ooit gepest toen ik 11 jaar was
>stamp pester vol in zijn ballen
>nooit meer gepest geweest

>basisschool
>niemand werd gepest buiten wat scherts en soms wat incidentjes om
>opeens begint de juf heel dramatisch te doen en moeten de ouders op school komen
>nog steeds geen idee waarom
>ouders waren erg boos
>we moesten allemaal een contract tegen pesten tekenen
>het leven ging door zoals gewoonlijk
goeie tijd

Als je aardiger tegen mij geweest was wou ik het je nu uitleggen

>wees mij
>lagere school
>noem een knul altijd varken en hij is zo een huilenbalk dat hij er elke keer weer om moet huilen
>juf gelooft niet in straffen dus zet ons elke keer weer samen aan tafel waar ik sorry moet zeggen
>zeg sorry
>ga de dag erna opnieuw naar die knul
>noem hem "varken"
>moet weer huilen en we moeten weer samen aan tafel
>doe het de dag erna opnieuw

Heh mooie tijden.

>Ben 7-8 (groep 4 basisschool)
>laat altijd met een groepje jongens achter de school je piemeltje zien
>ineens
>hahahahah Anoniem laat zijn piemeltje zien kom we gaan het zeggen!
>Leraar komt boos naar buiten op het school terrein met alle leerlingen
>"HEB JIJ JOUW PIEMELTJE LATEN ZIEN?"
>GEEN COMMENTAAR!
>"HEB JIJ JOUW PIEMELTJE LATEN ZIEN?"
>herhaal 20x
>mijn reputatie was gevestigd

M-maar ik ben een andere paler

Maar je werd er dus uitgegooid omdat je te adrem was?

Dit moet met hoofdletters user, miempuntenaftrek voor jou.

Geesteszieke homo aub

koek

Heeft jouw land "Phd graduates" nodig?

Ik kan een beetje nederlands praten en ik hou jouw cultuur van.

""te vervelend""

Hangt van je vak af. Indiërs zijn redelijk gebaseerde immigranten die goed integreren dus je bent welkom. We hebben zelfs een redelijk grote hindoeïstische community vanwege Surinaamse immigranten

Bewijs het

>community

R A N D

T. ik ben geen homo. Alleen een beetje eigenzinnig.

Zijn Indiers niet de #1 verkrachters van de wereld?

Binnen india, ik ken onironisch geen enkele kut indiër in nederland

Geen probleem

>Kurt

Aye dankjewel
Ja ik wist dat je hebben een surinaams-hindustani gemeenschap.
Neem me niet kwalijk, Ik hou jouw kaas en vlees aan maar ik vind jouw eten een beetje saai.
Het is goed voor mij dat jullie hebben surinaams mensen dus ik kan kruid(spices. I'm not sure if it's the right word) Kopen

>""te vervelend""

Lastig in te schatten of je dat was natuurlijk, ik ken je amper. Ik zat eens op een kamer op het wereldwijde web waar iemand het elke seconde over anti-natalisme wilde hebben en dat hij als hij het kon iedereen dood zou willen maken. Maar je klinkt op het moment niet vervelend. Soms hebben mensen gewoon een "ik ben het pispaaltje" uitstraling, wellicht heb jij dat gewoon.

Tip voor in de toekomst, alles wat je aan plaatjes op 4kan paalt die van je computer afkomen even minimaal 1 minuut bestuderen.

Ik maak je kapot kkr hoer

je moet ook andere tabbladen hebben staan met grappige titels, het was nou wat kaal

alleen meisjes mogen : D

hmm, weet niet. Het is gemakkelijk daar blauw over de (You) te maken. Maar ik geloof je maar.

Drachenlord (Rainer Winkler) is gewoon een jijbuser met vele haiters. Meest bekent wordt hij door deze video: youtube.com/watch?v=P_qz3X_Iv_k

Dan kwamen er elke dag meerdere mensen naar zijn huis (meestal alleen om zijn huis te zien en met hem te praten, maar wenige wilden problemen maken). Omdat zijn adres sowieso nu bekend is verkoopt ie posters en andere dingen uit zijn tuin. Er komen mensen van de hele duitse ruim, bv moet ie soms zwitsers vertellen dat ie geen CHF voor de posters neemt en mensen uit kiel en hamburg komen er ook.

>Kurt

Oy vey

>: D

kurt de nurt

Ik hoop het niet. Misschien het is omdat wij hebben een behoorlijk groot bevolkering. Maar ja, wij hebben een probleem en ik denk het is niet te veilig waneer je alleen zijn in de nacht.
Ja ik dacht dat ook. De alleen mensen dat weet over jouw land heeft een opleiding. Te veele mensen zonder een opleiding wil naar het verinigd koningkrijk gaan.

Ook niet als man?

Waarom is het percentage homo's zo hoog in de draad?
En waarom hebben ze allemaal een NL vlag?

goeie. /duits/ heeft relatief gezien veel minder homos

en waarom betaal je extra geld voor een autistische icoon?

Fluoride in het Nederlandse kraantjeswater

Nee. Ik voel me niet veilig. Misschien in een auto of met vrindjes of ik wist de buurt is het veilig.

Alleen de bodem van de maatschappij bezoekt 4kan.

>Het niet net iets makkelijker maken voor een buitenlander die de taal niet spreekt met een woord dat in het algemeen taalgebruik en het engels gebruikt wordt
Je klinkt als een onaardigerd

Trouwens, ik ben een pozzhoorndrager. Will je weten, wat dat is?

Omdat Nederland veel heaumeaus heeft die er voor uit durven komen ivm tolerante omgeving

t. heaumeau die semi uit de kast is

Waarom paal je dat zo vaak?
We kennen het verhaaltje ondertussen al.