/Norgetråden/

slurker i meg-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=I2XYOKdUJME
rbt.asia/mu/thread/S68568089#p68568089
archive.rebeccablacktech.com/mu/thread/S68985982
p3.no/filmpolitiet/2017/02/macgyver-s01-e01-e03/
youtube.com/watch?v=3cXjcKTRWcg
youtube.com/watch?v=yVcAyEMM4Cc
youtube.com/watch?v=sCfmHcRHzDk
twitter.com/NSFWRedditImage

>banner på nedsida
>altfor gjennomsiktig
aldri lag tråd igjen

Jeg erklærer at dette er en komentar

Jo men nå er jeg ikke så veldig håpefull, eller trist, bare forvirret og veldig veldig sliten. Så mye har gått galt i det siste og så mye har endret seg alt for fort. Hvorfor kan ikke bare akkurat denne ene tingen være enkelt? Jeg klarer det andre med mye om og men, men faen så slitsom dette er.

Nå kommuniserer vi jo over Snapchat, som er litt æsj men det funker jo, så jeg får ikke vist dere direkte hva som foregår, men for å summe det opp veldig lett:

>hun snakker med meg selv om hun er så utrolig mye sotere enn meg
>virker som om hun kanskje vil ta en pils med meg, men er ikke så viktig
>så ut som om hun hadde det goy på daten vår

Jeg vet ikke. Min veninne påpeker til meg at kvinner har det med seg å være alt for hoflige, kanskje dette er tilfellet, men så har hun jo gode grunner til å utsette også, så jeg vet ikke helt. Skjonner ikke greia. Megaforvirret. Megasliten. Vil bare finne en måte å slippe unna virkeligheten i noen timer.

>anime
begå kryssord

>Dfn hun ikke er ekte

Gutta...

nei

john williams scorer bra musikk fåvæ

DOKKE

Fy faen gutta...politimoddet til gta v er det beste som skjedd meg i 2017...

har aldri vært så lykkelig

bli med : youtube.com/watch?v=I2XYOKdUJME

Snart kommer vel GTA Oslo haha

e du bare ein mann?

Er du han karen som blogga på Sup Forums om dameproblemene sine? For hvis du er han er du nodt til å gi deg selv et columbiansk slips

Kan du ikke bare stikke og henge deg? Ingen vil ha deg levende

HVOR I HELVETE SIER FOLK "IKKJE"?
HVA FOR ET TILBAKESTÅENDE UTRYKK ER DET?

*prump*

>t. kva er vestlandet
naive ostlendingsjævel

Ikkje lev lenger.

j...

Hvis du sa det til meg i Los Santos ville jeg arrestere deg og slenge deg i fengsel. Ingenting personelig, gutt.

Nei altså jeg går ikke på Sup Forums så jeg vet ikke helt hva du snakker om. Jeg er bare en mokkbrever på et mokkbrett.

er... er tida for argumenter over?

Nei ok. Det var en trist! autist på Sup Forums for ikke så lenge siden som avatarhomsa med samme tegnefilmjente som deg. Han også blogga om sine teite dameproblemer

Altså dette er et langtidsprosjekt. Målet er å finne meg en kone.

Egentlig tror jeg det...men hva var egentlig tida for argumenter tenker du? Jeg tenker at tida for argumenter var alt fra da vi fikk demokrati til nå da vi har sensur fra venstre og maktgale folk i höyre...jeg tenker også at vi lever i tider da vold faktisk löser ting, se bare på USA hvor folk har sånne riots og folk elsker det og snart har de sitt andre sivile krig der, denne gangen venstre mot höyre, altså progressiv vs tradisjonell igjen

Jeg ser ikke helt hvorfor han skulle ville gjore slikt på Sup Forums av alle steder, det er vel mere på sin plass å finne et sted hvor slike ting passer, som her eller på /r9k/.

>jeg tenker også at vi lever i tider da vold faktisk löser ting, se bare på USA hvor folk har sånne riots og folk elsker det og snart har de sitt andre sivile krig der
hvordan lǿser dette noe som helst?
er du positiv til hærverket som blir begått der borte?
skulle du ǿnske jeg skǿt deg i steden for å snakke med deg?

Sliter med det samme selv. Han var kanskje den mest patetiske karen jeg har vært borte i på denne nettsiden og det sier en del. Han sa han ville skyte opp skolen sin fordi jenta han likte prata med en neger i nærheten av han. Skada type

Avtalte med ei tidligere elskerinne å drikke i morgen. Spors om hun kommer. Ennå ikke hort noe mer fra henne.

Egentlig håper jeg hun ikke kommer. Mest lyst til å drikke alene og se på anime og Hollywood filmer. Og så slipper jeg påminnelsen at jeg ikke fikk henne til slutt.

Med alt vrovelet du spyr vil jeg heller bli skutt ja. Ikke at du ville klart det. Jeg trener daglig på gun-fu og er anerkjent drapsmaskin folk flest ikke kodder med.

Nei seff er jeg ikke det...jeg hater at det er sånn...men jeg mener at folk VIL ha vold og krig igjen...som sagt er tida for argumenter over, som anonsen sa. Krigen kommer uansett tror jeg...jeg kan ikke tenke meg f.eks problemen USA bare löse seg, det ser jo ut som 1860 med progressive i nord og pro-slaveri folk i sör...

*teleporterer bak deg*
psh... ikkeno personlig, smån

Fant greine om du er interessert i å se noe trist
rbt.asia/mu/thread/S68568089#p68568089
archive.rebeccablacktech.com/mu/thread/S68985982
[[[[ADVARSEL: velding autistisk]]]]

Menns tidsalder er over. Orkenes tid har nå kommet.

Dette var faktisk et OK brev, sverigeanon. Forsett sånn.

NEI
t. et jævla tre

Hva er deres favorittfilm gutta?

Snatch fåvæ

>åpn masteroppgave
>den er skrevet med comic sans
hva i rǿdsvarte helvete????

Jenter og Stridsvogner: Filmen

Fytti helvete, vonar denne vert underkjend

vekk meg opp
(jeg kan ikke våkne)

Taxi Driver, fy faen for en film

Bladlöperen

t. kantherre

Hva skal jeg gjore gutta?

Anime, Skyrim eller Ck2: Elder Kings ?

jeg... liker ikke filmer lenger.

Alle på en gang.

Alt annet enn Skyrim fåvæ

Hva faen er det de driver med der? Det er riktignok humanistfakultetet, men likevel... Hvis du skal skrive sprǿyt kan du i det minste gjǿre det på akademisk vis.

Kom, mine venner. Entene går til krig. Det er nok sikkert at det blir vår undergang. Entenes siste marsj!
Er det ikke åpenbart?

Vargen på Vägggatan favhä

Noen bra andre verdenskrig filmer, gutta?

Hva med Inglorious Basterds? Det skal visst være en ganske god dokumentarfilm.

Ja.

Unsere Mütter, unsere Väter

Nå MÅ dere se MakkGyver

p3.no/filmpolitiet/2017/02/macgyver-s01-e01-e03/

Nei fy faen...

Sjekk ut Stalingrad fra 1993 eller serien Generation War, tysk tittel Unsere mütter, Unsere Väter

'nei'

Macgaivaaaaaaaaaahh.

Лeтят жypaвли (1957)

jeg liker deg, anonsen

Takk. Jeg kjenner deg ikke, men tipper jeg ville likt deg om jeg gjorde det.

Da blir det Ck2 da.

Hvor skal vi starte? (Starter smått gutta)

Og hvem skal vi være? Navn / slektsnavn

Takker gutta

...

skål, kompis!

På en torsdag? Hehe, jaja. Har ikke noe å skåle med, annet enn vann, men skål!

hvem mener du med denne

SKÅÅÅL!

jeg er sjalu

hvorfor fåvæ, hvilken betydning har det for deg

:^(

...

...

...

Flåklypa (1975)

Bare ein mann (2017)

...

youtube.com/watch?v=3cXjcKTRWcg

FY FAEN

youtube.com/watch?v=yVcAyEMM4Cc

bra nordmann

youtube.com/watch?v=sCfmHcRHzDk

Kvatch fåvæ

Gutta
Idag mötte jeg tilfeldigvis den mest sosialt tilbakestående personen jeg kjenner fra för, og vi hang i byen

fikk vite at han hadde et one-night-stand igår, og det er ikke det eneste i det siste
En slik tulling som han, som når han er over 20 dukker opp hos folk uannmeldt for å ha noen å henge med, som dro hjem rett etter at han pulte fordi mobilen hans var nesten tom for ström, og som bare starter opp tilfeldige samtaler med folk han ikke kjenner ut av ingensteds, hvordan kan han ha så jævla lett for å få seg et ligg mens jeg som hvertfall er litt bedre ikke får noenting?

Spoiler: Du er den mest tilbakestående av dere to.

Selvtillit/Torre å bryte grenser. Jenter elsker slikt.

kanskje din oppfattning av ting ikke reflekterer hvordan verden virkelig er

Fordi du er en taper som henger på firekanalen istedenfor å være sosial ute i det virkelige liv.

Ok, hva skal fornavn og etternavn være?

Fordi selv om han er sosialt tilbakestående, snakker han faktisk med folk.
Å få ligg er faen ikke vanskelig.

dfn jeg kommer til å våkne imorgen og innse at jeg har sett hele Haisommer fåvæ

>neo-norgetråden
Heng dere. En gang i tid var Norgetråden et sted hvor alle var glade venner.

Hvem av dere er det? Bare norgetråden som bruker ordet megmeg, ikkesant?

hvilken by?

Trenger noe å runke til, gutta.

Forslag mottas med takk, brev gjerne bilder.

Trondheim

Var meg fåvæ. Forventet ikke at noen her skulle se den. Morsomt.

...

...

...