/NEDERDRAAD/

SCHOOL-editie

Welkom: minderjarigen, studenten, 3kb
Niet welkom: volwassenen, mensen met een baan

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=1K1Ht9O-x3Q
nu.nl/binnenland/4440963/twaalf-jaar-cel-man-hoorn-vrouw-vasthield-en-misbruikte.html
youtube.com/watch?v=rzc3_b_KnHc
youtube.com/watch?v=yI0RW5HCVxA
youtube.com/watch?v=XNu2EiARDkY
stemwijzer.nl/
skiclub-zueschen.de/die-skiclubhuette/
twitter.com/SFWRedditVideos

Wat is het NL woord voor dabben? Ik ga hier namelijk mijn pws over doen.

WAAROM WORDT DIT TOEGELATEN

beter dood dan rood

Dabben, een dab doen

S G P
G
P

er een eind aan knopen

Ik heb het onironisch wel te doen met Geestesziekje.

thx *dabt als bedankje*

>België
>Ja

Ik wil het onironisch wel doen met Geesteziekje

er een eind aan breien

Zijn dat nou snelheidsborden in het plaatje, willen ze die weer terugbrengen nog voor ik mijn rijbewijs heb?

Verkeersborden zijn onderdrukkende sociale constructies cis-man.

>mij niet eens herkennen
nou zeg, geen brokjes voor jou

Eindelijk klaar. 12 uur achter elkaar met enkele onderbrekingen van een half uur.

Kanker, ik ga zuipen vanavond.

Dit liedje op 1.25x snelheid is thema van vanavond

youtube.com/watch?v=1K1Ht9O-x3Q

gecontroleerd

nu.nl/binnenland/4440963/twaalf-jaar-cel-man-hoorn-vrouw-vasthield-en-misbruikte.html

>Een 39-jarige man uit Hoorn die een 37-jarige vrouw vorig jaar twee maanden gevangen hield, chanteerde, zwaar mishandelde en gebruikte als seksslavin

>en gebruikte als seksslavin

mijn fetisj oetz

ze was waarschijnlijk idzhjen wa7ed zeh3ma lelijk

grappig hoe sommige liedjes veel beter worden door de afspeelsnelheid te veranderen

deze bijvoorbeeld vind ik ook veel beter op 1.25x
youtube.com/watch?v=rzc3_b_KnHc

Ik heb net Wolnir verslagen en Irythill bereikt, lieve jongens!

:3

paal je adres zodat ik je tandjes kan laten spugen

je adres zodat ik je tandjes kan laten spugen


>captcha flooding flooding
goegel een australiËr!

Kankerrrrrrr jongens een kipje nodigt mij uit om te drinken op haar verjaardagsfeestje
Ze houdt het 'klein en gezellig' en ik ben één van de genodigden

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jij zal zorgen voor "klein" neem ik aan?

Nee gewoon bij haar thuis.

dvw red oog aan het spammen zodat ik je kan binnendringen en tot pulp kan slaan.

>dvw met de padvinders lekker een weekendje skiën en in een comfy skihut overnachten

uhhh

Oeps per ongeluk met een veilige struikel gepaald

kanker je hebt gelijk
youtube.com/watch?v=yI0RW5HCVxA
deze is ook leuk op 1.25 oetz

Ik speel Oflijn.

Sorry.
Ik zou wel in het echte leven tot pulp geslagen willen worden hoor.

wat vindt je eigenlijk van de naam geesteszieke homo?

Ik zou je toch liever op je stoute billetjes slaan met een rietje. Tot ik tranen van spijt zie.

>net 50 euro bekeuring gehad door Ibahesj

youtube.com/watch?v=XNu2EiARDkY

Hou op met die geile opmerkingen aub, ik heb niet eens een BDSM fetisj maar ik wordt kankergek.

Heel denigrerend.

Ik stoor me vooral aan diegenen die het zo beter weten en zeggen dat ik het niet zwaar heb of dat ik lui ben.

Velen van jullie zijn blijkbaar ook zo hoekig dat jullie mijn ouders gelijk geven of zelfs mij de schuld geven.

Daar kan ik me inderdaad aan storen.

>zoon we zouden liever niet hebben dat je hier in huis BDSM-handboeien en een kontplug hebt. Zou je ook niet meer naar school willen gaan in een roze string met boa?

>MIJN OUDERS WAHED MISHANDELEN MIJ.

Je paalt je verhalen vaak ook zo dat we ons afvragen wat ertoe heeft geleid dat alles zo gebeurt is. We weten de andere kant niet en kunnen je dus ook niet gelijk geven, daarbij een slag om de arm houdend dat het idd je eigen schuld is geweest.

>>zoon we zouden liever niet hebben dat je hier in huis BDSM-handboeien en een kontplug hebt.

Zelfs als dit waar zou zijn waarom zou een normale vader en moeder hier een neuk om geven?
Het is toch mijn leven?

Ik doe niemand kwaad ermee.

>Zelfs als dit waar zou zijn.

dus het is waar?

>Nee! Geestesziekje ajb! Houdt op met je moeder te slaan! Als je dan geen afspraakjes hier meer maakt met 3 keer zo'n oude mannen voor geld m-m-mag je de kontplug houden. o-o-o-ok? M-m-maar houd ajb op met slaan!


>Nee mijn ouders waren onredelijk want ik mocht geen seks hebben met aidsgeinfesteerde oude kerels

Heb ik gelijk?

>Heb al 3 jaar 4kin vriendjes vanuit Amerika
>Ze zijn van die kanker sociale gerechtigheid krijgers geworden
>Alles wat ik zeg maakt me racist, een nazi, seksist enz.
>Ze praten alleen nog maar met mij als ik iets aan hun vraag over spelletjes

Wat moet ik doen ik wil dit niet

>mijn moeder slaan

Wow, zo laag ben ik ook weer niet.
Mijn vader daarentegen..
Die heeft me weleens tegen de grond geduwd.

Gelukkig is er verder niks gebeurt anders had ik echt mijn best gedaan op hem in de gevangenis te krijgen.

>4kan
>sociale gerechtigheid krijgers
Huh?

Tegen de grond geduwed?

Ah, ja. Je hebt het inderdaad wel slecht gehad.

Mijn vader gooide altijd liefdevol de glazen flessen waar hij de hele dag uit had lopen zuipen naar mij en mij moeder.

Echt jammer dat je dergelijke liefde nooit zult voelen.

Ik heb ze op /vp/ leren kennen.

Daar zitten de meeste SGKs

Alles Hurensöhne hier uezs

>dvw helemaal geen zin in afstuderen

zijn hier nog gezellige miems hedenavond

Wat voor studie? heb je kans op werk?

Wat voor'n miems begeert gij?

>Wat voor studie?
Een meesterstudie gerelateerd aan bouwkunde

>heb je kans op werk?
Vast wel. Vind het alleen niet interessant.

begrijpelijke miems die niet te diep in het autismespectrum verdwijnen

Die bezit ik niet

Je weet nooit waar je terecht komt en wat je uiteindelijk interessant gaat vinden.

Als je kans heb op werk kun je altijd doorstromen.

Ik zit nu ook in dezelfde fase, waar ik van uni naar een baan moet. Maar het valt inderdaad erg tegen. Tenminste voor mij.

Es giebt hier alleins blütes MNaymays, mijn Freude.

Oké oké

Misschien is maagd centraal ©® niet de beste plek om dit te vragen maar ja

Ik ben uitgenodigd voor een klein feest en ik weet dat het meisje op welke ik al drie jaar stiekem low key een oogje heb ook komt en ik wil haar graag zoenen

Wat doe

Is er weinig werk te vinden in je vakgebied of lijkt het je allemaal niks? Ik heb last van het laatste.

>dvw lekker schijtpalen onder de duitse vlag

Die taal spreek ik niet, user

>hij valt op vrouwen
Eind aan knopen

ik ben doorgaans politiek onbetrokken

hoe kan ik het beste beslissen welke partij ik moet stemmen zonder door slaapverwekkende lappen tekst heen te moeten

Stem SP

>tfw still no blonde dutch geertje gf

>low key
Nek jezelf.

>animé

SP gaat van het lijstje

>blonde

proleet

What are your thoughts on De Jeugd Van Tegen Woordig?

>zonder door slaapverwekkende lappen tekst heen te moeten
de pvv heeft een partijprogramma van één a4tje

Nee, helaas is er binnen mijn sector bijna geen werk. Zit nu weer in een stage. Maar op zich vind ik het wel leuk en ik ben eerste graadsdocent. Dus kan altijd les gaan geven.

Niet meer Van Tegenwoordig, compleet ouderwets

Yuri!!! op IJs is zo populair dat het al geen animé meer is.

Zelfs beroemde kunstschaatsters kijken ernaar zoals Johnny Weir en Evgenia Medvedeva.

Wat dat betreft is Yuri!!! op IJs iconisch en een uitblinker.

Ewa homo's reageer dan

Oké oké

Misschien is maagd centraal ©® niet de beste plek om dit te vragen maar ja

Ik ben uitgenodigd voor een klein feest en ik weet dat het meisje op welke ik al drie jaar stiekem low key een oogje heb ook komt en ik wil haar graag zoenen

Wat doe

ik zou zeggen stem PVV wilders is halve gare maar verder dan dat is het wel een OK partij. ze zijn de enige partij waar ik me wel een beetje bij kan vinden

FvD is ook optie, minder extremistische PVV maar wel wat alternatieve standpunten

Geen idee of ze de 31 lijst gehaald hebben alleen

Wij slapen hier in zo'n kekke skihut met van die après-ski muziek
Nu john de bever op staan
Koek
JIJ KRIJGT DIE LACH NIET VAN MIJN GEZICHT DAT ZOU JE WEL WILLEN

stemwijzer.nl/

>70762724

het probleem met de FvD is. het is nog een vrij onbekende partij en nog een beetje een onderhond. en de pvv is op dit moment de grootste in de peilingen zo ver ik weet (ik heb al 2 weken geen nieuws meer gezien) dus ik ga voor de grootste rechtse partij

tof!

dronken voeren en pilletje in de drank

Kom gerust effe langs
skiclub-zueschen.de/die-skiclubhuette/

Ja samen met Denk en VNL.

Ik stem niet tactisch, maar gewoon wie ik wil dat mij gaat vertegenwoordigen.

Bovendien klit dat rechtsblok toch straks samen. Ik ben niet zo tegen versplintering.

gewoon rustig wat drinken, dans wat (indien van toepassing; muziek enzo), praat wat en als t enigszins goede sfeer lijkt gewoon vol op dr muil pakken. Vrouwen appreciëren het als mannen assertief zijn. Succes anoniempje!

Stem GroenLinks
-ecologische dingen enzo
-hun begroting komt altijd als een van de besten uit de rekenkamer
-wil vluchtelingen opvangen maar wel herverdelen over de eu staten
-pro europese unie
-meer geld naar zorg, educatie etc, standaard linkse dingen
-trekkerd alle rechtse nekbaarden

>trekkerd
Wat heb ik toch een ongelooflijke hekel aan links """"progressieve"""" mensen.

de Europese unie zie niet echt zitten. voor handel is het goed maar er zitten te veel ja knikkers in dat parlement. en het is een beetje een groepje van simon zegt aan het worden

Ik krijg er uitslag van oetz

Hoe kom ik assertief over?

Waar moet ik over praten?

Ik verbrand mijn stembiljet liever dan het aan Volkert en zijn vrienden geven.

who is THIS semon demon?

gewoon simpele dingen over
>wat is je studie
>wie zijn deze mensen
>vertel haar wat een lekker drankje is

en bovenal drink niet te veel. je wilt echt niet dronken en ongemakkelijk zijn op een feestje.
en als iedereen compleet bezopen en jij bent nog enig sinds nuchter kan je een beetje overzicht houden op de situatie

als jij degene bent die op haar afstapt en het gesprek begint. Haar op dr bek pakken is ook redelijk assertief, niet eerst beetje twijfelachtig aanvoelen, maar gewoon doen. Op zn hoogst krijg je een tik op je wang omdat ze er niet voor in is.

Beetje over jouw interesses, vraag ook naar die van haar, ga in op wat ze verteld, ook al is het totaal niet interessant. Glimlachen terwijl zij vertelt is ook goed, dan toon je duidelijk interesse.

Dat komt vooral doordat de lidstaten absoluut niks te controversieel willen hebben in het parlement of in de commissie. De meeste wetgeving die daar wordt doorgevoerd is zo tering mild dat je er amper nee tegen kunt zeggen. Daarnaast zijn alle belangrijke posities (hoofd van de commissie, president van de raad en president van het parlement) ook in handen van de christen democraten. En die hebben nou ook nooit echt iets spannends in gedachten.

Wat we echt nodig hebben is een politieke arena waar niet de belangen van de aparte lidstaten in worden vertegenwoordigd maar van de politieke ideologieën van alle partijen. Alleen dan krijg je tenminste echt waardevolle wetgeving doorgevoerd.

Dat is meer PvdD dan echt GroenLinks.

Wie kijkt /Jinek/?
De Jezus leeft man is letterlijk een held. Hij is de meest vrolijke, positieve man ooit op teevee.

Ik ben verliefdt, ookal is hij een kersten

Het spijt me, maar ((((Jinek))) ga ik niet kijken.

>Dgw prent vergeten
S N I J D T M I J N Z I E L A A N S T U K K E N

Het spijt me, maar ((((TV)))) ga ik niet kijken.

kankersmerig

>(((jezus)))
>(((jinek)))