/mämmi/

Ajukääbik-painos

Other urls found in this thread:

jaska.puheenvuoro.uusisuomi.fi/136491-painokoneet-seis-venalaiset-eivat-olekaan-suomalaisia
youtube.com/watch?v=SjD9v9H2UrU
youtube.com/watch?v=MCNHaLziBQw
youtube.com/watch?v=OBb6e7OVI7g
twitter.com/NSFWRedditImage

anime

Toka enemmistö suomalaisille.

Noni nyt se yks apina tulee riehumaan uralin varttiryssä geeniensä kanssa. VITTU KARJALA TAKAS JEEJEE

...

Kangille ja kiintiösompulle vois antaa permat jtp

Se jostain syystä häpee itteensä. Mua ei kiinnosta oikeesti vittuakaan mikä joku suomalainen on mutta jos alkaa selittämään ja levittämään tollasta paskaa niin huhhuh.

Epävarmuus paistaa jo internetin läpi.

ps. kang tai joku, et oo ikinä ollu, et tuu ikinä olemaan mongoli

Puhut vähän mutta asiaa, kannatetaan

Millon jättinatalia-painos?

Kummatkin näyttää vitun rumilta ja idiooteilta. Just sellasilta spurguilta mitä näkee ryyppäämässä puistossa.

Mikä sun pointtis oli?

>Postaa elämämkulu

>Postaa joku venäjän raiskaama ryssänpenikka joka kaikenlisäksi näyttää nääntyneeltä

Kumpi näistä nyt on se hyvännäköinen oi arvon kaanien kaani?

Kokeile onneas jossai ryssä langassa

Juu taitaa olla aika pahat psykoosit ja harhaluulot sillä jannulla

Kannatan. Ihan vitun rasittavaa materiaalia molemmilta ja helvetin jatkuvalla syötöllä.

jooh älä postaa mitään ryssiä

t. e-karjala

Se uskoo 100% meemeihin ja meemikuviin. Se on psykoosissa.

Näin kuvan inter netissä ja se on oltava totta.

Vielä huvittavammaks ton tekee se että tolla oikeenpuoleisella on neuvostoarmeijan suikka päässä.

No sehän selitti kuinka esim. Hitlerillä oli kuulemma suunnitelmat telottaa joka ikinen suomalainen koska me oltiin kuulemma ali-ihmisiä.

En oo mikään Hitlerboo mut joka ikinen joka on käyny ees peruskoulun tietää et toi on naurettavaa paskaa.

Varmaan uskoo siihen "blondi ja sinisilmäsyys" -meemin kanssa.

No sehän se pointti niingost olikin. Muistaakseni törmäsin tohon kuvaan aikaisemmin jossain SA-kuva-arkistossa missä henkilön sanottiin olevan venäläinen sotavanki joka napattiin motista.

Etkö tykkää Nataliasta?

Huumoria se vaan on.

Itteeni kyllä huvittaa ihan loputtomasti että pohhanmaalaisilla ja lappalaisilla on jotain vitun riimutatuointeja.

Ei oo. Oon lurkannu tosi kauan ja se ei oo huumoria. Toi jätkä ottaa noi jutut ihan tosissaan.

huutikset

Ei muuten varmana vedä huumorilla. Sen verran autistisesti jonkun svedun kanssa tossa toissapäivänä asiasta väänsi.

Hm, mitäs tapahtuu jos minä...

( ´_ゝ`)(〒︿〒)@( ̄- ̄)@(σˋ▽ˊ)σ

Oho. Osa toimi.

Kunkunkin paskapostaus on joskus vähän liian autistista mutta ihan hyvät aatteet miehellä on vaikka ei kykene niitä esittämään järkevällä tavalla.
Cai-Göreneitahan ihan oikeasti löytyy eivätkä ne ihan oikeasti pidä suomalaisista rodullisesti.

Semmoset damagecontrollit siellä.

No jaah miehen muukalaisviha on kyllä sitä luokkaa että oksat pois. Kirjaimellisesti mitä nyt lurkannut niin haluaa haastaa riitaa ja katkoa välejä maiden kanssa sen takia kun "muh evil oppression".

Paras noita

lol apua
tekis mieli käydä kaupassa mutta ei jaksais tuhlata rahaa ja vaivaa ku nälättömänä kuitenkin kaikki näyttää paskalta ja ostan vaan pakastepitsan

Käy vain kävelyllä.

Tän takia pitäs aina ostaa safkat etukäteen pariks päiväks ja sit käydä illalla just syöneenä kaupassa.

Suomalaiset oli Hitlerin mukaan kunnia- eikä biologisia arjalaisia ja siten rodullisesti verrattavissa japanilaisiin.

Kansallissosialismi ei perustu minkään rodun hävittämiseen.

Yks neekeri mämmissä ja sekin vaan neekeröi paikat pilalle

Lopettakaa jo se rodusta jauhaminen autistit

Ai hitto kun tekee mieli sibs & dibs

ihan puhdas karjalaismieshän tuohan on

Ehdota parempaa puheenaihetta, arvon herra ei-autisti.

Onko täällä oikeasti joku negers vai onko tää taas meemuilua

sit täällä itärajalla käy helvetisti puhtaita karjalaismiehiä ruokaostoksilla jotka puhuvat venäjää ja ajelevat ryssäkilvillä

On. Ootko uus täällä? En kyl tiiä et miten usein se postaa /mämmi/:in mut kyl se aina välillä.

Juu sellanen somppu jonka äiti on ruotsalainen eli kävelevä meemi joka kaiken päälle vihaa suomalaisia

onneksi näytän enempi tältä

suoraan sanottuna ruotsalaiset setit

Oisko tässä aihetta.

Kuvan nuorimies on siis "vuoden homo"-tittelin voittanut 15v Tuure vierellään kirkon edustaja.

ite oon ruotti/suomi mix, varmaan niinku suurinosa suomalaisista

tallennettu'd

Tein siianmätiä ja häränsisäfilettä lohkoperunoilla kermakastikkeessa.

Toi liipas mut tosi pahasti etenki koska oon Kristitty.

>niinku suurinosa suomalaisista
harhaluulo, suomalaiset ovat lähimpänä baltteja

jaska.puheenvuoro.uusisuomi.fi/136491-painokoneet-seis-venalaiset-eivat-olekaan-suomalaisia

Okei, olkoon sit niin. Ei oo mitään sitä vastaan. Mut oon itekkin suomalainen vaikka löytyy hurrigeenejä.

Miks naapurin kakara itkee 24/7? Ja se on vielä semmonen joka osaa kiukutella ja huutaa ja heitellä tavaroita.

Eihän sitä kukaan geeneilleen voi mitään.
Kunhan vaan et yritä mitään ruotsalaismielistä niin voit jäädä.

>vuoden homo
>ei tyttö (poika)

Ei vitussa ole. En edes tienny että oon. Yks kaveri aina "herjas/banteras" mua et oon ruottalainen mun sukunimen takia. Mut en osaa sanaakaan ruotsia eikä mun vanhemmatkaan.

Puolustan myös kaikkia suomalaisia mongolimeemeiltä mut meemuilen samalla.

Juuh semmonen hurri siellä

Näytän yhtä suomalaiselta kun jokainen suomalainen täällä missä asun. Noi geenit ei vaikuttanu ainakaan ulkonäköön mitenkään.

Sen joutais kyllä karkottaa Ruotsiin

Nyymi sä oot ihan baka!

>Puolustan myös kaikkia suomalaisia mongolimeemeiltä

Juu tämä on kyllä aika vitun tarpeetonta.
Suomalaiset on suomalaisia, ei mongoolejä eikä hurreja. Ei meemit tätä muuta eikä ne voi myöskään halventaa suomalaisuutta toisin kuin esim. valheet siitä että suomalaiset oli tuhansia vuosia ruotsalaisia kehityksessä jäljessä 1200-luvulla mikä on mämminkin hurrien lempivalhe.

Mutta tuohan on täysin totta.

Totta, mut tolla puolustamisella meinasin sitä kun jotkut epäironisesti luulee että ollaan kaikki jotain vinosilmäsiä mongoleja.

Kerroin tästä jo joskus ennenkin, mut eräs italialainen oli ottanu ne meemit tosissaan ja kävi suomessa lomalla ja oli shokeeraantunnu koska oltiin kuulemma "valkosia".

>mut eräs italialainen oli ottanu ne meemit tosissaan ja kävi suomessa lomalla ja oli shokeeraantunnu koska oltiin kuulemma "valkosia".

Rakastan sua. Oot oikeesti ihana persoona. Mikset tuu vaan mun kaa nukkumaan mun tonne pesään?

>italialaiset
>valkoisia

>viiden päivän leiri ensiviikolla
jeesus kristus ei

Pohjois-italialaiset ovat kyllä valkoisia. Mitä etelämmäs mennään, sitä enemmän maurigeenit näkyy.

Aika lyhyt jos totta puhutaan.

haha itelni vaa 3 pv 2 yö

huolto4thewin

the finn in my neighbourhood keeps hogging the sauna. I have to go at night to be alone.

sauna is life

eka kolmen päivän leoro oli jo ihan vitun hirveää

Pääsispä takas

Sentään et tule joutumaan kokea rovan leiriä

mass immigration always hurts people one way or another

Oispattaa. Oispattaako teitä? Mua oispattaa aina.

se selitti että himmlerin mielestä suomalaiset olivat hidasmielisiä persepolkijoita

You can only book it three times a week yet here's there every day, he must have a friend helping him.

Juuh.

Pääsispä

Paras leiri oli 5 päivän harjoitus josta siirryttiin 6 päivän loppusotaan suoraan junalla. Ei edes varusteita päässyt vaihtamaan.

>et tule joutumaan kokea

Taidat olla vaan aika vitun nysvö.

Soossia? Paitsi että Himmler ja Aatu sano että siellä missä suomalaiset sotilaat oli niin voitto oli aina saavutettu.
youtube.com/watch?v=SjD9v9H2UrU

Mun oispatuksen rakenne on muuttunut. Nyt oispattaa tytyn sijaan jo melkein mitä tahansa seuraa, jolta saisi läheisyyttä.

Päärynä on paskin kroppa

...

ei kunkku koskaan antanut soossia, se vaa spammmas copypastaa

jännä että ainoa keino estää paskaa politiikkaa on tehdä niin vitusti lapsia ettei valtiolla ole varaa askarrella ylimääräistä.
se aiheuttaa ylikansoituskampanjointiin palaamista, mutta eihän sitä kuuntele kuin se valtion kanssa yhteistyössä oleva ((((sivistyneistö))) joka joutaa vähentyä että paska politiikka pysyy jatkossakin poissa

MEEMEJÄ

lääkkeet

tää :D
>Päivittäinen muistutus, että natseja ihannoiva suomalainen ei juuri eroa KKK:ta rakastavasta neekeristä. Himmler piti suomalaisia persjalkaisina potunpurijoina jotka olisivat kaikki joutaneet uuniin muiden turaanilaisten kansojen tavoin, jos Saksa olisi voittanut sodan. Meitä pidettiin ihan syystä kunnia-arjalaisina kuten japanilaisia eikä biologisina sellaisina.

oisko "kunkku" mielipidevaikuttamiseen tehty persoona Helsingin lipaston sosiologian laitokselta.
kunkkukuviakaan ole ku 4 tai jotain.

>toi vitun vihertekstaus
Kunkku on kyl vitun sekasin. :D

oispa saatana

Se kohta kyllä on totta että suomalaisia ei julistettu arjalaisiksi vaan kunnia-arjalaisiksi.
Arjalaisen ja kunnia-arjalaisen erona oli että ainakaan kunnia-arjalainen mies ei voinut mennä saksalaisen naisen kanssa naimisiin.

youtube.com/watch?v=MCNHaLziBQw

>Owing to Finland's substantial military contribution on the northern flank of the Eastern Front of World War II, Hitler decreed in November 1942 that "from now on Finland and the Finnish people be treated and designated as a Nordic state and a Nordic people", which he considered one of the highest compliments that the Nazi government could bestow upon another country.
kappas kun muuttui bioloogiseksi.

Hitleri ei vihannu yhtäkään rotua. Kanssallissosialismin periaate oli se että koko maailma elää siinä luonnollisessa tasapainossa.

Eli et kaikilla, suomalaisilla, intialaisilla, neekereillä, sveduilla, japanilaisilla jne. ois omat paikat missä elää ja katsoa oman kansasa perään.

>"Pride in one's own race – and that does not imply contempt for other races – is also a normal and healthy sentiment. I have never regarded the Chinese or the Japanese as being inferior to ourselves. They belong to ancient civilizations, and I admit freely that their past history is superior to our own. They have the right to be proud of their past, just as we have the right to be proud of the civilization to which we belong. Indeed, I believe the more steadfast the Chinese and the Japanese remain in their pride of race, the easier I shall find it to get on with them."

Missä on mun kaljat hesenyymi

Were the 90's simplier, happier times for Finns too?

youtube.com/watch?v=OBb6e7OVI7g