/mämmi/

Tähtien Kauppinen -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=0fY1WoIkeAQ
youtube.com/watch?v=fKZkIt0QRoM
youtube.com/watch?v=ZHReqKRvonE
twitter.com/NSFWRedditImage

Anime.

my country is better than yours

t. Algerian who ran from his country

>be french
>get shot by mohammed

...

nice

black niggers :_D

Oon se pilkattu kristitty tääl.

Vittu että fedorat on tyhmiä.

Yyyh taas kännit yksin tekemättä mitään.

käsittääkseni fedoralla on suunnilleen sama älykkyysosamäärä kuin vaikkapa lippiksellä tai muulla esineellä

huutista kirjoille mitä (tää) anto, antais nyt edes PDF muodossa nii ei tarvii tilaa mitää

semmoset psykoosit siellä

käsitit väärin

pellepöksy!

fedorassa sama vika missä muissakin asusteissa:
jos oot ruma tai paska niin se ei muuta sinua kauniiksi tai mukavaksi

>
>
Jumalanpilkka on perisynti jota ei anneta anteeksi ks. anteeksiantamaton synti.

youtube.com/watch?v=0fY1WoIkeAQ

>mikä*
vitun kafeiini, ei ole aikaa edes kahta lausetta tarkistaa ennen Postia ja captchaa

Jään ensi viikosta alkaen työttömäksi. Voisin alkaa pakottamaan mämmiin jotain uutta meemiä kun löytyy aikaa. Ehdotuksia?

Aina riitelyä. Miksette sano mukavia asioita toisistanne?

Muistutus että teidän mielipiteillä on yhtä vähän väliä kuin äärifeministeillä, jos niiden tyyliin jätätte lisääntymättä tai kasvatatte hulluja.

Katoin eilen Rain Manin. Hans Zimmerin soundi on kyllä vähän muuttunut noilta ajoilta.

youtube.com/watch?v=fKZkIt0QRoM

ala postaamaan koulutuksettomille sopivia työpaikkailmoituksia Helsingin seudulta, hakuohjeilla

PELLE
E
L
L
E

Juuri nyt oon aika vakuuttunut etten halua lapsia kun niistä kummiskin tulee samanlaisia onnettomia, saamattomia ja masentuneita paskoja.

tää on totta, vituttaa kun oon syntyny tällaseen paskamaahan jossa itseviha on normi

Oispattaa. Oispattaako teitä? Mua oispattaa aina.

PÖKSY
Ö
K
S
Y

harvemmin menee noin jos et ole itähelsinkiläinen.
vanhempien kökköys yleensä ajaa lapset yrittämään kategoriassa 'edes jotain', ja sillä saa töitä ja pillua

Paras noita

Tilaan vielä pizzan koska oon supersami.

haista vittu homo

ilce noita accs

>stk pikkusisko asuu itähesessä

Nyt om vä hä npaha tunme

Kello oli äsken viis ja nyt se on yli ykstoista. Oon tänä aikana kirjottanut laudalle ehkä tusinan viestiä, käynyt suihkussa, kävellyt ympyrää kämpässäni ja istunut lattialla. Suihkussakin kävin kaks tuntia sit ja tuntuu et mähän vasta tulin sieltä.

Tää vuosikausien komeroituminen (ja ryyppääminen) on varmaan jotenkin pehmentänyt mun aivoja.

Oispa tommone.

PEPPUHAN SE SIINÄ

vittu, mikä pelle!
Ei helvetti!

>harvemmin menee noin jos et ole itähelsinkiläinen
mitä relevanssia tällä on
en asu helsingissä joten en oo tietonen

Juu tekis mieli vähän karjua

juuh kelpais

oho, vähän lurahti jugurttia sun lolin päälle sori

lantrasin kirsikkakolaa vissyyn kokeeksi.
muuten hyvä mutta kola oli lightia nii tunkkaista tämän ass-partaamin takia.

mä nään mitä sä teit tos t. näkijä

onneksi et sentään sanonut rumasti nataliasta

Eeei mitä vittua POISTA TÄMÄ

>lightia
nyt tulee leukemia

Natalia on 3D huora jonka paikka on keittiön uunissa PERKELE.

kyl mä sen voin nuolla puhtaaks
*nuolaisee vampyyrilolin mahaa*

juuh, kokeilun nimissä vaan ku ei ollu mitään muuta kirsikkakolaa kaupan hyllyssä.

lukuteoria nyymi paikal?

WEEE KILLED YOU THE TRBUCHEET AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ

White power! Oh wait..

yukari nuolee munaa

kirjaimellisesti ketä

nyt natalia suuttuu

ai et tiiä nataliaa vai

jännä miten leukemiat ja autismit syytetään rokotteisiin ja makeutusaineisiin, ja samalla asutaan kaupungissa, höngitään pakokaasuja, turrutetaan jatkuvalla aistivirikkeiden ylitarjonnalla ja napsitaan kemikaaleja viihteeksi ja luulotauteihin.

Jos eläisit edes melkein tervettä elämää melkein terveessä ympäristössä, niin ehkä olisit melkein terve ja tekisit melkein terveitä mukuloita. Olisit vaan vähän pihalla ja olettaisit tervettä myöskin luovuttamiseen tottuneiden ihmismassojen lähistöllä

Juuh en oo ennenkään pilluja pelännyt enkä ala nyt. Japanilainen samuraihenki suojelee minua kun leikkaan sinun oksettavan venäläishuoran alas.

vieläkö tää muka on meemi?

Jaa oot pönde vai?

youtube.com/watch?v=ZHReqKRvonE

onks toi se enkeli?

is2.Sup Forums.org/wsg/1486010291631.webm

tottakai

enimmäkseen. silloin joskus kävin kaupunkilipastolla säännöllisesti

On.

äiti

Hyvää yötä /mämmi/.

Kauniita unia, tyturrydejen kuvia.

Polkisin kun tulpatonta mopoa vaikka ryssä onkin.

O
I
S
P
A

Svedutkin näköjään himoitsee ryssien kullia. Ei ihme sillä saralla jtp.

äiti on tässä

hävytöntä

shes a woman though

ihmettelisin jos löytyy kulli Natalian housuista

Juuh.

...

Take the dick out of your mouth, Sven, and try again.

Multa loppu viina ja krapula ei vaan hellitä.

Vittu jospa en vaan heräis huomenna niin pääsis tästäi paskasta elämästä.

...

juo vettä ennen nukkumista nii on vähemmän krapula ja helpompi oksentaa aamulla

O
I
S
P
A

Miksi suomalaiset näyttää tältä?

Hallo /männi/, is there anyone of you who has a Mannerheim Spurdo to share?

En ole oksentanut varmaan viiteen vuoteen vaikka dokaan 4 päivänä viikossa.

Kilju on parasta. Ja tosi korkea kynnys oksentamiseen.

Onko se kadonnut oispa postaaja se tyyppi joka löyty Oulusta nöffen alta?

suomalainen pärstä vaihtelee kunnasta toiseen koska ei olla rutsahdettu yhteen muottiin niinkui muissa maissa. tuommoisia on mutta paljon muutakin löytyy

who will adopt me? I can cook and clean if you take me in.

APSIO

huvin vuoksi

I'm bored, /mämmi/, is there anything interesting going on in Finland lately, or is it as boring as it always is?

even sweden cannot resist natalia :3

We have a growing epidemic of oispatus.

sisäsiitos

a Chile grill appeared last week and mated with approximately 16000 Finns in Jyväskylä.
pretty quiet since then.

>2017
>ps4 media playerilla ei pysty vaihtamaan ääniraitaa/tekstityksiä

juuh vittu saatanammperkele, paskan möivät

Maybe, I don't know.

I don't go outside.

Hah tyh mä