/NEDERDRAAD/

Youssef('s vrouw)!!! op IJs - editie

Ik wil de biemel van Joerianon

Welkom: Jappen, Russen
Niet welkom: Canadezen

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=JOVqh96PeQs
youtube.com/watch?v=F8gI-swK0JA
hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/3072597/2017/02/04/Overvaller-schiet-werknemer-slagerij-neer-in-Kortrijk.dhtml
youtube.com/watch?v=gpW7iYfuGDU
twitter.com/SFWRedditVideos

my country is better than yours

>ninja on ice

>a fucking danish pigfucker

Islam will conquer your undesirable lands one day.

Wanneer paardeninval?

youtube.com/watch?v=JOVqh96PeQs

Wtf why are muslimas so nice and wholesome

Geduld is een schone zaak, broeder.

i laugh at your caveman beliefs

may you all burn in life and in hell

ik wil dat jij zijn piemel krijgt
ik vind het opwindend wanneer mensen van hier elkaar neuken

>Onderweg naar huis van vd
>Wilde het eigenlijk uitmaken
>Niet gedaan, overweeg om het via whatsapp uit te maken
>Besluit om het maar volgende week uit te maken, via whatsapp uitmaken is wel erg slecht
>Zie dat ik een appje van haar heb als ik thuis kom
>Ze maakt het uit

Leuk voor je vies kankernormaaltje

Je bent zwak

>j-ja ik wilde het ook al uitmaken hoor!

Ok, ik ga alvast een speer kopen

stuur terug: ">uitmaken over watstoep, wat een autist ben jij"

IK ER ZAT VAN DAT ZE CHEMICALIEEN IN HET WATER STROOIEN DIE KIKKERS HOMO MAKEN

I laugh at your antidepressants usage and fertility rate. Truly a disgusting country filled with disgusting people. Luckily you're removing yourselves.

Niet eens, heb gewoon bedankt voor der berichtje en welterusten gewenst
Had niet echt de energie om flauw te doen

krijg?

>2017
>Fluoride drinken

wazeggieda?

>Luckily you're removing yourselves
Then who will write your welfare checks?

wtf does that mean

Of je worst lust.

Gelukkig moorden moslims elkaar niet uit

She's emirati (they have ski dubai in UAE)

>Kan niet palen vanuit m'n nieuwe appartement omdat de vorige bewoner CP heeft gepaald in 2015

Misschien dat ik nu eindelijk vrij ben van 4kin

I'll just grab one of those cheques that the uppersubhuman Vladimir Vladimirovich has to send to Chechnya to keep them calm.

Wat gebeurt er met ons als Frexit, Nexit, Itaxit(???) en Grexit zullen gebeuren

Zijn we genaaid of is er hoop?

Ik word gestoord van al dat bangmakerij

[spoiler]no one cares, muslims has to die[/spoiler]

Funny pic desu

Gozert je woont in lelgie: je bent al de lul

Dat is de EU helemaal voor Belgie en Duitsland. Dan kunnen jullie elke dag de baas spelen.

Blijkbaar niet

Bad post

Nederland neem ons terug aub

poep...

Ik zit nu bij wijze van hoge uitzondering een weekendje bij m'n moeder
Na dit weekend duurt het weer een paar maanden voordat ik weer kan palen dus

Als je denkt dat het genoeg is om de torenhoge geboortecijfers te kunnen nullificeren ben je kankerdom.

>Belgische vlag

Vandaar.
Fuck off you pathetic crybaby.

>dvw geen Duisternis vd

Europese politici hebben een enorme plaat voor hun kop. Dus als Frankrijk en Nederland uit de EU zouden vertrekken dan hebben ze het er ook wel naar gemaakt.

Maar onze huidige premier weigert een referendum over de EU te houden.

wiew
i
e
w

Nah man, ze is een collega, dus ik zie haar nog wel vaker
Plus, ik sluit niet uit dat we vrienden met voordelen kunnen worden en dat zou eigenlijk nog beter zijn dan een relatie

Ik ben niet zo op de hoogte van Nederlandse politiek in het algemeen (behalve Geert Wilders dan) maar ik heb denk ik wel gelezen dat Rutte meer cynischer wordt op de EU.

Verbeter mij als ik het mis heb

Sorry

Nee, boeit mij ook niet. Reageer gewoon op een kutpaal die evengoed uit een IS strijder zen mond kon komen.

Verkiezingen komen eraan en dus zet Rutte even z'n populistische pet op

Ah oké, ik snap het

Op wie gaan jullie stemmen?

Rutte is pro Europa. Maar in Nederland eordt Europa meestal als een gedrocht gezien. En handel met Duitsland is het enige argument dat gebruikt wordt om erin te blijven.

Maar aangezien in Nederland problemen redelijk snel opgelost worden en Europa crisis na crisis niks doet raakt het geduld met de EU hier een beetje op.

Zijn Belgen überhaupt op de hoogte van IETS? Zelfs het feit dat ze leven in het kontgat van Europa lijkt niet tot die zwakbegaafde mongolen door te dringen. Als de kikker die in het water dat langzaam aan de kook wordt gebracht blijft zitten, blijven de walgelijke Belgen roerloos in hun continu verslechterende varkensstal.

dit

Dvw niemand je miems heeft kunnen zien ;..;

belgen de NEUK uitgekankerd

dit, kutbelgen

Griekenland heeft nog altijd jullie geld trouwens.

Het ding is: Vlaamse/Belgische politiek is niet zo heel gevarieerd als in Nederland. Meeste partijen hebben het zelfde programma en zijn Pro-EU (behalve Vlaams Belang maar die zijn vrij gekoekt). Dus je hebt wel gelijk: we zijn niet op de hoogte omdat het alitjd het zelfde is.

Goh, ik zou bijna m'n eigen partij willen beginnen...ik wil van Brussel af.

>Als de kikker die in het water dat langzaam aan de kook wordt gebracht blijft zitten,
Dit is een mythe.

>dvw ik belgen haat
>dvw deze lelg belgen ook haat
>ik ben het dus eens met een belg

zelfmoord is mijn enige optie

youtube.com/watch?v=F8gI-swK0JA

Je kunt miemen over FvD en Baudet wat je wilt. Maar hier valt geen spelt tussen te krijgen.

Net als België.

Dat is niet zo spannend. Geld geven aan Griekenland werd hier vanaf het begin al als een bodemloze put gezien.

ctrl + f belg, 11 resultaten
Voelt goed

Een Belg tegen de EU?

Wouw?

Jawel. Zijn deel over Poetin. Het is ook gewoon een kwal zonder integriteit.

Jammer dat ik VVD moet stemmen maar er is geen alternatief.

Brussel is pure kanker. Hierdoor heeft België geen echte democratie. Ik zou hier gerust verandering in willen brengen. Heb al wat ideeën.

(En. Ik. Zet. Veel. Te. Veel. Punten.)

>Wouw?

Ajb zeg user het is 'wauw'

Hoezo zijn deel over Poetin?

Alles klopt. De Amerikanen hebben een gigantisch hegemoniale machtspolitiek gevoerd waarbij Europa is gebroken tot een soort kleutertje dat braaf aan de leiband mee loopt.

Mede daardoor is Rusland over de zeik. De VS voeren een complete propaganda oorlog tegen Rusland. Met al die onzinnige sancties enzo. De bevolking van Rusland wordt enkel getroffen. Je verliest enkel je grip op het land.

Hij is misschien wel een kwal, maar hij heeft wel degelijk integriteit. Hij heeft altijd eerlijk bewust gezegd wat hij vond. Hij heeft geen super populaire politieke stokpaardjes maar snijdt echt politieke thema's aan die al jaren spelen maar nooit echt in de media komen. Hij heeft daar jaren zelf voor gevochten en alles gedaan om dat debat te voeren. Dus ik vind het een onterechte persoonlijk aanval op een anderzijds belangrijke intellectueel voor Nederland.

VVD stemmen zou ik iedereen af raden. Ze laten toch eeuwig meer migranten binnen en zijn Pro-EU. Je komt nergens met ze. Elk ministerie waar ze op zitten zijn grote problemen.

Wouw.

Mijn idee is dat Nederland en België de EU dumpen. Een nieuw machtsblok met Engeland gaat vormen dat zich richt op de internationale handel. Maar zonder al dat gezeik van een EU-bureaucratie en Nederland blijft soeverein. Geen migranten meer die we niet willen.

We zouden zo rijk worden...

>hoor wat knallen in de verte
>denk dat het gewoon wat booslims zijn die interessant willen doen met vuurwerk
>is eigenlijk een overal op een slager een straat verder, slager is 5x geraakt
/blog

Wat een boel schijt.

>Alles klopt. De Amerikanen hebben een gigantisch hegemoniale machtspolitiek gevoerd waarbij Europa is gebroken tot een soort kleutertje dat braaf aan de leiband mee loopt.

Irrelevant. We hebben het over Poetin.

>Mede daardoor is Rusland over de zeik. De VS voeren een complete propaganda oorlog tegen Rusland. Met al die onzinnige sancties enzo. De bevolking van Rusland wordt enkel getroffen. Je verliest enkel je grip op het land.

Onzinnig? Rusland valt Oekraïne binnen, een soevereine staat. Pro-Russische rebellen schieten vliegtuigen neer vol Nederlandse burgers. Landen hebben voor veel minder heftige vergrijpen sancties gekregen.

En de Russen lijden omdat Rusland kankercorrupt is (een generaal met een salaris van ~100k is multimiljonair, hoe zou dat komen?) en heel hun economie leunt op olie- en gasprijzen die gedaald zijn. De sancties zijn jammer genoeg niet heftig genoeg om de Russen te doen lijden.

>Hij is misschien wel een kwal, maar hij heeft wel degelijk integriteit. Hij heeft altijd eerlijk bewust gezegd wat hij vond. Hij heeft geen super populaire politieke stokpaardjes maar snijdt echt politieke thema's aan die al jaren spelen maar nooit echt in de media komen. Hij heeft daar jaren zelf voor gevochten en alles gedaan om dat debat te voeren. Dus ik vind het een onterechte persoonlijk aanval op een anderzijds belangrijke intellectueel voor Nederland.

Irrelevant.

>VVD stemmen zou ik iedereen af raden. Ze laten toch eeuwig meer migranten binnen en zijn Pro-EU. Je komt nergens met ze. Elk ministerie waar ze op zitten zijn grote problemen.

Irrelevant. Als we het over Poetin hebben, paal dan over Poetin.

>Hij is misschien wel een kwal, maar hij heeft wel degelijk integriteit. Hij heeft altijd eerlijk bewust gezegd wat hij vond.

ok

hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/3072597/2017/02/04/Overvaller-schiet-werknemer-slagerij-neer-in-Kortrijk.dhtml

Ik dacht dat jullie het een beenhouwer noemden.

Niet altijd, ik hoor het vooral oudere mensen een beenhouwer noemen.

youtube.com/watch?v=gpW7iYfuGDU

Paal slaap gaan geluiden

Welke partij is het meest anti-Poetin? Daar stem ik dan gewoon op.

>Rotterdam en Antwerpen in een land
We zouden steenrijk kunnen worden!

Hier zijn wat andere ideeën

- Vlaanderen en Wallonië uit elkaar. Brussel onafhankelijk. Antwerpen wordt de hoofdstad van Vlaanderen. Uit de EU.
- Groot-Nederland is een optie, maar maak Vlaanderen dan een gewest.
- Als Groot-Nederland niks wordt, geef ons dan een Zwitsers systeem.
- Een nieuwe grondwet zoals de Eerste amendement van de VS.

Ik kan momenteel niks anders bedenken.

Geef mij maar gewoon het tweede amendement. Teveel kankerkoppen.

Tweede amendement en dan vervolgens vlaanderen zuiveren van belgen en repopuleren met nederlanders

Er zijn teveel migranten in België om een tweede amendement in te stellen. Die zullen daar gegarandeerd misbruik van maken.

Als de migranten er uit zijn (alleen Brussel er uit schoppen zal niet zo moeilijk zijn) dan kan het.

Dit

Of gewoon regels instellen dat kankerkoppen het zeer moeilijk kunnen verkrijgen. Niet op de Amerikaanse manier dat je gewoon even naar de Delhaize gaat en voor 250 euro buiten gaat met een pistool.

Onzinnig? Rusland valt Oekraïne binnen, een soevereine staat.

Een democratisch gekozen Pro-Russische leider wordt met behulp van de EU afgezet. Hoi. Hoezo zou Rusland hier niet van over de zeik raken. Letterlijk weer dat EU-expansionisme. Altijd meer meer willen, groter willen worden. Gaat het nu zoveel beter dan in Oekraïne?

>Pro-Russische rebellen schieten vliegtuigen neer vol Nederlandse burgers.

Het is flauw, maar dit is nog niet bewezen. Ik bedoel. Het was een BUK-raket. Die heeft de Oekraïne defensie dus ook... Tevens zouden het dan Pro-Russische Oekraïnse rebellen zijn, maar dan zouden het dus nog steeds technisch Oekraïners zijn.

>Landen hebben voor veel minder heftige vergrijpen sancties gekregen.

Ja, maar dat is ook exact mijn punt. De "sancties" zijn enkel een propagandamiddel van de EU om continu Poetin als satan af te beelden, terwijl ze eigenlijk niet eens echt iets uithalen want ze zijn volkomen leeg. De Russische overheid heeft bovendien compleet de schuld weten af te schuiven op het Westen van de economische schade. Poetin was nog nooit zo populair in Rusland. De Westerse leiders zijn nog nooit zo impopulair.

>Irrelevant.
Geen argument.

>Irrelevant. Als we het over Poetin hebben, paal dan over Poetin.

Nou, Markie noemt hem anders "Vladimir".

Natuurlijk zou de volledige autonomie van Belgie - binnen het Nederlands koninkrijk - erkent worden.

Nieuwe grondwet als de VS lijkt me ook fijn. Niet zo'n zever grondwet, maar gewoon 10 universele punten.

>Rotterdam en Antwerpen in een land
Internationale conflicten tussen onze landen zou een nationaal conflict worden. Twee concurrenten in een land, als de Nederlandse overheid toegeeft aan de belangen van Antwerpen zal Rotterdam zeuren.

Een Zwitsers systeem is fijn en zou veel van mijn problemen met het samengaan weg kunnen brengen. De enige twee die dan nog zouden blijven is de onherroepelijke vaststelling dat we nog steeds twee verschillende culturen zijn plus het feit dat wij dan alsnog kaas moeten maken van een Franstalige minderheid.

Politiek realistisch gezien is het echter niet mogelijk om zomaar een heel nieuw staatsbestel op te zetten, vaak is er een soort padafhankelijkheid. Een soort van unie zoals Nederland dat heeft met de eilanden is waarschijnlijker. Ik zie het kortom niet zo zitten.

Uit de EU is niet heel verstandig echter voor onze twee landen.

>dit is nog niet bewezen

Typische Poetinbot, sterf aan kanker.

mijn god wat een maagdendraad

>bot

Nee. Iemand legt je minderwaardige mening bloot. Dan word je ineens ontmaskerd als intellectuele parasiet. Je lokt enkels discussies uit om slim te lijken, maar kan vervolgens geen inhoudelijke argumenten formuleren om je mening te onderbouwen.

Het zijn de VS die een zeer expansionistische en agressieve politiek hebben gevoerd om hegemonie over de wereld te bereiken.

De Krim is enkel geannexeerd vanuit militaristische overwegen. Zodat als Oekraïne dan toch weer zou vallen tot het westen. De Russische veiligheid tenminste gewaarborgd is.

En het is ook niet bewezen.

Nee. Ik ben geen maagd meer. Wie is er nu maagd? Haha.

Guy Verhofstadt wil ik ook uit België zetten trouwens.

Dat is een goed plan, opgeschreven.

Grondwetten die van de VS komen zullen prima in (Groot-)Nederland kunnen werken. Beetje vernedelandsen en het zal wel goedkomen.

Ik zit daarom ook al te twijfelen om bij Nederland aan te sluiten. Het is een optie, maar er moet kei hard aan gewerkt worden.

Aan de andere kant, Zwitsers systeem kan werken voor Groot-Nederland omdat Nederland en Vlaanderen al zo verschillend zijn.

>Uit de EU is niet heel verstandig echter voor onze twee landen.
Dat zeggen ze bij iedereen oetz.

Ik moet deze miem even palen.

Je bent een kanker Poetinbot, waarom zou ik argumenteren met iemand die duidelijk een hond van de Russen is? Jouw mening wordt toch niet veranderd want je bent een hond van de Russen, misschien een Rus zelf.

>Aan de andere kant, Zwitsers systeem kan werken voor Groot-Nederland omdat Nederland en Vlaanderen al zo verschillend zijn.

Het kan werken en het bewijst ook dat het werkt in Zwitserland. Blijft echter dat de noodzaak voor het samengaan minder wordt omdat er namelijk in dat bestel veel machten overgedragen worden aan de kantons (of hoe je het wenst te noemen). Het zou kunnen als onze culturen heel erg bij elkaar staan dat een unie mogelijk zou zijn, maar hoezeer ik ook van Vlamingen houd, ik stel vast dat we niet dezelfde cultuur zijn, maar wel broederculturen. Jullie stemmen anders, hebben een andere politieke cultuur en lossen problemen anders op, jullie doen zaken iets (ietsje echt) meer hiërarchisch terwijl wij meer vergaderen. Het lijkt me niet iets wat zomaar even overbrugd kan worden, en ook niet iets wat niet al opgelost kan worden door verregaande samenwerking mochten jullie ooit de welverdiende onafhankelijkheid krijgen. Nog los natuurlijk van het padafhankelijkheidsverhaal van eerder.

>Dat zeggen ze bij iedereen oetz.
Ja, dit klopt, en ik ben geen fan van de EU in haar huidige vorm, een EEG voor alle landen zou beter zijn. Maar dat is een idealistische positie, de realistische positie is dat het blijven in de EU verstandiger is, misschien als het ooit klapt kunnen we een beter samenwerking vinden.

Ik zie in de toekomst meer potentie in een alliantie met Rusland ja.

De VS zijn een verdorven liberaal hol zonder enkele vorm van gemeenschapszin. We zijn de lang door de VS kapot gemaakt.

Sorry, als ik liever een land zie met een realistische machtspolitiek. In plaats van Amerikaanse spelletjes., leugens en manipulatie.

Rusland ligt ook op ons continent. Onze geopolitieke doelen zijn exact hetzelfde. Stabiliteit in en rond Europa. De Amerikanen verneuken alleen de Europese stabiliteit en die van de leiders er om heen.

Dan plaats je ook nog een plaatje van Amerikaanse hond erbij. Juist het land dat Nazi-Duitsland kapot heeft gemaakt. Stalin wilde gewoon vrede.

Bovendien kun je wel een miemcitaat van elke mogelijke persoon kiezen om je argument kracht bij te bouwen. Hij heeft het wss niet eens gezegd.

>Jullie stemmen anders, hebben een andere politieke cultuur en lossen problemen anders op, jullie doen zaken iets (ietsje echt) meer hiërarchisch terwijl wij meer vergaderen.
Oh juist niet, wij hebben absoluut geen politieke cultuur. We stemmen gewoon op een partij en er word niks opgelost: je stemt op een partij die op de andere partijen lijken.

Ik heb op N-VA gestemd laatste keer, België bleef gewoon hetzelfde

>broedercultuur
Ook al zijn we zo verschillend, je hebt absoluut gelijk!

Ik denk en blijf erbij: de EU houdt veel partijen tegen voor echte democratie. De EU moet ervormeren en zien waar het echt voor zou moeten staan. Wat mensen ons wijs maken in de media, is pure propaganda.

>Oh juist niet, wij hebben absoluut geen politieke cultuur. We stemmen gewoon op een partij en er word niks opgelost: je stemt op een partij die op de andere partijen lijken.

>Ik heb op N-VA gestemd laatste keer, België bleef gewoon hetzelfde

Maar dat is bij ons echt hetzelfde....

Alleen zijn ze bij ons beter in het laten geloven dat we een keuze hebben.

...

>besneden zijn

Had ik het dan mis?

Zoals ik lees, hebben jullie vrij veel partijen met ongelovelijk veel variatie. VVD, PVV, DENK, ...

Corrigeer me als ik het mis heb.

nucleaire bommen op rusland

Saoedi-Arabië*

Tapijtbommen*

Holland

Hollie hollie hollie oj oj oj

Thermobarische bommen.