/norgetråden/

Hjemmelaget-utgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

norshroom.org/
amazon.com/Non-VESA-Standard-Mounting-Brackets-003-0023/dp/B00QVRTUQ6
youtube.com/watch?v=YPv9yKC76hE
vg.no/nyheter/meninger/canada/islam-skepsisens-moerke-side/a/23912184/
youtube.com/watch?v=WSFL1jOPxKQ
twitter.com/AnonBabble

forste for degenerasjon

any reviews on that thing?

Helvete guutå.

OP av den andre tråden her

Hvorfor kan jeg ikke slette tråden min?

Det er bare sånn det er

Snasen innretning

Du må ha Sup Forums Gold for å slette tråder

så utrolig jödete...
Det gir jo ingen mening

Men i helvete Svenne...

>23 år, jomfru, og aldri hatt jv
Jaja, det var vel ikke sånn ting skulle gå...

Hvilket parti burde jeg stemme på hvis jeg vil ha en rullestoljv?

Noen som har erfaring med sopp her?
Det har gått så langt at jeg har begynt å vurdere å prǿve det, fordi jeg har lest mange rapporter om at det kan hjelpe mot klasehodepine. Man skal kun trenge å ta en minimal dose, bare så vidt at man kjenner det, men jeg aner ikke noe om dosering og sånt, og jeg er veldig skeptisk til alt som heter dop, så jeg vil helst ikke ved et uhell ende opp med en helt hinsides opplevelse.

Jeg fikk min fǿrste jv da jeg var 23, og mistet jomfrudommen kort tid etterpå. Det er håp for alle.

plukke selv eller kjope ferdig mekket?

Jeg kan anbefale kantareller til vilt, kanskje spesielt elg.

kantarell og sjampinjong er gode

Blir nok helst å plukke selv, jeg aner ikke engang hvor jeg skulle begynne å se etter kontakter for sånt.
Traktkantareller da, eller mener du vanlige kantareller?

Kjop sporer på nett og dyrk selv, da vet du hvertfall hva du får.

Hvor motte du jv-en din?

Tråden er degenerert igjen. Fy fabian.

Sesongen for å plukke de selv er nå over, og det er alltid noen gjenger som er tidlige ute på de gode stedene og rensker hele skogen for soppen, så de da kan ha det selv og selge også videre.

Du kjenner ikke noen raringer da som kunne hjulpet deg? De gutta på bygg som royka joints i lunsjen på videregående eller noe sånt?

Ask Toucan

I kantina på UiT. Hun satt sammen med en jeg kjenner, så jeg satte meg med dem og pratet litt om forskjellige ting fǿr jeg gikk videre. Et par dager etterpå fikk jeg venneforespǿrsel på facebook og spǿrsmål om jeg ville ta en kaffe med henne en dag, og det er omtrent to år siden.

>UiT
Hvilket studie
t. "Forsteklassing" hosten 2017

Hva gjor jeg hvis jeg ikke har noen venner, og ikke engang har vært i kantina på universitetet mitt i lopet av de tre og et halvt år jeg har studert fordi jeg alltid sitter alene og spiser matpakken min?

Dette. Sok litt rundt så finner du guider på hvordan du gror sporer selv, sporene finner du på det morke nettet. Etter noen uker/måneder så har du masse sopp.

Lektorutdanningen. Mer spesifikk vil jeg helst ikke være.
Involver deg i en eller annen aktivitet. Studentidrett, media, quiz, hva som helst.

>videregående
Hadde nok sett litt rart ut om jeg plutselig tok kontakt etter femogtjue år for å spǿrre om flein.
t. gamling

Begynn med å sosialisere litt

er sporer lovlig å kjǿpe her til lands, eller må det også anskaffes gjennom mǿrkenettet?
mener å ha lest at sporer er lovlige i statene, mens den fullvoksne soppen er ulovlig

NEW BALT MEME
>NEW BALT MEME
NEW BALT MEME
>NEW BALT MEME
NEW BALT MEME
>NEW BALT MEME
NEW BALT MEME
>NEW BALT MEME

XDMAO

NEW BALT MEME
>NEW BALT MEME
NEW BALT MEME
>NEW BALT MEME
NEW BALT MEME
>NEW BALT MEME
NEW BALT MEME
>NEW BALT MEME
NEW BALT MEME

Usikker, lenge siden jeg leste om temaet.

norshroom.org/

Znyderus Sjavisvas UT

når mörkret faller
kommer narkomanene frem...
på gatene...
og i...norgetråden

>Begynn med å sosialisere litt

Häng dig

>666

VIK FRA MEG, SATAN!

Hvem /ntnu/ her?

Hva mente jeg med dette?

Hoyere utdanning er en jodisk konspirasjon

t. naut som ikke fullforte videregående

Noen som vet om en måte å få hengt opp en sånn på veggen på?

Jeg er ikke overrasket over at tegneseriebreving og lav utdannelse sammenfaller

Lykke til med å finne deg jobb uten höyere utdanning i dag fåvæ.

Haha, alltid morsomt med dumme nauts. Det vi har som faktisk gjör så at vi er bedre enn Chads er at vi er smarte. Vi har all tid i verden til å utdanne oss selv mens Chad waster livet sitt på gym. Hvis du er naut og ikke leser minst 1 bok i uka gjör du feil.

Det går på hvor mye du veier, og hvor mye du vil trippe. Hvis du bare vil prove det, ta 2g og vent i noen timer. Hvis ingenting skjer, vent en uke eller to og prov 3. Husk at hvor du er og hvem du er med er DODSVIKTIG for hvordan opplevelsen kommer til å bli. Ha noen du stoler på enten i nærheten eller på telefonen eller noe sånt, hor på rolig musikk og drikk te. Eneste som kan gå galt er hvis du selv kommer inn i tankeloops hvor du går fra en dårlig tanke til en annen og har det dårlig (enten fysisk eller psykisk) i noen timer. Viktigste å huske er at sopp ALDRI kan skade deg fysisk eller psykisk etter en gang, det er en myte at du bare trenger en gang for å bli psykotisk. Så lenge kroppen din husker å puste automatisk er du good to go. Les noen trip reports på shroomery også, de gutta vet hva de prater om mer en meg

bildet er relatert, fantastisk album å trippe til

Heng deg selv forst

Halve norge er vel NTNU nå, gått inflasjon i hele skiten for lengst. Om du ikke går på glos kan du ha deg ut.

Vanskelig å se hva som faktisk er der av skruehull, har den fire hull med gjenger i et kvadrat bakpå? Har du det kan du bruke standard VESA oppheng (husk å sjekke avstand mellom hullene for du kjoper.)
Om ikke må du ha et eller annet opplegg som holder rundt kanten på skjermen, f.eks. amazon.com/Non-VESA-Standard-Mounting-Brackets-003-0023/dp/B00QVRTUQ6

Hva leser du da, smarten?

Ja, det er faktisk helt grusomt. Jeg går på Glos da, selvfolgelig. (siv.ing.)

Venter tålmodig på at jentevenngarantien skal cashes inn.

>Så lenge kroppen din husker å puste automatisk er du good to go.
Så var det det da... hver gang jeg går til behandling på en smerteklinikk hvor jeg får endel intravenǿs skjit i årene må de ruske i meg med jevne mellomrom for at jeg skal begynne å puste igjen.

Hva med oss som leser masse OG går på gym?

Ikke gi han oppmerksomhet.

Hvorfor går du på gym? Bicepsen din hjelper ikke mot en 7.62x39mm

>Bicepsen din hjelper ikke mot en 7.62x39mm

Beklager, Köksal

Da bor du kanskje vente litt med sopp, man kan aldri være 100% sikker på hvordan det kommer til å påvirke deg, selv om det er svært usannsynlig at du blir permanent skadet av det. Greia med sopp er at du må være trygg på deg selv for du kan være trygg på soppen, og da må du være 100% sikker på at dette er noe du vil gjore. Hvis ikke kan stygge tanker komme opp og du kan sitte der i 3 timer og tro at du holder på å bli gærn, når du egentlig har det helt fint.

Nei, men den hjelper mot hjerte- og karsykdommer og til å holde vekten nede i et ellers ganske stillesittende liv.

ikke glem

...

youtube.com/watch?v=YPv9yKC76hE

KATTUNGER GUTTA

Fyren skal ta sopp for å behandle sin klasehodepine, ikke for å "være trygg på soppen", du gir han masse hippieråd som egentlig ikke er relevant i hans situasjon.

>hjerte- og karsykdommer
hmmm? jeg ikke fosjtå

fy faen..

>dfn man aldri kommer til å få kattunger med nano

Hun er på Tinder, bare å gi det en sjanse ;^)

Trimme for å holde seg frisk, Karl-Olof.

Ikke dårlig. Hores ganske autistisk ut nå som jeg leser det igjen, men det er sant. Man kan ikke undervurdere flein

Idiot, jeg sier at hvis du skal ta sopp så må du være bevisst på hva det er og hvordan det funker, og han spurte om info/erfaring. Trygghet er absolutt nodvendig for å kunne bruke sopp effektivt

Aah det var det du mente. Når man har så mye informasjon i hodet hver dag forsvinner de mest enkle og triviale tingene, haha. Jeg skrev en rapport om hjertet på MiT i 2008, du bör lese den hvis du noen gang må gjennomföre slike operasjoner.

Du gir han råd til hvordan han skal få best mulig rus, noe han ikke er ute etter, "idiot".

>, Elsker og danse
>liker og gå
>gå for
>for og
>skile
>ut ikke
>på og
>vasle
>att
Lei av dritten din, Nano.

Knasker i meg noen brodskiver med kjottboller og ketsjup gutta.

Det er vanskelig med rettskrivning med poter på tastaturet.

Du skjonner at hvis du bruker sopp så får du en rus enten du vil ha den eller ikke? Microdosing er selvsagt mulig, men rusen er der fortsatt. Hele poenget med å ta det er for rusen. Det er nettopp rusen som stopper smerten.

Har du noen gang provd sopp forresten?

>tar en titt på imgur
>ser 15 anti-trump bilder innen et par minutter
>inne mellom disse er det masse dårlige normissmegmeger

dette er nettsiden alle vennene mine henger på, kjenner jeg blir kvalm.

Skulle ikke ha lest kommentarfeltet til vg. Tror jeg har blitt dummere på politikk nå.

Hvorfor ikke potetstappe og kjottboller?

vg.no/nyheter/meninger/canada/islam-skepsisens-moerke-side/a/23912184/

Hva mente egentlig VG med dette?

Ja, vi er derimot flotte intellektuelle som kun krever og lager de mest episke megmeger.

>han har venner
Morsomt at en normiss tror han tilhorer her bare fordi han like Chump

RIP

Åpner norgetråden, hadde helt glemt agurken min.

Fy faen gutta, jeg har fortsatt ikke tatt livet mitt.

Journalistens versjon av dårlig megmeg

Jeg har tatt masse sopp. Jeg vil bare ikke at du skal skremme han vekk med alt for mye hoytsvevende psykonautsnakk, beklager om jeg var et gedigent rasshol.

Fy faen...

...

Takk skal du ha. Blir digg å se på tv mens du ligger i sengen

Skriver mye bedre enn katta mi ihvertfall.

Vokser mye god fleinsopp her i Finnmark, lettere å få tak i det en gront.

Fy faen, drar til Sverige i morgen, som medforer kjoring gjennom Trysil. Håper jeg ikke blir spist av ulv.

Kjǿp fotposer.
youtube.com/watch?v=WSFL1jOPxKQ

Ja jeg må innromme jeg kanskje dro det litt langt, men for meg er det viktig å være informert for jeg tar noe. Hvis jeg skremte deg bort klasehodepineanon, bare les om det selv og ignorer meg. Jeg har ikke provd det mange nok ganger til å si at jeg vet alt om det, alt jeg har sagt så langt er bare subjektive erfaringer og alle opplever det på en annen måte.

Hvordan var den i bruk? Kan du utdype tankeprosessen bak innretningen?

Slutt å breve Varg.

Nei jeg tenkte at nå har jeg runket to ganger om dagen ville ha en ny folelse når jeg gjorde det.

Derfor fant jeg en agurk, og noen skolisser som jeg hadde til overs.

Så brukte jeg en av kondomene jeg hadde fra russetiden, (4 år gamle). Samt litt spenol som glidemiddel.

Det var en dårlig innretning da det endte med at jeg skjærte meg tvers igjennom agurken på siden. Og fikk dermed ikke den enkapslende folelsen.

Åssen i helvete skal det egentlig funke? En agurk er da vel ikke på langt nær tykk nok til at den kunne rekke rundt om du huler den ut?

Det er ikke alle som har så stor penis at den ikke får plass inni en agurk vet du.

...

Dette. Provde det faktisk en gang når jeg var ung og kåt. Var ikke spesielt godt, men det var ganske bra vakum. Men alt for hardt for å være behaglig.