/Nederdraad/

Ali Pechtold-editie

Toegelaten: discussies over de culturele en politieke onderwerpen die relevant zijn voor de Lage Landen
Niet-toegelaten: mensen die zich niet met voorgaande onderwerpen willen bezighouden.

Other urls found in this thread:

gptv.nl/oud-document-tresoar-fryslan-scandinavisch/
twitter.com/geertwilderspvv/status/828502461421850624
twitter.com/geertwilderspvv/status/828599435823288322
twitter.com/SFWRedditGifs

eerste met Moslim Trainer

weg met islam

...

goede paal

mikey

geef jij's

...

wollah

NEE! NEEEE!

Waarom is Serena zo miembaar?

Is de website van de stemwijzer altijd zo traag of is dit een bewuste daad van sabotage jegens mijn persoon omdat ik Belg ben?

het is pas sinds vandaag te bereiken, tenminste, die met de huidige mening van de huidige partijen. Dus iedereen gaat er massaal heen.

wat moet je doen als je er een eind aan wil knopen?

Hangt er van af of je daarin wilt slagen of het juist wil voorkomen.

die kutwebsite werkt niet

ik heb nu ook geen zin meer om hem in te vullen

ik wil slagen. derde persoonsvorm enkelvoud tegenwoordige tijd van willen is wil, trouwens. dus: eruit, achmed

Kanker op, echte Nederlanders zoals ik hebben het nu nodig.

Als je al een stemwijzer nodig hebt om je beslissing voor je te maken ben je sowieso al niet al te snugger. Je zou beter thuisblijven op de dag van de verkiezingen, zo is de stem van de mensen die er daadwerkelijk wel over hebben nagedacht meer waard.

Hij voelt zich inferieur omdat hij Belg is :-/

Rustig blijven, stomme drollander. Of ik kom tot boven.

waarom zijn nu weer twee?

Stemwijzer werkt bij mij ook niet (waarschijnlijk door de l*lgen) maar Stemtracker geeft me letterlijk Kabinet-Rutte I als uitkomst ( VVD > PVV > CDA) met de drie laagste partijen PvdA, 50+ en SP.
Mijn stem is de meest weloverwogen stem in dit land.

Veelste vroeg.

>Stemtracker geeft me letterlijk Kabinet-Rutte I
Walgelijk.

haha ik snap hem, goed gevonden 'drollander' xDDDDD

als DENK niet je laagste partij is maak jezelf dan maar meteen af

Mark "ik geef elke burger gratis 1000 euro" Rutte
Mark "ik ben geen populist maar pleur gewoon op als het je hier niet bevalt" Rutte
Mark "we zullen geen cent betalen aan de Grieken" Rutte
Hoe kan iemand deze kerel nog serieus nemen? Serieus Nederland?

Dit is een Vlaamse bedreiging!! Ik ben boos! :-|

Hij heeft een fout begaan. Iedereen verdient een tweede kans merel.

>tweede kans
Vierde kans?
Tiende kans?

Het is niet zo erg hoor, op papier is VVD best goed. Maar in realiteit doen ze niets.

Ik heb inmiddels stemwijzer heel snel ingevuld (dus misschien niet helemaal accuraat)

Beste match: VNL

Beste match met niet miempartij: VVD

Slechtste match: SP

DENK staat alleen boven SP, PvdD en Christenunie

>Serieus Nederland?

>DENK
>Artikel 1
>D66
>Groenlinks
>Jezus Leeft
>Mens en Spirit

Red jezelf als het nog kan. Wij zijn al lang verloren.

Ja, rutte moet gewoon blijven!!

Gingen jullie homo en transrechten niet toevoegen aan de grondwet oetz?

>VVD, D66 en Libertarische partij als Vlaming

klinkt goed

>Artikel 1 uit de grondwet, het gelijkheidsbeginsel, moet worden uitgebreid met handicap en hetero- of homoseksuele gerichtheid.
>Een initiatief van (((PvdA))), (((D66))) en (((GroenLinks))) heeft daarvoor een Kamermeerderheid.

Ja. Typisch linkse onzin.

Nek jezelf.

>het gelijkheidsbeginsel
Waarom moet je daar uitzonderingen aan toevoegen?

VNL heeft geweldige ideeën maar als libertariër moet ik zeggen dat de vlaktaks niet het beste idee is. Als klassiek-liberale partij willen ze rekening houden met diefstal in de vorm van belasting zoveel mogelijk te beperken. Maar met een vlaktaks moeten mensen nog steeds onder dwang betalen. Vanuit libertarisch oogpunt is de beste manier om belastinggeld te innen BTW. Dit is een indirecte belasting zonder de dwang van geweld. Zo kunnen mensen nog steeds kiezen of ze willen betalen of niet.

>libertariër
nek jezelf

Ik ga gewoon VVD stemmen, ook al is Rutte een kwal en zijn de meeste VVD'ers kwallen. Ik doe het puur uit eigenbelang.

Topargumentje!

Een stem voor Rutte is een stem voor de Islamisatie van het westen.

Nog een argument om voor hem te stemmen.

>Waarom moet je daar uitzonderingen aan toevoegen?
Anders ben je niet speciaal.

als libertariër laat je de westerse samenleving gehoorndraagd worden want >vrijheid

nek jezelf, hoorndrager

Verhuis naar Syrië en blijf daar.

Herinnering dat Friesland Scandinavisch is

gptv.nl/oud-document-tresoar-fryslan-scandinavisch/

Kanker niet friezen dnug!

>Herinnering dat Friesland Scandinavisch is
titel in jouw bron
>Oud document Tresoar: Fryslân was Scandinavisch
was
>was
was
>was
was

Nee.

Kanker brabanders zijn jaloers en moeten moeilijk doen

Friesland is letterlijk scandinavisch

Geef tegenbewijs

Kun je niet

jouw bron is het bewijs tegen jouw eigen observatie. eruit.

Alleen hoofdstroom libertariërs zijn voor open grenzen. We mogen bepalen wie er in ons huis komt en wie niet door onze eigendomsrechten. Hetzelfde geldt op landelijk niveau.

>Scandinavisch
boeie

>ga in de kortste rij staan in de supermarkt
>blijf alsnog het langste wachten

Ik spreek Fries en dus kan ik Deens hardstikek makkelijk verstaan want Fries is hardstikek verwant aan het Deens (komen van dezelfde taal af)

Iedereen heeft blauw haar en blonde ogen = scandinavisch

Fries is heel verwant aan het Engels

Wij hebben hele koude winters vergeleken met ander provincies

Weinig katholieken

Stoïcijnse mensen

Geef een tegenbewijs

Kun je niet

al deze kennis en je snapt het verschil tussen "was" en "is" niet? tragisch.

en wie bepaalt, verdedigt, en betaalt voor deze landsgrenzen in jouw interpretatie van libertarisme?

LETTERLIJK alles wat ik zei geld vandaag de dag ook noch

Domme Brabander

Nederland is Nordisch.

>ik zit nu nederlandse schijt te kijken op JijBuis
>Eva Jinek

ik wil m'n kei harde penis in haar doen als jullie snappen wat ik bedoel

Bram Moszkowicz heeft zijn zaad in haar gespoten oetz

>geld
Triest.

>Friesland is scandinavisch
>Dus de rest van Nederland ook

Domme Brabander jullie zijn eerde medetariaans met je domme katholicistme

Ik
Zie
Geen
Argument

Izga

>bepaalt
De regering.

>verdedigt
Defensie

>betaalt
Lees mijn eerste paal nog maar even door , daarin leg ik uit dat dat puur door omzetbelasting kan gebeuren. Dit is de meest morele manier van belasting omdat het indirect is, met een vlaktaks heb je nog steeds het geval ''betalen of je gaat naar de gevangenis''.

Grappig dat jij iets leest over libertarisme en meteen denkt dat het over anarcho-kapitalisme gaat.

Ale dan

Nee, kankermongool. Nederland is Nordisch maar dat heeft geen zak te maken met jouw fetisj om Scandinavisch te zijn.

>medetariaans
Man, man, man.

jongens
hoe verbeter ik mijn zinsopbouw?

Waarom is Nederlands dan noordisch dome brabader

Door te vergeten dat je nooit met Eva Jinek zal samen zijn

maar ik hoef helemaal niet met haar samen te zijn.

ik wel

godverdomme

>Grappig dat jij iets leest over libertarisme en meteen denkt dat het over anarcho-kapitalisme gaat.

n-nee ik probeerde antwoorden uit je te halen zodat ik je beter begreep. ik wilde met name weten of je überhaupt in een regering gelooft of niet, maar dat doe je dus. geloof je dat deze regering democratisch gekozen kan worden? zo ja: wat is jouw standpunt mbt immigratie? vooral in het perspectief van immigratie van andersdenkenden. als je hen dezelfde rechten zou geven (wat libertarisme volgens mij impliceert), wat houdt hen tegen jouw overheid weg te stemmen? ik geloof uiteindelijk dat een té vrij land zich openstelt voor zoiets. een geopinieerde (in contrast met een extreem vrije) overheid bewaakt toch de identiteit van een land, volgens mij. daar doelde ik op.

koek

Mijn mentor heeft gezegd dat mijn coördinator een gesprek met mij wilt hebben het laatste uur.
Waarschijnlijk omdat hij merkt dat het niet zo goed gaat de laatste tijd.

Ik ben vandaag het 7e uit dat betekent dat ik 2 uur zou moeten wachten.
Uiteindelijk ben ik maar het 6e ziek naar huis gegaan.

Totaal geen zin in een gesprek vandaag.
Het zal toch tot niks leiden.

Wij drinken net zoveel koffie en eten net zo veel drop als andere Nordische landen.

>noordisch
>dome
>brabader
Doe eens even wat beter je best.

>Het zal toch tot niks leiden.
Precies, je kan beter de SM wereld in gaan.

Maar friesland is cultureel Skandinavisch en Nederland niet

Hoe heet die software :-|

En Noord-Holland?

Niet

Waarom dat nou weer? Noord Holland is haast de tegenovergestelde van Friesland kwa cultuur

Maar wij waren vikingen.

>geloof je dat deze regering democratisch gekozen kan worden?
Uiteindelijk zou er in een libertarisch land geen democratie zijn, maar om een libertarische regering te krijgen zal het wel democratisch gekozen moeten worden omdat dat het huidige systeem is.

>wat is jouw standpunt mbt immigratie?
Gesloten grenzen maar met minimale immigratie uit westerse landen.

>vooral in het perspectief van immigratie van andersdenkenden. als je hen dezelfde rechten zou geven
Dit is een van de argumenten voor gesloten grenzen in het libertarisme. Mensen het land in laten met ideeën die een dreiging vormen voor onze vrijheid is politieke zelfmoord. Wanneer je iemand het land niet in laat is dit geen schending van zijn vrijheid, ze kunnen nog steeds doen en laten wat ze willen in hun eigen land. Als iemand op je deur klopt en je doet niet open schendt je zijn vrijheid ook niet.

Ik snap de verwarring overigens wel hoor, De Libertarische partij in Nederland en Amerika is een grap. Maar het gros van de echte libertariërs is tegen open grenzen.

??? Friezen waren Vikingen maar noord Holanders niet

WIJ

>om 07.00 opgestaan om te studeren voor tentamens over twee weken
>ga pas om 15.00 beginnen

ik verdien het niet om te leven oetz

Jawel. Elk argument dat je hebt is ook van toepassing op Noord-Holland. Wij waren Frisii, wij waren ook vikings.

Nee wij! Niet jullie jezus

Geef letterlijk een argument

>Frisii

Allemaal dood

De originele frisii bestaan niet meer en zij allemaal dood

twitter.com/geertwilderspvv/status/828502461421850624
twitter.com/geertwilderspvv/status/828599435823288322

AHAHAHAHA
GEERT MET DE SCHERTS

>volgende week moet de definitieve versie van de PWS af zijn
>over 2 weken een toets voor Engels waar ik gemakkelijk weer een 10 voor kan halen als ik ga leren
>nog niks voor beide gedaan

GEWOON

>dramaqueen
Walgelijk.

Wat is er nou erg aan het demonstreren met Palestijnse vlaggen? (((Hij))) probeert het niet eens.

heb je weleens op fetlife gekeken? misschien kan je daar je nieuwe carrière/leven beginnen

>dramaqueen

R A N D
A
N
D

Ik heb het over de 2e Frisii. Anders waren we Celten.

Weer 2 blikjes red bull meegenomen ajbwib (als je begrijpt wat ik bedoel) haha

Lekkere tongzoen en meteen op tegeilen, daarna kwam ze op mij zitten om langzaam mijn lul in haar kut zien verdwijnen

nee
wat bedoel je?

2e frisii???

>Frisii ware kelten????

??

En noord Holland is inderdraad celtisch

>noemt anderen een dramaqueen
>heeft zelf al jaren dag en nacht bewaking vanwege enkele schertsdreigingen en een schertsaanval op theo van gogh

pfff hahahahhaa