/mämmi/
Masennus ja "masennus" -painos.
/mämmi/
Masennus ja "masennus" -painos.
blööt
Voisko joku sammakkotaiteilija tehdä apustajan syömässä jauhelihaa ja wokkivihanneksia? Palkkioksi tilillesi laitetaan yksi shekeli ja olisin kovin kiitollinen kans
>jauhelihaa ja wokkivihanneksia
Ooks tää nyt olevinaan joku uusi hauska meemu. Paska pakotus. 0/5.
Neljäs suomineidolle
Jee, kivasti vaikuttais masennuskausi jääneen lyhyeksi ja hyperkausi taas alkamassa.
Pitäsköhän tähän kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön käydä hakemassa ihan virallinen diagnoosikin?
Oispa suomityty
Kokeilin ironisesti meemiruokaa ja se olikin ihan helvetin hyvää. Sitä tulee muutaman kerran viikossa syötyä
Nussisin Claire Foyta tuhannen auringon voimalla.
Eipä mulla muuta.
Mitäs tuota, menovaiheessa voi juoda viinaa ja masennukseen voi sit juoda viinaa
Anime :DDDDDDDDDDDDDDDDD
Puola
Vauhtivaiheet tuntuu ilman viinaakin aina jälkikäteen muisteltuna melko humalaiselta meiningiltä.
Vois varmaan olla huonomminkin asiat
Paras noita
Fuck off, Rezero was a piece of shit. I know this, because best girl was a guy.
Oispa
...
vittu. rupesin jo toivomaan liikoja kun vaatimuksena ilmoitettiin Windows7 tai uudempi.
sama vanha versio joka ei toimi WinXP:n jälkeisillä käyttiksillä
Oispa.
Nussi
Valkoinen
Ihmiset
Mitäs tässä tekis, ei oikeen jaksais mitään
den känslan när ingen söt liten mongolidpekka som kan sticka mig med hans "kniv"
Hello there is gay finnish in our thread he posted trap picture. Please be my trap boyfriend, I will love you and you can live with me and I will work and we will have much love in nights, thanks
Astronautti Spärdö lennonjohdolle
Kohdunkaulan kiihdyttimen aktivoitu
Vaginaalikanaali lubrikoitu
lähtölaskenta
5
4
3
2
1
NOUSU
>muodoton sukupuoleton möntti
>nussi mitään
juuh
eebens :D
Noilla triploilla se ois lottoamaan.
Would you learn finnish for a finnish boyfriend?
T. Asking for my son
kyllä
mulla sama
en oo koskaan nukkunu päiväunia mut jos nyt menisin maate, ni olisin kyl hetkessä unessa
oispa uusissa Total Wareissa hex-verkko ja selvät liikkumisarvot.
vituttaa jahdata mielivaltaisesti heiluvia armeijoja ja pikselintarkkuudella jäädä liian kauas kun ei vittu sanonut että tästä ei yllä taisteluun. tai toisinpäin reititys meneekin vähän pieleen ja et pääse karkuun.
Vihapuhe vinkattu poliisileijonalle
>Soomes kuulutati aasta homoks 16aastane poiss
hahahahahahahahahahahahahahha this is too much
now we need to build wall between findland and estonia
nothing wrong with fagets you racis
>now we need to build wall between findland and estonia
Where? There's a sea between us.
Jepa.
Asiasta kukkaruukkuun, vuoden homo on kyllä titteli jota olis voinut enempi odottaa neloskanavalta kuin valtion rahoittamalta organisaatiolta.
Olen suomi
OLEN HOMO.
>Be eesti
>Get fucked by russians
So what's up Kalevi Ivanovitch? Still looking for cheap work in Finland like you all do? You're nothing but a poor version of Finland.
Homostelu on yks iso vika
you can keep your cheap jobs just please dont try to touch my anus and balls suomi
im not pervert like you
Oispa tyty, ansa, poju, kaveri, koiru, ruokaa tai halityyny
onkohan tämä valtion yritys kannustaa uusia homoja, ettei homot ala yllyttämään normoja väkivaltaan lähestymällä niiden lapsia?
Tää äkillinen -20 keli häiritsee mun parveketupakointia.
Oispa Messerschmitt 262 A-1a.
osaatko ees lentää
Mitä vittua
Kello on viisi enkä oo tehnyt tänään vielä mitään vaikka heräsin klo 9. Taitaa taas jäädä työt huomiselle.
Sitä se on juu.
> aika haistattaa vitut EU:lle, sanoa ettei makseta ja painaa omaa rahaa t. varoufakis
Muita miehikäisiä mämmissä? Tänään koulussa istuin arpinaamaisen, maskuliinisen, korkean teston, JÄTTILÄISMÄISEN alfa uroksen viereen. En ole koskaan tuntenut itseäni niin ali-ihmiseksi. Kalloni näytti varmasti HERNEELTÄ verrattuna hänen massiiviseen kalloonsa.
Itellä sama paitsi heräsin kolmelta. Piti kirjoittaa työhakemuksia mutta animen kattomiseen se jäi.
Pitäis varmaan pian käydä ostamas ruokaakin.
Onks se taas laukonut vai vanhojako kaivelet?
Juu, uusia. Hää ehdottaa Tsiprasille taas että ois aika käynnistää suunnitelma Ö.
>Pitäis varmaan pian käydä ostamas ruokaakin
Meil samit mut meen vaan mäkkii.
Nää Knorrin lasagnette kuiva-ateriat on yllättävän hyviä.
Vuoden pultsari koska?
En ole miehikäinen, mutta mieslapsi ja vauvanaama siltikin.
>ole aikuis/iltalukiossa
>ryhmätyö
>vieressä on joku n. 25v näkönen salimake
>alkaa puhumaan kaverinsa kanssa et kui siistii on kun kohta saa kevarin
>paljastuu 16-vuotiaaksi
>ala miettimään et mulla 23-vuotiaana ei ole vielä edes mopokorttia
Sentään pitkästä aikaa onnistuin imuroimaan. Nyt jos vielä pystyis tekeen töitä enemmän kuin sen 30 minuuttia päivässä. Pelottaa sähköpostin saapumisääni, kun se saattaa olla joku, joka kysyis että on vielä valmista.
Ehdotan vuoden mämmiläiseksi antabusnyymiä.
Vielki masentaa vaikka ryyppäsin vaan pe-la putkeen.
En ees menny kouluun kun aamulla oli niin paska olo.
Ehkä tää tästä.
Ite aattelin tehdä tortilloja tänään. Aattelin laittaa kerrankin tällä tavalla sipulia ja paprikaa.
Mitä ostan kaupasta?
>mies
>ei omista ajokorttia
>ei ole käynyt inttiä
Tos nyt mitää järkee oo. Heitä vaa kaikki paistettavat setit samalle pannulle ja pistä siitä täytteeksi.
Oon sellanen arpinaamainen maskuliininen korkean teston jättiläismäinen alfauros.
Tänään muuten koulussa istui viereen joku säälittävä pikkumies, pääkin näytti ihan herneeltä. Vittu et me naurettiin sille jutulle salilla ranen kans
cuckuluuruu mitäs aisurit :D
Syön jauhelihaa ja wokkivihanneksia.
Jaksaskohan sitä koittaa hakea kesätöihin? Pitäs CV tehdä ja kaikkee.
amatööri
Ajokortti maksaa kolme donaa. Se on ihan helvetisti läpyskästä jolle ei oo mitään käyttöä.
Miten diilata asian kanssa että on äpärä?
Juuh lopetan tän ryyppäämisen kokonaan. Negatiiviset puolet ylittää positiiviset.
...
lol vitun köyhät
Voi sillä ajaa autoa paitsi jos on sellanen Hese-Emil Cuckenström joka tykkää nuuskia neekereitä julkisissa
...
Kuroko on lepakko.
Tuossa kuvassa ei ole mitään järkeä.
eipä tuo vaikuta kuin koulutusrangaistuksen aikana.
painut vaan pois lapsuuden piireistä niin kukaan ei välitä koska asiaa ei ole runkattu piireissä ja olisivat pikkumaisia paskoja jos aikuista vainoisivat huvikseen ilman koulutekosyytä
matkaa jäiselle muurille ja liity yövartioon
Jos oot porvari, miksi oot täällä?
Joka maksaa pirusti lisää kaikkine pakollisine vakuutuksineen ja maksuineen
Millä vuosisadalla sä elät?
Ei taida ketään kiinnostaa nykyään.
>Jos oot porvari, miksi oot täällä?
ei vittu oks kaikki porvarit redditissä
oks tääl vaan jotai likasii köyhiä
Köyhä ja vielä hesestä :DDD
Ei vittu :DD
Köyhäkin vielä, juuh bussilla vaan. Tai menisit vaikka TÖI HIN
Hankit äpärämiekan ja alat huitomaan.
Et voi todistaa, ettei se olisi bi.
12 vuotta olen autolla ajanut ja yhteensä maksanut 15'000 kortteineen, vakuutuksineen ja bensoineen, kun ostan katsastetun tonnin auton jos entinen ei mene ilman riesaa läpi
No voinpas. Siinä todiste.
Oon hassu *pelleilee*
>oks tääl vaan jotai likasii köyhiä
Juuh
Oispa
vitun pelle
Ei ole nyt siitä kyse mitä joku muu ajattelee vaan miten olla sinut asian kansa
>stk oon poissa amiksesta n. kerran viikossa ja se aiheuttaa hirveän morkkiksen
Juuh viinaa vaan.
PELLE!
Mahdollinen tunnistus.
juuh