Sverigetråden

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

Other urls found in this thread:

aftonbladet.se/nyheter/a/og0mg/akesson-kan-kompromissa-om-invandringen
sd.se/var-politik/flyktingpolitik/
sd.se/var-politik/invandringspolitik/
gp.se/nyheter/göteborg/bombdåden-kan-rubriceras-som-terrorbrott-1.4142744
friatider.se/flerfaldigt-domd-nazistledare-haktad-for-bombattentat-mot-syndikalister
expressen.se/gt/en-gripen-for-attentatforsok-mot-flyktingboende/
friatider.se/nazister-kopplas-till-bombdad-mot-asylboenden
svt.se/nyheter/lokalt/vast/utreder-om-nazistorganisation-kan-ligga-bakom-bombvag-i-goteborg
twitter.com/SFWRedditGifs

nordfront kommer aldrig åstadkomma något

...

Orginalet

Fy fan vad jag hatar smala tjejer. Anorektiska jävla horor som bara spyr och tränar. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär att inte vara för fet för ett fuck eller varför inte kunna se ner till marken nått mer. Jag gillar faktiskt feeders för de fettar iallafall upp skräpet, skeletten, åt samhället. Hell fucking Svullo.

Avsäger mig mitt medlemskap i AC, Libanon är min bästa vän nu.

Vem /sd/ här???

Jag håller med Nordfront, jag tycker bara att dom har fel approach, att gå runt och dela ut papper kommer inte åstadkomma med mycket.

sandra...

/katja/

...

Libanon/SIDF grundade ju AC.

99% av tråden förutom nybögen (det finns bara 100 pers i sverigetråden)

>dkn man är inte legoknekt med hyrda vapen som lojala lakejer

...

Svenska män är så jävla snåla. Selim bjuder iallafall på donken när han får sitt bidrag.

>tfw no swedish gf

33% NMR, 33% apolitiska och 33% civila nationalister enligt informationen jag fått från era IPs.

Propagandaspridning i form av banderoller, affischer och klistermärken är bara en liten del av vardagsaktivismen. Vi håller föredrag, anordnar demonstrationer, har vildmarksaktiviteter, studiecirklar, kampsportsträningar, sociala arrangemang, en hemsida som med över 100k unika besökare i månaden (och då räknar vi bara den svenska sidan, inte resen av Norden) och nu har vi även en parlamentarisk gren med folk i kommunfullmäktige.

* Vi är kompromisslösa ideologiskt och driver en politik som verkligen kommer att rädda vårt folk.

* Vi är den överlägset mest aktiva nationella rörelsen i hela Norden.

* Vi driver en hemsida som har över 100,000 unika besökare varje månad och som uppdateras med flera nya artiklar varje dag.

* Vi bedriver välfungerande verksamhet i tre olika länder.

* Vi har mycket god erfarenhet av att bedriva nationell kamp och antalet andra organisationer och partier som lagt ner under tiden vi stått fast är otaliga.

* Vi är en mångfacetterad rörelse som förutom att arbeta både partipolitiskt och utomparlamentariskt bland annat arrangerar sociala aktiviteter, föredrag, fysiska träningar, studiecirklar och vistelser i skog och mark.

* Vi växer väldigt snabbt och har de senaste månaderna hållit rekryteringsmöten med nya människor varje dag.

* Vi har ett brett spektrum av medlemmar: gamla och unga, kvinnor och män, fanatiker och mer passiva – vilket gör att även du kan hitta din plats i kampen och gemenskapen.

* Vi är ständigt föremål för hetskampanjer från polis, rättsväsende, banker och media – vilket alla är tydliga exempel på att vi är en kraft som etablissemanget är livrädda för.

* Vi ligger alltid i framkant för att testa nya vägar och räds inte tillfälliga misslyckanden för att ta kampen framåt på längre sikt.

är du drömkillen, kanske då-

Vadå är det bättre att de går runt och spränger saker? Sen är Nordfront bara en nyhetssida. Vad vill du att de ska göra mer än att skriva texter?

svenska män är bögar och svenska kvinnor är flator.

>33% civila nationalister
Haha aa för att om man är etno-nationalist så är man per automatik med i NMR

Jag och min bror.

no girls who are blacked

inte problem, jag vill knulla svenska flickor

...

om raskriget inte har börjat om 4-5 år så begår jag självmord.

Ja men 87% av Sverige som röstade på massinvandring bryr sig inte om era lappar och era hemsidor, precis som Svenskarnas parti som typ bara fick 0,07% jätte lite. Nordfront borde typ avgå och så hjälper ni SD istället, för dom har iaf en chans att ta makt.

>Nordfront borde typ avgå
En nyhetssida är inget parti user.
>och så hjälper ni SD istället, för dom har iaf en chans att ta makt.
Ja, men vad finns det för egenvärde i att SD får mer makt när de släpper alla viktiga frågor?

raskriget är alltid ungefär 5 år bort. hur har du inte lärt dig det här än

hehe mm
>aftonbladet.se/nyheter/a/og0mg/akesson-kan-kompromissa-om-invandringen
>sd.se/var-politik/flyktingpolitik/
>sd.se/var-politik/invandringspolitik/

Du kan kalla mig patetisk. Du kan spotta på mig och trampa på mig, kränka mig och få mig att tro att det inte betyder något att vara svensk eller vit, men det kommer inte fungera, så du kan lika gärna ge upp, för jag kommer ALLTID stå stolt och stark. Det är uppoffringen jag gör för jag bryr mig faktiskt fortfarande om kommande svenska generationer. Jag har fortfarande hopp för den vita rasen. Så försök du. Jag kommer alltid sätta hårt mot hårt. Hell seger!

Men om nordfront är en nyhets sida varför går dom runt med flaggor och demostrerar och ger ut lappar?

Hell seger!

Det gör de inte. Du tänker nog på NMR.

Hur kan en hemsida dela ut lappar och hålla i flaggor?

Smutsiga människor båda två. Som Varg säger, sluta titta på anime

>kommande svenska generationer
svennehoror vägrar ju att föröka sig... och vad är meningen i att skita ur 5-6 ungar per kvinna när politikerna tar in 150-300k om året? lol bättre att rasen dör ut/flyr till andra länder än att slaktas i framtiden favä.

...

Dräp dig själv cuckbrevare. Vi nationalister vet att den vita rasen kommer gå segrande ur rasernas krig, det är NATURENS EVIGA LAGAR! HELL MOTHER FUCKING SEGER!!!!

ok fortsätt kämpa hårt! så jävla modigt när du går runt och delar ut klister lappar med typ 50 kompisar. du har inte rätt att säga att du kämpar. Anton Lundin Pettersson har rätt att säga det, men inte du.

jag ar ungerska

Akta så de inte bombar dig

kvittar om de knullar mig eller inte, finns hur många svenska(vita) nbögar som helst.

gp.se/nyheter/göteborg/bombdåden-kan-rubriceras-som-terrorbrott-1.4142744
friatider.se/flerfaldigt-domd-nazistledare-haktad-for-bombattentat-mot-syndikalister
expressen.se/gt/en-gripen-for-attentatforsok-mot-flyktingboende/
friatider.se/nazister-kopplas-till-bombdad-mot-asylboenden
svt.se/nyheter/lokalt/vast/utreder-om-nazistorganisation-kan-ligga-bakom-bombvag-i-goteborg

>Jag ser mig inte som vad vi nationella kallar rasuppehållare, alltså jag tillhör inte den delen av nationella som kommer hålla rasen vid liv genom att skaffa barn. Jag är vad vi kallar legosoldat, vi krigar allra hårdast och besegrar fienden så att de attraktiva nationella kan fortpara sig. Det är därför också som vi hårda legosoldater kan gå hela livet utan att skaffa partner, just för att vi är så engagerade i kampen och offrar våra egna personliga liv för "greater good". Hell motherfucking seger!

HELL SEGER

samma sak

10/10 om du skrev det själv

Det här betyder inte skit, skriv till mig när en NMR medlem går in i en moskve och slaktar muslimer, inte när ni går runt och delat ur klisterlappar

Det kommer inte hjälpa, i alla fall än. Då kommer ju folk som håller på att bli rödpillrade tro att det går med terrorister. Gör som nassarna, slå till när majoriteten stödjer det

>StockholmsT om 13 dagar
Du kommer väl dit, user? FÖR ANNARS DÅ HELVETE!

>dkn 14
>dkn fullt socialt acceptabelt för mig att ha sex med tolvåringar

Hej på er!
Hur är eran kväll? Myser ni? :3

BORT MED 2D
HELL SEGER

önskar jag kunde leva om mitt liv igen med mina minnen och kunskap jag har nu och ligga med x-åring när jag x-år gammal favä.

Sitter i mjuka kläder och ska spela Heroes of Newerth :3

Asså Zara är en sådan FUCKING queen!!

Döda dig själv nybög

Har denna i ugnen och ska dra och plocka upp ett par Fidelio X2 sen.

>Zara hatar 2dcancerbögar
Och Absolut ingen bryr sig

Kan inte någon med twitter fråga Queen Zara vad hon tycker om 2d?

fast du kommer känna att alla omkring dig är extremt efterblivna och du kommer inte ha några vänner när du framstår som en vuxen i deras ögon

Sidf....

Denna tråden är bevis på att weebcuckar är sjuka i huvudet.

Du verkar bry dig, annars hade du inte citerat och svarat
*Zara skrattar åt tjockisen*

Nån som sett de Oscars nominerade filmerna?

Du har övertygat mig. HE SE
Oj, är det aktivt fortfarande? Mysigt låter det iaf!
Rustikt.

Vi hörde dig första gången. Är väl knappast nyheter att de flesta som ser på 2D har någon sinnesstörning.

hade varit skönt om de stannar kvar där favä

>pride snart
hoppas fan det kommer nån galning från motståndsrörelsen och dödar packet, eller i alla fall skrämmer dem

>Pride
Jag suger kuk och jag avskyr pride. Lägg ner fanskapet. Vad ska det vara bra för.

Men det kommer ju ta evigheter innan majoriteten stödjer det

Sluta vara rädd för bögar och sånt.

>införe islamisk attack och sedan median som kommer med "möh de var inte riktiga muslimer" eller "möh de var stackars stackars hjärntvättade pojkar"

När då?
Gå dit och vifta NMR-flagga J/N? Skulle behöva låna en, så om ni har en extra på er så skulle det vara bra.

>det är en "all glädje och livsvilja försvinner ur mitt liv på senare halvan av helgen"-helg

JJJJJJJJ

Inte om de rätta rödpillrerna kommer ut till massbefolkningen.

Stora förändringar kan komma plötsligt.

Du är vidrig.

ne man lirar wow, cs, homm3, wc3 osv och blir polare med jonte som också går på fjortisfester i stan.

>butiksanställd packade mina varor när jag handlade på Willys
Har detta blivit en grej igen eller? Har aldrig varit med om innan.

>Du är vidrig.
SLUTA

önskar jag var troende favä
men jag antar att ingen riktigt verkligen är troende

13 februari börjar en pridevecka i Skellefteå. det varierar nog där ni bor

skulle du rösta på henne(kille)?

Varför? Du kommer aldrig passera. Du kommer bli fulare och fulare för varje månad som går.

Spola ner all din 2d i toaletten.

>Skellefteå
På tok för långt borta för att åka dit och vifta flagga. Väntar hellre på Stockholm Pride eller något liknande när det nu tar plats, har noll koll.

31 juli sthlm

Låt dom inte mobba dig user!

Fan. Är bara att vänta då.
Kommer bli varmt med mask och hjälm på mitt på sommaren dock.

Elak
Deras dag kommer!

>dkn ingen elak storasyster

rakade av allt hår och har aldrig känt mig renare - visst jag ser ut som en skinhead, men vad gör det.

Bra, då behöver ni inte mig.

Skönt att vissa kan ta det lugnt, fokusera på att tjäna pengar och bilda familj utomlands, med så fina krigare som er som slåss för vår sak.

>"Polisen kan rapportera om en man utklädd som kinesisk insatsstyrka som under Pridefestivalen flaggade med nazistiska syften."

raka resten av kroppen också, glöm inte runt din pf

>kommer bli varmt mitt på sommaren
när fan stoppade det dig senast?