FIL CATALÀ

Ja estic fart de que ningu mai no parle catala al Sup Forums, aixi que vaig a fer el primer fil catala oficial d'aquesta merda de pagina

Si no parles catala o ets un espanyolet, que et fotin, literalment pega't un tir per favor

Other urls found in this thread:

t.me/joinchat/AAAAAECd4S-2ctFExwul0A
youtube.com/watch?v=ragNu01AJjY
youtube.com/watch?v=542urpAYRVA
diaridetarragona.com/ebre/79906/la-fatarella-dignifica-la-memoria-dels-34-pagesos-morts-pels-anarquistes-fa-80-anys
twitter.com/NSFWRedditVideo

>estic fart

that's a great description of catalonia

Puto romanes de merda vine i emporta't els teus fills que nomes fan que tocar el collons

l understood that

Cela sembla être proche du parler de bon alloi des paysans albigeois ma couille

ie millor xapa la boca xarnego

jajaajakjkjsjsjjkk el catalANO seniores

El meu perfil d'steam te l'estelada, i n'estic fins als collons d'escoltar: catalan de mierda, a ver si te mueres.
Es gracios, ens odien pero no ens deixaran fotre al camp. collonut.

Saps si es pot utilitzar un proxy per posar la bandera catalana enlloc d'aquesta?

I a tu que et passa? Que ja no saps ni parlar castella, eh panxito?

Hem de ser forts!

Haha, tinc els meus dubtes al respecte, pero estaría massa be

per favor esborra aquesta bandera vella

aquesta és la bandera catalana ara

Fot el camp, Malfoy.

Per favor acceptau l'article salat de Balears a l'IEC no m'agrada dir "la" aquí deïm "sa"

Catalania = Goth-Alania

>palomitas independentistas

Normal amb la merda aquesta de bandera cubana

Jo tinc familia a les illes i la veritat es que no sou mala gent, pero el vostre accent es molt gracios

...

>greatest catalan of all times is not even catalan

hmmm

>When you give a shot at making memes but you've missed some history classes

Parles com si m'importara el futbol, pero no t'has adonat que no soc el tipic espanyolet

>Implying that anything in that pic is wrong

désolé mais mon niveau de catalan est presque aussi mauvais que mon chinois traditionel.

Des macht doch gar nix, wir können ja auch unter uns Deutsch reden, oder?

>el primer
además de judio es nuevo

Gracies pel bump espanyolet

again
>implying anything there is right
Not even the grammar bro

parle pas cette langue cocufiée toi

Warum denn nicht, du kleiner Scheißhaut? Erschreckt dir die Deutsche Sprache oder was?

So it's like french but actually writen the way it's pronounced?

como se escribe

ya ha habido un montón de intentos de hilos en catalán y siempre se abandonan porque se mueren, no necesitas que nadie te boicotee ni nada

la única esperanza que tienes de que dure es precisamente atraer españoles por polémica indepe y lo sabes, por eso has empezado así

No hablo una palabra de alemán, traté una vez de aprenderlo en Duolingo pero es muy difícil, y no le vi ningún uso.

Tampoc em molesta que la meua llengua guanye popularitat internacional... Si aquests bruts d'aquesta pagina no tenen n'idea d'espanya imagina't el que sabran de la cultura catalana

Si jo t'entenc, pero no vagis de xulo

Will Catalonia ever be independent?

What did you vote on Brexit?

I voted Leave

why did you ask btw?

no

Bon dia (nit) i bon hora germans

hopefully yes

>Catalonia can't independize, since it would be outside the EU!
>Lol, good luck Scotland, you will always be welcome if you want to secede

>pega't un tir
bon intent, manolo

Quin fetixisme que tenen els extranjers amb els putos anarquistes, collons, que eren una colla d'assasins, fa res precisament van fer un homenatje aquí a Catalunya a desenes de pagesos assasinats pels anarquistes perque es van negar a colectivitzar les seves granjes. Cago en la puta mare dels anarquistes i de tots els que els alaven com si fossin herois.

Hol! Dond'esta la paella?

Nice b8 Paco

Was simply wondering

Que vols dir amb aixo? Es per com parle el catala? Soc valencia, no crec que siga tant de problema per a tu

meh screw the EU

no se si ets un manolo amb google translate, un xarnego o un idiota

La veritat és que no, per que ningú m'ha adoctrinat per ser independentista, ni els meus pares ni els meus avis ho eren, tan sols eren catalanista, qui em va adoctrinar llavors, l'escola? LOS MANOLOS no era publica, i recordo per exemple, com un company va voler pintar una estelada petita en un mural de classe i els professors li van fer esborrar-la, putos Manyós, ens oprimeixen, si has nascut aquí a una senpaiília no xarnega, i avalues 1 poc els fets, seràs independentista

La veritat és que no, el terme xarnego només parla dels fills dels immigrants, llegeix la definició a més, per "ser català" pròpiament dit, tan sols tots els teus avis han d'haver nascut aqui, fet que compleixo a més, només vaig tenir una besàvia nascuda a almeria que va immigrar aquí de nena, la resta van néixer aquí encara que alguns tinguessin origen d'Osca

Però encara que fos xarnego, que mes em dóna? hi ha xarnegos com rufià que són líders de esquerra republicana com jo i si m'enorgulleixo de ser d'Almeria mentre ens independizemos, m'és bastant igual

Quina és la raça catalana? El xanego és la raça

pegat un tir no es català/valencià son barbarismes d'origen castellà

Doncs perdo, de vegades aixo es pega sas

valencià, tens telegram? tenim un xat autista amb uns quants espanyols, pero no tenin cap valencià. Si tens telegram t'afegim

Wena maño

Merda de fio catala de merda

Crec que es refereix a que en contes de "tir" es millor dir "tret", pero que mes dona, aqui tenim a una colla d'obsessos amb la llengüa que semblen autistes, no es pot ni escriure en una imageboard com aquesta sense posar accents que ja et salten al coll.

Katalaniera, Gaztelaniera, biak gauza nazkagarri berdinak dira

Es gent de Sup Forums? No em faria molta il·lusio la veritat

si, son tot gent de Sup Forums, principalment gent que anava al /esp/. Si aqui hi ha balears, valencians o catalans hi esteu convidats, digueu el vostre nom de telegram. basicament ens passem el dia fent banters amb els manolos y parlant de >tfw no gf

Jordi no te pases

Te has pasado nene

O /ibe/ morre mas o /catalan/ continua vivo.
Que horror. Detesto Catalães

portugues, tu tambien puedes venir, ya tenemos un autista portugues en el chat

un peu malpoli pêh

Onde está o chat?

t.me/joinchat/AAAAAECd4S-2ctFExwul0A
Aquí tienes Barbosa

Eu faria un /portugalicia/ pero non duraria moito
vou intentar facer un /iberita/ a ver que tal

ENTREU AQUI NENS

No te dejes engañar, la mayoría del grupo son unos normies de mierda.

Não me apetece criar uma conta mas obrigado na mesma

>Eu faria un /portugalicia/ pero non duraria moito
Infelizmente

Tenta a sorte com o iberita

No entréis, yo lo hice y no dure ni una hora. Todo cáncer y críos escribiendo memes 24/7.

Quan ens donarem compte catalans, valencians i balears que som el mateix poble, dividit i enfrentat pero motius estupids com la simbologia o la liturgia política (muh països catalans) i infiltrats per espanyolistes com en els moviments blavers? Ni tan sols em considero indepe però em molesta la merda que ens tirem els uns als altres, per ser honest senpai.

Dios que sida. Por estas cosas odio a los españoles

Oye maño, no expongas tanto tu powerlevel

>quan per culpa dels baits dels manolos no saps si els posts en català son seriosos o no
per això és important escriure bé, així ens assegurem de que no és un manolo imitant-nos

Jo mai he atacat cap catala, mes be m'han mirat malament a mi per ser valencia i sentir-me part dels països

>Detesto Catalães

Ves em compte amb el que dius noi que te l'enfumo!

Raul te puedes ir un ratito a la mierda quieres?

MIS HOJOS, AAAAAAAAAH!!!!!

catalans t'han mirat malament per sentir-te dels "països"?

En Sup Forums si, encara que obviament eren shitposters

Wow chaval, modera tu lenguaje o tendré que denunciarte

no et pots fiar de ningú que parli en català a Sup Forums, el 80% són manolos fent servir google translate

>tfw hi havia una valenciana parlant per Sup Forums fa un temps...

No me vengas con esas cacho subnormal, sabes que no eres mas que un bocachanclas.

Galicia:

>youtube.com/watch?v=ragNu01AJjY

Cataluña:

>youtube.com/watch?v=542urpAYRVA

Mira nene, saco mi navaja y te fulmino

El catalan es un meme idioma Jordi, no necesitamos un traductor para fingir escribirlo. Y el Valenciano era un furry.

Recordatori diari de que en Rei Jaume era d'ascendència catalana i que parlava la nostra llengua com a parla materna, amb la que per cert va escriure el Llibre dels Feits. I que eren sobretot catalans els que part de la Companyia Catalana, ni més ni menys, varen fer les grans gestes de les cròniques de Ramón Muntaner. No deixeu que els espanyolistes amb el seu veri i la seva "ponzonya" ens neguin la nostra història amb el seu discurs de pretendre que els únics autors i hereders de la Corona eren els aragonesos (de la moderna comunitat) i merdes similars (sense negar'ls-hi a ells tampoc la seva importància, es clar).

Fun Fact, los fueros en valenciano se les dicen "els furs" haciendo referencia a una practica común y milenaria en esas tierras. El presidente valenciano también se le denomina como "missatger del yiff"

>Imperial Culture

Wat

diaridetarragona.com/ebre/79906/la-fatarella-dignifica-la-memoria-dels-34-pagesos-morts-pels-anarquistes-fa-80-anys

Llegeix, imbècil, i al menys tingues la mínima vergonya de no pretendre que sou una colla de santets.

Rare Ketchup & Mustard messi

Algú sap com inmigrar als Estats Units per treballar?

Tinc 21 anys i estic graduat en ADE, tinc cap opció?

Per que voldries anar-te'n als estats units en primer lloc? Jo que se, pregunta en l'ambaixada

Cataluña, valencia, gañicia, dandalucia, pais vasco, portugal, etx...


Todo eso es España, no os confundais, todos somos el mismo pueblo, que hablemos diferentew idiomas no nos hace distintos.

Clar que ens fa diferents, aixo es suposadament el que vosaltres veieu com l'avantatge d'Espanya quan dieu que es un "poble de pobles"

...

Is Catalunya ever going to become independent? or are you just cock teasing Europe?

If we can do so legally, yes

not gonna happen