Sverigetråden - Vi älskar Finland!

...

Other urls found in this thread:

timesofisrael.com/israel-gulf-in-strange-alliance-against-iran/
theatlantic.com/amp/article/395015/
businessinsider.com/iranian-nuclear-deal-uniting-israel-and-saudi-arabia-2015-6
youtube.com/watch?v=rtp6wjrFN5Y
en.wikipedia.org/wiki/State-sponsored_terrorism#Saudi_Arabia
edition.cnn.com/2016/08/05/politics/28-pages-saudi-prince-bandar-9-11/
youtube.com/watch?v=KJMaxArLzFc
youtube.com/watch?v=UTkMFxQCIVU
twitter.com/NSFWRedditVideo

Jag älskar Finland!

What exactly happened to saab? I cant find any real infromation. Is it completely gone I just want one again

Jag älskar Finland!

While I personally like Sweden, memes aside, mentioning Finland was a bad call.

Commencing shit storm in 3, 2, 1..

denna var först va?

The jews sold it to China

Its going to be fine until kangs show up. Lets hope it wont happen

Jag hatar kvinnor, usch.

KHANS N SHEIT

Varför hatar folk Saudiarabien och gulfländerna? Det är bokstavligen de enda av länderna i MENA som faktiskt är stabila och har goda relationer till väst. Ska detta vara en dålig sak? Att de kanske har hårda lagar är ju för att folket själv vill ha det. Om folket skulle ändra åsikt skulle säkerligen regeringen också göra det. De är ingen förtryckande terrorsponsrande regering som den i Iran exempelvis. Sedan dessa rykten om att de skulle Sponsra IS och Al-Qaeda har jag aldrig set bevis på och känns som det kommer från tomma intet. Dessa regeringar har inget att vinna på att stödja terrorister men har allt att förlora om de får dåliga relationer med omvärlden.

tänk om libanon faktist finns men han låtsas vara ett alias för sdif så alla ska mobba honom på grund av hans fetma?

>"wow user, du kan verkligen mycket om dataspel, jag vill verkligen vara din fv"
>detta är vad oskulderna i tråden tror kommer hända

...

i wish someone sold me to china

i want to live in that wonderful cyberpunk paradise/dystopia

för att de sponsrar terrorism här. Om de släppte Wahabbism skiten skulle jag gilla dem

...

...

>för att de sponsrar terrorism här
Bokstavligen 0 bevis för detta.

>De är ingen förtryckande terrorsponsrande regering som den i Iran exempelvis
Göran Buske...

wtf i want this finnish boy now

kolla upp vart de flesta moskéerna i Sverige får pengar ifrån mann1. De som får mest pengar från gulfstaterna är ofta de som producerat flest Jihadistkrigare

Var är era argument?

Nej, det tror ingen i tråden. Kanske någon ung nörd som inte har någon självinsikt än.

Du på bilden?

Korrelation implicerar inte kausalitet. Bara för att man sponsrar ett moskebygge betyder inte att man uppmuntrar till terrorism. Förstår inte hur du kommer till dessa slutsatser.

Vad är ditt argument? Att vi ska börja gilla Saudi Arabien bara för att du tycker att det är ett stabilt land och att de har goda relationer med USA?

...

>Korrelation implicerar inte kausalitet
sant men korrelationen är misstänkt vanlig i dessa fall.
Sen kommer majoriteten av islamistpredikanter från Saudi.
personligen tror jag inte Saudiska staten eller kungahuset bryr sig om att sprida Islam men deras misslyckande att tygla islamistpsykfallen i deras länder gör att jag ogillar dem.

De är också skyldiga för de många proxykrigen i MENA som gör att migranter kommer hit så även där ogillar jag dem och skulle gärna se Ryad eldbombat

>wahabism
>stödjer terrorism
>har åsikter som hör hemma i ett samhälle för 1200 år sedan

o s v

Du tycker att det är helt okej att bygga moskéer i vårat land?

...

Han är ju uppenbarligen jude så det tycker han nog. Allt som skadar den svenska kulturen är bra.

Du behöver inte gilla det. Ser bara ingen anledning att hata landet. Vet att Sup Forums och många liberaler ser SA som sin fiende men de är bokstavligen harmlösa och snarare ett land som resten av mellanöstern bör se upp mot. Jag tror verkligen inte det är något fel på deras regering, utan att lagarna finns där för att folket bara är så extremt religiösa. Folket får vad de vill ha helt enkelt.

Och terrorsponsringen finns det 0 bevis för.

Varför skulle jag vara jude för att jag försvarar dessa länder? Borde ju vara tvärtom.

vad betyder osv förresten?

och såsen vinner

>men de är harmlösa
>är ett land som resten av mellanöstern bör se upp mot

Lagarna finns där för att Saudi är styrt med järnhand av en """monark""", inte för att alla där är tokreligiösa. Enda anledningen till att Saudi ligger på god fot hos väst är för att de råkar sitta på en jävla massa olja, ta bort oljan och det är ett fattigt extremistiskt skitland som ingen vill ta i ens med en tång.

Sluta beta nu.

vill smaka henne

Vad lyssnar ni på?
>bild liknande

what is the purpose of snus?
it doesnt even give me a slight buzz explain yourselves right now

user är så söt!!

De skulle ju inte bygga dem om det inte fanns intresse. Det finns ju redan muslimer här, Saudiarabien förde inte hit dem, det var våra politiker/svenska folket som röstade för dem. Hata dem. Hade du inte varit argare om dessa moskeer finansierats med svenska skattepengar?

Kom fram med bevisen någon gång.

okej sidf
och sverige vinner är det ju

Snälla lägg av. För det första anfaller du en halmgubbe och förväntar dig att vi ska försvara den. För det andra vet du uppenbarligen inte ett jävla skit om Saudiarabien och vilken roll landet spelar i världen. Så sluta gör bort dig och gå tillbaka till reddit eller facebook.

>Och terrorsponsringen finns det 0 bevis för.
nej finns massa bevis

>Varför skulle jag vara jude för att jag försvarar dessa länder? Borde ju vara tvärtom.
jag tror han antyder att du är jude eftersom Israel och Saudi sammarbetar för att förstöra Syrien

ville bara driva lite hehe

Don't know, gross guys seem to like it.

Feeding an addiction/fitting in

>Borde ju vara tvärtom.
hehe mm visst vi säger väl så Aschberg
timesofisrael.com/israel-gulf-in-strange-alliance-against-iran/
theatlantic.com/amp/article/395015/
businessinsider.com/iranian-nuclear-deal-uniting-israel-and-saudi-arabia-2015-6

mm

homosex
rasblandning
pedofili
2D

spola juden ut ur hjärnan

youtube.com/watch?v=rtp6wjrFN5Y

lmao you get cucked by fucking thais

Jag hatar Sverige och svenskar! Svensk genåcide nu!

du är baserad idag Libanon

>kom fram med bevisen

Väntar på dina bevis att Saudi skulle vara det fredliga fina landet som du påstår.

>Varför skulle jag vara jude för att jag försvarar dessa länder? Borde ju vara tvärtom.
Detta brev bevisar ju att du inte har en aning om vad du snackar om. Läs på innan du skriver Axel

do you know if this is made of "pure" tobacco or is it laced with chemicals like regular tobacco?

hahaha hon hänger faktiskt med honom också. Såg delar av första videon där hon haffar honom

>user, hur kan du gilla 2d? Varför är du inte normal och föredrar 3d som de snygga killarna?

Riktiga Libanon var alltid baserad.

De har ju i princip de lagar NMR vill införa så det kan ju vara därför.

vem är det där user

Det var ju ni som påstod att Saudiarabien sponsrade terrorism. Jag menar bara att det finns ingen anledning att tro på det om det inte finns några bevis. Hittills har jag inte sett några. Jag har varken hävdad att SA är fredligt eller ofredligt. Det var ni som kom med påståendet att SA är ofredligt. Därför vill jag att ni backar upp detta påståendet innan jag börjar tro på det.

Har du ens googlat Saudi + Terrorism?

libanon lever fortfarande i våra hjärtan

>jag vet ingenting men jag måste göra min åsikt hörd
>t. isabella 14 år

While Saudi Arabia is often a secondary source of funds and support for terror movements who can find more motivated and ideologically invested benefactors (e.g. Qatar), Saudi Arabia arguably remains the most prolific sponsor of international Islamist terrorism, allegedly supporting groups as disparate as the Afghanistan Taliban, Al Qaeda, Lashkar-e-Taiba (LeT) and the Al-Nusra Front.[94]

Saudi Arabia is said to be the world's largest source of funds and promoter of Salafist jihadism,[95] which forms the ideological basis of terrorist groups such as al-Qaeda, Taliban, ISIS and others. Donors in Saudi Arabia constitute the most significant source of funding to Sunni terrorist groups worldwide, according to Hillary Clinton.[96] According to a secret December 2009 paper signed by the US secretary of state, "Saudi Arabia remains a critical financial support base for al-Qaida, the Taliban, LeT and other terrorist groups.
en.wikipedia.org/wiki/State-sponsored_terrorism#Saudi_Arabia

Sen kom det också ut att saudiska staten sponsrade 9/11 attackerna
>Prince and the '28 pages': Indirect 9/11 link to Saudi royal revealed
edition.cnn.com/2016/08/05/politics/28-pages-saudi-prince-bandar-9-11/


>Har du ens googlat Saudi + Terrorism?
han betar

>800 orduppsats till imorgon
>har bara skrivit 581 ord

Jag vet, men många svenskar är så urbota rådumma som den här killen utger sig för att vara. Så det är fortfarande lönt att inte låta sådana uttalanden gå oemotsagda.

Tror du han blev av med oskulden med de 81 oskulderna i muhammed himlen?

Sluta hata! Isabelle blir ju ledsen för fan.
youtube.com/watch?v=KJMaxArLzFc

Detta händer med mobbare.

>t. trådens största mobbare

>ivl polarna håller på och skickar massa "choke me daddy" memes till varandra: "haha du måste göra så här med din tjej mannen xD"
>de vet fortfarande inte att jag är en knullös ensam auts
>måste skicka massa "hahah" meddelanden för att inte verka konstig

>800 orduppsats

>uppsats på 200 ord om mitt favoritdjur till på tisdag
>precis börjat

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHH

>men många svenskar är så urbota rådumma som den här killen utger sig för att vara. Så det är fortfarande lönt att inte låta sådana uttalanden gå oemotsagda.
här har du faktiskt rätt favä

>föräldrar låter 14 åringar använda dutuben
Häng alla svenskar

>14 åringar
haha aa

youtube.com/watch?v=UTkMFxQCIVU

Tro mig, de vet. Det är deras sätt att mobba och håna dig. När du inte är med så sitter de och gapskrattar åt dina patetiska försök att dölja det.

Fan, user...

>Båda vill mörda bögar
>Båda tycker att kvinnor ska lyda sina män
>Båda tycker att nationen ska vara religiöst och etniskt homogen
>Båda lägger stort fokus på kärnfamiljen
>Båda hatar judar

Vart är hans haka?

Skriv typ 219 ord till, så borde du klara det.

mycket möjligt

Det kanske är dags nu, orkar inte med skiten längre

Vil politimanden stadig komme med en ny update på fredag, eller er han blevet fyret?

Kan någon förklara vad Saudiarabien har att vinna på att utföra terrorattacker på sina allierades mark? 9/11 exempelvis? Om USA är en av deras största allierade känns det väl rimligtvis efterblivet att finansiera historiens största terrorattack på deras mark? Samma gäller europeiska länder som har goda relationer med Saudi. Varför skulle man vilja skicka sina krigare dit? Till vilket syfte?

Känns som Alex Jöns nivå på hela debatten.

Vad jag vet så jobbar han kvar men är under utredning för hets mot folkgrupp.

>ha kompisar
>inte manipulera tjejer vart du än går
bli bra, kompis

Jeg håber han bliver ved. Hans fb opslag er gået verdenen rundt.

>>Båda vill mörda bögar
Nej. NMR vill dock förbjuda homolobbyn från att sprida propaganda.
>>Båda tycker att kvinnor ska lyda sina män
Nej. NMR är inte /r9k/.
>>Båda tycker att nationen ska vara religiöst och etniskt homogen
Nej. SA skiter i etnicitet.
>>Båda lägger stort fokus på kärnfamiljen
Ja, om man nu kan kalla SAs kärnfamilj för en kärnfamilj.
>>Båda hatar judar
Nej. SA är allierade med judarna.

Försök igen Isabella.

...

Skillnaden är att NMR är 100 idioter i någon källare medan Islamisterna är runt 100 miljoner människor som förvaltar enorma resurser, länder, vapen.

>men är under utredning för hets mot folkgrupp.

Dra åt helvete SIDF. Sluta förstöra tråden.

>Saudi är en religiös stat
>deras religion är uttryckligt expansionistisk
>de sprider sin religion till andra länder i världen
fan asså du har rätt, mejkar ingen sens alls liksom...

>det finns ingen yttrandefrihet i sverige
oj haha

Det är normalt inte saudiska staten som finansierar det utan pissrika oljesheikar och dylikt.

...