Vielä 2 kuukautta talvea jäljellä
/mämmi/
anime
/balt/
Miks oon tällänen soijakeisari?
>käy joka päivä suihkussa
>käydä dödöä ja/tai hajuvettä
>haise silti päivän päätteeksi soijakeisarilta
Heittäkääs mulle joku paska MMO ehdotus mitä voisi nopeasti pelata niin saisin taas päähäni taottua että miksi en niitä jaksa enää pelata.
Tuli taas kaamea himo pelailla.
runescape
Postatkaa propagandaa
burning-crusade.com
Ei hätää, kirjaimellisesti nurkan takana.
WoW on varmaan se perinteisin. ArcheAge on ilmanen.
heitä pikainen lista viikon syömisistä ja juomisista
>paska MMO
Mikä tahansa MMO
Oispa ruotsalainen tyty-yde
Ei saa kiusia!
>burning-crusade.com
juuh suoraan tavaramerkin pistivät nimeksi ettei millään selviä Blizzardin lakimiehistä
onko sillä mitään väliä kun postaat /mämmi/in?
hurria turpaan
Tjena /mämmi/ nu byter vi modersmålet till svenska, finland är ett tvåspräkig land så gör det!
Oispa ihmissusi tyttöystävä.
Juuh kun loppupäivästä tuppaa töissä haisemaan. Onneks kun viikonloppuna kun on viihteellä niin ei niin paha.
du är bök.
t. du är bök-mannen
Kaapissa on pullo gambiinaa ja himottaisi mutta ne tohtisi juoda, mitä teen?
juuh työpaikka homeessa
luotathan, olen hometieteilijä, PhD MD
Mitä viinaa ostais huomiseks?
kaada Gambina kissan juomakuppiin ja osta parempaa alkoholia
Jauheliha ja wokkivihannekset.
>195cm pitkä
>päättäväinen katse, taivaan siniset silmät
>kultaiset hiukset, vahva parrankasvu, vahva kulmikas leuka, yljäällä varrella varustettu suora nenä
>jättimäinen kyrpä
>älykkyysosamäärä vähintään 135
>intohimoa, tarmoa ja sisua tihkuva olemus
>stk länsi-suomalainen
Oispa tällanen
Onko kana, kebab, herkkusieni, jalapeno pizzassa mitään järkeä?
Ei mut anna mennä vaan
>herkkusieni
Vaihda sipuliin niin joo
Ei.
Americana on objektiivisesti paras pizza; sopivasti suolaisuutta kinkusta ja aurajuustosta, sopivasti kosteutta ja makeutta vastapainoksi ananaksesta
Tilaa mieluummin majoneesi, majoneesi, majoneesi ja simpukka pitsu
Niin unohtu mainita et ois omatekemää ja smetana kans. Mut kana siks et menos vanhaks nii vois paiskata ne tohon pitsun päälle.
juuh, tai escargot, anjovis, muna, aurajuusto
hyi vittu juoko joku oikeasti alkoholia yksin täysin epäironisesti
>muna
Ai oma?
Empiirisen tutkimuksen mukaan noin 100% mämmiläisistä
Miten ois: salaatinlehdet, ranskanperunat, persikka ja täytetyt oliivit?
Juuh antaa mennä vaan.
juuh, vatkattuna
hyi vittu juoko joku oikeasti alkoholia koskaan epäironisesti
Oon tässä nyt vetänyt lärvit jo parina iltana. Haenko kolmannen satsin?
feta, banaani, vihreä paprika ja pastrami on kans kova
En ole koskaan juonut alkoholia muiden kanssa. Olen tosin käynyt pari kertaa kylässä äitillä ympäripäissäni.
Haet haet
voisivat edes juoda porukalla
katuojassa makaavat rappioalkoholistitkin sosialisoi muiden rappioalkoholistien kanssa joten miksei mämmiläiset?
Ei mulla ole kavereita enkä tykkää baareista
>olet yökerhossa ja kuvan helsinkiläinen alfamies läpsäisee tyttöystävääsi perseelle
miten toimit?
Keese kaulaton
Puhkun ja puhallan helsinkiläisen kumoon
onko tää se
>stk l*nsisuomalainen
Paras noita
H UU M3ITA!!! POLIISILEIJJONE PAIKALLE!!
FAZZIZMI!
No mites tää?
Jäis kyllä keskiverto nyymi kakkoseks
elämä om ihnanaa kum sen oikeim oi valtaa
hyi hyi
Tykkään täst epäironisesti
Tahdon ohjata elokuvan jossa Laura Birnillä on seksikohtaus VALKOISEN miehen kanssa.
Onks tol joku vitun triangeli kaulas? Ois nyt pistäny sen ees nenäkoruks tai jotain.
niin rasismia että YLE kieltäytyis yhteistyöstä Birnin kanssa jatkossa
Hän oli aika uusi tuttavuus, sellainen ujonpuoleinen koulukaveri. Kerran oltiin jo oltu ja se oli silloinkin huonoa, mutta ajattelin kokeilla vielä toisenkin kerran. Ekan pistin kännin piikkiin.
Ensinnäkin, poju ei kehdannut tehdä kunnollista aloitetta. Imutteli vain kauan ja kauan, enkä osannut päästä tilanteesta smoothisti pois. Tein sen virheen, että kysyin huvittaisiko joku muukin kun pussailu ja että voidaan jos ollaan nopeita. Ojasta allikkoon mentiin.
Kun poju otti housut pois, tajusin että se oli tullut jo ainakin kerran. Sitten se parimetrinen jässikkä kömpi minun, niukka naukka puolitoistametrisen tytön päälle ja alkoi nylkyttämään. Ja se kesti ja kesti. Jalkoihini ja rintakehääni särki ison painon alla, tunsin miten hän hikoili päälleni. Molemmat oltiin ihan hiljaa pojun nylkyttäessä yksipuolista, mekaanista liikettään. Luulin että tukehdun ja itku meinasi päästä.
Sitten vihdoin viimein piina loppui. Kellosta katsoin, että yli tunti siinä meni. Tunsin itseni liatuksi ja että poju vain tyydytti itsensä minuun. Tapahtuneen jälkeen dumppasin koko pojun ja vielä se itkee silloin tällöin perääni.
>Sitten se parimetrinen jässikkä kömpi minun, niukka naukka puolitoistametrisen tytön päälle ja alkoi nylkyttämään. Ja se kesti ja kesti.
>parimertrinen jässikkä
Täällähän on joku parimetrinen tyyppi, tai varmaan parikin. Kertooks tää teistä?
Onks toi demistä vai häh
Juuh onneksi en ole koskaan saanut enkä tule saamaan. Onneksi on animea ja viinaa.
Ei sentään kun oma libido ei ole noin kova saatikka omaa noin huonoa taktiikkaa, kaiketi.
>Juuh onneksi en ole koskaan saanut enkä tule saamaan
Miten niin onneksi? Ethän sä edes tiedä millasta se on
Oot vaan katkera, myönnä pois
Oon ite opiskellu tätä hommaa lukemalla vauva.fi ketjuja useita kymmeniä tunteja, että joskus tulevaisuudessa sit osaan välttää ne suurimmat sudenkuopat.
AI VITTU TEIN TÄTÄ
Räikkönen on karjalainen alfa
Pitää olla aika beta cuck jos niin kiinnostaa tyydyyttyykö huora vai ei. Eihä se ole enää nautinnollista silloin jos pitää ottaa huomioon miljoona eri asiaa
Mitä sit jos menee valittamaan vauva.fi foorumille kuinka huono pano olit, ei vois vittuakaan kiinnostaa alempien elämänmoutojen mielipiteet
>Pitää olla aika beta cuck jos niin kiinnostaa tyydyyttyykö huora vai ei
Nyt on menny meemit liian pitkälle.
3D
karjalaiset on herrasrotua
Mitä menetät jos joku yhenillanpano ei tyydyty sun mikromunastas?
Et mitään vittu
En halua yhenillanpanoja, niin ei se nyt erityisesti kiinnostakaan. Implikoin pidempiaikaista suhdetta.
Mites noi tuhansia vuosia vanhat demonilolit?
Pitkät suhteet ei naisilla perustu make ukkoskyrpäisyyteen
Jos haluat yhen illan suhteita, ole tämä: hyvännäköinen ja käytökseltään dominoiva
Jos haluat pitkän suhteen, ole tämä: luonteeltasi vähemmän dominoiva (uskollinen) ja työssäkäyvä
APUA KALJAT LOPPUI
>työssäkäyvä
Juuh, tai sit ei.
Miksi ylipäänsä haluat pitkään suhteeseen?
Ei kyllä itteä kiinnostais olla kenenkään tossun alla vaan sen takia että voi välillä halailla ja nusaista
Hmm... Noi smetanat ois pitäny varmaa lisää jälkeenpäin eikä heittää tonne uuniin muiden täytteiden seassa.
Mun fantasioissa se tilanne on sellanen, että mulla on kaveri, jonka kanssa pelaan pelejä, perseilen netissä ja ryyppään, mutta se on myös tyttö ja sit me harrastetaan sairaita fetissijuttuja ja täysin vanillaa paijaamista vuorotellen.
Poista ryyppäys niin tuo kuvaa mun elämää aika hyvin.
Juuh, yleensä smetana lisätään ruokaan vasta kypsennyksen loppuvaiheessa.
Ootko se yks, joka löyti tytynsä netistä ja se streamas jotain ja kovasti väitti eka, ettei ole tyttö?
Täs pitää tietää että noin 0,0001% tytyistä oikeasti on sellaisia nyymien kaltaisia "nörtteilijöitä"
Valitettavasti naiset on kuin lampaita. Niillä on suurempi tarve mukautua muottiin kuin miehillä. Sen takia suurempi osuus niistä on myös normoja, ja ei-normonaisista on hirveä kilpailu koska ei-normimiehiä jotka haluaisi sen kaltaisen tytyn on niin paljon enemmän.
Mutta onnea etsinnöille
Miten saada rönttönen jos ei juo?
Painon pudottaminen on loppujen lopuksi aika helppoa.
Pitää vaan syödä pikkasen terveellisemmin ja vähemmän, ja ruveta liikkumaan. Varsinkin ku nykyään on kaiken maailman kuntoilu appeja, jotka laskee kuinka paljon kaloreita palaa tietyn matkan kävelyllä.
Jos jatkan tähän tahtiin, multa varmaan on tippunu 10-20 kiloo kevääseen mennessä.
Vähän samat setit täälläkin. Paitsi metsästys-, ampuma-, ja samoiluharrastus, eikä paijaamista.
Entä jos normonaisesta onnistuu tekemään ei-normon?
>I wished I could save her in some sort of time machine
;_; rip Katja
Mitä vittua. Meillähän on kunnon salapoliisi täällä.
Ei onnistu.
Sun pitää ajatella asioita sen naisen näkökulmasta: sillä on niin paljon enemmän valinnanvaraa kun sulla. Miksi se tyytyisi suhun, eikä korkeamman statuksen normo-mieheen, kun tietää sellaisen saavansa?
Please suomi stop coming to our thread and bait the swedish caroleaner kang
>stk tiedän pari tällästä tytyä eikä ne oo myöskään mitään rumia valaita
What? We don't. Our own kang might though, dunno.
Mutta ei nekään kelpuuta mitään täysin omega tier miehiä, vaan "ei-normien" hierarkian korkeimpia miehiä
Problem is that now we're having kang problems too, some guy who pretended to be libanon guy is now "kang" of sweden and baits finns with him being superior to them and they' fall for it