Kristiandsandudgave

Kristiandsandudgave

Forrige:

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Anarchist_schools_of_thought
twitter.com/SFWRedditVideos

Forst for... innvandring.

kristiansund > kristiansand fåvae

Bursdag om en time og 37 minutter gutta.

Kristiansand er en fin by fåvæ

enig fåvæ
deilig om sommeren, ta en ispinne på kiosken der og spasere langs kaien, kose seg

sjette for jesus

Kondolerer. Hvor gammel blir du?

Fin by men skarre R er usælt fåvæ.

20

skal på polet da, kanskje. Skulle onske jeg var et lite barn igjen.

OG DET VA VODKAAA KALINKAAA RULLETT OG KAVIAAAR

Blir kanskje vodka og kaffelikor, men vi får se.

Skarre-r er det eneste rette

God mann
Ikke bolle nå
Dette

Nå må dere fortelle tråden om noe dere samler

Ein kvide russar e å anbefala!

Jeg foretrekker faktisk de sorte, men ja, de vite er også ganske gode. Bilde smått relatert.

>dfn for smart for latterlige materialistiske konstrukt som samling av greier

Samler på vonde minner og dårlige livserfaringer. Og på jenter som kunne vært jv-en min, men som vennesonet meg.

>foretrekker de sorte
trodde norgetråden var full av nazister?

Er ikke nasse, men det finnes nasser her inne som faktisk ikke er sånn tilbakestående "HVIT ER RETT!!!!11!" typer her også, de kan være hyggelige.

>nasser
>kan være hyggelige
hva faen er dette, 1930?

Sigarettpakker

Samler på selvmordstanker

Har en kompis som gjor det samme
Han royker Camel da men

Jeg har vært på fest med veldig hyggelige folk fra Arbeiderpartiet for også, og jeg har mott nasser fra denne tråden som var veldig hyggelige.

Folk glemmer ofte det at bak ideologien så sitter det en kar med egne personlige syn på ting og subjektive smaker på mat drikke hobbyer osv...

Hvor mye koster 20 Paramount om dagen?

mat drikke hobbyer er overfladisk urelevant dritt

Dåre

Teller ikke. Samling skal være noe som gir deg glede

Kjedelig

Det heter irrelevant.

90-92kr avhengig av hvem butikk man kjǿper hos.

GJENINNFOR JODEPARAGRAFEN
Lyst til å ta en kaffe en dag? Jeg er ganske hyggelig så lenge du er hvit og ikke er kommunist.

dæven sant det
men hvorfor det egentlig?
alle andre ord fungerer etter det systemet med u foran
hvorfor blir "relevant" til "IRRelevant"?

Erik?

Gjorde det samme med vodkaflasker mens jeg var alkis, hehe, gode tider.

Sier du at politiske meninger er det som definerer en person? Det der var bare eksempler jeg kom på i farta.

En av de tingene jeg synes er veldig synd her i verden, er at folk er så raske til å avfeie hverandre på grunn av fordommer basert på så teite ting som politiske meninger. Jeg har hatt greie nok politiske samtaler med folk på valgboden til NKP (selv om jeg husker jeg ble litt provosert da), og jeg husker å ha provd å snakke med F! på valgboden deres i 2015 i Oslo også (de ville ikke snakke med meg da, litt synd). Vi er jo faktisk bare folk som (som regel) bare vil det beste for verden og oss selv, og hvis vi forst skal være kodder mot hverandre, kan vi ikke bli litt bedre kjent for vi begynner å slenge dritt?

Jeg vet du bare kodder men hvis du er i Oslo-området i lopet av neste uke så er jeg alltids keen på å ta en kaffe med noen.

hva syntes dere om denne frosken sin kvekkelering?

vet du hva? det er et jævlig godt poeng
som blodraud sosialist burde jeg bli bedre til å mote folk
med nasser har jeg så store problemer på grunn av historien, men det er helt sant det du sier, de er folk de også som jeg burde undersoke holdningene til for å bryte dem ned, ikke avvise dem
takk anonsen!

Ok. Rǿyker Lucky sjæl, rundt 110,-.

30-pakken, ekslusivt for Paramount, er billigere per sigarett

jeg ser din duplikatbreving med redigert tekst

Virkelig? Mine argumenter har nådd frem på et anonymt bildebrett? Tror dette må være forste gangen på nesten syv år...

Her er noen protips: Ikke gå inn i samtale med noen med mål for å få de til å ombestemme seg. De aller aller fleste bytter ikke politiske meninger igjennom samtaler med folk de er uenige med, og hvis du prover å endre på folk (selv om du tror du er stealthy) så skjer det oftere at du bare dytter de dypere inn i deres forskansninger. Politikk er en kreft som skaper splid og fordervelse mellom folk, og burde sees på som et onde, aldri start samtaler om det osv, spor heller hva for slags ol de liker eller hvor de har lyst til å reise hen osv.

Hilsen hardcore ancap "liberalist".

faen
jeg hater å være enig med en ancap om filosofien for å endre politisk holdning
men
anarkisme er grunnet i kommunistisk teori

Gutta, er det bare jeg som ikke har folgt med, eller begynner det å bli noen uker siden sist gang Norgeboo brevet her?

Kanskje han drepte seg selv, som rullestoljvanonsen

>glede

>faen
Ja...
>jeg hater å være enig med en ancap om filosofien for å endre politisk holdning
Du burde legge til side smålige ting som det. Jeg gjor mitt beste for å ikke tenke slik selv, og ja, det er ganske vanskelig noen ganger. Jeg tror at uansett hva folk mener politisk, så er det viktigste at vi er hyggelige mot hverandre, og da må vi starte med å endre måten vi tenker på selv. Led som et eksempel, og tving ikke din levemåte på de som ikke vil ha den, men vis heller at du lever riktig så de folger etter deg frivillig. Det er så mye lettere i lengden.
>men
>anarkisme er grunnet i kommunistisk teori
Må du gjerne tro, men jeg er ganske sikker på at du tar feil. "anarki" kan jo være så mangt. For meg er anarki bare en felles forståelse av hva som er innafor og hva som ikke er innafor når det kommer til bruk av vold (AKA NAP), altså et tankesett, ikke et styresett slik som folk flest oftest tenker på når de tenker politikk.

ikkje. du tilkaller han nå

HEI SÅ HVA ER DIN FAVORITTOL HAHAHA
neida

>for meg er anarki
anarki er ett samfunn uten hierarki, som er umulig i et kapitalistisk samfunn fordi det baserer seg på at noen eier produksjonmidlene og noen ikke dvs sosiale og okonomiske klasser
at du sier at anarki kan være så mangt er rett og slett ulogisk

Han postet forleden, i forrige tråd om jeg ikke tar feil.

Just a friendly reminder not all Finns think Norway is a racist hell just most.

>anarkokapitalisme

Han brevet senest i dag.

min neger

KYSS MEG I RRRÆÆÆÆÆVA

>anarki er ett samfunn uten hierarki, som er umulig i et kapitalistisk samfunn fordi det baserer seg på at noen eier produksjonmidlene og noen ikke dvs sosiale og okonomiske klasser
Det er din mening...
>at du sier at anarki kan være så mangt er rett og slett ulogisk
Ord har jo bare den meningen vi gir de. For ovrig finnes det jo haugevis av undertyper av anarki, dette er bare en wikipediaartikkel, men du kan jo se litt hvor mange forskjellige typer folk mener det finnes. Hvorfor er det nettopp *din* definisjon som er riktig? en.wikipedia.org/wiki/Anarchist_schools_of_thought

For ovrig er jeg ganske glad i Pilsner Urquel, som jeg harryhandler i Sverige, men hvis vi putter penger til side så er jeg ganske glad i Westmaller Trippel, eller den ene fra Staropramen, nå husker jeg ikke helt hvilken jeg referer til, men det er iallefall mye god ol fra Tsjekkia.

Oja, men da så. Bare jeg som ikke har folgt med da.

Anarkokommunisme er ikke no bedre Che.

>kommunisme

>Ord har jo bare den meningen vi gir de

rasisme = fordommer + makt

Dere fikk kanskje ikke helt med dere hva jeg snakke om tidligere, eller bare bryr dere dere ikke?

Ja ja, jeg burde være fornoyd med det lille jeg fikk. Dette er jo et bildebrett.

>Jeg må bæsje, gutta!
>Har dere en toalett?

Det er isåfall din mening, jeg gidder ikke å krangle om det.

Var ikke så mye å få med seg

>anarkisme er hva du vil at det skal være!
>nei du

Jeg bare så noen breve om anarkisme jeg, og så fikk jeg lyst til å drittbreve.

dette er ikke anarkokommunisme engang, broder
sette denne for, hva er sausen på dette egentlig?

Sjekk ut brevet mitt: for langt, leste ikke: politikk er dritt, bare vær venner.

Vi driver ikke med slikt i denne tråden, du får gå i skogen.

Man takker, gutta! Nå skal her bæsjes!

>dette er ikke anarkokommunisme engang, broder

>hva er en reduksjon til det absurde

>ikke-kommunister diskuterer kommunisme
>ikke-anarkister diskuterer anarkisme
>ikke-liberalister diskuterer liberalisme
>svensken poster stokk-fotoer av folk på dass og sier han må bæsje

Tror jeg tar kvelden jeg gutta, god natt.

...

Sosialisme er noe tullball fåvæ.

>Dette blir en lång bæsj-pölse, gutta!
>Du kan få kike i toalettet når jeg er ferdig, user.

Det er gjennomforbart med en etnisk homogyn og politisk samlet nasjon.

Nå må du ha norgetråden i original brevet slik at vi finner frem for faen

>Nå lukter det dritt her, gutta!
>Lukter lit egg

Har ikke svensken noe bedre å gjore enn å sitte og breve stokkbilder av folk som sitter og bæsjer?

>har ätit pastasause
>må bæsje

Nå har du faktisk drevet på siden klokka 6 i dag, 5 og en halv time. Hvorfor har du seriost ikke hengt deg enda?

Er dette fra Bergen?

>Hjelp, user! Jeg kan ikke slutte å bæsje!
>Ring politi, user!

Ikke gi han (du)er

>bæsjer med glede fordi det er fredag imorrn

>han har ikke filtrert svenske flagget
haha fy faen anonsen

>BÆSJ på deg, user! BÆSJ BÆSJ BÆSJ!

Bremen.

>hvordan man bæsjer når man bor i Bremen

Nei fy faen gutta... Tror jeg skal være glad hvis hele systemet kollapser. Da blir vi i hvert fall kvitt Sverigeanon OG mange normisser.

>må toaletter være det forste mennesker bygger opp i de nye systemet

>denne tråden

>jaha, god bæsj på deg og, user.

>bæsjer alene

Sverigeanon? Klarer du å holde tråden i livet i lopet av natten siden du klarte å skremme vekk alle andre?

fy faen hvis jeg noensinne moter deg skal jeg banke deg gul og blå, som det stygge flagget ditt

er så dritt lei deg din lille mammaknuller
heng deg selv

GUTTA

Fikk et skikkelig varp med dunkdykkingen idag, fåvæ

En stor pakke melange, en pakke beiken, tre pakker smörrbröd, to pakker gullerötter og masse epler.

Skal si det er godt å få seg gratis mat

>Jeg skal gjore mitt beste!

>Jeg får diarre av gullerötter!
>*bæsjer voldsomt*

Det hadde litterært kostet 100 kr. Hvor lenge drev du med dunkdykking i dag?

Stakk bare på en butikk
Er ingen flere i nærheten

Også godt å ha en grunn til å komme seg ut på kvelden