/mämmi/

Kustaa "se oikee kunkku" -Painos

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Deluge_(history)
youtube.com/watch?v=regl4vTld5E
verkkouutiset.fi/politiikka/hs_mkyllonen_vas_presehd-61340
twitter.com/NSFWRedditImage

Juuh viinaa vaan

Juuh

HMMM

paras kunkku meidän omaa lukuunottamatta.

Jäbä iha vitu dänkeis kyl huomaa XD

Tuohan on nimenomaan myös meidän kuningas. Ei Suomea ollut olemassa tuolloin, edes ideana.

En puolusta kiusaamista mut tos on varmaan jotain muutakin taustalla ku "rasismi"

Sen papan pappakin oli kova jätkä

Eiköhän. Luulis noita tarinoita enemmän olevan, jos ei olis.

Aiai. Olis hienoa olla sellasessa ratsuväkiryntäyksessä tuona aikana ja leikata kruunulle kunniaa.

Ruotsalaiset ei todellakaan arvosta suomalaisidiootteja jotka heidän psykoosisodissaan kuolivat.

Suomalainen on Ruotsissa ali-ihminen ja jos ruotsalaisten naisellistuminen ei olisi edistynyt niin suomalaisia teurastettaisiin siellä tänäkin päivänä.

No on se kumma, kai mää olen joku erikoistapaus kun en koko aikanani ole kertaakaan törmännyt tähän "rasismiiin" Olenhan kuitenkin kohta reiltu 12 vuotta on offina töitä ruåttissa tehnyt. Valottaisitko vähän tätä selvä rasismiepidemiaa mikä valtaa näitä ruotsalaisia?

pohjoismaiden oma alfred suuri joka teki englannista suuren

...

...

Ruotsista kyllä löytyy vielä runsaasti sellaista sakkia joka tahtoisi uunittaa suomalaiset.
SD:n ja NRM:än kannattajien joukosta lähinnä.

Pohjoismainen liittovaltio on uuni jossa suomalaisuus kuolee.

Kyllä kertoo paljon kun pitää mennä 300 vuotta takapakkia viimeisimpään voittoon.

>SD:n ja NRM:än kannattajien joukosta lähinnä.
NO hellanlettas onko sulla jotain koviakin pelkoja vai muuten vaan paranoidi parin pienen paskasakin takia jotka ei edes ole sisäisesti kovin vakaita?

Herääs nyt todellisuuteen pahvi. Käy vaikka juttelemassa jollekkin ruottalaiselle jossain muualla kuin paskapostausfoorumeilla.

Tässä on hauskaa se, etten oikeasti pysty erottamaan tuon jätkän viesteistä onko se tyhmä ja melkein hullu vai vaan masturbaittaaja, kun noita ihmisiä on ihan oikeasti siellä täällä.

varmaan "vähän" vitutti Puolassa kun tästä saksalaisten askartelusta pääsi suoraan uudestaan Ruotsia vastaan sotimaan
en.wikipedia.org/wiki/Deluge_(history)

Jooh parodiahorisontti ohitetaan välillä huolella kun näitten viestejä lukee.

Faktaahan se on että suomenkielisiä suomalaisia sorrettiin ihan helvetisti vielä 1880-luvulle asti.
Suomenkielisiä yliopistoja emme saaneet mutta keski-eurooppaan kuolemaan kyllä kelvattiin.

Hakkapeliittojen olisi pitänyt vaihtaa puolta.

Pitäiskö hommata metallinpaljastin ja alkaa etsimään aarteita?

>Ruotsin kruunu ei pyllistä vähemmistölle ja ala muuttamaan vuosisatojen perinteitä ja sivistyskieltä, että ne muutamat suomenkieliset viisaat, jotka yliopistoon pääsisivät, mutteivat osaa ruotsia tai latinaa voisivat opiskella
>helvetinmoista sortoa
lol

Vaasan suvun kuninkaiden aikana oltiin hienosti samaa väkeä kielestä riippumatta.
tuon Pohjoisen Leijonan sisko Kristiina oli se joka teki suomalaisuuden laittomaksi maan pakkolunastuksen ja vankeuden uhalla, Ruotsin puolella Pohjanlahtea.
Ja sen jälkeisillä saksalaiskuninkailla ei ollu kiinnostusta Suomen hyvinvointiin.

>Pohjoisen Leijonan sisko Kristiina oli se joka teki suomalaisuuden laittomaksi maan pakkolunastuksen ja vankeuden uhalla, Ruotsin puolella Pohjanlahtea.
Oliko tämä se, joka kielsi suomen kielen puhumisen ja opiskelun Pohjois-Ruotsissa, jossa sitä ihan oikeasti puhuttiin yleisesti?

Pitäiskö lopettaa tää hurreista jauhaminen ja perjantain kunniaksi puhua vaikka viinasta ja syrjäytymisestä

juuh, ja poltatti kveenien ja skogfinnejen taloja
eli tais Pfalz-Zweibrückenit olla katkeria Kustaa Adolfin Saksan sodista ja hakkapeliitoista

>he's a finn
>cover our back
>stfu with your kang shit
>"brothers in arms"
The blameshifting, constant contradictions and mental gymnastics you practice are pretty unbelievable.

Every significant Finn in history is apparently a Swede, but when it's inconvenient like in the case of Freudenthal they're apparently Finns who fetishize Swedes. Brothers are viewed as equals, but you subconsciously only consider us to be underdogs for Swedes and that it is all we should ever purport ourselves to be, as attested by the continuous "kang" spamming in response to theories that are widely accepted, which consequently reveals your true hatred and disdain for Finns.
>thought of that highly
Kek, just stop

no mä oon syrjäytynyt ja mul on vieroitusoireet

juon MegaForce purkista glögiä
ei jaksa maksaa viinasta

Kustaa Vaasa oli enemmänkin bolshevikki, tuhosi smålandin, samaa settiä mitä Birger jaarli teki. Hienosti antoi tanskalaisille turpaan koska tulivat lahtaamaan kaikki aateliset ja kuninkaalliset.

Puhutaanko animesta?

youtube.com/watch?v=regl4vTld5E

juuh, ja Hansalle turpaan että sai kauppamonopolin.
ja katoliselle kirkolle turpiin että sai luterilaistamalla kirkon rahat.

Hurrihomo myönsi että vihaa suomalaisia

Kannattaa juoda viinaa

Oi, että nää hurrit nappaa syöttiin kiinni niin ihanasti. Ihan oikeasti suuttuvat.

Kustaa III onkin minun isäni lemppari(kantaa myös hänestä tehtyä korua kaulalla), halusi tehdä ruotsista ison mutta joutui vapaamuurarin ja pankkien kätyrin salamurhatuksi
Kustaa III ja Kustaa Aatu on aika hyvii..

Hansa oli muuten syyllinen kaikkiin tanskan ja ruotsin välisiin sotiin.

Paras kunkku oli se jonka tunaroinnin takia Suomi sai itsevallan.
Eihän niiden nimiä jaksa muistaa ellei jokin autisti ole.

Juuh, kyllä se Slovakiassakin ja joka puolella Eurooppaa sorroksi luettiin ettei yliopisto-opetusta omalla kielellään saanut missään muodossa.

Tää

Tää on aika meta tää Sohvaperunat kun siinä katotaan tyyppejä jotka kattoo televisiota

>1700-1800 luvulla

Jos kaarle kahdestoista olisi onnistunut pieksemään ryssät niin vapaamuurari pietari suuri ja muut pankkiirit olisi joutaneet jo meren pohjalle.
Kaarlehan muistuttaa aatua tällä tavalla, meni siis kansainvälistä suurfinanssiia vastaan.

Hurrit vittuun langastani!

tämä oli melko Trumpin tilanteessa, kun halus tehdä paljon ja isoja asioita mutta valtiopäivät oli omasta mielestään se joka sanelee

>nisti on velkaa ~50e vielä
>vetää hirveet pultit kun kadotan sen jonkun kännykän laturin
Juuh, ei ois ikinä pitäny tutustuu koko jäbään. Kerran yritti vetää mua turpiin keskellä yleistä paikkaa.

...

redpill me on this guy
why do people like him?

Vittu sä oot tyhmä.

Se tässä on se pointti, että ruotsi on aina taistellut oikealla puolella, vaikka hävisikin suurmaita vastaan.

saatakuntu vuopilainnen... keikka runtouni juola seppinen. koskinen viina järpi rintanen vuopi.. kaskakunta määki seenajärpu savalakunta ruoki

He gave Finns their lion

Auttakaa keksimään ratkaisuja hirveään soturisisäkkö örkki-yde oispatuksiini.

Juuh tällänen tuomio oli odotettavissa.

Soita sihteeriopistoon

Kun navigaattori kerran navigoi niin mitä on alligointi?

Ei tosin Suomen sodassa,

House Of Wasa is cool guy, he fights half of Europe at once and isn't afraid of anything

Lisään tähän vielä että oon tilaamassa sille uutta samanlaista laturia koska oli kuulemma joku "laturi joka lataa tunnin nopeemmin kun muut"

Kuuluu mun periaatteisiin maksaa toisten paskotut tavarat ja yleensäkin mitä sovitaan jos sovitaan (velat)

Joko waifubotit tulevaisuudessa, tai VR systeemit lähitulevaisuudessa.

>Kristiinaa koskevien tutkimusten innoittamana jo eläköitynyt gynekologian professori Elis Essen-Möller kirjoitti vuonna 1937 julkaistun kirjan Kristiinasta. Teoksessa Essen-Möller toi julki ajatuksen siitä, että Kristiina oli todennäköisesti pseudohermafrodiitti eli henkilö, jolla on sukupuolensa normaalit ulkoiset sukuelimet, mutta poikkeuksellinen hormonituotanto. Hän väitti tunnistavansa Kristiinassa samoja piirteitä kuin vuosien varrella tapaamissaan potilaissa.

Eli perusruotsalaiset setit kristiinalla

Miten hurriksi ryhdytään? Rekisteröidytäänkö sellaseksi vai?

in know that but i was referencing Gustav III, sorry for the confusion
some people see him as swedes greatest king but i have never understood why

Mul on yhen päihdejäbän kaa sellanen järjestely et me tarjotaan aina vuorotellen jotain, oli se sit budia tai autokyyti tai mitä nyt ikinä. Toiminu tosi hyvin koska raha ei oo astunu kuvioihin. Jopa luotan tuohon jätkään nyt mut et antasin 50€...? eeei. Et jos joku on tosi tiukas paikas nii vie vaikka kassillisen ruokaa sille. Se on ihan riittävä hyvän tahdon osoitus.

hurri spotattu'd

paska lanka

Yritin korjata sen koneen, lainasin sille yhteensä 100e, autoin sitä monissa asioissa jne. mut sain kiitokses loppujenlopuks vaan uhkailua ja kerran millon se yritti vetää mua turpaan.

Lannastakin on jotain hyötyä. Svekomaniasta ei mitään.

oispa waifubot

Mitä jos sit unohtaisit sen rahan, sen laturin, ja sen koko ihmisen? Oot maksanu oppirahat noiden piirien suhteen, jos jatkat yhteyden pitämistä niin ajaudut yhä syvempään paskaan.

I'd say Gustav Adolf was the best military king of Sweden-Finland as it would be modernly called. As of Overall i'd give my bet for Gustav Vasa or Gustav III

>Suomen laki kieltää waifubottien sotilaallisen aseistamisen
Ilonpilaajat.

Pelasin tälläistä Rabi-Ribi peliä ja ilmeisesti jos tässä hakkaa bosseja niin ne hyppää lattialle pylly pystyyn paritteluasentoon. Koen tärkeäksi kertoa tämän teille muille.

Sopimuksista pitää pitää kiinni. Yhteydenpito vaan minimissä kunnes saan ne velat ja sit välit poikki.

Mut et sä tule saamaan niitä rahoja, mitkä muuten on sitä laturia arvokkaampia.

Taistelen endgamen pääpahisrobottia vastaan uima-asuissa. Mun tiimiin kuuluu söpö tutkija, hampaisiin asti aseistettu waifubotti, sekä Jeesus itse.

Se on alamaailman laki. Käteinen kulkeutuu nistien kautta työssäkäyviltä rötösherroille, toiseen suuntaan kulkee varastettu/"löydetty"/"saatu" tavara.

Oon saanu jo puolet siitä. Ja silti mun moraalit on jotain viittäkymppiä arvokkaammat.

Toisaalt, nyt kun mietin niin on aika "paskases" tilantees. Pääsin siis töihin, mut oon täys persaukinen ja vähän velkaakin. Eli pitäis oottaa se kuukaus et saan sen 10e laturin tilattua sille jäbälle. No se tietenki käyttää tätä syytä hyväkseen et sen ei tartteis maksaa velkojaan.

Oispa semmonen paritteluanime.

Alamaailma voi painua helvettiin. t. Kristitty

Kustaa Vaasa on mun #1 historiallinen hahmo. Aika mies.

Juut koska oot ruotsinmielinen homo.

Sellainen pyörii parhaillaan, Kobayashin sisäkkölouhikärmes nimeltään.

p-pekka that ass doesn't belong on loli...

>h-homo
aika katkeralta kuulostaa aina toi sama kommentti

En mä Ruotsin nykymenosta paljoa välitä, mutta Kustaan menosta lukeminen Tukholman verilöylyn jälkeen on 10/10 animejuoni.

Mistäköhän tämmösiä lohikäärmeksiä edes löytää?

juu lähti hevosella dalarna lääniin(kun kuuli verilöylystä) ja keräsi porukkaa kristiania vastaan

Saa olla katkera jos on hyvä syy ja meillähän syitä on noin kuudensadan vuoden ajalta.

Palvo vaan kuolleita kunkkuja jos haluut mutta voit myös tehdä sen SvT:ssä.

No ei ole tarpeeksi turbo-autismia että yhtäkkiä lähtisin keskustelemaan kunkuista.
Mieti ny vähä.

What's the matter, Svensson, unga flicka has too mycket ass? I think it is you who doesn't belong in the scandinabia, but in Iceland.

Get me some kokosbollar and tea while you're at it.

Miten selitän kaverille joka otti muhun yhteyttä just jonka kaa naurettiin fedora_tippaajina ateistein Jumalajutuille et oon Kristitty?

Ok, tää on ehk maailman huonoin paikka sitä kysyä mut ei hemmetti, jos kaveri ottaa vuosien jälkeen yhteyttä niin aika jännää.

>Get me some kokosbollar and tea while you're at it.

Only if you look like that cute dragon loli and let me massage that butt.

Homottaa

verkkouutiset.fi/politiikka/hs_mkyllonen_vas_presehd-61340

Juuh tää olis hyvä.

Miten selitän kaverille joka otti muhun yhteyttä just jonka kaa naurettiin fedora_tippaajina vuosia sitten ateisteina Jumalajutuille et oon Kristitty?

Ok, tää on ehk maailman huonoin paikka sitä kysyä mut ei hemmetti, jos kaveri ottaa vuosien jälkeen yhteyttä niin aika jännää.

>et oon Kristitty
lol