Sverigetråden 2dupplagan

...

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Fibonacci_retracement
desuarchive.org/int/thread/70477759/#70479516
twitter.com/AnonBabble

Jag vill knula en knula2d

Asså Zara är en sådan FUCKING queen!!

>köpte fingerprint på 100kr och inte sålt av än
d-det vänder nu, eller hur?

Död åt 2dare!

blir man ens lycklig av oöndlig verklighetsflykt?

0-8: koks
9: tram

ping säpo

Vet inte. Vad säger fibonnaccitalen?

Kommer gå likadant med din jagjagbreeze.

>fingerprint
>fibonacci

Jag sålde mina på 68kr med förlust, lär nog aldrig bli någon tresiffrig kurs igen, speciellt inte så länge fettot finns med i bilden.

breva mer fängelsebete

...

kek jag gycklade bara, bild relaterad är de gångerna jag köpt och sålt så fort staplarna blir röda.
hehe mm
>han köpte fingerprint på riktigt
jag känner med dig, jag har också gjort dåliga investeringar.

...

en.wikipedia.org/wiki/Fibonacci_retracement

may har stora _______

Påverkar kost under puberteten hur lång man blir?

Hur mycket har du tjänat då?

Hade en klasskamrat som var en sån kille man inte riktigt vet vart man har, snackar man med honom kan han helt plötsligt göra några konstiga rörelser osv, väldigt svårt att ta på allvar. Han har även spelat in ett album med fisar som han skickat till mig.

I alla fall så i omklädningsrummet när vi duschade och bytte om så nämner han att han provade att bajsa samtidigt som han runkade och tyckte det var snäppet skönare än att bara runka.

Där känner dom flesta att det var lite för mycket information för att komma från honom men vi skrattar ju och frågar på lite skoj och då nämner han att han även pissade sig själv i ansiktet den morgonen för att han kände att han var tvungen att prova.
Han är mästare på att luftfisa där man suger in luft i röven och sedan fiser, han har stallt en balja på sitt rum och sugit in vatten för att se hur långt det går att fisa iväg.

ambitioner

hoppas han mår bra idag

fickmonster

Blommare

...

>han har även spelat in ett album med fisar
har du kvar det+

...

>dkn barnfödarnivå på mina höfter
Kan man operera dem mindre på något sätt?

jag dör för rätten att inte dö för att använda det

Bli kylskåp

>dkn kort och dum

Tappa vikt.

Starka höfter betyder tunga marklyft. Gå till gymmet och lev upp till din potential.

>tre månaders studier i en främmande stad med tråkiga helger har gjort att man saknar skolveckan då man kan vara med polarna istället för att slöspela och skitbreva...

>längtar tills helgen är slut, är det något fel på mig?

bild relaterad

>kan se rumpan framifrån
f1h1

Är du en grill

Får man pumpa rumpan?

alla i min umgängeskrets supertofflar tyvärr för sina FVs och går aldrig ut, så utgång/festande blir det aldrig med dem

Vilka övningar? Marklyft? Tror inte det hjälper, det är ben som gör dem breda inte fett
nej

>dkn kylskåp

*tittar på bilden*
*tittar på alla muslimska terroristattacker mot kristna länder de senaste 3 åren*

Dags att förbjuda Islam i Sverige.

HELL SEGER

dds

> dkn man senast såg en vän ivl för typ ett halvår sen
var gick allt så fel

>det är ben som gör dem breda inte fett
Ser du ut så här?

7 år för mig

dds?

varför, vad håller du på med, user?

menade att jag är spinkig så det kan inte vara fett iaf

Så mer som Monsun då?

dds nybögshora

Jvdk

>vilka övningar
Googla starting strength.

> vad håller du på med
Går till skolan, går hem, sitter på 4kanalen och dutub, runkar, spelar knappt ens spel längre, utväxlar ett par chattmeddelanden med de få polare man har kvar

Saknar när man kunde spela dota med 5 utav typ femton polare varje dag

nej

vilka ss-övningar syftar du på

mm

Alla? Knöböj, bänkpress, marklyft och någon typ av rodd eller pullup.

Hur känns det att bli avsugen av en tjej?

men finns det inga du kan hänga med i skolan?

bör inte vara svårt att hitta ngn med såndana jonteintressen

förstår verkligen inte dig

mello ikväll

Mjölkpåsar och saltiga mynt osv.
Är inte lika bra som folk säger.

>köper till extra pizza sallad
>får bara en
Raskrig NNNÄÄÄÄÄÄRRRR?????

wtf

köpte starbreeze på 16kr ungefär häromdagen, när rapporten släpps (som nästan garanterat vara väldigt bra) kommer kursen rusa.

på fingerprint? förmodligen någon procent ned, men lägger inte så stor vikt vid en affär när min portfölj går bra överlag.

>dkn måste skriva en enkel rapport om gymnasiearbetet
>Inte svårt, men är bara för lat för att palla börja skriva
Kan någon daska mig på stjärten?

>dkn till och med NEET-user har knulat tjejer

Daska dig själv, latmask

mm

>till och med
Han är nbög som fan.

självklart user!

*drar ner byxorna och daskar till din rumpa svinhårt med min snopp*

hur

desuarchive.org/int/thread/70477759/#70479516

>dkn när alla bra brevare är borta

Jag är ju kvar

påminn mig att aldrig köpa en kebabtallrik igen

fy fan vad äckligt

köp falafel istället mycket godare

mörda dig själv din äckliga nbögshora, fyfan vad du förpestar tråden

köp aldrig kebabtallrik igen

Ligger ungefär likadant på Nexstim och Multidocker.

Köpte Nexstim på 2,02, ligger någon % back där (har höjt mitt GAV till 2,11 sen dess). Väntar på PM om start av FAS3-studien som kommer denna månad. Riktkurs 2,5-3kr om någon månad (sätter jag).

Även Multidocker väntar på nya PM med tanke på att VD varit i Brasilien och nu är hemma. Förmodligen kommer nyheter om nya partners eller fler ordrar. Tänk på att företaget räknar med en orderingång på 250 MSEK i år, och har i dagsläget ett BV på endast ~150 MSEK. Kan du säga undervärderad?

Dessutom har de beställt en analys av Jarl Securities, och varför gör man det själv om man inte vill visa för investerare/marknaden/en potentiell uppköpare vad det riktiga värdet borde vara?

Tror den här månaden kommer bli bra favä.

Borde jag börja borsta tänderna?
>Har bara borstat 3-4 gånger det här året

fö he user

Mm men det minsta man kan göra är inte bajsbreva om man inte kan kvalitébreva.

Älskar dig med, user. Men du kan väl ta och se mig i ögonen när vi har sex? Tror inte vårt förhållande kommer funka annars.

döda dig själv istället

...

Nä, guldfärgade tänder är coolt

Fyfan för 3d flickor

> dkn lillasyrran har köpt ett spelkub med mario vagn: dubbeldusch och fyra kontroller och man är påväg hem för att hälsa på familjen
> dkn ens kompis hade det under hela ens tonår och vi spelade det konstant
ha ha dags att släppa lös besten

Jag menar allvar ditt jävla as, tro fan inte att du är välkommen här när du har haft sex, speciellt inte när du är en jävla snubblarhora som inte tillfört något av värde till tråden. Jag hade fullkomligt mosat ditt beniga nylle om jag sett dig i verkligheten horunge

Är faktiskt seriös..
>aldrig pallat lära mig rutinen att borsta varje kväll
>har klarat mig tills nu
>har börjat bli tvungen att borsta tänderna när de plötsligt börjar göra ont
>tänderna känns lösa när jag äter segt kött

PING AMALIAANON

har hon stora tuttar? bre bi

sidf...

Ska heema dig

mycket godis, läsk och spannmål ovanpå detta olat?

fy helvete, i så fall vill jag se dina gaddar genombums, min lille gosse

>aldrig pallat lära mig rutinen
Har du aldrig haft föräldrar eller?

>Juda ner tänderna

Har inte borstat tänderna sen jag tog det röda pillret, 2 år sedan. Använder växter från skogen och gnuggar in tänderna med det. Tänker inte åka flera mil för att komma till affären

>Jag menar allvar ditt jävla as, tro fan inte att du är välkommen här när du har haft sex
Oj, bäst vi avskaffar kanalen för det finns folk som haft sex och tänker inte sluta breva bara för det.
Stick till trollkarlskanalen om du inte kan hantera att även rövburgare kan ha sex. Kalla mig nbög allt du vill, det spelar ingen större roll för mig.
>speciellt inte när du är en jävla snubblarhora som inte tillfört något av värde till tråden
haha mm, och vad har du bidragit till tråden då? Bilder av Elliot och döda nbögar-pastor? Eller >dkn ingen fv brev typ varannan dag?
>Jag hade fullkomligt mosat ditt beniga nylle om jag sett dig i verkligheten horunge
Kom och slåss då din lilla jävel. Eller är du som Elliotanon och är rädd för att stora stygga polisen ska arrestera dig för det?
Om du är så jävla tuff kan du ta och bevisa det. Spöa skiten ur mig om du verkligen tror du kan, vilket inte borde vara värst svårt.

kommer facking heema dig xD

Jag tycker om NEET-user iallafall.

Han svarar på frågor och verkar som en allmänt schysst kille

>Han borstar tänderna mer än en gång per månad
nbög

det roligaste med den där tråden är hur viktigt det uppenbarligen är för dig att ingen kallar dig nbög

>har klarat mig tills nu
>har börjat bli tvungen att borsta tänderna när de plötsligt börjar göra ont
>tänderna känns lösa när jag äter segt kött