DANMARK TRÅD?

DANMARK TRÅD?
DANMARK TRÅD!

Other urls found in this thread:

m.youtube.com/watch?v=s-mOy8VUEBk
themuslimissue.wordpress.com/2016/04/14/finland-merkel-muslims-refer-to-preteen-children-as-girlfriends-on-social-media/
twitter.com/SFWRedditImages

TIL DANMARK!

TIL DANMARK

TIL BORNHOLM

FUCK AF

DANMARK!!! DANNMARRKK!

Check

Hallo er i der

Trump will make America great again !

Ok good for you faggot
Trump is too liberal for Denmark

Mikkel

hold kæft allan

Trump will make niggers die
Denmark will struggle with immigration

And nuke denmark

lol båda de personerna går i min gymnasieklass
btw allan är autistisk

get the trolls

ARE YOU READY TO LEAVE THE EU?
FOR FOLKET
FOR FLAGET
FOR FANDEN

We will counter-nuke your ass

Is it true, that dans don't understand each other?

FOR FOLKET!
TIL DANMARK!

what? sorry dont speak danish

Spotta ut gröten ur käften danskjävlar!

Hey, jeg er en liderlig 19 årig tøs fra Nyborg. Nogle der vil kneppe?

der bor ikke tøser i Nyborg, nice try

Hep

Depends.
Sjælland danes might have trouble understanding danes from south Jylland
Bornholm danes also speak with a very heavy dialect, so it depends on where they are from. All danes can understand Sjælland danes tho.

Any Danish dropbox links/pictures?

is Lowko (starcraftn 2 player) from there?

Din mor har en wiener.

I am a foreigner and I live in South Jylland. These redneck dansk folkeparti voters speak in such an incomprehensible accent I cannot understand a thing, and when I go to Aarhus/CPH I do understand a lot of danish.

Nyborg er kun befolket af muslimer, så mig narer du ikke, Tariq.

m.youtube.com/watch?v=s-mOy8VUEBk

Simon "Lowko" Heijnen is a Dutch Zerg player who was previously a commentator and host for mousesports and Quantic Gaming. He is also known for his Youtube guides which he produces regularly and as a popular streamer.

so thats a yes

Så tariq er din ven?

Them, together with people from Slesvig might aswell have their own language

ALL I CAN THINK ABOUT IS TROLLTRACE DOT COM

Hvem spørger?

Hvad var det du ikke forstod din skide fjeldabe?

why denmark is a bitchface of europe?

i hope your dansk folkeparti members die of a painful cancer you ukip-following cunts

Nogen som har Viborg mappen ?

Mig den liderlige pige fra Nyborg.

I cant understand a word from people from Jylland
It´s like speaking to a dindu muffin

DENMARK SHALL FOLLOW IN THE FOOTSTEPS OF BREXIT
ABOLISH THE UNION

Jeg fatter intet af hva de sir over på øen

>Foreigner
>Live in South Jylland
>Live in
>Implying that you plan on staying in Denmark forever

Get the fuck out of Denmark milk-drinking foreigner
DENMARK FOR THE DANES!

Nice clean place but very expensive to eat and drink, like £9 a pint.

så jyder kan heller ikke stave?

>Nyborg
Fuck af perker

more like for muhammad and his mates, good luck saving your shithole from sandniggers kek

Får jeg lov at komme inn i denne tråd som nordmann?

næ det ka'æn ik og det'j nødvendig

Don't listen to this guy. We're accepting of all people here. (Except for radicalized muslims and slavs coming to steal our phones and gas)

>Dutch
>Denmark
Fuck of you fucking Swiss and go back to Sweden

Is Jylland the retarded part of Denmark?

Really er der ingen der har nogen gode dropbox ?

Nordmænd er altid velkomne!

Du tænker på en der fyldt med gamle SAP-opgaver? Den tror jeg godt jeg kan klare...

By slavs you mean Gypsies

danish UKIP equivalent voters, old people, loads of muhammads and their kebab shops, stinks like shit in late summer because they fertilise their fields with fucking feces

so yes

Yes.
Fyn and Sjælland is where it's at

Jävla danskjävlar; tror ni verkligen att ert land är värt att vara bredvid Sverige?

Herlig! Danmark er et vakkert land, jeg stortrives hver gang jeg besøker København på forretningsreiser og liknende.
Hva synes dere dansker om innvandringspolitikken i de skandinaviske landene?

I know many people from Baltics from my work environment who enjoy living in Denmark (have their businesses/full time jobs) but they suffer more from danes themselves rather than muslims/slavs because you lot are fucking racist.

Your thinking of sweden retard
90% of Denmark is danish
and it will soon be 100% danish when the Folkeparti is in control

Är du verkligen säker på att du inte har blivit hjärntvättad under dina resor till Danmark?

He's not thinking of Sweden, too, since 90 % of Sweden is Swedish.

hello :D

is this the discussion of finland :D

VI SKAL HAVE NOGET BUBBER OP I DEN BITCH!

Gå tillbaka till din jävla bastu, finnjävel, jag trakasserar danskjävlarna!

Det er jeg selvsagt ikke sikker på, nei.
En ting er hvertfall sikkert.
Jeg var i Malmö for to uker siden.
Malmö er blitt et helvetesild på jorden.
Ingen dansk eller norsk by kommer i nærheten en gang.

>>>
> Anonymous 11/12/16(Sat)01:14:21 No.711373320▶
>
>Gå tillbaka till din jävla bastu, finnjävel, jag trakasserar danskjävlarna!
i don't speak homo :D

Mange danskere er imod den der "open borders" indvandrerpolitik. Men der er også mange der er for. Jeg er personligt imod, men jeg synes vi i Skandinavien skal kunne besøge hindanden frit

:DDDDD benis in bagina

Selvsagt. Jeg er helt enig.
Vi "etniske" skandinaviere, islendinger og finner har jo felles kultur.
Den er meget lik, i motsetning til den "barbariske" kulturen som blir dratt inn i landene være sammen med afrikanerne og araberne.

...

...

Any Asian girls?

You fucking social-democratic shits want to destroy Denmark and our people, we lived here for thousands of years and you seek to destroy us. If any of you people are thinking of living in OUR home then fuck off, we know what happened to the Geats and we won't let it happen to The Danes!

Malmö är en... karantän... där vi skickar allt hemsk som finns i Sverige. Ni borde testa det; då kommer man känna sig som att man har fått cancer var man än går i Danmark.

Haha I fucking love you crazy Finnish motherfuckers
You will always be like a brother to us.

Sverige har gjort en tabb.
Burde fan inte tillatat så manga flykntingar att åka inn i landet.

den her tråd er shiiiiiiiiiiit

love you too sven

no homo

Jaja, det finns inte många problem som inte kan lösas med en automatkarbin!

Iallafall, hur ser ni på en eventuell skandinavisk union? Något som kalmar unionen, förutom att alla har en lika stor del i den?

En sand Nordmand! Du har al min respekt, min ven.
Jeg håber vi, Sverige og Finland kan løsrive os fra EU en dag, så vi kan fokuserer mere på The Nordic Council.

sweden rules
danish girls are a fucking disaster

Svenskere tror alle indvandrere bor i Malmø for at genere Danmark.

bevis det patter eller gtfo

...

Love from Denmark to Finland
No homo

Jeg er absolutt enig.
De nordiske landene har en lang historie.
Hvorfor vi ikke kan samarbeide bedre er en underlig ting.
En ting jeg synes er viktig å fokusere på er å kunne dyrke nok mat innad i landet, for å kunne opprettholde en populasjon som består hovedsakelig av etniske nordiske folk.

Jeg synes det er kvalmt at den "hvite manns skyldfølelse" har fått så stor innflytelse at vi bryr oss mer om barbarer fra Midtøsten er være egne.

Dette er ikke lov å mene, selvfølgelig.

lærke bodilsen go !

Precis!


Dessutom, de nordiska länderna kommer aldrig ha stort inflytande över världen, militärt, politiskt etc, men om vi enar oss... Då blir vi något att räkna med.


Bild relaterad, eventuell flagga?

Noe som er viktig, er at for en slik enighet kan komme til, er vi nødt til å føre gjennom en omveltning av vår "moderne" tankegang. Vi er nødt til å innse at nasjonalstaten ligger over det internasjonale, og gjeninnføre et samfunn basert rundt noe annet enn materialistiske verdier.

Vi er også nødt til å få folk til å forstå, eller akseptere at andre kulturer ikke nødvendigvis er underlegne vår, men at de er ukompatible.

Nordisk kultur har i alle tid vært ett, og det er derfor jeg mener dette er en fantastisk idé, så snart vi kommer ut av samarbeidsavtalen med EU alle sammen, og får tilbake var suverenitet.

Styresettet I den nye 'Kalmarunionen' må også være et monarki.

Hvorfor er et konstitusjonelt monarki det beste styresett som finnes?
- Storbritannia som eksempel her.

 Det er liten til ingen sjanse for et politisk kupp, ettersom både regjeringen og militæret er underlagt kronen.
• Om et parti blir valgt inn og bestemmer seg for å kjøre en politikk som er skadelig for nasjonen, eller folket for den saks skyld, kan de ikke gjøre noe annet enn revolusjon. Alt monarki behøver å gjøre er en handling, og parlamentet er oppløst.

 Monarken er ikke valgbar, og vil alltid stå over partipolitikk og er derfor ikke mottaker for politisk krigføring.
• Monarken er derfor alltid den mest upartiske statslederen som er mulig.

 Om man har et reelt overhus i parlamentet vil lovgivning alltid være avhengig av de som har landets største interesserer for hjertet.
• “Lords” i Storbritannia har ikke full vetorett, selv om de ønsker å fremme det. Ideen er at partipolitikk holdes utenfor kammeret som godkjenner lover, samtidig som “Lordene” formes og utdannes til å bli faktiske lovgivere, ikke dårlige politikere kun ute etter stemmer. I teorien bør “Lords” være et balansepunkt mellom radikalisme og progressivisme, slik at ingenting for skadelig kan utføres uten medgang fra de som har landets interesser og grunnloven ved hjertet.
• Dette er et utrolig effektivt styresystem, men “Lords” i Storbritannia har reelt sett ingen makt lenger, samtidig som de er sammenflette i partipolitikken - i tillegg kan regjeringen bare legge press på dommere og endre grunnloven når de måtte ønske.
• Når det kommer til monarki, har det absolutt sine fordeler. Det faktum at dronning må oppløse parlamentet før valget kan ta sted er utrolig viktig når du tenker over hva det betyr.

det er fucking grønland .....

themuslimissue.wordpress.com/2016/04/14/finland-merkel-muslims-refer-to-preteen-children-as-girlfriends-on-social-media/

Is that Freja Olengard?

Er der nogen frække patter på linjen?

Denmark is much less cucked than Sweden. Stick cucked though.