Det finns bokstavligen inga motargument som inte är baserade på en obekväm rädsla, vilket är en negativ känsla som du kan känna just för att du har haft oturen att tvingas existera.
Sverigetråden - Antinatalism upplagan
>skulle göra nästa upplaga
>user var snabbare än mig
Nästa gång då.
skött är stald
@71310147
fan va skönt
daglig påminelse
om du inte har hitlerfrisyren är du en HANREJ
död åt 2dare
Milla är SIDF
Hade ni min middag?
Brevar ens Divi i tråden längre?
Han har en poäng. Titta bara på hur många här i tråden som slänger sig med engelska uttryck. Och då menar jag inte jagjagöversättningar, utan meningsuppbyggnad och idiom som ser ut att vara direktöversatta från engelska med google
>taco
Hade faktiskt det, men det så ju inte ut så där...fyfan.
...
Skulle helt ärligt inte bli förvånad
>smutsiga bestick
Har inte sett hans filnamn på länge
>ett litet nät och en kort påk
Jag ser inte hur nätet skulle kunna hjälpa mig, och ett kort trubbigt vapen är nästintill värdelöst mot ett så stort djur. Om älgen gett sig fan på att döda mig och inte springer iväg när jag bankat till den så ser jag inte hur jag skulle kunna vinna den kampen
Jag skyller på att jag (och säkert många andra) föll för globaliseringsjuden och engelskajuden och det har permanent skadat vårt svenskatalande. Speciellt de av oss som är rövburgare och knappt ens pratar svenska med människor ivl.
Inte för att det är en ursäkt, pekar bara ut anledningen.
Kommer de någonsin återvända?
>Några få nachochips
>90% är ris
>3% majs
>Svensk ketchup istället för salsa
>Hanrej bestick
Kul att du svarade. Det var just ditt "För bättre och sämre" i förra tråden som fick mig och tänka på det. Men jo, jag klandrar er inte. Det går inte direkt att göra något åt det.
>dkn jontesvenska blandat med bonde
utan ketchup/majs så hade jag ätit det där som vore det din mors sköte
är sidf bajscucken?
det är psykfallsanon
...
HAPPY
Om du såg Neet-anons bild tidigare så var det ju samma golv som bajsaren, lite misstänksamt..
Om jag visste fler svenska uttryck skulle du höra mindre rövburgarsnack från mig iallafall.
Du skulle väl inte råka känna till någon bra sida men massa svenska idiomer man kan memorera eller?
>dkn ...
Jävlar, har fan inte tänkt på det. KEEEEK. Bajscucken är NEET-user.
Jo, om vi hade språkpolitik som island så skulle vi kunna bevara det svenska språket. Inom några årtionden så kommer svenska bara vara en engelsk dialekt.
att heema är det mest ursvenska som finns
...
Han har ju även erkänt att han gillar att bajsbreva, tax är stöld var ju hans.
Måste vara enkelt att bajsa på golvet när man har autism.
>dkn fältkanonens åska rullar
youtube.com
Du behöver gå på T oftare favä
Samt läsa böcker, det brukar hjälpa
vad fan snackar ni om? svenska har varit starkt influerat av så många språk innan
engelska är varken det första eller sista
sen kommer kina bli en stormakt och vi kommer ha massa ching chong låneord därifrån, så ni weaboos kan bli glada eftersom det låter nästan likadant som japanska
Tvivlar på att politiska försök att kontrollera språket vore tillräckligt för att stå emot det överväldigande trycket från engelsk media
BAJSKEKEN ÄR NEET-user
>BAJSKEKEN ÄR NEET-user
BAJSKEKEN ÄR NEET-user
>BAJSKEKEN ÄR NEET-user
BAJSKEKEN ÄR NEET-user
>BAJSKEKEN ÄR NEET-user
BAJSKEKEN ÄR NEET-user
>BAJSKEKEN ÄR NEET-user
>kinesiska låter likt japanska
Avrätta dig själv, Mao
Kom till tråden från början så jag kunde lära mig svenska igen. Var tvungen att dubbelkolla med google översätt ibland. Pinsamt favä.
Fick mig allvarligt att tänka
någon fotoaffära ihop båda bilderna sida vid sida
Innan du startar ditt lilla "NEET-user är faktiskt BAJS-user"-jagjag så ska du veta jag har absolut inget att göra med "skatt är stöld." Jag har brevat "ägendom är stöld" som ett sarkastiskt svar till folk några gånger, men mer än så har jag inte gjort.
Fick en stor jävla överlevnadsbok av farsan jag borde läsa, skulle kanske hjälpa mitt ordval.
Det imponerar mig alltid hur bra ditt vokabulär är men det är säkert bara för du inte är bajs på svenska språket som jag är.
Samma favä, innan jag kom till tråden var jag ÄNNU värre på svenska. Jag skulle nog ha en bra chans att vinna babbepriset i en språktävling då om jag verkligen försökte.
t. weabooo
ja det gör det, vi svenskar hör knappt någon skillnad. sen sa jag också ''nästan'' men jag visste att någon 2d-bög skulle bli triggad ändå
>Fick en stor jävla överlevnadsbok av farsan jag borde läsa,
lol undrar varför
"neet"-user är bajsaren
HJAHAHAHAHHA
>vad fan snackar ni om? svenska har varit starkt influerat av så många språk innan
Nu är jag inte språkhistoriker, men min gissning är att det förut mest har handlat om inflöde av isolerade ord, typ garage, medans vi nu ser en effekt på svenskans självaste grammatiska grunder. Återigen, till exempel felanvänding av prepositioner, konstig meningsuppbyggnad och icke inhemska idiomatiska strukturer.
svt.se
vad fan är detta? kaosblattarna misshandlar poliser och sedan kommer inkvoterad polis och ska 'stoppa ryktesspridningar' på skolorna? varför jämnar dom inte bara skiten med marken. JAG FÖRSTÅR INTE.
>vi svenskar
Tala för dig själv ditt efterblivna fan
DETTA!!!!!! GÖR DET!!!!
Det låter helt annorlunda favä
youtube.com
youtube.com
...
Införskaffa guideböcker till fjällen favä.
Man får vokabulär av att läsa, prata och skriva. Jag har gjort alla tre ganska intensivt hela mitt liv, så ja, det är inte så konstigt. Men det är aldrig försent att börja.
>reklamen jag fick på dutub
youtube.com
Svenskar har ingen själ.
Men det har en homofil som spenderar all tid med att titta på japanska barnprogram?
Bra den, user. Fast han borde givit mig en bok om hur man tar livet av sig istället.
Får faktiskt försöka då, skulle vara bra om jag kunde bli av med min babbesvenska.
>när man ser 20 år äldre än vad man är
HUR
Vem fan är du egentligen?
Ta av snubblet din lilla autistjävel.
EN SÅN JÄVLA QUEEEEN ASSÅS FYFA N NANNAAN AAAAAAA JAG GRÅTER JAG GRÅTAER
En exempel jag ofta ser här i tråden är användandet av "för" istället för "i" eller "under" för tid. Typ, "Jag spelade dota för tre år" istället för "Jag spelade dota i tre år". Det tidigare är tydligt påverkad av den engelska motsvarigheten "I played dota for three years".
Prata inte med mig din låtsasmänniska, tack.
Döda dem Sven, döda dem alla.
haha aa
Jaaaa haha
Tror det beror på att hon har ett rätt tjock ansikte på något sätt. Den där amerikanska skådespelaren som spelade huvudrollen i Hunger Games har samma probem
ingen har en själ för de finns inte
fet man med fedora på.jpg osv
...
nej grammatiken har alltid varit under en konstant förändring och har alltid blivit starkt påverkat av andra språk
is there any active effort from letting sverige devolve into a brown shit-hole or are you guys just taking it?
>Fast han borde givit mig en bok om hur man tar livet av sig istället.
nej, det ska du inte göra.
Vi tare
;D
Självklart skulle politiska insatser kunna hjälpa. Tänk dig om skattepengarna som går till den nuvarande s.k kulturpolitiken som inte är något mindre än ett folkmordsprojekt istället skulle gå till främjandet av svensk kultur och tradition.
Importerar vi inte aktivt utländska kulturer i syfte till att bryta ned vår egen så kommer det mesta bevaras. Utvecklingen sker istället långsamt och naturligt.
VI MÅSTE BLANDA UPP
bokstavligen ALLA tonåringar i stockholm ser ut så
>VI MÅSTE BLANDA UPP
pls no
Nej, så är det inte.
>dkn nybakade kanelbullar och mjölk
Bättre får man leta efter favä, hur spenderar tråden helgen?
>t. zara
Det var endast ett skämt, käre user. Självförnedrande skämt är min specialitet.
Det svenska folket kollektivt rycker på axlarna angående den frågan. Det är svårt att ha hopp om någon förändring även om man inte tycker om det.
jo besök en gymnasieskola eller kolla tinder
Jag har GÅTT på en gymnasieskola i stockholm din jävla fjant.
haha wow jag GÅR på en gymnasieskola i stockholm
Kvää varför kan han inte göra fler hollywoodfilmer
>stockholmcucks
>71311396
Ses om tre månader
>dkn du har rätt
>min fv var 16
>hade kroppen av en 13-åring
>hade ansiktet av en 28-åring
kändes konstigt favä
>antyder man inte kan vara över 18 på gymnasiet
inte ett argument
>av en
Roughly +-30% (SD+other nationalistic groups) of the Swedish population are actively trying to save the country. I think the remainder doesn't WANT to see Sweden destroyed, they just don't think it's possible because every institution in our society is trying to conceal it.
30% people acutely aware of the situation despite the endless efforts of the state and media is a good number, and it's growing. Defeatism is for cucks, and even if there were only 1000 Swedes left in the country I wouldn't change my stance. For now we are millions, and as long as the nation still exists there is hope.
Skilj dig och säg upp kontakten med din släkt
våldtäkten, och anglifieringen, av det svenska språket är total
hm, bra idé.
>sd
>nationalistiskt
dds asgeir
What do you think the end game is here? For the govt I mean?
I just don't understand why elites want white people gone so bad. The world will fall apart afterwards.