/nederdraad/

Nijntje editie.

Welkom: Jij
Niet welkom: Zij

Other urls found in this thread:

rijksoverheid.nl/onderwerpen/voortgezet-onderwijs/vraag-en-antwoord/mag-een-school-voor-voortgezet-onderwijs-mijn-kind-weigeren
twitter.com/SFWRedditImages

anime en islam

2e voor Islam

...

3e voor marokkaanse kappers

6 zetels.

5e voor islam

...

>stemmen?

>Onze wetten worden afgekondigd bij gratie gods, door een door god verkozen monarch. We zijn geen seculier land, user.

Ik zei toch redelijk seculier? Dat is wat anders dan toekennen dat het volledig seculier is. Een school mag in Nederland trouwens wel leerlingen weigeren als die niet past binnen de cultuur van de school.

rijksoverheid.nl/onderwerpen/voortgezet-onderwijs/vraag-en-antwoord/mag-een-school-voor-voortgezet-onderwijs-mijn-kind-weigeren

Maar dan moet er ook geen openbare school in de buurt zijn, dat was blijkbaar het geval.

Maar even een korte tirade van mezelf, ik zou graag een einde willen maken aan alle referenties aan God of dergelijke in ons staatsbestel. Vanuit puur ideologisch principe vind ik dat de staat seculier moet zijn maar ook gedeeltelijk uit enige irritatie over een handjevol mensen dat zich gaat richten op hele kleine details als "gratie Gods". Geloof heeft zo goed als geen betekenis op ons staatsbestel, het is zo goed als niets meer dan enkel een traditie. Relatief aan veel andere landen in de wereld stelt dat wat in Nederland op documenten staat niet veel voor. Sterker nog de religieuze persoon zou juist meer eraan hebben omdat de atheïst dan niet eindeloos meer kan wijzen op een zin die er praktisch niet meer toe doet.

>zetels?

Waarom is melk zo lekker jongens

Xte voor Joerianon

Wie /manbun/ hier?
>in4dat manbroodje

Zijn we een politiestaat?

Je weet dat letterlijk iedereen je achter je rug om uitlacht?

>regeren?

Heb je ook een passende nekbaard

Het is 2017 hoor.

*kantelt deukhoed*

Ik heb vandaag pas sinds vandaag hoor, en omdat mijn haar non-stop in mn ogen kwam.

Paal foto
Als het manbolletje je goed staat kan ik hem waarschijnlijk wel waarderen
Maar vaak staat hij kankerslecht

Neen, ik ben geen deukhoed, iig niet op religieus gebied.

Wil je nu serieus met hem deeten?

(((HUIDIGE JAAR)))

Ga dan naar de kapper?

>Huidige jaar
>Hij heeft nog STEEDS geen vd

Genghis Khan zou op je spugen

...

Hij kan er alleen goed uitzien als hij net als foto gerelateerd is.
Maar dat komt omdat alles goed staat bij knappe mensen.

Tell me some cool things about the Netherlands

I got an interview to go there as an exchange student in two days and I need to sound like I really fucking love it

Ik ben sws al lelijk dus mn haar verandert weinig.

Natuurlijk

Haar speelt een belangrijke rol in je uiterlijk, het kan je zowel lelijker als mooier maken.

Wiet en hoeren

Ik ga pas vrijdag ivm carnaval.

gast wiet lmke

We have the best cuisine
We owned 100% of the world one time
We cucked basically every country in Europe at least 7 times

>Geloof heeft zo goed als geen betekenis op ons staatsbestel

Het Christenlijk geloof misschien niet.. Zowel de 'Israelitische' en Islamitische cultuur zijn rijke bronnen van wettelijke uitzonderingen en ongelijkheid in ons rechtssysteem... Geen zin om 't allemaal weer uit te typen, heb ik in de vorige draad al gedaan ( )

Overigens net een mailtje gestuurd naar SILA met een informatieverzoek.. Kortweg vraag ik het volgende: A) Sta ik bij u ingeschreven, en zo ja B) Hoe en hoe lang al? C) Als wat? en ten slotte D) Met wie heeft u mijn gegevens tot nu toe allemaal actief gedeeld, en wie hebben er toegang toe gehad?

Ik doe normaalgesproken mousse in mn haren om t uit mn gezicht te houden, maar ik had vdg geen zin om mn handen vies te maken.

...

>We have the best cuisine
hahahaha

enkels boodschappen
dubbels doesjen

Considering that drugs here can get you life in prison or death there's no way I'd miss the chabnce to try weed, but that's probbaly not the best thing to mention

We actually owe you guys a lot because the economic adviser that helped us not be a shithole surrounded by other shitholes was Dutch, and we specifically asked for him because the Netherlands is a small coutnry too so he'd have more releavnt experience.

Mind explaining the last two?

Dutch empire
Dutch empire

desu it depends what uni you're going to on exchange
where you goin?

>manbolletje

Domme hipster.

Radboud

If I applied last year I could have gotten Leiden but I fucked something up and had to wait till now

>dgw extreem slechte insta foto gepaald
>nog steeds redelijk veel likes
voelt populair o e t z

They're all pretty hyperbolic, but we did use to be the world's hegemony (center of trade, culture, etc) for a century. We owned colonies big time

Also one of the very few countries to successfully invade England. We defeated our Spanish overlords and a whole bunch of other European superpowers too.

>Leiden
Dodged a bullet there, son.

>nijmegen

do some research about the uni and the city, that'll probably help

leiden is prima om een keer naar toe te gaan voor een feestje
de studentes daar zijn ontzettend makkelijk

>Radboud

Ik vergeet steeds dat deze miemuniversiteit ook nog bestaat.

De enige relevante uni's zijn EUR, VU, UvA, UU en RUG oetz

Leiden ben ik ook vergeten kak

>de studentes daar zijn ontzettend makkelijk
Wat bedoel je hiermee?

Ik heb het over daadwerkelijk studeren en wonen in leiden.

>VU
>UvA
>UU
>Niet Leiden

Eeheheehehheenee. Kanker op kankerhippie.

>Dvw geen bonenkoffie bij mij op stage


RIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

>koffiehoorndragers

What's wrong with it? Looks nice and prestigious and a friend's going there

That'll probably help, thanks

dan geef ik je gelijk oetz
lijkt me verschrikkelijk

normaaltjesdingen oetz

no problem
should've picked a better city tho

>WUR vergeten

Didn't really have a choice, it was one of the only ones left that would still let me go next semester, I fugured Netherlands was a nice enough country too.

It's a dead city compared to Rotterdam, Utrecht, Amsterdam and Eindhoven.
It's also full of rich cunts that we call "kakkers".

dit plaatje doet mij denken aan de man links

Impliceren jullie nu dat wonen en studeren in Leiden erger is dan Amsterdam of Utrecht? Van welke planeet komen jullie in godsnaam?

letterlijk ik

that's too bad then

amsterdam is ook verschrikkelijk

Wie /studereninPolenomdathetgratisis/ hier?

>Eindhoven
I considered going there too, but they didn't have many biology courses in the school that was available. Too late to back out now, oh well.

Dat is ook dus een miemuniversiteit

Alles wat niet UL, VU, Uva, RUG, EUR of UU is letterlijk een miem

>TU Delft

Dat is toch geen miemuniversiteit

>It's a dead city compared to Rotterdam,
Sure.
>Utrecht,
Utrecht hippie shithole though. And only 30 minutes away by train..
>Amsterdam
Amsterdam is an expensive hippie shithole though. It's also 25 minutes by train from Leiden, so you can still go there to fuck prostitutes.
>and Eindhoven.
I don't know Eindhoven that well..Might be nice.
>It's also full of rich cunts that we call "kakkers".
Nigga wat? You're recommending Amsterdam over Leiden because Leiden has more rich cunts? Do you ever even leave your house m8? Leiden is dirt poor compared to Amsterdam or Utrecht..

>letterlijk willen studeren in een stad vol met kakkers die in het corps zitten en ultra normaaltjes
>Nooit fatsoenlijk uit kunnen gaan omdat je in een kanker dode stad woont

>uitgaan

normaaltjes

eindhoven zit vol met autistische nurts
de gemiddelde 4kanner zal zich er wel thuis voelen

Nee, ik zei dat Leiden een dode stad is vergeleken met de steden die ik opnoem.
Ook grappig hoe letterlijk iedereen uit Leiden altijd in Utrecht uitgaat omdat er letterlijk niks te doen is Leiden.

Ik kom zelf uit de regio leiden, dus ik heb me überhaubt nooit bemoeid met het studentenleven en het corps daar. Dat is allemaal voor buitenstaanders die eenzaam zouden zijn zonder hun clubjes.. Leiden is in ieder geval gewoon begaanbaar en betaalbaar, in tegenstelling tot grote delen van Amsterdam en Utrecht. Tevens is Leiden een van de weinige universiteiten waar rechts zijn nog min-of-meer (een klein beetje) wordt getolereerd.

Oh, dus je doet MBO/HBO.

>Ook grappig hoe letterlijk iedereen uit Leiden altijd in Utrecht uitgaat omdat er letterlijk niks te doen is Leiden.

>Woon in Leiden
>Heb geld over om af en toe de trein naar Amsterdam of Utrecht te pakken
>Woon in Amsterdam of Utrecht
>Ga failliet
>Wordt vermoord door antifakankerhippies

RIP

OFFICIËLE LIJST VAN RELEVANTE UNIVERSITEITEN

>TU Delft
>RUG
>UL
>VU
>UvA
>UU
>EUR

Als je niet aan een van deze instellingen studeert dan ben ik bang dat je aan een miemuniversiteit studeert

Nee, ik werk een kankerbaantje omdat ik loop te kloten met een masterscriptie en omdat ik een hekel heb aan datgene wat ik gestudeerd heb... Had ik maar een HBO diploma, dan kon ik iets praktisch gaan doen..

goede lijst

>zo boos zijn dat je dingen moet gaat bedenken
Hahahaha

Wat heb je dan gestudeerd waar je zo'n hekel aan hebt?

>m8
>Nigga
RANDSTAD

waar is UVT

Ik ben niet boos hoor, ik vind Amsterdam gewoon overgewaardeerd, en ik kan niet tegen de hippiementaliteit die daar zo prevalent is.

t. Jarenlang in Amsterdam op school gezeten en een Amsterdamse vd gehad.

EU recht ;_;

???

Nee ik kom uit Bavikhove, deelgemeente van Harelbeke.

>EU recht ;_;

Lijkt me best interessant oetz
Waarom haat je eraan?

Maar ik woon mijn hele leven al in Utrecht en alto hippies worden hier ook gewoon uitgelachen.
Zo ver dat ze een eigen sv moesten oprichten omdat niemand ze wilde toelaten.

...

Hagelslag.
Kwark.
Drop.
Rookworst met zuurkoolstamppot.
Kaas.
Marco Borsato.
Geert Wilders.
Wiet.
Limburg.
Fietsen.

Mention any of these and they will instantly take you in.

>69

wat betekend dikgedrukt

Mmm, je bent dus een belg in vermomming, hoe komt het?

>letterlijk ik

ik ben het enige normaaltje hier

ben jij mij?

>Limburg
>Niet Brabant

Geen idee o e t z

Kan je hem een beetje leren om wat minder zuur te zijn? Want dan stem ik ermee in.

>Het Christenlijk geloof misschien niet.. Zowel de 'Israelitische' en Islamitische cultuur zijn rijke bronnen van wettelijke uitzonderingen en ongelijkheid in ons rechtssysteem

Goed, daar kan ik inkomen. Feit is dat het me stoort dat 'religie' bij elkaar opgeraapt wordt als een soort van probleem voor de samenleving en dat het christendom moet boeten voor dat wat de islamiet verkeerd doet. Het geval van de pastoren vind ik wat lastig, ik ben zelf niet katholiek maar ik kan inzien dat het voor het functioneren van hun sacramenten van uiterst belang is dat het blijft bestaan maar aan de andere kant snap ik ook wel dat het in het geval van gewetensbezwaar voor de pastoor een probleem kan vormen.

Utrecht is de beste studentenstad oetz

>normaaltje zijn is een positief iets
zeker user