Sverigetråden - Väderupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=pPArO-OI_3U
youtube.com/watch?v=nFMH4T7ahqM
youtube.com/watch?v=8XKGJiXcpPw
youtube.com/watch?v=ztQLk7B-bTU
youtube.com/watch?v=3Wa6k1Q8gsw
youtube.com/watch?v=jf07BcKVTKI
youtube.com/watch?v=a1vHBhRipso
breakit.se/artikel/6621/fildelarjakten-i-5-steg-har-ar-filmerna-som-kan-ge-kravbrev
youtube.com/watch?v=0Jodev-ZQQM
twitter.com/SFWRedditImages

har djuren verkligen det så dåligt när de föds upp för slakt

Kom ihåg, vi är övermänniskor och finnar är undermänniskor.

HELL SEGER!

>dkn på väg för att bli smal på riktigt för första gången i mitt liv

...

tjenna

jag vet den donken, du kommer älska det. stolt över dig user.

...

Vissa har det nog helt fruktansvärt favä

Breva Megumins

inte som att man är ett fetto liksom men det är inte snyggt att vara smalfet ändå

känns som att mitt ansikte kommer gå upp två snygghetspoäng

Megumin är gjord för _____________.

vad

Att bli analtdominerad.

det vill jag också

BRUNPAJER FÖR VITA POJKAR

vita pojkar för vita pojkar

fler brunpajer till mig

Dessa pojkar gillar att knulla st sv.

Helt störd

Våga spela igenom Residens Ondska Sju?
>jämna: J
>udda: N
>fina siffror: ickerunk i en vecka

bara sett det på youtube, verkar läskigt favä

finns såna här spel utan läskiga monster? blir ju rädd

Hur ska Sverige någonsin återhämta sig efter detta?

kärlek

Har provat demon, tog 4 dagar att gå igenom 3 rum. Är rejält dålig på skräckspel, tillochmed de som folk säger är "inte så läskiga"

>till staden Agua Fria red en främling en vacker dag
>talade knappt med folket omkring, hade ej mycket att säga
>ingen vågade fråga vad han gjorde där, ingen vågade göra bort sig
>för främlingen där bland dem hade ett storjärn vid sin höft
>storjärn vid sin höft
youtube.com/watch?v=pPArO-OI_3U

>88
HELL

S
E
G
E
R

youtube.com/watch?v=nFMH4T7ahqM
youtube.com/watch?v=nFMH4T7ahqM
youtube.com/watch?v=nFMH4T7ahqM

Många finnar ser ut såhär.

skulle oironiskt köpa en sån här och montera motoriserade hjul på den om jag vore svinrik

samma favä, spelade aldrig igenom Doom 3 bara för att monster dök upp ifrån ingenstans och skrämde skiten ur mig

Om man är till höger om SD och faktiskt är nationalist och inte gammelmoderat, men ändå inte är en stormsnorre, vart kan man vända sig då? Bryr mig inte i judar men är nationalist och identitär.

ayy asg. Ni borde spela Död Rymd 1 och Amnesia. Skulle lätt kolla om ni strömmade era reaktioner på ryck

Många judiska Sverigedemokrater påminner euroskeptikerpartierna om det här.

förvarar ni salt i kylen?

Hahnes och Kasselstrands nya parti

SD. Man har inte hur mycket valfrihet som hellst i en representativ demokrati.

nej
står på kryddhyllan

Hittills är bara NMR öppet emot (((George Soros))) på samma sätt som den större IDentitära rörelsen i Europa, Trumps AltRightröstanden och Vladimir Putin ...............................

Funderar på det, de verkar ligga bra till politiskt och Kasselstrand har man ju pratat lite med och har respekt för. Dock så är ju inget igång än och det verkar som om de enbart kommer ställa upp i Stockholms kommunval nästa gång, vilket är åtskilliga mil ifrån min ort.

Är det verkligen så? Fan. Hur stor är risken att man blir utsluten om man försöker verka för nationalistiska åsikter?

radera omedelbart
MC koo är baserad ju youtube.com/watch?v=8XKGJiXcpPw

>SD. Man har inte hur mycket valfrihet som hellst i en representativ demokrati.
t. alla som stödde partiet innan JÅ2006, samt innan riksdagsinträdet 2010, som du just spottade på (bildligt talat)

Försent, cool kille men jagjaget är kul.

>slog i armbågen i skrivbordet
AJ SOM FAN.

>Dock så är ju inget igång än
Ja tillsvidare tänker jag rösta SD men när det nya kommer igång (förhoppningsvis till 2022) på riktigt får de nog min röst

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

Ha - ha

mämmi överdos

Zara Larsson gick på dejt med en kille hon hittade på Instagram.

Men hon är på det klara med vad hon vill.

– Alltså jag är 19, jag vill inte vara i ett förhållande, säger hon i Skavlan.

Popstjärnan Zara Larsson[2] var en av gästerna i fredagens Skavlan. Där berättade hon om att hon inte varit på speciellt många dejter.

– Alltså jag har ju inte dejtat riktigt i mitt liv. Jag har ju varit i ett förhållande väldigt länge. Sedan jag var 13 ungefär, tills nu typ. Så jag har inte dejtat så mycket. Men jag känner att ’nobody is good enough for me’, haha, säger hon i programmet.
Gick på dejt

Hon berättar dock att hon varit på en dejt med en kille som hon hittade på Instagram. Zara tyckte att han var söt och de pratade via Instagrams chattfunktion och sågs när de var i samma stad. Enligt Zara bor han inte i Sverige.

Hon är dock på det klara med vad hon vill.

– Alltså jag är 19, jag vill inte vara i ett förhållande.
”Det är svårt”

Att killar hon träffar känner sig hotade av henens framgång är något hon reflekterat över, berättar hon.

– Jag tror att det är väldigt få killar som klarar av det tyvärr. Som klarar av att se en tjej ta all den här platsen, tjäna alla pengar och va ’the provider’ av ett förhållande. Det är svårt att träffa killar som tycker att det är cool.

Skavlan sänds på fredagar klockan 21:00 i SVT1.

Kommer SD någonsin vara så här baserade?

får man spela mitt på dagen med lyse tänt?

Islänningar vågar erkänna att det finns isländsk matkultur knutet till vilka som de facto bebott ön sedan nationens grundande

>– Jag tror att det är väldigt få killar som klarar av det tyvärr. Som klarar av att se en tjej ta all den här platsen, tjäna alla pengar och va ’the provider’ av ett förhållande.
vilken fucking queeeeeen hon ärr!!!!!!!!!!

mobbas inte

breva polsk rap favä

youtube.com/watch?v=ztQLk7B-bTU

Jo vi vet du skrev det för en timme sen

nej det är fusk. du ska ha bra hörlurar och spela i mörker. stearinljus är tillåtna

Vem ritar dessa?

någon mobbare i ylilauta

varför är Polen lika knasiga som Finland på internet

youtube.com/watch?v=3Wa6k1Q8gsw

>donken förstår ganska mycket polska tack vare tibia

skulle bara överleva om en söt pv kramade mig medan jag spelade

>historia är intressant
>jag är nationalist
>ras är viktigt för mig

Galet, men han behöver ju inte bry sig om det. Han lever ju ett bra liv och pengar rullar in som det ska.

ingen som tycker det ser ut så

hell seger island

Tror inte det finns riktiga "neckbeards" i Sverige faktiskt. Även Neets här är vältränade eller iaf inte överviktiga.

anglofil

haha jag döda tråden
t sidf

youtube.com/watch?v=jf07BcKVTKI
youtube.com/watch?v=jf07BcKVTKI

Oy Vey när ska Polen lära sig om "Öppen polskhet" för de nyanlända ickevita invandrarna

ALLAS
LIKA
VÄRDE

Hur lägger jag in kontanter på mitt konto? Går jag bara till banken och ber de lägga in dem?

Brukar finnas insättningsbankomater annars

t. Islamiska staten

Ge dem till mig, jag kan fixa det

förr gjorde man exakt så, fast du fick fylla i banknummer och skit på ett papper

nu är det nog som säger

>det är invandrarnas fel att jag inte har fv
>1488 raskrig nu

>insättningsbankomater
har oironiskt bara sett dem när jag var på semester i USA. Finns de i Sverige?

va?

hehe mm

var ligger dessa insättningsautomater då?

flesta banker vill oftast inte hantera kontanter längre, får försöka hitta en insättningsautomat

...

varför vill judarna ha kontantlösa banker landet över efter att de fyllt landet med babbar?

>varför vill staten ha totalkontroll över folks pengar
Ja, du...

Libanon...

>nbögs'vän'nen börjar spela wow igen
>blir fly förbannad när jag raidar med guildet 3 dagar i veckan som jag alltid gör istället för att spela med honom
kommer aldrig förstå mig på nbögar

>kollar på bilden
Hmm, skulle du också göra sånt om du fick pengar?

>libanon
>bli smal
roligt skämt

va fan spela med mej istället, jonte!

>jag försvarar Europa genom att bajsbreva i en Sverigetråd på ett bildbräde för kinestecknat och lämna känsloargument på tidningars kommentarsfält med mitt låtsas-facebook-konto

visst, breva id

Finns inne på banklokalen hos mig iallafall, vet inte hur det brukar vara på andra ställen

finns kommentarsfält kvar? trodde att de rensat bort alla

>Finns inne på banklokalen
jahaaa jo så kan det nog vara. Får gå och fråga

>vaknar kl 14:40
helvete

jvdk
det är absolut värt det

>jag kämpar mot rasister och nazister i en tråd fylld av bögar,transor och vedbodar

youtube.com/watch?v=a1vHBhRipso

>jag fedorabrevar för en gnutta uppmärksamhet för ett pedofilbildbräde för småbarn

breakit.se/artikel/6621/fildelarjakten-i-5-steg-har-ar-filmerna-som-kan-ge-kravbrev

>dkn man inte ser på mainstream eller hipsterfilmer och inte har något att oroa sig för.

WALLAH VI SKA KNULLA SVENNAR

>2009

Pekka snälla

youtube.com/watch?v=0Jodev-ZQQM

>dkn en baserad anonbroder kommer läcka den vildas andedräkt tidigt