Österreich Faden

Österreich Faden

> Woher kommst du?
> Wie alt?
> Beruf?
> Lösung gegen Moslems?

Other urls found in this thread:

andreas-unterberger.at/2016/03/die-dschihadisten-hochburg-in-graz-und-das-schweigen-des-grazer-islam-vorsitzenden/
twitter.com/SFWRedditGifs

I fang selbst an

> Graz
> 24
> Verkäufer
> Lückenlose Überwachung, sofortige Abschiebung von potentiellen Gefährdern

>stahlstadt
>22
>suchend
>welches problem ?
Wir sollten eher unser paranoia problem lösen.

> Woher kommst du?
Aus Deutschland ich falle in euren Faden ein.
> Wie alt?
27
> Beruf?
Mediendesigner
> Lösung gegen Moslems?
Mehr Schwein essen.

Paranoia? Verkennst du die Gefahr durch radikale Muslime?

>Graz
>24
>Student
>Verstehe die Frage nicht.

In welchem Geschäft arbeitest du denn?

Kennst die gefahr durch paranoide spinner ? Wenn sich alle noch unsicherer fühlen habn ma bald zustände wie die amis. Linz is allgemein ned die sicherste stadt aber wie hoch is wirklich die chance das was passiert ? Paranoia is ein gressares problem als museln

bei anonstore

Mal ehrlich, wer gibt hier sehr konkrete Hinweise auf sich selbst?

Und jetzt tausche Linz mit Paris. Was für ne schöne Stadt. Was soll da schon passieren?

Oh, Muslime passieren.

kleiner hinweiß von nem deutschen, österreich ist so unwichtig, es ist bestimmt das letzte ziel von irgendeinem durchgeknalltem spinner der sich hochjagen will.. Ich meine, wenn du Selbstmordattentäter bist und schon auf die Staaten verzichten musst, würdest du dann London, Paris oder Berlin wählen oder... wien?

War letzte woche in london, hab ich auch überlebt, es is wahrscheinlicher dasd von am auto überfahrn wiast eus vo am moslem erschossen. Auch in paris. Wann habn alle angfangen dasasi vor jedm scheiß fürchtn ? Frei übersetzt : hawara auf!

Meinst du die lückenlose Überwachung von ALLEN Moslems?

Also ich lebe in einer Muslim-Hochburg. Von hier werden viele österreichische Muslime nach Syrien geschickt. Die kommen dann wieder, sofern sie nicht getötet wurde. Was soll man mit diesen Menschen machen? Es kann eigentlich nur eine Lösung geben: Lebenslange Haft, ohne Aussicht auf Entlassung. So lange das nicht passiert, gute Nacht ...

andreas-unterberger.at/2016/03/die-dschihadisten-hochburg-in-graz-und-das-schweigen-des-grazer-islam-vorsitzenden/

Das haben sich die Opfer der muslimischen Anschläge in London auch gedacht. Die Wahrscheinlichkeit, dass etwas passiert, ist im Moment des Attentats sehr egal.

Von allen Moscheen, ja.

Scheiss Ösiland... Sprengts euch wech!
Ne mal im Ernst, alles Liebe aus der Schweiz. Wir mögen euch :-*. Pic related, meine KTM Adventure!

Wir mögen euch auch, ihr kleinen, reichen Säcke. :P

Mit der logik müsstest alle bäume fällen weils wem drauffallen könnten, wieviele bäume falln tatsächlich wem drauf ? Wennst angst vor jedm arsch hasst der villeicht unter umständen a gefahrenquelle sei könnt derfast nimma rausgehn. Des mocht di zu eina riesen pussy. D meisten muslime mochn jo nix. I bezweifelt nedmal das islam gewalt begünstigt, oba des duad armut a, scheiß mi trozdem ned voa sandlern an

Ich kann dich beruhigen. Der überwiegende Teil der Moslems will sich nicht in die Luft sprengen.

Ahja, na dann, wünsch ich dir herzlichst, dass du nie einem muslimischen Anschlag zum Opfer fallen wirst. Die Gefahr ist laut dir ja eh verschwindend gering.

Die Wahrscheinlichkeit, dass genau du einem Anschlag zum Opfer fällst, ist wahrscheinlich so groß wie von einem Blitz getroffen zu werden.

Ich hätt gern a schöns kuchendiagramm des mir zeigt wie hoch d wahrscheinlichkeit eines plötzlichn todes durch verschiedene ereignisse,währ wenn i moagn zur “flüchtlingshölle linz hbf“ zum mcdonalds geh. Bin ma sicher terroranschlag macht do an minimalen teil aus. Do is wahrscheinlicher das i am weg übert nibelungenbruckn stolpert und in d donau fall

>Linz
>21
>Webseiten basteln
>Alle Österreicher flüchten nach Syrien. Werden scho seng wia erna des gfoid.

Ned schowieder so ana.
Hams di leicht ah ned auf de Kunst-Uni lossn?

na owa im Ernst
>

Hast an plan wo ma ohne connections wiesn heagriagt ? Da scheiß im smaragd is mehr eus reidig

>Wien
>20
>Student
>Unlösbar.

super titel vom bild

wech.. mir kommts gleich hoch.

na duad ma lad, oida. Bei mir geht des ah nur über Connections.

I hob ma owa ah nu nie wosn ausm Smaragd ghoid, is des wiakli so afoch?

Moslems einfach der reihe nach jagen und hinrichten

der macht mir mehr angst...

Fuck. Jo mei wia scho wos findn.
Jo scho. Wennst hintn huckst znd ausschaust eus suachast wos wiast meistns gfrogt. Is oba scho gscheida dreck, samen, psychotisch, z weng,....

Mehr Angst habe ich vor den ganzen Moslems. Wer kann dir garantieren, dass die nicht eines Tages einfach durchdrehen?

Es gibt füa nix a garantie aussa füan tot. Wenn ma vor jeder eventualität angst hod kau ma si nie wohl fühln

Wer kann dir garantieren, dass Nordkorea Mitteleuropa nicht mit Atombomben bewirft?
Übrigens gibt es in Österreich genug gestörte Leute.. Weit mehr als die paar Moslems.

>wien
>21
>früher bildhauer jetzt küchenhilfe
>welches problem du opfer
Mag sich mal wer treffen. Soll coom sein sowas meine ex hat so ihren neuen lover kennengelernt

und wos is mitn argument das ma hoid liawa in ana halbwegs homogenen gsellschaft wohna wü ois in so an multikulti zirkus?

geleck du bist unnedig
>büdl verwondt, des is mxw du de pappn aufmochst

lol, geil. I glaub das, dass a Schas is owa a Plan B is imma guad.

Des hast d gaunze welt soi si noch deine,gesellschaftlichn bedürfnisse richtn ? Bist a oage diva ^^. So wie d wöt is is heut ameu, obs da passt oda ned, neamt vo uns,hod si des ausgsuacht und kloakumma muas jeda damit, wennst lebn wüst ( und i man wirkli lebn, ned nua überlebn) muast di d gegebenheiten aupassn. Auf dem beruht evolution. Vo sudan is nu nie wos bessa woan. Und objektiv betrochtet hod jede münzn 2 seitn. Deafst heud ned imma auf de schaun de da ned gfeut

Die Grazer hier sollten wissen, wozu die Moslems fähig sind... sage nur Amokfahrt. Was hat der "Alen R." geschrien, während er die Leute niedergemäht hat?

i warad ja für an schas wie schweinefleischkebab.
schmeckt sicha geil.

Haha glaub ma do verzichst liaba ^^

richtig.
>bezirk mödling
>systemingenieur
>grüntext auf vierchong

(You)
du? ;) eher wir

ned de gaunze wöd, wos in asien und afrika und was gott wo mochan is ma wuascht owa do ba uns in europa tät i a gaunz gern in ana hoibwegs europäischn umgebung wohna, soi jo woi ned zfü valong sei immahin umspannt des e um einiges mehr ois nur unsa klans laundl.

nur weis dawei so is hasds jo ned das is akzeptian muas, wei daun wiad se natürli sicha nix aun dem ändan.

Hofer for president wahrscheinlich.
Der woa nämlich aus Bosnien wo de meisten römisch katholisch san du züpfeklotscha. Und staatsbürgerschaft hod a ah ghobt.

Moslems (nach dem Zensus 2013 ca. 50,7 %, meist ethnische Bosniaken), mehrheitlich serbische orthodoxe Christen (2013 ca. 30,7 %) sowie mehrheitlich kroatische römisch-katholische Christen (ca. 15,2 %).

do sogt owa wikipedia wos aundas dazua du züpfeklotscha. und staatsbürgerschaft sogt an scheiss wos aus heutzutog

züpfeklotscha kek

I hob des mit da europäischen identität nie gschneunt. Is jo a a mischung aus x einflüssen (ned zuletzt nah östliche). Wos ändert si ? Wennst ana reinen identität fröhnen wüst muast alpenländischer paganist sei (wos i witzigerweise bin). Oba dei identität kau da eh neamt nehma, de vo de aundan is eana soch, und d identität vo am staat entwickelt si ausm zusaummenspü da individuen. Du wirst imma befremdliche einflüsse findn. Ob aus österreich, italien, amerika oda arabien

>Graz


GRIE
R
I
E
S

bitte nicht
KF
F

Echt? Dann hat er wohl nicht Allahu Akbar geschrien sondern das Vater Unser gebetet. Verdammte Lügenpresse.

Du sicher TU, oder?

> Anderes Thema..
Kann mir wer Filme empfehlen?

des stimmt scho, owa i find das ma heutzutog ongesichts va dem globalen chaos dennoch a gewisse europäische identität erkennen kau, alla scho de mehrheitlich christliche vergangenheit hot vü einfluss.

de jetzigen ströme vam nahn ostn und nordafrika hoid i fia schädlich in an großen ausmaß, und a mit de chinesen tät i aufpassn das uns de zfü des genpool vamischn. wauma olle foam vamischt kummt nemli imma wos brauns aussa (pun intended). mit de östlichen länder verbindet uns jo bsundas unsa ehemoligs reich, und italenische einflüsse z.b. würd i ois weit weniger befremdlich empfinden ois weche va weiter weg. owa i muas song, de im südlichen italien san mia vü zu offen und zmgiadlich..

und mitn punkt das d identität va an staat si aus de individuen entwickelt, najo, daun hauma jo irgendwie des problem e scho genannt wauma daun nu relativ vü individuen importiert. sofern ma natürli de richtung in de sa si dadurch wohl entwickelt ois negativ empfindet so wia i des dua.

owa kudos, du scheinst ned so wia da 0815 trottl der stott argumente nur autistisches gekreische und sowos wia blablabla böse rassistisch blablabla rausgriagt

FH, will ja keine 10 Semester für den Bachelor vergeuden :D

Genre ?
Wos daugt da so ?


Aundara linz hawara: kennst a gmiadlichs irish pub ? S chelsea is ma a bissl z groß und des am stadtplotz is a bissl ungmiadlich

Alles außer Marvel- und Romantikschas

i man erstens woa der Hund voikommen am Semmerl, eiso isses eigentlich wuascht wos für a Religion der ghobt hod.
Zweitens is 2013 lang nochm Kriag, wo Angehörige olla drei großn Religionen dort gflüchtet san eiso werdn mas ah nie wissn, ob der zu de 50% Muslime oder 46% Christen ghead hod.

>Lügenpresse
Scheiss Krone-Leser, gschissener.

Njo im endeffekt kumm ma,do eh auf kan punkt. Und mim handy wiad ma des a z aunstrengend. Oba jo i bevorzug diskurs imma gegnüber parolen.

Nein, ich habe mich bewusst gegen die Kunstuniversität entschieden.

John Wick
Cabin in the Woods (Trailer sieht nach Horror aus, aber er ist es nicht wirklich, genialer Film, kann nichts verraten)

Gandahar is a oaga euda französischer sci-fi zeichntrick den i oag flashig find. 2024 - a boy and his dog is a ziemli guada postapokalyptischer füm. Blade runner is a sci-fi klassiker mit vü eigbauta gsellschoftskritik. Wenns stupide aktion sei seu san d ersten 2 terminator imma,leiwaund

Außerdem genießt ein FH-Abschluss ein hohes Ansehen, im Gegensatz zur Uni.

Halb Österreich liest die Krone. Wieso ist das Scheiße?

mog sei, owa daun behaupt ned glei moi das duad e nur christen (de jo bei gott kane heiligen worn, siehe mitteloita) san und mit moslems des jo üwahaupt nix zdoa haum kennt. so wia wia domois eben gewütet haum so fian se de teilweise jetzt auf, nur das i find das zspät is fia sowos, und waun sa si de schedln eischlong woin soins des wo aundas mocha

cabin in the woods hob i eigentlich sau schlecht gfunden - des wor irgendwie ois so konstruiert

oiso min handy woa i eig nu nie auf 4chans, wiasd sogst, aum handy tippen na danke

i vasteh des ned. i woa auf ana fh und es woa soo unnötig. ma lernt absolut nix, es is watschnafoch, i woa jeden tog nur aum spelunkn und desweng bin i daun nochm bachelor auf a uni gwechselt. vü anspruchsvolla, i hobs gfü i lern a moi wieda wos. fhs san guad im marketing, des wos dahinter is naja, fian durchschnittsbedarf an arbeitskräftn mogs woi e reichen owa fia mi woa des echt nix

Danke, werde ich mir anschauen.

Halb Österreich hat auch den Hofer gewählt....

schau da contact high au. i find den sau guad, afoch irgendwos

Bin mit meina freindin ins bett gaunga und nu ned miad. Normalerweis zaht mi vom handy posten eh ned, aussadem hob i a neichs und kumm mim tastaturlayout nu ned gaunz zrecht, darum a öfter beistrich stott leerzeichn etc

Content High ist echt fein. Hotel Rock'n'roll war auch echt super. Nacktschnecken war eher meh.

Big Lebowski hob i ma neilich wieder ogschaud, taugt ma oag

i bin leider söwa nu ned so laung do, i hob nu ka irish pub gfundn.
I bin immer mehr so Schiff, Stodtwerkstodt und so. Soweit i was gibts ans in Urfahr ds soid gaunz lässig sei.

Weils ah ned besser san ois ondare Zeitungen, owa de Krone Leser büdn se immer so wahnsinnig wos drauf ei kimmt ma vor (Lügenpresse usw). I find sogoa in Standard und de Nochrichtn objektiver ois Krone.

i hob ehrlich gsogt wiakli glaubt dass dort de meistn Christn san owa mit 4% woa i eh ned so weit weg. Dasses NUA Christn san hob i eh nia gsogt. Is ah wuascht wie gsogt i glaub ned dass Religion do wos mitm Motiv zum doa ghobt hod. Owa des was i ned und du ah ned eiso bringts eigentlich nix won ma nu länga drüwa diskutieren. Nur de Aussoge, dass se jz olle Grazer vor islamische Selbstmördamokfoahra fiachtn miasn is gscheid behindert.

>Gries

Tja also meine Wohnung kostet 250,- und ich bin in 5 Minuten am Jako. Eigentlich kein Problem mit Gries.

ach jo de freindinna. so an luxus hob i natiali ned. owa i bin a sehr ungewillt mi aun irgend wen aundan anzupassen und daunand irgendwos mit dem zmocha miasn, bi generell mea da einzelgänger, owa budern und so wär moi wieda fein, owa fia huren gfreids mi ned zoin so nötig hob is nu ned und va frauen de si auf so one night sochen einlossen täten bi i scho moi aus prinzip abgeneigt wei i a weng a konservativer sack bin

jo da lebowski is a recht guad. standard is fein fia ois abseits va politik. und zu letzterem argument kau i da e nur zuastimma, de chance das ma aun sowos stirbt is statistisch gsehn gering und ba uns gibts a lustige denan amoi des radl durchdraht. worum mi sochen ala zfü islam stören hobi e oben scho a weng erläutert.

In urfahr kenn i a kans, bin a öfter im strom, villeicht trink ma jo meu zufällig a bier miteinaund. Wennst wen großen mit blonde launge hoa siachst dea oag noch wikinger ausschaut bin des entweder i oda da jan, dea kau di daun a an mi verweisen.

poland is such a piece of shit country that i constntly forget polend

Österreich Faden? Eher Bauerndialekt circlejerk

Jo is ned füa jedn wos. Witzig dast budan ohne beziehung wüst oba ned mit wem dea des gleiche wü, head si leicht noch doppelstandards au

Was daran liegt, dass es eher Satire, eine verarsche an Horrorfilmen ist. Daher auch die ganzen Klischees und nanonaned ist es konstruiert ;)
Es war mal etwas anderes und nach der hälfte ging es dann so richtig los.
Beides auf englisch schauen! Kenne die original version und die deutsche, die deutsche geht gar nicht.

Also sind laut deiner Meinung die halben Österreicher Scheiße? Ich würde mir nicht anmaßen, VdB-Wähler als Idioten zu bezeichnen.

Aber egal, ich geh jetzt ins Bett. Ciao.

im ernst zum totlachen

... jo wos des betrifft hob i wirkli a weng doppelstandards i woas

jop des is wohl a da grund warum is ned meng hob, wei i oafoch an noamaln horrorfüm erwort hob und wias es daun a weng ins lächerliche zong hot, najo i woas ned i hobs ned groß lustig gfunden.

Nette doppelte Doppler.

Die TU im technischen Bereich hat schon einen guten Ruf.

Ich wohne ja auch dort. Wobei Jako gefühlte 10min. weg sind.

Haha, voi. Wennst dort an Hawara siagst der braune Hoa und a Scher am Unterarm peckt hod, don redst mi o, sauf ma a Bier.

Nein, das beweist nur, dass nur weil es die hälfte macht, muss es nicht automatisch gut sein.

aber stimmt. is eh egal

Fix i hoff i vergiss ned. Du wiast wsl eher indn jan renna, dea is fost jedn abnd doat, sog eam anfoch ea seu da d facebookadress oda d nummer vom nemo gebn

spricht hier auch jemand deutsch?
dumme ausländer