/Nederdraad/

Slimste mens-editie

welkom: IQ>100
niet welkom IQ

ISLAM

IS

De meest nobele religie.

zie:

...

Sorry verliezers en haters, maar mijn IQ is een van de hoogste - en jullie weten het allemaal! Alsjeblieft voel je niet zo dom en onzeker, het is niet jullie schuld

Waarom denk je dat ik mijzelf dagelijks met sigarettenpeuken brand?

Je klinkt als troef

Wat is onironisch eerlijke rechtvaardige echte door niet joodse media beïnvloedde mening over Troef en Erdogan?

Wie /eenzaam/ hier?

Elke dag.

Iedereen wie hier paalt met carnaval

>Bij een carnavalsoptocht in Heerlen zijn lolly's rondgestrooid waarin mogelijk hennep zat. Een vrouw heeft de politie gebeld, die de zaak gaat onderzoeken.

Waarom is Limburg zo gebaseerd?

GAST

>Troef
Een idioot, maar als hij het Iraanse regime ten val weet te brengen zal hij voor het Midden-Oosten de beste president aller tijden worden en zal ik hem vereren.
>Erdogan
Heeft zijn eigenaardigheden maar als moslim zijnde kijk ik tegen hem op als een beschermer van de Oemmah, in tegenstelling tot de klootzakken in Saoedi-Arabië.

Maar Arabier, jij bent een Arabier. Je gaat tegen je eigen belangen in.

Oetz, zou ik saudiwar.com al registreren, deze is nog vrij?

Die onzin is gelukkig maar in een klein deel van Nederland.

>als hij het Iraanse regime ten val weet te brengen zal hij voor het Midden-Oosten de beste president aller tijden worden en zal ik hem vereren.
JIDF uit

Iran is het stabielste en veiligste land in het midden-oosten (VAE, Qatar enzo zijn miemlandjes, net als België)
>Muh hamas
Bij lange na niet zo schadelijk als het door SA staatsgesponsorde Wahabbisme, de wortel van islamitische terreur wereldwijd. SA als bondgenoot is zoiets als kanker als bondgenoot tegen een verkoudheid.

Jij begrijpt het.

De Saoedis behartigen mijn belangen niet.

>Christenen uitroeien
>Tegen westerse degeneratie
>Rijk
>Homo's uitroeien
>Knappe vrouwen
>Schijt aan iedereen (zoals jij)

Hoe behartigen ze jouw belangen niet?

Geloof me, ik zie Israël als niets anders dan een kankergezwel in het Midden-Oosten maar Iran is een existentieel gevaar voor het Midden-Oosten en moet vernietigd worden, slechts dan kan het Midden-Oosten enige mate van vrede kennen.

Iran schept nu op dat ze vier Arabische hoofdsteden hebben veroverd - Baghdad, Damascus, Beiroet en Sana'a. Zelfs Israël is gestopt bij een enkele Arabische hoofdstad.

Oké ze behartigen enigszins mijn belangen maar ze zijn compleet incapabel en hebben dat keer op keer bewezen.

Net zoals jij

Ik ben niet incapabel.

>verovered
Alsof. Zodra IS niet meer is dan een paar dozijn man over een jaar of twee, zullen Iraq en Syrië weer baas in eigen land worden (tenzij de VN een nieuwe miemstaat will maken: Koerdistan). Als Iran werkelijk land wil annexeren, dan zal de internationale gemeenschap dat nooit toestaan, en Iran is echt niet bereid die oorlog aan te gaan. Die "veroveringsclaims" zijn meer propagandabullshit. Het is gewoon zo dat het Midden-Oosten twee locale "powerhouses" die de shit verdelen onder invloedssferen, SA en Iran, en door IS komt daar nu wat geschuif in. Oh nee, boehoe.

>dvw de enigste betrouwbare politieke partij nooit meer zal terugkeren omdat de vrijmetselaars hem kanker ingespoten hebben

Ik ken dat voel

Ze hebben het letterlijk zelf gezegd, ze zijn er trots op en als je denkt dat ze dot niet menen dan weet je niet hoe diepgaand de haat is.

En je bent heel naïef, ik heb nooit gepraat over werkelijke annexaties want dit is de eenentwintigste eeuw, dat is iets van het verleden. Maar Irak is in feite al minimaal 10 jaar baas over Irak, Hezbollah is baas over Libanon en is niets meer dan een Iraanse organisatie. De Houthis worden in leven gehouden door Iran en Assad ontvangt ook enorm veel steun. Iran destabiliseert het Midden-Oosten. Het regime moet ten val worden gebracht.

Dat ben je wel

Ik zou er niet van verschieten moest SA letterlijk financiële steun aan ISIS verschaffen. Ook, meeste IS rekruten en zelden of nooit aanslag door IS daar.

Ik wacht op argumenten.

ikodv.

Ja, en de VS heeft gigantische invloed in Egypte, SA, ieder west-europees land etc. Invloedssferen, zoals ik zeg. En stel dat ze stoppen, ja, dan zal de rest hen natuurlijk gewoon met rust laten :^)

Israel is de uiteindelijke winnaar, islam krijgt een kutnaam in het westen, en de moslims zijn te verdeeld om hen te verwijderen.

ISIS is een directe consequentie van de Iraanse overheersing van Irak. Als je de leeuw tergt moet je niet verbaasd opkijken als hij je verslindt.

>Israel is de uiteindelijke winnaar

Dit heb ik al lang en breed geaccepteerd, zolang hetzelfde met Iran gebeurt als met Irak, Libië, Syrië, Libanon en Jemen is gebeurd door (((iemand))) is dat acceptabel. We moeten de les van Salahudin niet vergeten.

>ISIS is een directe consequentie van de Iraanse overheersing
>Niet een directe consequentie van de westerse "bevrijding" van Irak, Afghanistan en dat soort acties

>Het is acceptabel om te verliezen als je de ummah verdeelt :^)

>de westerse "bevrijding" van Irak

Je bedoelt diezelfde bevrijding die Irak van een regionale tegenhanger van Iran tot een marionet van Iran heeft gemaakt? We zitten op één lijn.

>Iran is een agressor

arabier is een HOMO

Ja, maar je kunt Iran moeilijk de schuld geven van een oorlogshongere VS.

>Grote delen van Irak, Jemen, Libanon en Syrië zijn in feite in handen van de Iraniërs
>dit wordt natuurlijk niet getoond op zulke miemplaatjes

Vier Arabische hoofdsteden. Dit komt direct uit Teheran, dit verzin ik niet zelf.

...

>Verkoop je land aan (((america)))
>Wordt hiervoor in de kont geneukt
Hmmm, activeert werkelijk mijn amandelen.

Maar eenvoudig de schuld geven van het profiteren daarvan. De Iraniërs zijn post-regime niets anders aan het doen dan het hercreëren van het Safavidische rijk, en ze zijn hierin aan het slagen mede dankzij Obama's lachwekkend zwakke presidentschap.

*post-revolutie

Ja, want als het aan Turkije lag zouden zij het Ottomaanse rijk niet hermaken, helemaal niet onder Erdopoep natuurlijk. En de Saudische koning wordt natuurlijk ook niet constant ingefluisterd dat hij, als het even kan, een Arabische hegemonie moet versterken. Iran doet dit, omdat als zij het niet doen anderen het wel doen. Is een kutprobleem, maar zolang er tegenstrijdige partijen bestaan, zullen zij tegenstrijdig handelen. En beter dit soort "marionetten" die om de paar decennia van eigenaar wisselen, dan genocide.

Iraniërs zijn sinds het tijdperk van de Meden een imperialistisch volk geweest.

maak.
me.
dood.

doe het lekker zelf luilak

>Ja, want als het aan Turkije lag zouden zij het Ottomaanse rijk niet hermaken, helemaal niet onder Erdopoep natuurlijk.

Ah, het is zeer duidelijk dat je de EU propaganda geslikt hebt. Turkije is veel krachtiger dan Iran, echter hebben ze niet eens Kirkuk, een historisch Turkmeense stad, getracht te annexeren. Wat een contrast met Iran, die zijn invloed heeft laten reiken van de Hazara's in Afghanistan tot en met de Middenlandse Zee.

>En de Saudische koning wordt natuurlijk ook niet constant ingefluisterd dat hij, als het even kan, een Arabische hegemonie moet versterken.


Wat lul je nou? Wat probeer je hier te zeggen? Welke hegemonie? Wat een prul.

heb paar dagen terug een "inleiding tot rechten" studieboek gekocht. een van de weinige onderwerpen waarin ik niet uiterst begaafd ben dus daar moet ik even voor zorgen

Maar ik ben tot mijn kin verlamd.

Doe niet zo kin-derachtig.

Voel.

plaatje gerelateerd, zal dit trachten voor maandag te hebben uitgelezen

>Turkije is veel krachtiger dan Iran

Niet waar, Iran heeft atoombommen

...

...

Wat een leuke homo.

Walgelijk
Is dat "in" tegenwoordig? Op je wangen zuigen?

>CNN
Maak jezelf van kant user

wat heb jij een slechte smaak

>user

Het is Geestesziekje oetz

Wie tiem /FVD/ hier?

Waarom zijn extreem-linksen zo lelijk

Ik heb wel iets met lange jongens.

Maar ik heb wel leukere gezien :3

>Keerl, stap in! We hebben een partijkartelnoodgeval!

Ik ben normaal voor het verwijderen van communisten maar dit is triest

extreem-rechtsen niet dan?

...

I was oorspronkelijk van plan CDA te stemmen, maar hoe meer ik naar de stemwijzer kijk, hoe meer ik toch richting het FVD ga. Enige waar ik het niet mee eens is dat zij niet voor de dienstplicht zijn (maar wel de 2%) en ik geen echte standpunten kan vinden over kernenergie of dergelijke.

Sorry, alleen aantrekkelijke mensen bij het FvD.

Keerl, wij staan al uren op je te wachten hier!

>voor de dienstplicht zijn

Mensen die voor de dienstplicht zijn moeten het zelf weten maar betrek diegenen er niet bij die er niks mee te maken willen hebben.

Ik vind het echt apart dat we überhaupt een dienstplicht hebben.
Ik kan waarschijnlijk niet eens een wapen dragen.
Niet dat we die hebben maar toch.

>boris johnson
Slechtste politieker sinds mensenheugenis

Omdat links losers aantrekt. Zoek op YT maar eens naar een speech van Sanders en let dan goed op het publiek.

er is iets mis met hun wangen

Diensplicht dient exact voor mensen zoals jij

>je zult nooit zo aantrekkelijk zijn als tjerie

...

>alleen lelijke mensen stemmen FvD

>voor mensen zoals jij
>zoals jij
>jij

>Vlaamse educatie

Ik had daar volgens mij een leuk plaatje van opgeslagen, maar ik zit helaas niet op mijn pc nu

Wat de neuk is hier mis mee?

...

Ik heb liever in een noodsituatie dat er mensen kunnen samenwerken die tenminste een van de weinige C7's kunnen vasthouden die wij nog hebben, in plaats van dat er een zooitje ongeregeld nog even snel een crash course moet krijgen.

Hoezo dan?

Er is niks mis met mij.
Ik ben geen probleemkind.

Het is "mensen zoals jou" omdat het bij het voorzetsel "voor" hoort.

De FvD sjills zijn weer bezig hoor. Ze staan letterlijk op één (1) zetel in de peilingen maar ze hebben hier een enorm contingent. Dat is toeval (niet).

Hé Thierry, als je dit leest (ongetwijfeld): Je gaat falen. Je bent een loser. Je haarlijn rent sneller van je weg dan je partijgenoten na 15 maart. Je ouders zijn gescheiden en daarom ben je slecht met vrouwen en schrijf je noodgedwongen nekbaardartikelen over ze.

Tjerry zit op Sup Forums, berberaap.

mvg. partijkartel

Ok, aanneembaar

waarom is arabier

zo
o

gebaseerd?

>dvw geen pesky om me in mijn kontje te neuken

mvg. Arabier

Het is een feite een overblijfsel uit de tijd dat het Nederlands nog naamvallen had. In het Duits zou je bijv. ook zeggen: "Für Leute wie dich".

>dvw wel super lief en schattig knuffelmartertje om mij in mijn strakke vossenjongenskutje te yiffen terwijl hij aan mijn halsbandje trekt en mij een brave jongen noemt

Als ik een auto bij een particulier koop, en dan naar huis rijd hoe doe je dat dan met de autoverzekering?

De meldcode krijg je pas na het overschrijven dus kun je hem dan pas in de verzekering zetten