Sverigetråden – Den kritiska upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Pl8mryBhOOQ
exhentai.org/g/1028660/038fc71690/
twitter.com/SFWRedditGifs

>dkn hemma i Finland mår man dåligt

Gör Sverige lagom igen

sluta hata oss

En sverigetråd utan 2dpedofiler!

youtube.com/watch?v=Pl8mryBhOOQ

sluta runka

Ska skippa lektionen

*slickar på din snopp*

det är faktiskt inte så stor åldersskillnad mellan jag och han...

...

tack user :3
*pussar dig på läpparna*

>dessa grabbar tar ST SV
>user gillar dessa grabbar

HAHA

kolla grabbar! det är en sån där ""dum grodbrevare"" som man ska hata! haha kolla värsta grodmuppen asså!!

>missa ny tråd

ombrev
Lyssna på pekka nu

Det finns en anledning att japansk tecknad bögporr heter som det heter

Yaoi - Yama nashi (inget klimax), ochi nashi (ingen upplösning), imi nashi (ingen mening).

Det finns INGEN mening med det ni gör. Bögeri är värdelöst och producerar aldrig någonting utom sjukdomshärdar, pedofili och samhällsruin.

>yaoi
äru bög eller?

Fyfan vilka kräk till varelser ni är!

Har ni ingen respekt för andras trådvistelse?

Eran dekadens är äcklig och någon borde heeema lite vett i era hjärnor!

Hur känns det att tungkyssas med någon och gnida qkarna mot varandra?

brb ska byta sexualitet för en mupp på kanalen sa åt mig

>Utsåld överallt

Vad är det för jävla böghoror som inte kan hålla sig med att köpa någont tills grejen är släppt?

Källa?
Kör de 69?

...

>sexualitet
gyckel favä
antingen är du rak eller så är du mentalsjuk
om det nu är för att din biologiska programmering gick snett eller för att du blev antastad av en annan bögjävel i din barndom (som det vanligtvis är) är debatterbart. men det ändrar inte på någonting.

den är rätt roligt och söt favä
exhentai.org/g/1028660/038fc71690/

va

V-vet du någon bra 2d eller 3d bögporr där de kör 69 länge :c

Frågar till er bögar.
Utan hedonism är livet värdelöst för er, va helt ärliga.

bevis skitunge?

nej inte på rak arm...
har inte runkat på flera dagar
"mentalsjuka" som kan fungera i samhället SKA få delta i samhället, bara så det är, lev med det.

...

Tror du hämnade på fel bräde grabben, Sup Forums ligger ditåt

...

fel

Fyfan vilken äcklig och dekadent individ du är, detta är varför porr förstör unga mäns hjärnor!

Det leder till att de vill se sjukare och sjukare saker, och sedan blir man som annon som är så beroende av det dekadenta att han frågar sina trådpolare om han kan få lite länkar. Han är som en heroinpundare som suger kuk för en 5:a.

Tycker synd om dina föräldrar och alla som slösat din tid på dig.

:DDD

bara för att du är en jävla amöba vars enda syfte är att föröka dig betyder inte att alla andra är det

du säger ju antagligen inte samma sak om munkar, jävla yxskaft

Bevis?
Är du inte bara mentalsjuk utan totalt jävla pantad också?

Människan förökar sig med EN man och EN kvinna. Förökning för att säkra artens fortlevnad - detta är det biologiska imperativet. Meningen med livet, så att säga. Om din programmering på ett eller annat sätt trotsar det biologiska imperativet så är du TRASIG I HUVUDET.

Q.E.D, fittarsel.

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

...

jag driver ju bara med folk som känner att de måste skrika "dum grodbrevare" så fort de ser en groda :p

Ses om tre dagar, SNSD

>idag påminner jag dem ännu en gång att

man kan ha barn trotts att man är homosexuell
fast det kommer du väl argumentera är dåligt för barnet istället
häng dig

Inte bögar och flator måste ha 2ggr så många isf

Du kan väl börja med att hålla ditt dekadenta beteende till sängkammaren och inte en tråd som är ägnad åt att byta filosofiska idéer och andra åsikter i.

Nej, du kan låna en kvinnas kropp för att få ett barn som EN av männen i "paret" är förälder till. Alternativt adoptera, vilket jag knappast behöver snacka om.
Finns ganska många studier på ämnet, jag behöver inte argumentera för saken. Det ÄR dåligt för barnen, och ganska ofta för "familjen" också. Vem kunde anat?

...

aa sen får man fetish för sitt barn för att man är redan pedofil och störd bög

men du pontus, är "trasig i huvudet" verkligen en vetenskaplig term?

>>:p

Kan inte Dakka bara heema alla äckliga bögar

Och så lånar man någons 12-åring och antastar honom, vilket gör att han blir traumatiserad och störd i huvudet, och "kommer ut som bög" för att hantera traumat, och cykeln går vidare...

roligt jagjag

Nej för då kommer grupp 407 efter honom. Han är en känd pedofil.

dina fantasier alltså...

>antyder
vi alla ser hur alla pride parad ser ut, folk suger kuk och visar könsorganen till barn osv.

>hissar en prideflagga
kärleken är fri!

se

snälla beblanda mig inte med pridebögarna

Se på pridefamiljer.
Så här skapar man ''sö po''

hur många procent av bögar tror du på riktigt gillar pride då? kanske 0% i tråden t.ex.

Fyfan, bögar borde dödas på plats

Varför går inte fler bögar ut och gör motstånd mot degenerationen då? Vågar ni inte? Eller är ni helt enkelt okej med det?

Varför har du ingen fv user, är du en trashig SDare från Skåne med lågt IQ?

bara för att ni har 1 enda ''konservativ'' bög Milo så är resten 95%+ ny-liberaler(de nya bolshevikerna)

Och Milo är ju dessutom ett praktexempel på det jag nämnt ovan ang. antastning av barn och mentalsjukdom.

>Hata konst

Typisk bonnläpp. Gå och torka upp renkisset och tänk över ditt liv.

De där med kukarna ute borde skjutas dock. Vulgärt.

normala människor går inte ut och stampar på folk som de inte tycker om
jag beblandar mig inte med pride, det borde vara tillräckligt.

jag tar avstånd och fördömer

det där är mycket riktigt perversa människor

de har inget med mig att göra

>en tråd som är ägnad åt att byta filosofiska idéer och andra åsikter i.

>utmanade Sverigepolare i armbrytning på fyllan
>förlorade och knulade upp hela axeln

Jaha, då tar du avstånd av kulturet som homofili skapar i samhället.

mer ett problem om porr och fantasierna det skapar.
>dkn ingen bajsandesnoppbröstvårtefv

Detta måste vara fejk.

hej libanon, hur går viktnedgången?

Hell seger!

Somna istället för kollla på Oscarsgalan missa jag något?

>dkn normal dygnsrytm för en gångs skull

här har vi mer, något bögforum (ganska aktiv)

B-bra

Varför skjuter inte polisen dessa idioter

det är inte homosexualitet som skapar sånt där, liksom det inte är heterosexualitet som skapar incest eller våldtäkt osv

Hehe

får känslan av att du talar osanning. Själv har jag gått ner 0,3 hg sedan igår. Är nog inte 0,3 kg fett utan mer att det är vatten osv för man väger olika dag till dag.

Ska väga mig nästa söndag igen. Du går väl samma?

Oroa dig inte, deras dag kommer.

>dkn snart kommer det en ny lag som ger tjejer rätten att anmäla män för framtida våldtäktsfall

Känns bra :3

>gått ner 0.3 kg
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

>något bögforum (ganska aktiv)
mm, fast jag har sett exakt just de här bilderna brevas förut, och även då utan något källa, vilket sammanträffande

Det minskar inte ilskan jag har för er ett dygg.
Själv vet jag en gubbjävel som är bög, faktiskt reser till afrika för att bli knullad av negrer.

sidf...

missade att det är på mindre än 24h?

och det rör dig...
hur?

Läste du ens hanns brev?

#inteallabögar

Vad är er politiska inriktning egentligen? Döda alla?

Han vill inte att deras jävla beteende och äckliga skit ska normaliseras. Det är inte normalt.

går ner 0.3 kg om jag skiter favä kanske ligger på 1 kg upp och ner från dag till dag

tycker du jag ska hata alla heterosexuella eftersom araber begår massvåldtäkt pga att de är heterosexuella? ska jag hata all heterosexuella för att det finns heterosexuella pedofiler?

vad är normalt beteende?
alla lever sina liv olika

Se på samma mentalitet som milo har såkallad konservativ.
det är också fördel att ha hiv, man är ju officelt varit framgångsrik i sitt hedonistiskt livstil.

Vår argument är att det finns inget annat än heterosexuella och störda faktiskt.

inte ett argument